ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا اسپانیا

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه، دوم اردیبهشت در چارچوب بازی‌های هفته سی و دوم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لالیگا اسپانیا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی رئال مادرید و بارسلونا. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی رئال مادرید و بارسلونا

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۱ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا

مکان برگزاری: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

بررسی وضعیت تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا

روند روبه‌رشد بارسلونا پس از اعلام جدایی ژاوی، پس از شکست آن‌ها مقابل  پاریس در اواسط هفته به پایان رسید. آن‌ها یکشنبه در حالی به مادرید می‌روند که می‌دانند یک شکست دیگر به امیدهای آن‌ها برای قهرمانی پایان می‌دهد.

رئال این هفته در ضربات پنالتی من سیتی را شکست داد و کارلو آنچلوتی آن‌ها را در مسیر دوگانه لیگ و لیگ قهرمانان اروپا قرار داد. صدرنشین لالیگا در این فصل در خانه فوق‌العاده بوده است، در ۱۵ بازی در برنابئو شکست نخورده و ۱۳ بازی را برده است. پیش از دیدار یکشنبه، میزبان در ۸ بازی از ۹ بازی اخیر خانگی خود در لیگ پیروز شده است.

بارسا در دو تقابل خود با سه تیم برتر لالیگا در این فصل شکست‌خورده است و پس از شکست آن‌ها مقابل پاریس سن ژرمن، روحیه تیم نمی‌تواند بالا باشد. آن‌ها یک جهش داشتند که به نظر می‌رسید ممکن است ژاوی را مجبور به ماندن کند، اما باخت فاجعه‌بار آن‌ها در اواسط هفته تمام این روند را خنثی کرد.

رئال بیش از حد قوی به نظر می‌رسد و این فصل تنها ۷ بار در خانه گل خورده است. آن‌ها همچنین به رودریگوی آماده می‌بالند که در خانه و خارج از خانه به من سیتی گل زده است. از او حمایت کنید تا در یک پیروزی دیگر برای صدرنشین لیگ گلزنی کند.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم رئال مادرید و بارسلونا

کارلو آنچلوتی، سرمربی مادریدی‌ها دو غایب قطعی برای بازی یکشنبه دارد. تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم، پس از پارگی مینیسک در ماه مارس، هنوز ۳ تا ۴ هفته تا بازگشت فاصله دارد. آن‌ها همچنین آلابا را در دسترس ندارند. اورلین چوآمنی که در این فصل هم به‌عنوان هافبک دفاعی و هم به‌عنوان یک مدافع میانی به خدمت گرفته شده است پس از غیبت به دلیل محرومیت در آخرین بازی به تیم بازخواهد گشت. وینیسیوس جونیور در وقت‌های اضافه بازی مقابل من سیتی تعویض شد، اما در اینجا در کنار رودریگو، جایگاه معمول خود را در تیم به دست خواهد آورد.

ژاوی پس از اخراج از سوی داور مسابقه مجبور شد از رختکن باخت سنگین تیمش مقابل پاریس را تماشا کند. هافبک سابق نمی‌تواند از ستاره‌اش گاوی و الخاندرو بالده که هر دو در حال بهبودی از مصدومیت‌های طولانی‌مدت هستند استفاده کند. علی‌رغم اخراج رونالد آرائوخو در دیدار مقابل پاری‌سن‌ژرمن، برای انتخاب در دسترس خواهد بود.

نکات مهم بازی رئال مادرید و بارسلونا

پنج بازی اخیر بارسلونا در لالیگا با کمتر از ۳.۵ گل به پایان رسیده است.

رئال مادرید ۲۱ بازی از ۳۱ بازی خود در لیگ را با کمتر از ۳.۵ گل (۶۸ درصد) به پایان رسانده است.

چهار دیدار از ۶ دیدار اخیر این دو تیم در لیگ با کمتر از ۳.۵ گل به پایان رسیده است.

میزبان در ۱۵ بازی لالیگا تنها ۷ گل در خانه دریافت کرده است (۰.۴۷ در هر بازی).

بارسلونا ۶ بار متوالی در لیگ کلین شیت کرده است.

 پیش‌بینی ما از بازی رئال مادرید و بارسلونا

هر دو تیم ممکن است پس از درگیری‌های عظیم خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اواسط هفته بسیار خسته باشند. مادریدی‌ها می‌دانند که به‌احتمال زیاد نیازی به پیروزی در اینجا ندارند، زیرا آن‌ها هنوز هم یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی در لیگ هستند. بارسلونا باید پیروز شود تا امیدهای خود برای عنوان قهرمانی در لیگ را زنده نگه دارد، بااین‌حال باید دید پس از باخت شرم‌آور مقابل پاری‌سن‌ژرمن چه واکنشی نشان خواهند داد. در نهایت، این دو رقیب ممکن است پس از رقابت‌های اروپایی خود، نیروی هجومی معمول خود را نداشته باشند که نتیجه آن می‌تواند یک مسابقه کم گل باشد. پیش‌بینی ما برای بازی رئال مادرید و بارسلونا کمتر از ۳.۵ گل است.

دیدگاه خود را بنویسید