ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر سیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید چهارشنبه، بیست و نهم فروردین در چارچوب بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچستر سیتی و رئال مادرید. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی منچستر سیتی و رئال مادرید

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه اتحاد

بررسی وضعیت تیم‌های منچستر سیتی و رئال مادرید

منچستر سیتی و رئال مادرید روز سه‌شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌تساوی ۳-۳ هیجان‌انگیز دست یافتند و بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد نیز نباید ناامیدکننده باشد. بازی رفت فوق‌العاده بود و منچستر سیتی تنها در دو دقیقه پیش افتاد تا اینکه رئال مادرید پس از ۱۴ دقیقه به برتری ۲-۱ دست‌یافت. سپس سیتی دو گل دیگر را پس از نیمه اول به ثمر رساند تا کنترل بازی را در دست بگیرد، اما گل دقیقه ۷۹ فدریکو والورده بازی را ۳-۳ کرد.

شرایط مشابهی در فصل گذشته وجود داشت. در نیمه‌نهایی، بازی رفت بین دو تیم با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید تا اینکه منچستر سیتی با نتیجه ۴-۰ رئال مادرید را در ورزشگاه اتحاد شکست داد.

منچستر سیتی روز شنبه با شکست ۵-۱ لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس، روند شکست‌ناپذیری خانگی خود را به ۴۱ بازی در تمامی رقابت‌ها افزایش دادند.

شاگردان پپ گواردیولا در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا اشتباهی نداشته‌اند و هشت بازی متوالی را قبل از تساوی ۳-۳ مقابل رئال مادرید برده بودند.

با جود بلینگهام، وینیسیوس جونیور و رودریگو، رئال مادرید یک خط هجومی قوی دارد و در این فصل ۲۱ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است؛ بنابراین آن‌ها می‌توانند به یک مسابقه با گل‌های زیاد کمک کنند، اما این سیتی است که باید از آن پیروز بیرون بیاید.

بازیکنان زیادی وجود دارند که برای شرط گلزنی جذاب هستند؛ اما بهترین انتخاب فیل فودن است. فودن در برهه‌ای حساس از فصل برای من سیتی، در اوایل این ماه در ورزشگاه اتحاد مقابل استون ویلا هت‌تریک کرد و در روز سه‌شنبه نیز در سانتیاگو برنابئو گلزنی کرد. به‌این‌ترتیب تعداد گل‌های فودن در لیگ قهرمانان اروپا در هفت بازی به ۵ گل رسید، او سه پاس گل نیز داده است. فودن برای شانس سیتی برای پیروزی در بازی برگشت و صعود بسیار مهم خواهد بود و ارزش شرط برای ثبت گل را دارد.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید

منچستر سیتی برای بازی آخر هفته خود مقابل لوتون تاون به چند بازیکن اصلی‌اش استراحت داد. کایل واکر، برناردو سیلوا، جک گریلیش، فیل فودن، ناتان آکه و رودری همگی شروع استراحت کردند. رئال مادرید بدون اورلین شوآمنی خواهد بود و تیبو کورتوا و داوید آلابا نیز غایب خواهند بود. رئال همچنین در آخر هفته به چند بازیکنش استراحت داد و انتظار می‌رود وینیسیوس جونیور، تونی کروس، دنی کارواخال و رودریگو روز چهارشنبه به ترکیب اصلی بازگردند.

نکات مهم بازی منچستر سیتی و رئال مادرید

منچستر سیتی در سه بازی اخیر خانگی خود مقابل رئال مادرید پیروز شده و ده گل به ثمر رسانده است.

منچستر سیتی در ۴۲ بازی قبلی خانگی خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است.

منچستر سیتی امسال شکست نخورده و ۲۷ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

منچستر سیتی در ۴ بازی اخیر خود ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

منچستر سیتی در ۱۲ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا در اتحاد پیروز شده است.

 پیش‌بینی ما از بازی منچستر سیتی و رئال مادرید

منچستر سیتی می‌تواند برای چهارمین فصل متوالی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. آنها در یک‌روند طولانی بدون شکست هستند و شکست‌دادن آن‌ها در اتحاد بسیار دشوار است. رئال مادرید ترجیح می‌داد در فینال رقابت‌ها با سیتی دیدار کند. رکورد آن‌ها در اتحاد ضعیف است و پیش‌بینی ما برای بازی منچستر سیتی و رئال مادرید یک برد خانگی برای منچستر سیتی است.

دیدگاه خود را بنویسید