ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی تاتنهام و آرسنال در لیگ برتر انگلیس

دو تیم تاتنهام و آرسنال یکشنبه، نهم اردیبهشت در چارچوب بازی‌های هفته سی و سوم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی تاتنهام و آرسنال. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی تاتنهام و آرسنال

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۰

رقابت: هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه تاتنهام هاتسپر

بررسی وضعیت تیم‌های تاتنهام و آرسنال

آرسنال با شکست ۵-۰ چلسی در روز سه‌شنبه به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و اکنون در مقابل بزرگ‌ترین دشمن خود یعنی تاتنهام قرار می‌گیرد.

توپچی‌ها اکنون پس از خروج از لیگ قهرمانان اروپا به دست بایرن‌مونیخ، تنها روی لیگ برتر تمرکز کرده‌اند، اما آن‌ها در این رقابت تنها نخواهند بود.

در حالی که آرسنال مقابل چلسی استثنایی بود؛ اما ترکیب تاتنهام بسیار کامل‌تر از چلسی است و بازیکنان تاتنهام می‌توانند در مقابل آرسنال نتیجه خوبی کسب کنند.

توپچی‌ها پس از سه پیروزی متوالی از جمله برد ۳-۱ مقابل منچستریونایتد و شکست آیندهوون به مصاف تاتنهام می‌روند. همان‌طور که در روز چهارشنبه دیدیم که اورتون ۲-۰ لیورپول را شکست داد، تاتنهام هم می‌تواند نقش مهمی در قهرمانی آرسنال داشته باشد.

تاتنهامی‌ها تنها یکی از ۸ بازی خانگی اخیر خود با توپچی‌ها را باخته‌اند و ۸ بازی از ۹ بازی اخیر خود در لیگ را در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر انجام داده‌اند که نشان می‌دهد آن‌ها باید نیروی کافی برای کسب حداقل یک امتیاز مقابل رقبای سرسخت خود در روز یکشنبه داشته باشند.

در حالی که اسپرز باید به‌اندازه کافی برای آرسنال مشکلاتی بوجود بیاورد، اما بردن توپچی‌ها می‌تواند یک مسئله دشوار باشد. کای هاورتز، بوکایو ساکا و مارتین اودگارد همگی در اوج هستند و آرسنال در ۸ بازی اخیر خارج از خانه خود ۲۲ گل به ثمر رسانده است.

باتوجه‌به اینکه ۶ بازی آخر خانگی تاتنهام با گلزنی هر دو طرف به پایان رسیده است، این بازی می‌تواند به یک جشنواره گل تبدیل شود.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم تاتنهام و آرسنال

آنگه پستکوگلو برای بازی آخر هفته با آرسنال تعدادی از بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت. دستینی اودوگی اکنون به لیستی از مصدومان پیوسته است که شامل فریزر فورستر، رایان سسنیون و منور سولومون هستند. یکی از خبرهای مثبت باید بازگشت ریچارلیسون مهاجم برزیلی از مصدومیت باشد که اخیراً از مصدومیت زانو رنج می‌برده است. پدرو پوررو، مدافع کناری، یکی دیگر از بازیکنانی است که دچار کشیدگی همسترینگ شده است.

به گفته میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نگرانی‌های مصدومیت برای آرسنال روزبه‌روز کمتر می‌شود، پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه یورین تیمبر اکنون به تمرینات بازگشته است و به گفته آرتتا، «واقعاً خوب» به نظر می‌رسد اما بازگشت مستقیم او به تیم اصلی کمی بعید است، به نظر می‌رسد که تیمبر حداقل به نیمکت نزدیک شود. به‌غیراز مدافع هلندی، آرتتا یک تیم کاملاً قدرتمند برای بازی یکشنبه مقابل اسپرز دارد.

نکات مهم نکات مهم بازی تاتنهام و آرسنال

در ۱۴ بازی از ۱۶ بازی خانگی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

در ۱۱ بازی از ۱۵ بازی اخیر آرسنال در لیگ برتر انگلیس بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

میانگین گل‌های آرسنال در لیگ ۳.۱۸ گل در هر بازی است. میانگین اسپرز در همین رقابت ۳.۵۶ است.

اسپرز ۸ مورد از ۹ بازی اخیر خود را در خانه برده است. ۲۳ گل زده و ۱۱ گل خورده است.

آرسنال در ۷ بازی اخیر خارج از خانه خود شکست نخورده است و ۲۴ گل در آن بازی‌ها به ثمر رسانده است.

 پیش‌بینی ما از بازی تاتنهام و آرسنال

چه بازی روز یکشنبه در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر در انتظار شماست. این بازی می‌تواند یک دربی بسیار جذاب باشد. اسپرز باید برنده شود تا شانس خود را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده حفظ کند. آرسنال باید پیروز شود تا به چالش قهرمانی خود ادامه دهد. تساوی به هیچ یک از طرفین کمک نمی‌کند بنابراین، به نظر می‌رسد که این بازی می‌تواند یک بازی هیجان‌انگیز و پرگل باشد؛ بنابراین پیش‌بینی ما برای بازی تاتنهام و آرسنال یک پیش‌بینی ساده است که داده‌ها به‌وضوح به نفع آن هستند و این پیش‌بینی بیش از ۲.۵ گل است.

دیدگاه خود را بنویسید