ورود به سایت بدون فیلترشکن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی آرسنال و چلسی در لیگ برتر انگلیس

دو تیم آرسنال و چلسی سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت در چارچوب بازی‌های هفته بیست و دوم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی آرسنال و چلسی. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی آرسنال و چلسی

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۳ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه امارات

بررسی وضعیت تیم‌های آرسنال و چلسی

آرسنال روز شنبه در مقابل ولورهمپتون واندررز کار سختی نداشت و عملکردی حرفه‌ای از خود به نمایش گذاشت، زیرا آن‌ها روی بازی مسلط بودند و به پیروزی ۲-۰ دست یافتند.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ در روز چهارشنبه میکل آرتتا را ناامید کرد، اما او امیدوار است که با برد ولورهمپتون واندررز بتواند تلاش توپچی‌ها را برای اولین قهرمانی لیگ برتر از سال ۲۰۰۴ دوباره تقویت کند، اما چلسی پس از حذف از نیمه‌نهایی جام حذفی، ممکن است مشکلاتی برای آرسنال ایجاد کند.

آبی‌ها در روز شنبه مقابل منچسترسیتی در نهایت با نتیجه ۱-۰ در ومبلی شکست خوردند، در آن بازی شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق به گلزنی نشدند.

در ۹ بازی از ۱۰ بازی اخیر چلسی در لیگ برتر انگلیس بیش از ۳.۵ گل به ثبت رسیده است، بنابراین تعجبی ندارد که بازی پر گلی در پیش داشته باشیم، به‌خصوص که در هشت مسابقه از ۱۱ بازی اخیر بین این رقبای لندنی بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

آرسنال تنها یکی از هشت دیدار اخیر خود با آبی‌ها را باخته است و سال گذشته دقیقاً در این دیدار ۳-۱ پیروز شده است که نشان می‌دهد میزبان ممکن است برای ادامه رقابت قهرمانی، سه امتیاز بزرگ را در این مسابقه کسب کند.

نکات مهم بازی آرسنال و چلسی

آرسنال در این فصل در ۱۲ بازی خانگی در لیگ برتر انگلیس پیروز شده است.

آرسنال فصل گذشته در خانه چلسی را ۳-۱ شکست داد.

آرسنال در ۲۰ بازی از ۲۴ بازی قبلی خانگی خود در لیگ حداقل دو بار گل زده است.

چلسی در این فصل تنها ۵ بازی خارج از خانه را برده است.

چلسی در هشت بازی از ده بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ حداقل دو بار گل خورده است.

 پیش‌بینی ما از بازی آرسنال و چلسی

آرسنال اگر چلسی را شکست دهد، می‌تواند با سه امتیاز برتری در صدر لیگ برتر باقی بماند. بااین‌حال، ازدست‌دادن امتیاز فاجعه خواهد بود، به‌خصوص که منچسترسیتی دو بازی در پیش خواهد داشت. توپچی‌ها با پیروزی در روز شنبه به مسیر پیروزی بازگشتند و می‌توانند یک پیروزی دیگر را مقابل چلسی به دست آورند. پیش‌بینی ما برای بازی آرسنال و چلسی یک برد خانگی برای آرسنال است.

دیدگاه خود را بنویسید