جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتباه در پیش بینی

۱۷ اشتباه رایج در پیش بینی که باید آن را جدی بگیرید!

وقتی شرطی می‌بندید، گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید. مهم‌ترین چیز آن است که با اشتباهات خود، فرصت برنده شدن خود را از بین نبرید. اغلب ما این را از اطرافیانمان شنیده‌ایم که چگونه شرط‌هایشان  به‌ خاطر اشتباهات بچگانه به باخت منجر شده است.

پیش‌بینی فوتبال یک بازی شانسی است که در آن هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. در اینجا، ما برخی از شایع‌ترین اشتباهات پیش‌بینی در فوتبال و پیشنهادهای تخصصی خود را در مورد جلوگیری از این اشتباه‌ها ارائه خواهیم داد. در این مقاله از بت فوروارد لیست جامعی را تهیه کرده‌ایم که شایع‌ترین اشتباهات در پیش‌بینی فوتبال را در خود جای داده است و نیاز است که از آن‌ها اجتناب کنید. آن‌ها را بخوانید، یاد بگیرید و موفق باشید!

۱- عدم تجربه انتخاب‌های مختلف

سایت‌های مختلف ضریب‌های مختلفی را به بازیکنان خود ارائه می‌دهند و گرچه اغلب اوقات این ضریب‌ها تنها اندکی متفاوت خواهند بود؛ اما حتی اختلافی کوچک هم می‌تواند تأثیر زیادی بر شرط‌های بزرگ داشته باشد.

اگر یک سایت پیش‌بینی برای یک مسابقه ضریب ۱.۴ را ارائه دهد و سایت دیگر ۱.۳، با یک شرط ۱۰ دلاری ممکن است این تفاوت زیاد به چشم نیاید اما ما در مورد یک شرط ۱۰۰ دلاری، این تفاوت به تغییر کلی ۸% می‌رسد.

مهم است که به ضرایب سایت‌های مختلف برای شرط‌های یکسان نگاه کنید تا از بالاترین ضریب ممکن برای برنده شدن استفاده کنید.

هیچ سایتی وجود ندارد که بهترین ضرایب را در این کسب‌وکار داشته باشد، بنابراین بگردید و ببینید کدام یک برای شما بهتر عمل می‌کند.

۲- مدیریت سرمایه و بانکرول

توجه داشته باشید؛ چون مدیریت سرمایه احتمالاً مهم‌ترین نکته در این لیست است.

ما تأکید می‌کنیم که شما باید تنها با پولی پیش‌بینی کنید که می‌توانید ازدست‌دادن آن را تحمل کنید. بسیاری از افراد بدون برنامه پول را از حساب‌های پس‌انداز خود برداشت می‌کنند و آن را بدون درنظرگرفتن هزینه‌ها، شرط می‌بندند، تا زمانی به طور کامل سرمایه خود را از دست می‌دهند.

شما می‌توانید با ایجاد یک حساب جداگانه و تنها استفاده از آن برای پیش‌بینی از انجام این اشتباه جلوگیری کنید. به‌این‌ترتیب، حتی اگر همه چیز به سمت پایین برود و همه چیز را از دست بدهید، تأثیر زیادی بر ما نخواهد گذاشت.

۳- داشتن انتظارات ناممکن

همان‌طور که در ابتدای این مقاله به اشتباهات رایج در پیش‌بینی اشاره کردیم، پیش‌بینی ورزشی بر پایهٔ اتفاق است. شما ممکن است ساعت‌ها را صرف تحقیقات و تلاش برای ایجاد شرط کامل کنید، اما در آخر، هیچ‌چیز قطعی نیست و برد شما ۱۰۰ درصد نیست.

اشتباه نکنید و با انتظارات ناممکن شروع به پیش‌بینی نکنید و خودتان را متقاعد نکنید که این فرصت شانس شماست یا ازاین‌پس می‌توانید پول زیادی کسب کنید.

این رؤیایی خطرناک است و ممکن است منجر به افزایش فشار بر شما شود که به‌تبع آن ممکن است مقادیر پیش‌بینی خود را افزایش دهید. علاوه بر این، داشتن انتظارات ناممکن معمولاً به تجربهٔ ناخوشایند منجر می‌شود.

با انتظارات واقع‌گرایانه شرط ببندید، اهداف قابل‌دستیابی تعیین کنید، با اعتدال بازی کنید و بیشتر از همه، لذتی که پیش‌بینی ورزشی دارد را تجربه کنید.

۴- انجام‌دادن پیش‌بینی‌های بیش از حد

یکی دیگر از اشتباهاتی که اغلب با آن مواجه می‌شویم، این است که افرادی که ورزش‌های مختلف را دنبال می‌کنند فکر می‌کنند که در تمام این ورزش‌ها کارشناس هستند.

نتیجه این موضوع به تشکیل یک برگه شرط متنوع از انواع ورزش‌ها و بازارها منجر می‌شود که از آنچه که دیده‌ایم، به‌ندرت موفق می‌شنود. درحالی‌که علاقه زیادی به چندین ورزش داشته باشید، اغلب اوقات همیشه یک ورزش وجود دارد که شما از بقیه بهتر می‌شناسید و آن را دوست دارید.

۵- حمایت افراطی و همیشگی از تیم محبوبتان

شما از تیم محبوبتان همیشه حمایت می‌کنید تا جایی که به‌خاطر مسابقات آن‌ها آخر هفته خود را برنامه‌ریزی می‌کنید. اما مهم است به یاد داشته باشید که تقریباً همه تیم‌ها در یک زمانی از فصل افت می‌کنند. پس از شرط‌های افراطی و غیرعقلانی بر روی تیم محبوبتان اجتناب کنید.

۶- پیش‌بینی بدون تحقیق

این نکته ویژه کسانی است که تازه ‌وارد دنیای پیش‌بینی شده‌اند یا با روش‌های پیش‌بینی آشنایی کافی ندارند.

وقتی شرط می‌گذارید، بسیار مهم است که همیشه راجع به تیم‌هایی که می‌خواهید بر روی آن‌ها شرط ببندید تحقیق کنید تا تصمیمی آگاهانه‌تر بگیرید. با وجود این که همیشه یک عنصر شانس در پیش‌بینی ورزشی وجود دارد، اما میزان این شانس می‌تواند با تحقیق صحیح کاهش یابد.

ما در مورد پژوهش جامع در مورد انتخاب‌های پیش‌بینی حرف نمی‌زنیم، اما اگر تیم‌هایی وجود دارند که با آن‌ها آشنایی کافی را ندارید، خواندن در مورد بازیکنان آن‌ها، سرمربی، مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها، فرم در خانه یا خارج از خانه، رقابت‌ها و سبک بازی آن‌ها می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

یکی از شایع‌ترین اشتباهاتی که ما در مورد پیش‌بینی بدون تحقیق می‌بینیم این است که وقتی بسیاری از افراد (به‌ویژه مبتدیان) به‌سادگی همیشه از تیم محبوبشان حمایت و پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین پشتیبانی از آن‌ها بدون انتخاب آگاهانه تصمیم خوبی نیست و ما شما را تشویق می‌کنیم که از این اشتباه در پیش‌بینی فوتبال خودداری کنید.

۷- پیش‌بینی از روی بی‌حوصلگی

بیایید راست باشیم، همه ما این کار را در یک زمانی انجام داده‌ایم. شما در دور برد هستید و بیشتر از هر زمان دیگری اعتماد به توانایی پیش‌بینی خود در فوتبال دارید، تا زمانی که متوجه می‌شوید که مسابقات مهمی در حال اجرا نیست. پس چه اتفاقی می‌افتد؟ شما از صفحه اصلی سایت عبور می‌کنید و به دنبال لیگ‌های کم‌اهمیت دیگر می‌گردید تا سرانجام موفق به انجام پیش‌بینی شوید.

به طور شگفت‌آوری، پیش‌بینی شما ناموفق است و بزرگ‌ترین بردهای دیروز در یک‌لحظه از بین می‌رود. آیا آشناست؟

متأسفانه، این چیزی است که برای اکثر شما اتفاق می‌افتد. افرادی که از پیش‌بینی ورزشی لذت می‌برند به انتها می‌رسند فقط برای انجام‌دادن آن یا به‌سادگی از روی بیکاری و بی‌حوصلگی اقدام به پیش‌بینی می‌کنند. به‌خاطر داشته باشید که پول در حساب شما پول واقعی است، و حتی اگر بیشتر آن از برد شما به‌دست‌آمده باشد، همچنان پول است و نباید به طور بی‌دلیل دور ریخته شود.

۸- نادیده‌گرفتن پیش‌بینی ارزشمند

برای کسانی که ممکن است با این اصطلاح آشنا نباشند، پیش‌بینی ارزشمند شامل انجام شرطی است که احتمال برنده شدن آن بیشتر از آنچه که ضرایب سایت نشان می‌دهد باشد.

در واقع، این بدان معناست که شرطی را می‌گذارید که احتمال برنده شدن آن بیشتر است.

پیش‌بینی ارزشمند معمولاً نیاز به تحقیق دقیق در مورد بازی، تیم‌ها، بازیکنان و شرایط کلی بازی دارد. به‌عنوان‌مثال، شما ممکن است متوجه شوید که یک تیم درخانه‌بازی می‌کند و تاریخچه آن نشان می‌دهد که در خانه بسیار موفق‌تر بوده است. اگر این تیم به‌عنوان میزبان بازی ‌کند و ضریب پیش‌بینی آن نشان دهد که تیم میهمان برنده می‌شود، این ممکن است یک مثال از یک شرط ارزشمند باشد.

۹- عدم استفاده از یک استراتژی در پیش‌بینی

بدون شک، پیش‌بینی ورزشی نیازمند استراتژی است که امکان برنده شدن مداوم و ضرر کمتر را داشته باشد.

شما باید بدانید کدام بازارها را انتخاب کنید. از کدام اجتناب کنید، کی پیش‌بینی کنید و کی دوری کنید، آیا باید به‌شرط تکی بپردازید یا میکس، یا باید پیش از بازی یا در حال بازی شرط بگذارید. تمام این عوامل (و بسیاری دیگر) می‌توانند تأثیر عمیقی بر احتمال برنده شدن شما داشته باشند.

یک استراتژی خوب در پیش‌بینی فوتبال بسیار ارزشمند است و شما باید حتماً زمانی را صرف توسعه استراتژی خود کنید و تا قبل از انجام هر شرطی با شتاب وارد نشوید. ما بخشی را در بلاگ خود داریم که به شما در توسعه بهترین استراتژی‌های پیش‌بینی ورزشی کمک می‌کند و می‌توانید آن را در اینجا بررسی کنید.

۱۰- استفاده از ترکیب‌های میکس

ترکیب‌های میکس یکی از جذاب‌ترین اشکال پیش‌بینی هستند. ساختار بازدهی بالا و ریسک بالای آنها می‌تواند قلب هر پیش‌بینی کننده ورزشی را در لحظات آخر بازی منفجر کند. با این حال، علیرغم همه هیجان‌ها، برنده شدن در این روش بسیار دشوار خواهد بود.

ما تلاش نمی‌کنیم که شما را از پیش‌بینی در ترکیب‌های میکس منصرف کنیم. اما این ممکن است یک اشتباه بزرگ باشد که تنها با این روش پیش‌بینی کنید. حفظ تعادل بین پیش‌بینی‌های تکی و ترکیب‌های میکس، یک راه مناسب برای مدیریت پیش‌بینی‌هایتان بدون ازدست‌دادن پول‌هایتان می‌باشد.

اگر شما دوست دارید از پیش بینی میکس لذت ببرید پیشنهاد می‌شود یک سایت پیش‌بینی پیدا کنید که ترکیب‌های میکس مخصوصی را ارائه می‌دهد، به‌عنوان‌مثال یک بونوس بازگشت پول اگر میکس‌های شما با باخت مواجه شدند.

۱۱- تعقیب باخت و ضرر

هیچ‌کس نمی‌خواهد ببازد. ما همه پیش‌بینی می‌کنیم به امید اینکه این شرط آن شرطی باشد که به ما بردهای میلیونی خواهد داد. اما اغلب اوقات اتفاقات دلچسب نیست و باخت واقعیتی بی‌پایان است.

وقتی شما یک شرط را باز می‌کنید، ممکن است بسیار جذاب باشد که تلاش کنید ضررهای خود را با آن جبران کنید و با پیش‌بینی جدید پولی که از دست داده‌اید را پس بگیرید. این کار نامش تعقیب باخت و ضرر است و ممکن است به یک عادت بسیار خطرناک تبدیل شود زیرا بازی در ترکیب‌های میکس که باید خسارت‌های شما را جبران کند، ممکن است به یک‌چرخه بدتر و بدتر و باخت‌های بیشتر منجر شود.

مهم است که یاد بگیرید کی باخت را قبول کنید و کی زمان متوقف‌شدن است تا خودتان را در چاله‌ای عمیق‌تر نیندازید.

۱۲- عدم استفاده از امکان برداشت پول

تیمی که بر روی آن پیش‌بینی کرده‌اید در حال برنده شدن است اما بازی همچنان ادامه دارد. دفاع آسیب‌دیده است، اما نه به‌اندازه‌ای که پاهای شما هنگام تماشای حملات متوالی از تیم حریف لرزان شود. شما می‌توانید یا منتظر بمانید و امیدوار به کسب پول بزرگ و ریسک ازدست‌دادن همه چیز شوید، یا به طور عاقلانه پولتان را برداشت کنید و با لذت از باقی بازی بدون نگرانی لذت ببرید.

هر چقدر هم که جایزه شما در پایان بازی بزرگ باشد، سعی کنید حریص نباشید. به ویژه اگر ببینید که تیمی که روی آن شرط بسته اید به نظر نمی‌آید که گلی بزند.

استفاده از امکان برداشت پول واقعاً ویژگی بسیار خوبی است و ما به شما توصیه می‌کنیم همیشه از یک سایت پیش‌بینی استفاده کنید که این امکان را فراهم می‌کند و از این گزینه بهره‌مند شوید.

۱۳- پیش‌بینی تحت‌تأثیر مواد مخدر

این مورد تقریباً بدون توضیح است. بهتر است مشروب نخورید و رانندگی نکنید، پیامک ندهید، و به‌ هیچ‌ وجه تحت‌تأثیر مواد مخدر پیش‌بینی نکنید.

پیش‌بینی ورزشی به‌هرحال خودش سخت است، بنابراین زندگی خود را پیچیده‌تر نکنید و وقتی که به ۱۰۰٪ به آنچه که انجام می‌دهید تمرکز ندارید، پیش‌بینی نکنید.

اگر شما مشروب می‌خورید، به‌هیچ‌وجه پیش‌بینی نکنید و خطاهای مالی را که قطعاً صبح روز بعد از آن پشیمان می‌شوید را ریسک نکنید. تازه‌کاران به‌شدت توصیه می‌شود که از موارد زیر برای انجام شرط‌بندی در ورزش‌ها پیروی کنند:

۱۴- عدم اکتشاف شرط‌های مختلف

پیش‌بینی‌کنندگان عمدتاً به بازارهایی که با آنها آشنا هستند، پایبند هستند. اما این یک اشتباه است که باید از آن دوری کنید. شاید با اکتشاف شرط‌های مختلف به نتایج بهتری برسید و در برخی از بازارها نسبت به دیگری مهارت بیشتری داشته باشید.

۱۵- عدم ثبت و نگه‌داری تاریخچه پیش‌بینی

نگهداری رکوردها در پیش‌بینی می‌تواند به شما اطلاعات مفیدی ارائه دهد. باید همیشه مقدار پول واریزی و برد یا باخت خود را، نوع ورزش‌ها و شرط‌هایی که در آن‌ها موفق‌تر بوده‌اید یا کمتر موفق‌تر بوده‌اید را رصد کنید. این به شما کمک می‌کند تا مسیر خودتان را بفهمید و بدانید به کدام سمت باید بروید.

۱۶- عدم بهره‌برداری از پیش‌بینی مسابقه‌ای

پیش‌بینی مسابقه‌ای یک تکنیک است که افراد می‌توانند از پیش‌بینی‌های رایگان و تبلیغات ارائه شده توسط شرکت‌های پیش‌بینی به‌منظور کسب سود بدون ریسک استفاده کنند. در این نوع پیش‌بینی، با استفاده از بونوس‌های پیش‌بینی، می‌توانید تمامی نتایج ممکن یک شرط را پوشش دهید و در نتیجه سودی تضمین‌شده کسب کنید، بدون اینکه واقعاً اقدام به پیش‌بینی کنید.

۱۷- تأثیرپذیری از افرادی به اسم متخصص

هر ورزشی با انتخابی گسترده از متخصصانی همراه است که تحلیل‌ها، پیش‌بینی‌ها و سایر اطلاعات تخصصی خود را ارائه می‌دهند. باید به یاد داشته باشید که این افراد جادوگر نیستند و حتی اگر تجربه بیشتری در ورزش نسبت به شما داشته باشند، هیچگاه ۱۰۰٪ به نتیجه یک مسابقه اطمینان نخواهند داشت؛ بنابراین همه چیزی که آن‌ها می‌گویند باید بادقت مورد انتقاد قرار گیرد. اگر تحقیقات خودتان را انجام داده‌اید، ارزش را در نظر گرفته‌اید و احساس می‌کنید که به پیش‌بینی خودتان اعتماد دارید، همیشه باید با نظر و عقیده خودتان پیش بروید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید