جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
چلسی منچستر یونایتد

راهنمای پیش‌بینی بازی چلسی و منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس

دو تیم چلسی و منچستر یونایتد پنج‌شنبه، شانزدهم فروردین در چارچوب بازی‌های هفته سی و یکم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند، نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی چلسی و منچستر یونایتد. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی چلسی و منچستر یونایتد

تاریخ و ساعت برگزاری: ۴ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۴۵

رقابت: هفته ۳۱ لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه استمفورد بریج

بررسی وضعیت تیم‌های چلسی و منچستر یونایتد

در حالی که هواداران چلسی از فصل‌های متوسط چلسی ناامید شده‌اند، شکی نیست که استمفورد بریج این روزها مکانی برای سرگرمی است. در ۵ بازی اخیر ۲۶ گل در این زمین به ثمر رسیده است و به نظر می‌رسد در روز پنجشنبه بازی مشابهی را شاهد باشیم.

آخرین ناامیدی آبی‌ها در روز شنبه رخ داد و آن‌ها با تساوی ۲-۲ مقابل برنلی متوقف شدند.

اشتباهات دفاعی هرگز دور از دسترس به نظر نمی‌رسد و در حالی که این اشتباهات با خط حمله خوب دو تیم همراه است، بنابراین یک بازی پرگل را پیش‌بینی می‌کنیم.

شیاطین سرخ مطمئناً عملکرد متقاعدکننده‌تری نسبت به عملکردی که شنبه در مقابل برنتفورد داشتند، خواهند داشت. تیم اریک تن هاگ خوش‌شانس بود که توانست یک امتیاز کسب کند.

اما این ششمین بازی خارج از خانه متوالی بود که آن‌ها در لیگ برتر موفق به گلزنی شدند و باید برای گلزنی مقابل چلسی که در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس فقط یک‌بار دروازه خود را بسته نگه داشته است، امیدوار باشیم.

ازآنجایی‌که هیچ یک از این تیم‌ها قابل‌اعتماد نیستند، انتخاب بین آن‌ها ممکن است دشوار باشد، بنابراین تساوی ۲-۲ یک پیش‌بینی جذاب است.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم چلسی و منچستر یونایتد

چلسی بن چیلول و مالو گوستو را برای بازی پنجشنبه در اختیار ندارد. نونی مادوکه در آخر هفته بازیکن تعویضی بود ممکن است این بازی را از ابتدا آغاز کند. منچستر یونایتد نیز نگرانی‌هایی دارد. ویکتور لیندلوف و رافائل واران مجبور شدند عصر شنبه مقابل برنتفورد از زمین خارج شوند. هری مگوایر در آخر هفته بازگشت و به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. او ممکن است در بازی مقابل چلسی از ابتدا در ترکیب باشد.

نکات مهم بازی چلسی و منچستر یونایتد

در ۶ بازی اخیر خارج از خانه منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس، هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند.

هر دو تیم در پنج بازی اخیر این دو تیم در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی شده‌اند.

۹ بازی از ۱۱ بازی اخیر منچستر یونایتد شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است.

هر دو تیم در ۱۱ بازی از ۱۱ بازی اخیر چلسی گلزنی کرده اند.

در شش بازی از هشت بازی آخر لیگ خانگی چلسی در لیگ برتر انگلیس ، هر دو تیم گلزنی کرده اند.

پیش‌بینی ما از بازی چلسی و منچستر یونایتد

این دو باشگاه در این فصل لیگ برتر ۸۷ گل دریافت کرده‌اند. این یکی از دلایلی است که آن‌ها از کورس قهرمانی خارج شده‌اند. هر دو تیم  به‌شدت تلاش می‌کنند تا دروازه خود را بسته نگه دارند. پیش‌بینی ما برای بازی چلسی و منچستر یونایتد، گلزنی هر دو تیم است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید