جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آموزش پیش بینی گل بیشتر کمتر در پیش بینی فوتبال (Over و Under)

یکی از روش‌هایی که کاربران بسیار زیاد در تمامی اتفاقات رقم خورده مسابقات ورزشی از آن استفاده می‌کنند، روش کمتر و بیشتر در پیش‌بینی است که با حاشیه ریسک امنی می‌تواند سود خوبی را برای کاربران به همراه داشته باشد. در این مطلب بت فوروارد قصد داریم به آموزش روش کمتر و بیشتر و هر آن چه به آن مربوط است بپردازیم تا بیشتر با این روش آشنا شوید.

روش کمتر و بیشتر در پیش بینی چیست؟

روش کمتر و بیشتر در پیش بینی مسابقات فوتبال به روش بازه‌ای یا حدودی معروف است؛ زیرا شما یک عدد مرجع را در نظر می‌گیرید و باتوجه‌به گزینه خود، تشخیص خود را به اعداد بیشتر یا کمتر از آن اختصاص می‌دهید. به عبارتی دیگر شما پیش‌بینی می‌کنید هر گزینه انتخابی شامل گل‌های به ثمر رسیده، تعداد کرنرها، تعداد خطاها، کارت‌های زرد، گلزنی بازیکنان، و غیره به‌صورت حدودی از یک عدد بیشتر می‌شود یا کمتر که برای گزینه بیشتر علامت + و برای گزینه کمتر علامت – به کار گرفته می‌شود.

ریسک روش کمتر و بیشتر در پیش بینی مسابقات ورزشی

این روش جزو روش‌های با ریسک بالا یا پایین محسوب نمی‌شود و اصولاً بر پیش‌بینی معقولانه دلالت دارد. به همین خاطر از آن جایی که شما می‌توانید با استناد به نکات آماری به‌صورت حدودی گزینه‌ها را پیش‌بینی کنید شانس موفقیتتان بالا و میزان سود نیز برای شما به‌صرفه است و می‌توان گفت شاید همین موضوع باشد که این روش را برای شرط‌بندان محبوب کرده است.

بهترین روش و استراتژی در پیش‌بینی‌های ورزشی

استراتژی و روش‌های زیادی برای پیش‌بینی‌کردن وجود دارد که هر کاربر باید باتوجه‌به دانش و استعداد خود این استراتژی‌ها را به کار گیرد و آنی را انتخاب کند که از هر لحاظی برای او موفقیت بیشتری را به همراه دارد. به‌عنوان‌مثال از روش‌های زیر به‌عنوان متداول‌ترین روش‌ها برای پیش‌بینی کاربران نام برد:

  • روش تکی یا سینگل
  • روش میکس
  • روش دابل شانس
  • پیش‌بینی از طریق روش هندیکپ
  • پیش‌بینی زنجیره‌ای
  • پیش‌بینی سیستمی
  • پیش‌بینی تصاعدی
  • پیش‌بینی از طریق استراتژی مارتینگل
  • پیش‌بینی از طریق استراتژی فیبوناچی
  • به‌کارگیری دیگر دنباله‌های ریاضی در پیش‌بینی

آموزش روش کمتر و بیشتر در پیش بینی های ورزشی

پیاده‌سازی این روش ساده است به شرطی که اطلاعات لازم و کافی در خصوص گزینه موردنظرتان را داشته باشید. شما بدون داشتن اطلاعات در خصوص رشته‌های مختلف ورزشی با هیچ روشی موفق نخواهید شد؛ زیرا لازمه موفقیت در دنیای پر رمز و راز پیش‌بینی داشتن دانش و اطلاعات کافی است. در ادامه برای این که با این روش آشنایی بیشتری پیدا کنید به توضیحات و مثال‌های آن توجه داشته باشید.

روش کمتر

روش کمتر به این صورت است که شما باتوجه‌به گزینه‌ای که قرار است آن را پیش‌بینی کنید، عددی را به‌عنوان مرجع انتخاب می‌کنید و با علامت منفی نشان می‌دهید که پیش‌بینی گزینه انتخابی شما از آن عدد کمتر خواهد شد. این پیش‌بینی می‌تواند شامل پیش‌بینی کمتر برای تعداد گل‌ها، تعداد کرنرها، تعداد خطاها، تعداد بازیکنان تعویضی، تعداد کارت‌های زرد و قرمز و … باشد که در روش کمتر شما می‌بایست عدد انتخابی را به سمت پایین رند کنید. به مثال زیر برای تفهیم بیشتر روش کمتر توجه کنید:

  • مثال ۱

مسابقه موردنظر شما: رم – اینتر

مبلغ شرط شما: ۱۰۰ هزار تومان

انتخاب شما با روش کمتر: تعداد گل‌های رم ۱.۵- با ضریب ۲.۵

  • شرط برنده: عدد به سمت پایین رند می‌شود که عدد ۱ خواهد شد. درصورتی‌که رم در طول بازی تعداد ۱ یا ۰ گل را به ثمر برساند شرط شما برنده و شما مبلغ ۲۵۰ هزار تومان را باتوجه‌به ضریب موجود و مبلغ اولیه شرطتان برنده خواهید شد.
  • شرط بازنده: اگر تیم رم تعداد ۲، ۳، ۴ و به بالا گل بزند شرط شما ناموفق می‌شود، زیرا لازمه پیروزی شرط شما به ثمر رساندن یک گل یا هیچ گل برای تیم رم بود که پیش‌بینی شما غلط از آب در آمد.

روش بیشتر

روش بیشتر به این صورت است که شما باتوجه‌به گزینه‌ای که قرار است آن را پیش‌بینی کنید، عددی را به‌عنوان مرجع انتخاب می‌کنید و با علامت مثبت نشان می‌دهید که پیش‌بینی گزینه انتخابی شما از آن عدد بیشتر خواهد شد. این پیش‌بینی می‌تواند شامل پیش‌بینی بیشتر برای تعداد گل‌ها، تعداد کرنرها، تعداد خطاها، تعداد بازیکنان تعویضی، تعداد کارت‌های زرد و قرمز و … باشد که در روش بیشتر شما می‌بایست عدد انتخابی را به سمت بالا رند کنید. به مثال زیر برای تفهیم بیشتر روش بیشتر توجه کنید:

  • مثال ۲

مسابقه موردنظر شما: سپاهان – استقلال

مبلغ شرط شما: ۵۰ هزار تومان

انتخاب شما با روش بیشتر: تعداد خطاهای استقلال ۳.۵+ با ضریب ۲.۹

  • شرط برنده: عدد به سمت بالا رند می‌شود که عدد ۴ خواهد شد. درصورتی‌که استقلال در طول بازی تعداد ۴، ۵، ۶ به بالا خطا کند شرط شما برنده و شما مبلغ ۱۴۵ هزار تومان را باتوجه‌به ضریب موجود و مبلغ اولیه شرطتان برنده خواهید شد.
  • شرط بازنده: اگر تیم استقلال ۰، ۱، ۲، ۳ خطا در طول زمان مسابقه انجام دهد، شرط شما ناموفق می‌شود، زیرا لازمه پیروزی شرط شما تعداد خطاهای استقلال به تعداد ۴ خطا به بالابود که پیش‌بینی شما غلط است.

کمتر بیشتر در پیش بینی فوتبال

لازمه موفقیت در استفاده از روش کمتر و بیشتر

اگر می‌خواهید تا با استفاده از روش کمتر و بیشتر به موفقیت دست پیدا کنید نیاز است تا در خصوص رشته و مسابقه‌ای که مدنظر دارید اطلاعات کافی را داشته باشید. به‌عنوان‌مثال اگر قصد دارید تا در یک مسابقه بسکتبال تعداد پنالتی‌هایی که در جریان مسابقه را به‌صورت کمتر و بیشتر برای یک تیم پیش‌بینی کنید نیاز است تا در ابتدا با ورزش بسکتبال آشنایی داشته باشید و سپس از کارنامه دو تیم در تقابل با یکدیگر، بازیکنان و قدرت تیم‌ها مطلع شوید.

در واقع لازمه موفقیت در استفاده از روش کمتر و بیشتر داشتن آگاهی و اطلاعات است که بتوانید بر اساس آن شرط‌های خود را با رعایت نکاری آماری به‌صورت صحیح به ثبت برسانید.

شانس موفقیت در روش روش کمتر و بیشتر چقدر است؟

شانس موفقیت با استفاده از این روش بالاست زیرا شما بازه بزرگ‌تری را برای پیش‌بینی‌های خود لحاظ می‌کنید و به‌اصطلاح فرصت خطای بیشتری را با استفاده از این روش دارید؛ زیرا به‌صورت حدودی یک گزینه را پیش‌بینی می‌کنید که از یک عدد بیشتر است یا کمتر.

ضرایب گزینه‌ها در روش کمتر و بیشتر چگونه هستند؟

شاید این سؤال شما باشد که ضرایب گزینه‌های کمتر و بیشتر به چه صورت هستند و این گزینه‌ها چه ضرایبی را باتوجه‌به سبک پیش‌بینی که وجود دارد، دارا هستند. برای این امر باید بدانید که اگر حاشیه امن زیادی را برای پیش‌بینی خود لحاظ می‌کنید طبیعتاً ضریب پایین‌تری نصیبتان می‌شود و اگر برای انتخاب گزینه خود ریسک بیشتری را انجام دهید سود شما بالاتر خواهد رفت. شاید بپرسید که این نکته چه معنی دارد؟

به‌عنوان‌مثال اگر در یک مسابقه فوتبال میان رئال و بارسا گزینه تعداد گل‌ها برای رئال را ۰.۵+ انتخاب کنید در صورتی برنده شرط هستید که رئال ۱، ۲، ۳، ۴ و به بالا گل بزند و تنها در صورتی بازنده هستید که رئال هیچ گلی نزند. به همین ترتیب شما گزینه امن با ریسک پایین را برای خود انتخاب کردید که بدیهی است به دلیل آسان بودن پیش‌بینی شما این گزینه ضریب پایینی دارد.

ولی فرض کنید تشخیص می‌دهید که جریان مسابقه بر خلاف مورد بالایی است و تعداد گل‌های رئال را ۳.۵+ است. نتیجه شرط به این صورت می‌شود و در صورتی برنده می‌شوید که رئال ۴، ۵، ۶ گل به بالا وارد دروازه بارسا کند که به نظر می‌رسد این پیش‌بینی ریسکی است و حتی اگر رئال ۰، ۱، ۲، ۳ گل بزند شرط شما بازنده خواهد شد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید شرط انتخابی شما ریسک زیادی دارد؛ زیرا لازمه موفقیت شما این است که رئال ۴ گل به بالا به بارسا بزند که طبیعتاً کار مشکلی است. به همین خاطر و به دلیل این انتخاب با ریسک زیاد ضریب این گزینه بالاست و در صورت پیش‌بینی صحیح سود خوبی نصیبتان خواهد شد.

ریسک استفاده از روش کمتر و بیشتر چقدر محاسبه شده است؟

انواع و اقسام ضرایب با درصد ریسک متفاوت در گزینه‌های روش کمتر و بیشتر دیده می‌شود؛ زیرا شما به‌دلخواه خود می‌توانید از ۰.۵+ و ۰.۵- انتخاب کنید تا اعداد بالاتر به همین خاطر گزینه‌های موجود در این روش همه حالات زیر را در بر می‌گیرند:

  • گزینه‌های با ریسک کمتر، شانس موفقیت بالاتر و سود کمتر
  • گزینه‌های با ریسک متوسط، شانس موفقیت متوسط و سود متوسط
  • گزینه‌های با ریسک بالا، شانس موفقیت کمتر و سود بیشتر در صورت پیش‌بینی صحیح

سایت‌های ارائه دهنده روش کمتر و بیشتر

تقریباً همه سایت‌های پیش‌بینی مسابقات ورزشی روش کمتر و بیشتر را برای گزینه‌های شرط‌های خود قرار می‌دهند؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند متناسب با نوع کاربرانی که در سایت عضو هستند، تمامی روش‌های موجود را پوشش دهند. در همین راستا پیش از آن که برای یک بازی که مدنظر دارید حساب کاربری خود را شارژ نمایید، اطمینان حاصل نمایید تا روش کمتر و بیشتر باتوجه‌به اعدادی که برای مسابقه انتخابی در نظر دارید وجود داشته باشد و بعد از مشاهده آن به مبلغ دلخواه و باتوجه‌به اطلاعات خود شرط خود را با رعایت نکات آماری به ثبت برسانید.

سؤالات متداول:

  • آیا درآمدزایی از روش کمتر و بیشتر ممکن است؟

توجه داشته باشید که حتماً باید در رشته ورزشی موردنظر دانش و آگاهی لازم را داشته باشید تا بتوانید با استفاده از روش کمتر و بیشتر به درآمدزایی برسید.

  • برای پیش‌بینی مسابقات فوتبال روش کمتر و بیشتر بهتر است یا میکس؟

استراتژی‌های این دو روش با یکدیگر فرق دارد؛ زیرا روش کمتر و بیشتر به‌صورت حدودی با ریسک کمتر است؛ ولی روش میکس به این صورت است که شما چند انتخاب را با یکدیگر ترکیب می‌کنید و ضرایب این گزینه‌ها با ضرب‌شدن در یکدیگر تشکیل ضریب بزرگی را می‌دهند. درصورتی‌که پیش‌بینی تمامی گزینه‌های انتخابی شما صحیح باشد شما مبلغ بزرگی را برنده می‌شوید و سود شرطتان بسیار بالاست ولی پیش‌بینی شما نیز ریسک بالایی دارد. ولی این موضوع برای روش کمتر و بیشتر کمی متفاوت و ریسک موفقیتتان در این روش بالا و سودتان کمتر است. به همین خاطر این شما هستید که می‌بایست روش پیش‌بینی خود را باتوجه‌به استراتژی که در سر دارید انتخاب نمایید.

  • روش کمتر و بیشتر برای تازه‌کاران مناسب است؟

بله این روش برای کسانی که تازه‌پا به دنیای متنوع پیش‌بینی گذاشتند می‌تواند مناسب باشد؛ زیرا شانس موفقیت با استفاده از این روش بالاست و به‌نوعی تا کاربران تازه‌وارد با این عرصه و چم‌وخم کار آن آشنا شوند، با استفاده از این روش می‌توانند سرمایه خود را تا حدودی حفظ و سودی را هر چقدر اندک به دست آورند.

  • آیا برای استفاده از روش کمتر و بیشتر باید در سایت‌ها ثبت‌نام کنیم؟

چه برای استفاده از این روش و چه دیگر روش‌های موجود، برای این که بتوانید حساب کاربری خود را شارژ و شرط‌های خود را از هر روشی به ثبت برسانید باید مراحل ثبت‌نام خود را در سایت‌های معتبر تکمیل کنید تا اجازه این کار به شما داده شود. اگر در سایتی حضور داشتید و مشاهده کردید هیچ ثبت نامی از شما برای این کار درخواست نمی‌شود، به اعتبار آن سایت شک کنید؛ زیرا برای فعالیت قانونی و استاندارد در سایت‌های پیش‌بینی کاربران باید با اطلاعات واقعی خود فعالیت خود را انجام دهند.

  • آیا روش کمتر و بیشتر با روش هندیکپ فرق دارد؟

بله این دو روش نیز با یکدیگر متفاوت هستند. روش هندیکپ استراتژی و هدف دیگری را در پیش‌بینی‌ها دنبال می‌کند که روش پیاده‌سازی آن از روش کمتر و بیشتر سخت‌تر است و می‌بایست حتماً به‌صورت دقیق در ابتدا آن را آموزش ببینید تا بتوانید متوجه روند پیش‌بینی از این روش شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید