ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم دورتموند و اتلتیکو مادرید سه‌شنبه، بیست و هشتم فروردین در چارچوب بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۶ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک

بررسی وضعیت تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید

ضربه دقیقه ۸۱ سباستین هالر در بازی رفت باعث زنده ماندن امیدهای دورتموند در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید شد که می‌تواند برتری خانگی را در بازی برگشت رقم بزند.

دورتموند در مراحل ابتدایی بازی اول بسیار عصبی به نظر می‌رسید و پس از گل‌های رودریگو دی پل و ساموئل لینو، پس از ۳۲ دقیقه مقابل اتلتیکو در واندا متروپولیتانو ۲-۰ عقب افتاد؛ اما با پیشرفت بازی، دورتموند رشد کرد و ۶۷ درصد از توپ را در پایتخت اسپانیا در اختیار داشت. آن‌ها توانستند اتلتیکو را در ۹ دقیقه باقی‌مانده به‌زانو در بیاورند و یکی از گل‌ها را جبران کنند.

آن‌ها شش بازی از هشت بازی اخیر خود را در تمامی رقابت‌ها پیروز شده‌اند، از جمله پیروزی بزرگ ۲-۰ مقابل رقبای بایرن‌مونیخ که اولین پیروزی آن‌ها در کلاسیکو در پنج سال گذشته است.

جدای از بازی اتلتیکو مادرید، تنها شکست دیگر دورتموند در این دوره مقابل اشتوتگارت بود.

در مورد اتلتیکو مادرید، فرم خارج از خانه آن‌ها مشکوک است و باید در سیگنال ایدونا پارک مراقب باشند.

اتلتیکو از هفت بازی اخیر خارج از خانه خود در تمام رقابت‌ها تنها یک برد را داشته است و در چهار بازی شکست‌خورده است. آن‌ها همچنین در هیچ یک از آن شکست‌ها مقابل سویا، اینتر، اتلتیک بیلبائو و کادیز نتوانستند گل بزنند.

۹ بازی بدون گل مطمئناً به فولکروگ بازیکن سابق وردربرمن فشار آورده است، اما ادین ترزیچ، سرمربی تیم از او حمایت کرده است و اگرچه او در بازی رفت مقابل اتلتیکو مادرید ضعیف بود، اما باید فرصت شروع دیگری در بازی برگشت به او داده شود.

او در این فصل در بوندسلیگا آلمان ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است و می‌تواند گزینه مناسبی برای گلزنی باشد.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم دورتموند و اتلتیکو مادرید

بروسیا دورتموند در بازی برگشت سه‌شنبه‌شب مقابل اتلتیکو مادرید دو بازیکن خود را در دسترس ندارد. رامی بنسباینی و عبدالله کامارا هر دو به دلیل مصدومیت از بازی خارج هستند؛ اما به‌غیراز آن، ادین ترزیچ، سرمربی تیم، تیم کاملاً سالمی برای انتخاب در دسترس دارد. یکی از نکات کلیدی که باید به آن توجه کرد این است که متس هوملز و ایان ماتسن، به‌علاوه امره جان، همگی تنها یک کارت زرد تا از دست دادن بازی اول نیمه‌نهایی فاصله دارند. مارکو رویس و کریم آدیمی مردان کلیدی دورتموند در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند و هر کدام دو گل برای تیم خود در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند.

دیگو سیمئونه در بازی برگشت این هفته در آلمان بدون ۵ بازیکنش خواهد بود. ساموئل لینو محروم است و ممفیس دپای با مصدومیت عضلانی روبرو شد. غایبان طولانی‌مدت توماس لمار، ماریو هرموسو و ویتولو نیز این بازی را از دست خواهند داد. آنتوان گریزمان ستاره این فصل اتلتیکو بوده است. این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی نقش کلیدی را برای اتلتیکو ایفا می‌کند که برای آن‌ها بسیار مهم است. خوزه ماریا خیمنز و استفان ساویچ و همچنین کوکه همگی در صورت دریافت کارت زرد در بازی برگشت، بازی نیمه‌نهایی را از دست خواهند داد.

نکات مهم بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید

هر دو تیم در ۵ بازی از ۸ بازی اخیر دورتموند در بوندسلیگا و همچنین ۴ بازی از ۵ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا گل زده‌اند.

اتلتیکو در هر بازی خارج از خانه در این فصل لیگ قهرمانان اروپا گل خورده است، اما در سه بازی از چهار بازی خارج از خانه در این رقابت‌ها نیز گلزنی کرده است.

هر دو تیم در ۶۲ درصد از بازی‌های دورتموند در بوندسلیگا این فصل گل زده‌اند. برای اتلتیکو این رقم در لالیگا ۵۲ درصد اما در لیگ قهرمانان اروپا ۶۶ درصد است.

در هفت بازی اخیر، اتلتیکو مادرید ۱۱ گل زده و ۱۰ گل دریافت کرده است. هر دو تیم در ۵ بازی از این بازی‌ها گل زده‌اند.

دورتموند در ۳ بازی از ۴ بازی قبلی خانگی خود در تمامی رقابت‌ها گل خورده است.

 پیش‌بینی ما از بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید

پس از یک بازی سخت در مادرید، دورتموند و اتلتیکو مادرید این هفته دوباره در آلمان به مصاف هم خواهند رفت. تیم میزبان در بازی رفت با اختلاف یک گل شکست‌خورده است. فرم خانگی دورتموند اخیراً عالی نبوده است، اما در اروپا خوب بوده‌اند. فرم خارج از خانه اتلتیکو در مقایسه با فرم خانگی آن‌ها ضعیف است، اما در اروپا خوب بوده‌اند. چیزی که برای این بازی انتظار می‌رود گلزنی هر دو تیم مانند بازی اول است، بنابراین پیش‌بینی ما برای بازی بروسیا دورتموند اتلتیکو مادرید این است که هر دو تیم در بازی به گل برسند.

دیدگاه خود را بنویسید