ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی بایرن مونیخ و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال چهارشنبه، بیست و نهم فروردین در چارچوب بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بایرن مونیخ و آرسنال. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و آرسنال

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه آلیانز آرنا

بررسی وضعیت تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال

آرسنال که به آرزوهایش در لیگ برتر انگلیس در آخر هفته ضربه بزرگی خورد، ممکن است در سفر چهارشنبه به مونیخ ضربه دیگری به آن‌ها وارد شود.

توپچی‌ها در خانه با نتیجه ۲-۰ مقابل استون ویلا شکست خوردند و دو امتیاز از منچسترسیتی عقب افتادند و تنها چیزی که باعث تسلی خاطرشان شد، شکست لیورپول مقابل کریستال پالاس بود. با تساوی ۲-۲ در خانه با بایرن مونیخ، تیم آلمانی می‌تواند در روز چهارشنبه در آلیانس آرنا برتری خود را ثابت کند.

باواریایی‌ها روز یکشنبه برای اولین‌بار در ۱۲ سال اخیر از قهرمانی در بوندسلیگا بازماندند، زیرا بایرن لورکوزن لیگ را با شکست ۵-۰ وردربرمن به پایان رساند.

استانداردهای بایرن ممکن است در این فصل کاهش‌یافته باشد، اما آن‌ها همچنان در مونیخ به‌عنوان یک نیروی برتر باقی می‌مانند و از آرسنال در زمینی که ۱۵ برد، ۲ تساوی و دوشکست از ۱۹ بازی خود در این فصل داشته‌اند، استقبال می‌کنند.

نتیجه هر چه که باشد، می‌توانیم در چهارشنبه‌شب منتظر گل‌های زیادی باشیم. در هفت بازی از ده بازی اخیر بایرن مونیخ و چهار بازی از ۶ بازی آخر آن‌ها در خانه حداقل ۳ گل زده شده است، در حالی که هر یک از چهار دیدار اخیر آن‌ها با آرسنال بیش از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است.

بااین‌حال، هری کین دوباره به‌عنوان گزینه آشکار در بازار گلزنان در هر زمان محسوب می‌شود. او هفته گذشته پانزدهمین گل خود را در ۲۰ بازی مقابل آرسنال به ثمر رساند و اکنون ۳۹ گل در ۳۹ بازی رقابتی برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال

بایرن مونیخ در این بازی با سه بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم به میدان می‌آید و همگی بازیکنان کلیدی آلمانی‌ها هستند. مانوئل نویر غایب است، این معنی است که اولریچ یک‌بار دیگر درون دروازه قرار خواهد گرفت. سرژ گنابری و لروی سانه هر دو مصدومیت‌هایی دارند که آن‌ها را از بازی دور نگه می‌دارد. هری کین ستاره آن‌ها در این فصل بوده است و مجموعاً ۳۹ گل در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، چهارشنبه‌شب یک تیم تقریباً کامل برای انتخاب خواهد داشت. فقط یورین تیمبر با مصدومیت طولانی‌مدت برای بازی غایب است و مدافع هلندی پیشرفت خوبی از مصدومیت خود دارد و می‌تواند قبل از پایان فصل بازی کند. دکلان رایس و کای هاورتز یک کارت با محرومیت فاصله دارند. ساکا و لئاندرو تروسارد دو مرد کلیدی برای توپچی‌ها در اروپا بوده‌اند که هر دو در هشت بازی این فصل در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رساندند و هر دو در بازی رفت این تساوی نیز گل زده‌اند.

نکات مهم بازی بایرن مونیخ و آرسنال

برد آخر هفته بایرن مقابل کلن دومین پیروزی آن‌ها در ۵ بازی اخیر بود که در آن یک تساوی و دو باخت ثبت کردند.

آرسنال پس از دومین شکست خانگی خود در این فصل مقابل استون ویلا در آخر هفته به این بازی می‌آید. توپچی‌ها اکنون دو بازی را بدون برد پشت سر گذاشته‌اند و از ۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها فقط دو بازی را برده‌اند.

بایرن در این فصل در لیگ قهرمانان در خانه شکست نخورده است (۳ برد، ۱ تساوی).

آرسنال در این فصل یک برد خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است (برد ۲-۱ مقابل سویا). آن‌ها یک تساوی و دو باخت داشته‌اند. در داخل کشور، توپچی‌ها در این فصل ۱۰ برد، ۳ تساوی و ۳ شکست دربازی‌های خارج از خانه خود کسب کرده‌اند.

بایرن در ۹ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها ۴ شکست، ۴ برد و یک تساوی کسب کرده است.

پیش‌بینی ما از بازی بایرن مونیخ و آرسنال

شکی نیست که بایرن مونیخ باتوجه‌به مزیت خانگی و به‌خصوص باتوجه‌به فرم خانگی آن‌ها در این فصل، برتری محسوسی دارد. با شکست شوکه‌کننده آرسنال مقابل استون ویلا در آخر هفته و باتوجه‌به حذف قانون گل خارج از خانه در اروپا، تساوی به طرز چشمگیری مورد انتظار ما است و به نظر می‌رسد که برای تعیین برنده به‌وقت اضافه یا حتی پنالتی نیاز باشد؛ بنابراین پیش‌بینی ما برای بازی بایرن مونیخ و آرسنال این است که بایرن از این مرحله صعود می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید