ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بررسی دست رویال فلاش در پوکر

در این بخش از بررسی دست‌ها و قوانین بازی پوکر توصیفی کامل از دست رویال فلاش به شما ارائه می‌دهیم، از جمله مفهوم، احتمالات و رتبه‌بندی دست رویال فلاش در پوکر. با بت فوروارد همراه باشید. تنها چهار راه برای ایجاد یک رویال فلاش از یک دسته کارت ۵۲ کارتی در پوکر وجود دارد:

A♠K♠Q♠J♠T♠

AKQJT

A♣K♣Q♣J♣T♣

QJT KA

احتمالاً شما درباره نسخه ساده‌تر رویال فلاش که به‌عنوان استریت فلاش معروف است، اطلاع دارید. استریت فلاش وقتی ایجاد می‌شود که شما پنج کارت از همان نوع دارید و اعداد آن‌ها به ترتیب و پشت‌سرهم هستند. رویال فلاش نیز مشابه است، اما ارزش بیشتری دارد.

رویال فلاش در پوکر

رویال فلاش چیست؟

رویال فلاش نمایانگر قدرتمندترین دستی است که ممکن است در بازی پوکر ایجاد کنید. رویال فلاش به تمام دست‌های دیگر در رتبه‌بندی دست‌های پوکر اولویت دارد و نادرترین دستی است که می‌توانید از یک دسته کارت پوکر ۵۲ کارته بگیرید.

تعریف رسمی رویال فلاش شامل پنج کارت از ده تا آس است و همه پنج کارت از یک نوع می‌شود. یک‌دست استاندارد پوکر تنها چهارراه برای ایجاد یک رویال فلاش فراهم می‌کند، زیرا رویال فلاش نادرترین دست پوکر است.

این دست به‌ندرت رخ می‌دهد، به‌طوری‌که ممکن است هزاران دست پوکر بازی کنید و هرگز یک رویال فلاش را نبینید.

چه چیزی رویال فلاش را شکست می‌دهد؟

در بازی‌هایی که از رتبه‌بندی دست‌های پوکر استاندارد استفاده می‌کنند، هیچ دست دیگری نمی‌تواند رویال فلاش را شکست دهد. رویال فلاش بهترین دست ممکن در بازی‌هایی مانند تگزاس هولدم، پات لیمیت اوماها و بسیاری دیگر است.

در تگزاس هولدم و پات لیمیت اوماها، غیرممکن است که دو بازیکن از کارت‌های خود برای ایجاد رویال فلاش در یک‌دست استفاده کنند.

احتمال وقوع رویال فلاش

اگر پنج کارت تصادفی از یک دسته کارت ۵۲ کارتی برداشته شود، احتمال ایجاد یک رویال فلاش ۰.۰۰۰۱۵۴ ٪ خواهد بود. این احتمال همچنین می‌تواند به عنوان احتمال ۶۴۹,۷۳۹ به ۱ برای یک رویال فلاش بیان شود.

در تگزاس هولدم، شما مسئول ساختن بهترین دست پنج کارتی از مجموعاً هفت کارت هستید. در بازی تگزاس هولدم، شما ۰.۰۰۳۲ ٪ احتمال ایجاد یک رویال فلاش را دارید.

نمونه‌های رویال فلاش

نمونه‌های رویال فلاش شامل A♠K♠Q♠J♠T♠، AKQJT، A♣K♣Q♣J♣T♣ و AKQJT می‌شوند.

نسخه‌های استاندارد فلاش و استریت فلاش شامل روش‌های مختلفی برای ایجاد این دست‌ها می‌شوند. اما رویال فلاش فقط یک راه برای ایجاد دارد. رویال فلاش تنها به با یک‌رشته از ده تا آس از همان نوع تولید می‌شود. هر نوع کارت می‌تواند برای ایجاد یک رویال فلاش استفاده شود، اما تنها یک‌ رشته از ده تا آس با کارت‌هایی یک‌شکل می‌تواند به‌عنوان یک رویال فلاش تأیید می‌شود.

رویال فلاش در پوکر

استراتژی‌های بازی با دست رویال فلاش

واضح است که بسیار نادر است که یک بازیکن پوکر حتی یک‌بار در دوره حرفه‌ای خود یک رویال فلاش به دست بیاورد. در واقع، شما باید بیش از نیم‌میلیون دست پوکر بازی کنید تا یک‌بار رویال فلاش را ببینید. اگر شما در بازی اوماها بازی می‌کنید، احتمال موفقیت شما کمی بیشتر است، اما همچنان خیلی ناچیز است.

بر اساس احتمال آماری به‌دست‌آوردن رویال فلاش، بهتر است که در حین بازی به استراتژی‌هایی دیگر و محتمل‌تر متمرکز شوید. بااین‌حال، اگر به نظر می‌رسد که یک رویال فلاش برای شما در حال شکل‌گیری می‌باشد، حتماً باید از آن بهترین استفاده را ببرید.

زمان مناسب برای یک رویال فلاش

در حین بازی، واقع‌گرا باشید و از احتمالات خودآگاهی داشته باشید. اگر شما تنها یک، دو یا سه کارت برای ایجاد یک رویال فلاش نیاز دارید، بهتر است تمرکز خود را به‌جای دیگری ببرید. اگر چهار کارت از کارت‌های موردنیاز برای رویال فلاش به شما داده شده باشد، تلاش برای گرفتن کارت پنجم ارزش خواهد داشت. در واقع، پس از داشتن چهار کارت از پنج کارت موردنیاز، احتمال گرفتن کارت پنجم ۱ به ۴۷ است.

اگر شانس کافی داشته باشید که یک رویال فلاش داشته باشید بدانید رویال فلاش آخر خط است، بنابراین شما می‌توانید همه چیز خود را شرط ببندید و جایزه‌های قابل‌توجهی را به خانه بیاورید.

خلاصه و نتیجه‌گیری

رویال فلاش بهترین دست پوکر است و تمامی بازیکنان امیدوارند یک روزی بتوانند آن را بسازند. به دلیل قدرت و نادری آن، اگر یک رویال فلاش دارید همیشه می‌توانید اطمینان داشته باشید که این دست به شما تعلق دارد.

سؤالات متداول در مورد رویال فلاش

رویال فلاش در پوکر چیست؟

رویال فلاش بهترین دست در پوکر است. این دست شامل یک‌رشته کارت از ده تا آس و همان نوع است. رویال فلاش بسیار نادر است. احتمال وقوع یک استریت (پنج کارت با ترتیب عددی) یا یک فلاش (پنج کارت از یک نوع) در بازی برای شما بسیار بالا است. اگر شما در میز پوکر یک رویال فلاش بگیرید، قطعاً شانس به شما لبخند زده است.

چه چیزی رویال فلاش را شکست می‌دهد؟

در پوکر هیچ دستی رویال فلاش را نمی‌تواند شکست دهد، زیرا این بهترین دست در بازی است. به ترتیب نزولی، بهترین دست‌های رتبه‌بندی شده در پوکر به‌صورت زیر هستند: رویال فلاش، استریت فلاش، فور آف کایند، فول هاوس، فلاش، استریت، تری آف کایند، دو جفت، یک جفت و کارت بالا. همان‌طور که می‌بینید، رویال فلاش بالاترین مرتبه را دارد و نمی‌تواند شکست داده شود.

رویال فلاش چقدر نادر است؟

رویال فلاش در پوکر بسیار نادر است. در واقع، احتمال ایجاد یک رویال فلاش ۰.۰۰۰۱۵۴ ٪ است. این معادل شانس ۶۴۷,۷۳۹ به ۱ است. بنابراین، به زیبایی، گرفتن یک رویال فلاش کمی شبیه به برنده شدن در لاتاری است. اگر شما در یک بازی پوکر شرکت کنید و یک رویال فلاش ببینید، این لحظه را به یاد داشته باشید، چون شاید دیگر هرگز برای شما تکرار نشود.

دیدگاه خود را بنویسید