جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کلاه برداری در بازی انفجار

راز پشت پرده کلاهبرداری در بازی انفجار + راه‌های جلوگیری از آن

به‌احتمال زیاد با یک جستجوی ساده در اینترنت یا در محافل دوستانه جمله کلاهبرداری در بازی انفجار یا مال‌باختگان بازی انفجار را شنیده‌اید و شاید برای شما این سؤال پیش‌آمده باشد که چگونه از این افراد در بازی انفجار کلاهبرداری شده است.

ما این جا هستیم تا به شما آموزش دهیم که به چه طرایقی کلاهبرداران می‌توانند ضررهای مالی کوچک و بزرگی را به کاربران وارد کنند و روش‌های جلوگیری از آن‌ها چگونه است؟ برای مطالعه این مطلب مهم که توسط تیم تحریریه بت فوروارد به‌صورت حرفه‌ای گردآوری شده، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای آن ما را همراهی بفرمایید.

کلاهبرداری در بازی انفجار چیست؟

به دلیل آن که بازی انفجار روش ساده‌ای برای بازی‌کردن دارد، هر شخصی که تا حدودی از برنامه‌نویسی و بالاآوردن یک سایت بازی‌های کازینویی آگاهی دارد، به خود این اجازه را داده تا یک سایت مخصوص این کار را با کپی‌برداری از سایت‌های معتبر بالا بیاورد و با استفاده از افراد ساده‌لوح از طریقه‌های مختلف، کلاهبرداری در بازی انفجار را انجام دهد.

البته در این میان کاربران نیز تا حدودی مقصر هستند که بدون تحقیق و آگاهی لازم در خصوص اعتبار یک سایت در آن‌ها ثبت‌نام، حساب خود را شارژ و اقدام به بازی‌کردن می‌کنند که کلاهبرداری از همان لحظه ثبت‌نام آن‌ها در حال شکل‌گیری است بدون آن که کاربران از پشت پرده این داستان آگاهی داشته باشند. حال در ادامه این مطلب قصد داریم به طریقه بازی انفجار، روش‌های کلاهبرداری در بازی انفجار به طرق مختلف، سایت‌های معتبر ارائه‌دهنده بازی و جلوگیری از این کلاهبرداری بپردازیم به همین خاطر ادامه مطلب را از دست ندهید

کلاهبرداری در بازی انفجار

بازی انفجار تشکیل شده از یک نمودار و یک ضریب عددی که در کنار آن نمایش داده می‌شود. در واقع کل نتیجه بازی را این نمودار که به‌صورت صعودی در حرکت و ضریب عددی که از عدد صفر شروع به حرکت می‌کند مشخص می‌کند که آیا شخص برنده خواهد بود یا بازنده! روند بازی به این صورت است که پس از شروع بازی، یک نمودار همراه با ضریب عددی که در کنار آن قرار دارد، شروع به حرکت‌کردن به‌صورت صعودی می‌کند و در نهایت به‌صورت کاملاً تصادفی و سیستمی نمودار از حرکت باز می‌ایستد و یک ضریب برای شما نمایش داده می‌شود.

آن ضریب در واقع نقطه انتهایی بازی است که کاربر می‌بایست در لحظاتی که نمودار در حال حرکت است اقدام به زدن دکمه توقف کند تا ضریبی را پیش از توقف نمودار برای خود به ثبت برساند. در واقع دکمه‌ای به نام توقف یا کش اوت در طول زمان بازی وجود دارد که کاربر می‌بایست در طول حرکت نمودار آن را بفشارد تا مبلغ برد خود را باتوجه‌به ضریب نمایش‌داده‌شده تعیین کند. به‌عبارت‌دیگر تا زمانی که نمودار در حال حرکت است کاربر این فرصت را دارد تا دکمه توقف را بزند و مبلغی را به‌عنوان برد دریافت کند؛ ولی درصورتی‌که نمودار از حرکت بایستد و کاربر دکمه توقف را نزده باشد، در آن دور از بازی بازنده خواهد بود.

حال که به‌صورت مختصر با طریقه و روش بازی انفجار آشنا شدید روش‌های کلاهبرداری و چگونگی پیاده‌سازی این روش‌ها در چنین سبک بازی‌هایی برای شما ملموس‌تر خواهد بود. در همین راستا با روش‌های کلاهبرداری در بازی انفجار که در زیر یک‌به‌یک برایتان توضیح می‌دهیم آشنا شوید.

روش‌های کلاهبرداری در بازی انفجار

چه در بازی انفجار و چه دیگر زمینه‌های شغلی باید بدانید که کلاهبرداران از یک روش برای خالی‌کردن جیب مردم استفاده نمی‌کنند و هر یک از این اشخاص می‌توانند به طرق مختلف و حتی نوع کاربران روش و استراتژی خود را تغییر دهند. افراد سودجو شاید در مواجه با افراد با دانش کمتر یک روش را اتخاذ کنند، شاید افرادی که ساده‌لوح هستند و به‌سادگی گول حرف آنان را می‌خورند را به‌نوعی دیگر متضرر کنند یا حتی شاید در قالب یک دوست به آن‌ها نزدیک شوند و بعد با به‌کارگیری ترفندهای کلاهبرداری تمام سرمایه افراد را از حسابشان خارج کنند.

سبک و هدف کار هر کلاهبردار با دیگری متفاوت است و هر کدام باتوجه‌به تخصص و امکاناتی که در دسترس دارند اقدام به خالی‌کردن جیب مردم می‌کنند. در این مطلب ما سعی داشتیم تمامی حالت‌هایی که ممکن است یک کاربر در بازی انفجار با آن روبه‌رو شود را مورد بررسی قرار دهیم که در ادامه آن‌ها را مطالعه نمایید تا شما هم جزو یکی از مال‌باختگان بازی انفجار لقب نگیرید.

راه‌اندازی سایت‌های جعلی و غیرواقعی بازی انفجار

بسیاری از افراد سودجو در هر زمینه کاری نه صرفاً بازی انفجار، منتظر هستند تا استقبال از یک فعالیت یا شغل از طرف مردم بالا رود و بعد در خصوص چگونگی کلاهبرداری از آنان ایده‌پردازی کنند. به همان مقدار که استقبال از یک بازی همانند انفجار بالا می‌رود، تعداد افراد سودجو و ایده‌هایشان نیز افزایش و حرفه‌ای‌تر می‌شوند و یکی از بهترین ایده‌های آن‌ها برای این کار، راه‌اندازی یک سایت است که می‌تواند به‌سادگی جای خود را در میان افراد ساده‌لوح پیدا کند.

همان‌طور که گفتیم یکی از کارهای مثمرثمر در این زمینه که کلاهبرداران به‌وفور آن را انجام می‌دهند، راه‌اندازی یک سایت جعلی است که شاید در نگاه اول یا حتی ورود به سایت به‌هیچ‌عنوان متوجه نشوید که این سایت‌ها غیرواقعی هستند و همه چیز آن‌قدر به‌ظاهر حرفه‌ای و تروتمیز است که باورتان نشود این سایت قصد کلاهبرداری به روش‌های مختلف را از شما دارد. در همین راستا به نکته زیر توجه کنید.

  • چگونه ترند شدن یک سایت جعلی و غیرواقعی بازی انفجار در میان کاربران

این گونه افراد با تبلیغات گسترده در فضای مجازی در شبکه‌های مختلف، تبلیغات توسط یکی از بلاگر یا شاخ‌های مجازی، تبلیغات با استفاده از ارائه بونوس‌هایی با مبالغ بالا که برای کاربران وسوسه‌برانگیز هستند، ارائه ضرایب بالا در ابتدای شروع بازی انفجار برای هر یک از کاربران، معرفی کاربران به یکدیگر به دلیل وجود ضرایب بالا و بونوس‌های به‌صرفه و … خود را پس از چند ماه بر سر زبان‌ها می‌اندازند.

بعدازاین که به‌نوعی اعتماد کاربران فعلی خود را جذب کردند و کاربران جدید نیز باتوجه‌به این تبلیغات هیجان‌انگیز و معرفی به یکدیگر به سمت سایت سرازیر شدند از روش‌های مختلف که مهم‌ترین آن می‌تواند بستن سایت و بالاکشیدن به یکباره پول کاربران باشد، جیب کاربران خود را خالی می‌کنند. ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید چنین سایت‌هایی بدون آن که متوجه شوید چگونه حتی به‌صورت نامحسوس از شما کلاهبرداری می‌کنند.

دست‌کاری الگوریتم بازی انفجار

اگر در یک سایت غیرواقعی و غیرمعتبر ثبت‌نام و تصمیم به بازی‌کردن انفجار در این سایت را داشته باشید، باید بدانید که این گونه سایت‌ها نسخه‌های استاندارد که توسط برترین ارائه‌دهندگان بازی انفجار باتوجه‌به قوانین و کدنویسی رمزنگاری شده را بر روی سایت خود قرار نمی‌دهند و فقط نسخه‌ای جعلی و غیرواقعی حتی در ظاهر اصلی بازی‌های انفجار را قرار می‌دهند.

بعدازاین کار آن‌ها به‌راحتی الگوریتم‌هایی که خود آن‌ها را به‌نوعی تنظیم کردند که قابل دست‌کاری باشند را دائماً تغییر می‌دهند تا نتایج همیشه به سود خودشان رقم بخورد و کاربران همیشه بازنده باشند. مثلاً در مبالغ کم‌ارزش، اجازه برنده‌شدن در حد چند هزار تومان را به کاربران می‌دهند تا کاربران برای بالابردن مبلغ شرط وسوسه شوند.

بعدازاین وسوسه و پس از باخت‌های احتمالی که پیش روی کاربر قرار دارد، کاربران برای جبران باخت‌های قبلی که البته هیچ‌وقت هم جبران نخواهد شد، به‌صورت مداوم مبلغ شرط خود را افزایش می‌دهند و به همین صورت پول کاربران است که به همین راحتی به‌حساب صاحبان سایت‌های جعلی واریز می‌گردد.

تنظیم ضرایب پایین در بازی انفجار

برخی دیگر از صاحبان سایت‌ها این استراتژی را در سایت‌های خود پیاده‌سازی می‌کنند که با قراردادن همین نسخه غیراستاندارد بازی انفجار که در بالا برایتان توضیح دادیم، ضرایب بازی انفجار را به‌صورت منصفانه قرار نمی‌دهند و ضرایب را همیشه روی اعداد بسیار پایین تنظیم می‌کنند که به‌محض شروع بازی پس از گذشت کسری از ثانیه، نمودار از حرکت باز ایستد و تمامی شرط‌های کاربران بازنده شوند.

برخی کاربران برای همین مورد مدعی شدند حتی برای زدن دکمه توقف در ثانیه اول هم برای آنان وقتی نبوده و در کسری از ثانیه نمودار به‌نوعی متوقف می‌شود که حتی کاربران نمی‌توانند به‌سرعت دکمه توقف را لمس کنند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید به دلیل تنظیم دستی ضرایب پایین در بازی انفجار است که کاربران فقط پول واریز می‌کنند و پشت‌سرهم مبالغ خود را از دست می‌دهند.

اگر در چنین سایتی عضو بودید و مشاهده کردید در دست‌های متوالی به‌صورت دائمی این اتفاق در حال افتادن است، از قراردادن شرط خودداری کنید و به تاریخچه بازی رجوع نمایید. اگر دیدید که نمودار کلاً روندی به همین صورت را پیش گرفته از ضررهای احتمالی بعدی خودتان جلوگیری کرده و سریعاً از سایت خارج و حساب کاربری خود را ببندید.

کلاهبرداری از طریق فروش ربات بازی انفجار

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد کلاهبرداری در بازی انفجار از طریق فروش ربات بازی انفجار با مبالغ متغیر صورت می‌پذیرد. این گونه افراد که اقدام به فروش بات بازی انفجار یا همان ربات این بازی می‌کنند ادعا دارند که برنامه‌ای را در اختیار دارند که می‌تواند الگوریتم این بازی را در دست‌های بعدی هک کرده و از ضرایب احتمالی ظاهر شده مطلع شوند.

این گونه افراد از مبالغ کم تا زیاد باتوجه‌به عدم آگاهی کاربران در این باره این برنامه‌ها را به کاربران می‌فروشند و از آن جایی که این ربات یک برنامه غیرواقعی برای خالی‌کردن جیب مردم است، پس از آن که نتیجه مطلوب برای بازی حاصل نمی‌شود، با بهانه‌های مختلف یا عدم پاسخگویی به کاربر به اصطلاحی آن‌ها را می‌پیچانند. به همین راحتی! به ادامه این نکته توجه کنید:

حقیقت پشت پرده ربات بازی انفجار

تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که افرادی که اقدام به فروش ربات بازی انفجار می‌کنند اگر چنین ادعایی دارند که می‌توانند ضرایب ظاهر شده در دورهای بعدی را با استفاده از این برنامه‌ها پیش‌بینی کنند و درآمد میلیاردی کسب کنند، چرا خودشان از این برنامه‌ها استفاده نمی‌کنند تا میلیاردر شوند؟

چرا این افراد خودشان برای رسیدن به میلیاردر شدن از فروش ربات بازی انفجار با مبالغ کم استفاده می‌کنند تا شاید پس از چند فروش مبلغی ناچیز را به جیب بزنند؟ پاسخ به این سؤال بسیار ساده است؛ زیرا چنین برنامه‌هایی حقیقت ندارد که فروشندگان آن‌ها خود برای پول‌دار شدن از آن‌ها استفاده کنند و صرفاً با فروش این برنامه‌ها با مبالغ مختلف جیب افراد ساده‌لوح که در زمینه بازی انفجار آگاهی کمتری را دارند خالی می‌کنند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان گول چنین افرادی را نخورید؛ زیرا برنامه‌نویسی بازی انفجار به حدی قوی و رمزنگاری شده است که هک‌کردن آن تقریباً غیرممکن است و به دلیل تغییرات لحظه‌ای که در این بازی اتفاق می‌افتد، حتی در صورت هک‌کردن آن کدها برای شما کارایی نخواهند داشت که باز به این موضوع می‌رسیم که هک‌کردن الگوریتم فوق پیشرفته بازی انفجار غیرممکن است!

هک حساب کاربری و بانکی کاربران

شاید در وهله اول فقط به روش سنتی هک حساب بانکی خود فکر کنید که کلاهبرداران فقط از این طریق می‌توانند حسابتان را خالی کنند؛ ولی باید به شما بگوییم در سایت‌های غیرواقعی و جعلی روش‌های مختلفی برای این کار در نظر گرفته که در واقع هک حساب کاربری یا حساب بانکی کاربران نیز از طرق زیر یا حتی روش‌های خلاقانه دیگر می‌تواند توسط کلاهبرداران انجام شود:

  • حالت اول :هک‌کردن حساب کاربران هنگامی که حساب خود را به مبالغ بالا شارژ کردند یا جوایز ارزشمندی را برنده شدند که از این طریق تمامی پول‌های حساب کاربری آنان را خالی می‌کنند و سپس بعد از مراجعه افراد به پشتیبانی سایت، پشتیبانان مدعی می‌شوند که کاربر باید از رمز عبور خود محافظت می‌کرده تا امکان هر گونه هک‌کردن حساب او وجود نداشته باشد و کاری از دست آنان برای بازگرداندن پولشان بر نمی‌آید.
  • حالت دوم برای شارژ حساب از طریق درگاه بانکی :برای شارژ از طریق درگاه بانکی کلاهبرداران صفحه‌هایی دقیقاً مشابه نسخه‌های اصلی واسطه‌های بانک را در قسمت پرداخت پیاده‌سازی می‌کنند و بعدازاین که کاربران تمامی اطلاعات بانکی و رمز خود را وارد کردند، با واردکردن مبالغ دلخواه تمامی سرمایه کاربر را به‌حساب خود واریز می‌کنند.
  • حالت سوم: به‌تمامی موارد بالا تعمیم پیدا می‌کند با عدم پرداخت جوایز کاربران از سوی سایت‌های بازی انفجار صورت می‌پذیرد که صاحبان سایت‌ها با دلایل مختلف غیرواقعی نظیر تخلف، تقلب و شرط‌های غیرمنطقی و … مدعی می‌شوند که امکان برداشت جوایز کاربر وجود ندارد و علاوه بر این که پول‌های اصلی کاربران را پس نمی‌دهند، میزان جوایز به‌دست‌آمده از بازی‌ها و سود کاربر را نیز برای خود برمی‌دارند.

کلاهبرداری بازی انفجار توسط کاربران حقیقت دارد؟

خیر! این فقط یک جمله برای جلب‌توجه شماست زیرا امکان کلاهبرداری در بازی انفجار توسط کاربران وجود ندارد؛ زیرا همان‌طور که گفتیم الگوریتم نسخه استاندارد بازی انفجار به حدی قوی و رمزنگاری شده است که کاربران نمی‌توانند از این طریق بر سر سایت‌های ارائه‌دهنده بازی انفجار کلاه بگذارند.

به نظر شما آیا راهی دیگر برای کلاهبرداری بازی انفجار توسط کاربران وجود دارد؟ پاسخ به این سؤال خیر است؛ زیرا سرمایه کاربر و صفحه بازی در اختیار سایت‌ها قرار دارد و کاربر حتی در صورت تمایل هم نمی‌تواند کاری را پیش ببرد.

سایت‌های معتبر ارائه‌دهنده بازی انفجار

سایت‌های معتبر زیادی برای بازی انفجار نظیر بت فوروارد وجود دارد که باسابقه چندین ساله در این حوزه و دارابودن مجوز از نهادهای مربوطه خیال کاربران را از هرگونه کلاهبرداری در بازی انفجار و تخلف راحت کرده‌اند. این که شما تشخیص دهید که کدام سایت معتبر است و کدام جعلی کار چندان مشکلی نیست! نیاز است تا مطالعه و تحقیق کوتاهی در خصوص سایت موردنظر خود انجام دهید تا خیالتان راحت شود. به نکته بعدی در این باره توجه نمایید:

تشخیص سایت‌های معتبر بازی انفجار

سایت‌های معتبر بازی انفجار را به‌راحتی می‌توانید تشخیص دهید. کافی است چند نکته زیر را پیش از ثبت‌نام و شارژ حساب کاربری خود مدنظر قرار دهید تا خیالی آسوده بهترین لحظات را در بازی انفجار پشت سر بگذارید:

  • داشتن جوایز و لایسنس‌های بین‌المللی از نهادهای مربوط به بازی‌های کازینویی
  • دارابودن انواع روش‌های شارژ حساب کاربری باتوجه‌به نیاز کاربران
  • تنوع در روش‌های برداشت جوایز
  • پرداخت آنی جوایز برای رضایت کاربران
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سؤالات و نیازهای کاربران
  • قراردادن بازی انفجار با ضرایب منصفانه
  • نظرات مثبت کاربران در اینترنت و فضای مجازی
  • قرارداد همکاری با برترین ارائه‌دهندگان بازی‌های کازینویی نظیر انفجار

تقلب در بازی انفجار چیست؟

تقلب در بازی انفجار به‌نوعی به تمام موارد بالا تعمیم پیدا می‌کند. کلاهبرداران از طرق مختلف سعی می‌کنند جیب کاربران تازه‌وارد و ساده‌لوحی که از روند بازی انفجار و نکاتی که باید در خصوص امنیت حساب کاربری بدانند، آگاهی لازم را ندارند خالی کنند و بدین صورت با تقلب در بازی انفجار به هر طریق ممکن کاربران را مال‌باخته کنند. اگر شما عزیزان نمی‌خواهید در زمره مال‌باختگان بازی انفجار باشید و به هیچ صورتی کلاهبرداری از شما صورت نگیرد، حتماً تمامی نکات مهمی که در این قسمت برایتان ذکر کردیم را مطالعه و در بازی‌های خود به کار گیرید.

الگوریتم بازی انفجار هک شدنی است؟

الگوریتم بازی انفجار که بر اساس کدنویسی MD5 نوشته و رمزنگاری شده، همان‌طور که بارها گفتیم غیر قابل هک‌شدن است. بازی انفجار حدود ۴ سال است که به بازار عرضه شده و حتی برترین هکرهای بازی‌ها نتوانستند الگوریتم این بازی را هک کنند؛ زیرا کدهای بازی در کسری از ثانیه تغییر می‌کنند.

حتی اگر یک هزارم درصد شخصی موفق شود در یک ثانیه یکی از کدهای بازی را هک نماید به دلیل طریقه بازی انفجار که نتایج بازی دائماً در حال تغییر است، کدی که در آن ثانیه هک شده حتی به درد ۱ صدم ثانیه بعدی هم نمی‌خورد و علناً بیان این موضوع نشان می‌دهد که الگوریتم بازی انفجار که توسط فرشید امیرشقاقی ملقب به «مونتیگو» نوشته شده دست‌نیافتنی است که خیال کاربران باید از این موضوع به‌این‌ترتیب راحت باشد.

چگونه جلوگیری از کلاهبرداری در بازی انفجار

تمامی نکاتی که در قسمت بالا برای شما عزیزان بیان کردیم روش‌هایی بود که کلاهبرداران می‌توانستند توسط آنها از شما در بازی انفجار کلاهبرداری کنند. برای این که شما هم یکی از کسانی نباشید که در بازی انفجار سرتان کلاه رفته باشد باید در ابتدا یک سایت معتبر همانند بت فوروارد را برای خود انتخاب کنید که دارای مجوزهای بین‌المللی از نهادهای مربوط به کازینو آنلاین است.

پس از انتخاب یک سایت معتبر که روش‌های تشخیص اعتبار آن را در قسمت‌های فوق برای شما بیان کردیم گول افراد سودجو را برای خرید نرم‌افزارهای هک بازی انفجار نخورید و پول خود را دور نریزید. در سایت‌هایی بازی نکنید که صرفاً ضرایب پایین را ارائه می‌کنند تا به‌محض شروع بازی شما همیشه بازنده هستید و چک‌کردن تمامی نکات و مواردی که به‌صورت مفصل برایتان معرفی کردیم باعث می‌شود تا امکان هرگونه کلاهبرداری در بازی انفجار برای شما به صفر برسد.

سؤالات متداول

  • آیا به‌کارگیری استراتژی‌هایی نظیر مارتینگل به درآمدزایی ما در بازی انفجار کمک می‌کند؟

بله در بازی انفجار استراتژی‌های زیادی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا روش‌های مختلف قراردادن شرط را امتحان کنید. استراتژی‌های نظیر مارتینگل هم اصولاً برای مدیریت کردن صحیح سرمایه شما در بازی انفجار دلالت دارند که با دوبرابر کردن مبلغ شرط‌های خود در صورت باخت، بتوانید باخت‌های ناشی از دست‌های قبل را با پیروزی در یک دور جبران نمایید.

  • آیا با رعایت موارد ذکر شده می‌توان از هر گونه کلاهبرداری در بازی انفجار جلوگیری کرد؟

تمام نکاتی که در بالا به‌صورت مفصل برایتان شرح دادیم حاصل تلاش چندین ماه تحقیق و تجربه خودمان در گردآوری‌کردن حالت‌های مختلف بود که می‌توانید به‌راحتی با درنظرگرفتن نکات بالا به آنها استناد کنید و از هر کلاهبرداری جلوگیری نمایید.

  • آیا ممکن است برخی سایت‌های معتبر ضرایب غیرمنصفانه بازی انفجار را قرار دهند؟

این موضوع کمتر برای سایت‌های معتبر پیش می‌آید؛ زیرا آن‌ها باید در چارچوب قوانین عمل کنند؛ ولی به‌ندرت دیده شده که برخی سایت‌های معتبر در قسمت بازی انفجار تخلفاتی را داشتند و با سوءاستفاده از اعتماد کاربران ضرایب بازی انفجار را به‌صورت غیراستاندارد و با ضریب‌های پایین قرار دادند. حتماً اگر در سایتی معتبر مشاهده کردید که ضرایب به‌هیچ‌عنوان بالا نمی‌روند و همواره ضرایب پایین به‌نوعی که کاربران بازنده می‌شوند، ظاهر می‌شوند به قسمت تاریخچه بازی و خواندن نظرات کاربران بروید و بعدازاین که مطمئن شدید این ضرایب غیرمنصفانه هستند برای بازی انفجار خود سایتی دیگر را انتخاب کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید