ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

9 ترفند بازی پوکر آنلاین که بسیار مهم است

پوکر یک بازی از محاسبات دقیق، صبر و احتمالات است. اگر به دنبال نکات سریع بازی پوکر هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا در بازی پوکر برنده شوید. ما ۹ استراتژی و ترفند بازی پوکر را برای شما آماده کرده‌ایم که شما را به یک بازیکن مطمئن‌تر در پوکر تبدیل خواهد کرد.

۱- دست های کمتری را بازی کنید، اما تهاجمی

در بازی پوکر حتی برای بهترین بازیکنان جهان، محدودیتی برای تعداد دست‌هایی که می‌توانید قبل از فلاپ بازی کنید وجود دارد. اگر سعی کنید دست‌های زیادی را بازی کنید، چیپ خود را از بین می‌برید. توسعه یک استراتژی پوکر پیش از فلاپ به‌مراتب ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای بهبود بازی شماست. بااین‌حال، درحالی‌که توسعه محدوده‌های پیش از فلاپ نسبتاً آسان است، داشتن نظم و انضباط برای پایبندی به آن‌ها دشوار است. به خود اجازه ندهید که بی‌تاب شوید و دستی را بازی کنید که ارزش بازی‌کردن ندارد. بهترین روش این است که در محدوده‌ای محدود از دست‌های قوی و یا قابل بازی، بازی کنید، و باید آن دست‌ها را به‌صورت تهاجمی بازی کنید. بازی‌کردن تهاجمی با تمام دست‌ها، از جمله دست‌هایی مانند 7♠6♠ یا 55♣، به شما امکان می‌دهد قدرت دست واقعی خود را پنهان کنید.

فور آف کایند در پوکر

۲- با جفت های خود به صورت تهاجمی به سراغ سمی‌بلوف‌ها بروید

اگر می‌خواهید واقعاً پوکر را شکست دهید، باید به طور مؤثر بلوف بزنید. اما بلوف‌زدن بی‌اثر یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ازدست‌دادن پول در میز است؛ بنابراین، چگونه بلوف‌های خود را تحت کنترل نگه می‌دارید؟ مؤثرترین راه برای بلوف‌زدن این است که به کارت‌هایی که در اختیار دارید اجازه دهید تعیین کنند که آیا می‌خواهید بلوف بزنید یا خیر. این به معنای بلوف‌زدن با دست‌هایی است که دارای بهبود به بهترین دست در مرحله بعدی هستند، مانند جفت‌های مستقیم، جفت‌های یک‌شکل یا حتی دو کارت پشت‌سرهم. این کارت‌ها را به‌عنوان طرح پشتیبان خود در نظر بگیرید تا در صورت فراخوانی بلوف شما مؤثر واقع شود.

۳- برای بردن پات، دست های قوی خود را سریع بازی کنید

در بیشتر موارد، بهتر است با دستان قوی خود شروع به بازی کنید تا پات را ببرید و از پول خود محافظت کنید. این بدان معنا نیست که همیشه باید دست‌های قوی خود بعد از فلاپ بازی کنید و شرط را بالا ببرید. می‌توانید برای بازی با دست‌های قوی خود، چک دهید، اگر:

  • بعید است که شما از آن خارج شوید.
  • کارت‌های ترسناک زیادی وجود ندارد که مانع از برد شما در مرحله بعدی شوند.

بااین‌حال، زمانی که احساس اطمینان می‌کنید، فقط بت کنید (یا اگر مهاجم پیش فلاپ نبودید، ریز دهید). بله، زمانی که حریف شما فولد می‌کند، ناامیدکننده است، اما ناامیدکننده‌تر از این نیست که از دست را ببازید.

ترفند پوکر

۴- اگر مطمئن نیستید فولد کنید

آیا می‌خواهید بزرگ‌ترین تفاوت بین یک بازیکن بد و یک بازیکن حرفه‌ای را بدانید؟ این توانایی بازیکنان خوب است که وقتی فکر می‌کنند شکست‌خورده‌اند، یک‌دست خوب مانند جفت برتر را فولد می‌کنند. این بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما انجام آن در عمل تا حدودی به دلیل نحوه ساختار مغز ما بسیار سخت است. ما به طور طبیعی کنجکاو هستیم و طبیعتاً می‌خواهیم برنده شویم. وقتی فولد می‌کنیم، شانس خود را برای بردن پات تسلیم می‌کنیم و نمی‌توانیم کنجکاوی خود را با یافتن آنچه حریفمان دارد ارضا کنیم. کال کردن‌های زیاد و در موقعیت‌های نامناسب دومین راه سریع برای باخت در پوکر است (بعد از بلوف‌های بی‌اثر). هر زمان که مطمئن نیستید که آیا باید در مقابل افزایش شرط، کال کنید یا فولد کنید، به خودتان استراحت دهید و فولد کنید.

۵- اگر دست خوبی دارید از بیگ بلایند خود دفاع کنید

بیگ بلایند در پوکر موقعیت ویژه‌ای است؛ زیرا شما در حال حاضر یک بیگ بلایند روی پات سرمایه‌گذاری کرده‌اید. به همین دلیل، هر زمان که در حین نشستن در بیگ بلایند با افزایش شرطی مواجه شدید، نسبت به موقعیت‌های دیگر شانس پات بهتری برای کال کردن خواهید داشت. آن را به‌عنوان یک تخفیف در نظر بگیرید. به دلیل تخفیف شما و این واقعیت که شما آخرین فردی هستید که پری فلاپ را انجام می‌دهید، می‌توانید با سود بسیار بیشتری نسبت به زمانی که در موقعیت دیگری نشسته بودید کال کنید. این بدان معنا نیست که باید با دست‌های بد مانند 9♠ 5 بازی را ادامه دهید، اما دست‌های بهتری مانند K♣9 و Q6 در اکثر موقعیت‌ها قابل کال کردن هستند. اینکه دقیقا چقدر باید کال کنید به عوامل زیادی بستگی دارد در اینجا چهار مورد اصلی وجود دارد:

  • موقعیت افزایش‌دهنده شرط (در مقابل پوزیشن‌های اولیه با احتیاط و در مقابل در پوزیشن‌های دورتر راحت‌تر بازی کنید).
  • تعداد بازیکنان در دست (زمانی که یک یا چند بازیکن قبلاً شرط را افزایش داده‌اند، با احتیاط بازی کنید و فقط با دست‌هایی کال کنید که در پات شانس برد خوبی دارند)
  • مقدار افزایش شرط (هرچه اندازه شرط بزرگ‌تر باشد، شما باید با احتیاط بازی کنید و بالعکس).

بهترین ترفند پوکر

۶- در اوایل تورنمنت های پوکر بسیار خسیس باشید

زمان و مکانی برای حفظ چیپ شما وجود دارد و شروع مسابقات این یکی از اشتباه‌ترین جنبه‌های استراتژی مسابقات این است که زود چیپ‌های خود را از دست بدهید. در نظر بگیرید که برای به پایان رساندن تورنمنت، باید حداقل چیپ‌های اولیه خود را دو یا سه برابر کنید (معمولاً بیشتر). به‌جای اینکه دفاعی بازی کنید، باید پوکر محکم و تهاجمی را در اوایل بازی کنید تا بتوانید یک مبلغ کافی را تا پایان تورنمنت داشته باشید.

۷- اگر حریف ضعف نشان داد، به شدت هجومی بازی کنید

بازیکنان با دست‌هایی که می‌توانند چندین شرط را هر چند وقت یکبار که باید انجام دهند چک نمی‌کنند. این بدان معناست که وقتی چک می‌کنند، معمولاً دست نسبتاً ضعیفی دارند که اگر با افزایش شرط‌های متعدد روبرو شوید، اغلب فولد می‌دهید. این وضعیت “بلوف‌زدن با هیچ” است که قبلاً به آن اشاره شد. وقتی حریف شما در یک پات ضعف زیادی نشان می‌دهد (مثلاً اگر فلاپ و تِرن را چک کند)، می‌توانید با یک استراتژی بلوف تهاجمی آن‌ها را شکست دهید.

۸- در مقابل بازیکنان ضعیف‌تر بازی کنید

شما همیشه باید خود را در موقعیت‌هایی قرار دهید که شانس شما برای برنده شدن بیشتر باشد. به همین دلیل است که هنگام بازی پوکر مهم است که اعتمادبه‌نفس کاذب نداشته باشید. نکته اصلی این است که اگر می‌خواهید نرخ برد مثبتی داشته باشید، معمولاً باید بهتر از نیمی از بازیکنان میز باشید و اگر می‌خواهید سود خوبی به دست آورید باید در برابر بدترین بازیکنانی که می‌توانید پیدا کنید بازی کنید.

۹- فقط در صورتی بازی کنید که حال خوبی دارید

پوکر باید یک تجربه سرگرم‌کننده باشد، صرف‌نظر از اینکه به‌عنوان یک سرگرمی بازی می‌کنید یا یک بازیکن حرفه‌ای هستید، زمانی که خوشحال هستید بهترین عملکرد را خواهید داشت، بنابراین منطقی است که فقط زمانی این بازی فشرده ذهنی را انجام دهید که چنین احساسی داشته باشید.

اگر در حین بازی پوکر احساس ناامیدی، خستگی یا خشم می‌کنید، باید بلافاصله میز را ترک کنید. به‌احتمال زیاد با این کار مقدار زیادی پول برای خود پس‌انداز خواهید کرد. بازی پوکر فردا همچنان وجود دارد.

دیدگاه خود را بنویسید