ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن سه‌شنبه، بیست و هشتم فروردین در چارچوب بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۶ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه المپیک لوئیز کمپانتیس

 بررسی وضعیت تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن

بارسلونا چهارشنبه گذشته در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پی اس جی را در پارک دو پرنس شکست داد. آن‌ها می‌توانند کار خود را در ورزشگاه خانگی‌شان به پایان برسانند. آن‌ها با پیروزی ۱-۰ خارج از خانه مقابل کادیز در لالیگا در روز شنبه به روند خوب خود ادامه دادند و غول‌های کاتالونیایی شرط محکمی برای پیروزی در بازی برگشت به نظر می‌رسند.

پاری سن ژرمن این هفته در لیگ بازی نکرد و این می‌تواند به ضرر آن‌ها تمام شود. بارسا توانست در روز شنبه روند پیروزی خود را به شش بازی در تمام رقابت‌ها افزایش دهد و آن‌ها را برای بازی برگشت روز سه‌شنبه گرم نگه دارد.

در همین حال، پاری سن ژرمن در دو بازی اخیر خود بدون برد است، زیرا در بازی قبلی خود در لیگ توسط کلرمون فوت با تساوی ۱-۱ متوقف شدند. آن‌ها با دو برد، دو تساوی و دو شکست از شش بازی خود از گروه مرگ این فصل صعود کردند.

گفتنی است، در بازی اول گل‌های زیادی وجود داشت و همین امر باید در مورد بازی برگشت نیز صدق کند.

روبرت لواندوفسکی در آخرین بازی بارسلونا در لیگ قهرمانان ماه گذشته در زمین خانگی گلزنی کرده است و تعداد گل‌های خود را در این رقابت‌ها به سه گل رساند است. او همچنین ارزش یک شرط برای به ثمر رساندن گل را دارد. لواندوفسکی در این فصل در لالیگا ۱۳ بار گلزنی کرده و ۸ پاس گل داده است. او مردی خواهد بود که بارسا در مقاطع حساس مرحله یک‌چهارم نهایی به او نگاه می‌کند.

 بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم بارسلونا و پاریس سن ژرمن

بارسلونا بدون سرجی روبرتو و آندریاس کریستنسن (که گل برتری در پاریس را به ثمر رساند) خواهد بود؛ زیرا هر دو برای در بازی برگشت محروم هستند. پدری احتمالاً با فرمین لوپز به‌عنوان جایگزین کریستنسن به تیم اصلی بازمی‌گردد. انتقادات زیادی متوجه جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن پس از نمایش ضعیف او در بازی رفت شد؛ اما به نظر می‌رسد او جایگاه خود را در ترکیب اصلی حفظ کند.

نکات مهم بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن

بارسلونا هر چهار بازی خانگی خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را برده است.

پاری سن ژرمن در این فصل تنها یک برد از چهار بازی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.

بارسلونا در ۴ بازی اخیر خانگی خود در این رقابت‌ها ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

بارسلونا در ۶ بازی اخیر خود پیروز شده است.

بارسلونا در ۱۳ بازی اخیر خود شکست نخورده است.

 پیش‌بینی ما از بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن

بارسلونا در حال حاضر در فرم خوبی است و می‌تواند به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. بازی اول بسیار دراماتیک بود و تیم لالیگایی پیش افتاد؛ اما سپس ۲-۱ کامبک خورد و کمی بعد کامبک زد. پاری سن ژرمن اگر بخواهد به این بازی بازگردد، باید از لاک دفاعی بیرون بیاید و حمله کند. این احتمالاً به نفع بارسا خواهد بود. پیش‌بینی ما برای بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن یک برد خانگی برای بارسلونا است.

دیدگاه خود را بنویسید