جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
چلسی نیوکاسل

راهنمای پیش‌بینی بازی چلسی و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس

دو تیم چلسی و نیوکاسل دوشنبه بیستم و یکم اسفند در چارچوب بازی‌های هفته بیست و هشتم فصل ۲۰۲۳-۲۴  لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی چلسی و نیوکاسل. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی چلسی و نیوکاسل

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه استمفورد بریج

بررسی وضعیت تیم‌های چلسی و نیوکاسل

چلسی باتوجه‌به بازیکنانی که جذب کرده است، فصل ضعیفی را پشت سر گذاشته و ممکن است با میزبانی از نیوکاسل در دوشنبه‌شب وضعیتش بدتر شود؛ زیرا نیوکاسل به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

مردان ادی هاو در حال حاضر در رده هشتم جدول هستند و با چهار امتیاز کمتر از منچستریونایتد در رده ششم قرار دارند.

آخرین شکست آن‌ها در آخرین سفر آن‌ها به لندن رخ داد، و آن‌ها احتمالا بازی آسان‌تری را در استمفورد بریج خواهند داشت، زیرا چلسی در خانه عملکرد خوبی نداشته است. گلزنی چلسی در خانه در هفته‌های اخیر خوب نبوده است و شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ۱۲ بازی خانگی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها در ۱ بازی گلزنی کرده‌اند. آبی‌ها در این فصل از ۱۲ بازی خانگی خود در لیگ برتر انگلیس فقط ۵ پیروزی کسب کرده‌اند و از آخرین پیروزی نیوکاسل در اینجا بیش از ۱۱ سال می‌گذرد، ادی هاو باید مطمئن شود که تیم او می‌تواند هر سه امتیاز را کسب کند.

تیم نیوکاسل در هفته‌های اخیر با چندین مهاجم خود که پس از مصدومیت به تیم بازگشته‌اند، تقویت شده است، بازیکنانی مانند هاروی بارنز و الکساندر ایساک که هر دو پس از بازگشت از مصدومیت آماده به نظر می‌رسند.

بررسی مصدومیت‌ها و ترکیب دو تیم چلسی و نیوکاسل

مائوریسیو پوچتینو ممکن است تا ۱۰ بازیکن را برای این بازی در دسترس نداشته باشد، اگرچه تعدادی از بازیکنان هستند که هنوز هم می‌توانند برای بازی با نیوکاسل آماده شوند. غایبان طولانی‌مدت وسلی فوفانا، رومئو لاویا، لسلی اوگوچوکو، ریس جیمز هستند. بااین‌حال، اخبار مثبت بیشتری برای چلسی در مورد کانر گالاگر وجود دارد که باید از بیماری بهبود می‌یافت، درحالی‌که بنوا بادیاشیل، لوی کولویل و کارنی چوکوومکا اگر آمادگی خود را در آخر هفته ثابت کنند، می‌توانند ظاهر شوند. اگرچه کول پالمر آمادگی جسمانی دارد و این هافبک جوان هیجان‌انگیز تأثیرگذارترین بازیکن هجومی چلسی در این فصل بوده است.

برای نیوکاسل، ساندرو تونالی حداقل تا سپتامبر ۲۰۲۴ در دسترس نخواهد بود، درحالی‌که به نظر می‌رسد جولینتون و کالوم ویلسون هر دو آخرین بازی‌های خود را در این فصل انجام داده‌اند، زیرا هر دو تا پایان ماه می محروم هستند. مصدومیت کتف نیک پوپ روبه‌بهبود است، اما او همچنان در دوره بازتوانی قرار دارد و بعید است که تا اوایل آوریل بازگردد. کیران تریپیر یک مصدومیت خفیف دارد که او را تا بعد از تعطیلات بین‌المللی آتی از دسترس خارج می‌کند. لوئیس هال به دلیل اینکه نمی‌تواند با باشگاه قبلی اش روبرو شود کنار گذاشته شده است، اما مت تارگت پس از مدت‌ها مصدومیت به تمرینات بازگشته است، اگرچه او احتمالاً در صورت انتخاب تنها از روی نیمکت بازی را شروع خواهد کرد.

نکات مهم بازی چلسی و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس

در دو بازی اخیر چلسی، ۴ یا ۵ گل زده شده است و در شش بازی از هشت بازی اخیر آن‌ها در تمامی رقابت‌ها بیش از ۳.۵ گل زده شده است و در ۷ بازی از این ۸ بازی نیز شاهد گلزنی هر دو تیم بوده‌ایم.

نیوکاسل یک بازی از ۸ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها را باخته است و آن هم برابر آرسنال بود. در ۸ بازی از ۹ بازی اخیر آن‌ها بیش از ۳.۵ گل زده شده است.

چلسی با کسب ۱۸ امتیاز از ۱۲ بازی خانگی خود، یک از بدترین رکوردهای خانگی را در لیگ برتر انگلیس دارد.

رکورد خارج از خانه نیوکاسل در این فصل چندان خوب نیست. آن‌ها در این فصل تنها ۱۱ امتیاز در خارج از خانه کسب کرده‌اند.

نیوکاسل در اوایل فصل زمانی که دو تیم در سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند، ۴-۱ پیروز شد. بااین‌حال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام کارابائو در استمفورد بریج، چلسی در ضربات پنالتی به لطف گل تساوی بسیار دیرهنگام که باعث تساوی ۱-۱ آنها مقابل نیوکاسل شد، پیروز شد.

میانگین بازی‌های نیوکاسل در این فصل چهارگل در هر بازی است. میانگین بازی‌های چلسی در این فصل ۳٫۵ گل در هر بازی است.

پیش‌بینی ما از بازی چلسی و نیوکاسل

این یک بازی سخت برای انتخاب یک برنده واضح است. فرم چلسی عالی نیست، اما آن‌ها معمولاً اخیراً در خانه بهتر بوده‌اند. فرم خارج از خانه نیوکاسل در تمام فصل ضعیف بوده است، اما اخیراً بهبودیافته است و آنها چلسی را به‌راحتی در لیگ برتر انگلیس در سنت جیمز پارک شکست دادند. بااین‌حال، در جام کارابائو، چلسی در یک بازی فشرده به‌تساوی دست‌یافت و در ضربات پنالتی پیروز شد. با به ثمر رساندن و دریافت گل‌های زیاد هر دو تیم، پیش‌بینی ما برای بازی چلسی و نیوکاسل بیش از ۳٫۵ گل است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید