جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پیش بینی فوتبال آمریکایی

آموزش پیش بینی فوتبال آمریکایی و آشنایی با قوانین آن

پیش بینی فوتبال آمریکایی می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز و مفید برای علاقه‌مندان به ورزش باشد. بااین‌حال، برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت و لذت‌بردن از این فرآیند، داشتن درک کامل از نحوه پیش بینی فوتبال آمریکایی ضروری است. در این مقاله از مجله بت فوروارد، ما به آموزش پیش‌بینی این ورزش جذاب می‌پردازیم و راه کارها و استراتژی‌های ارزشمندی را برای تصمیم‌گیری آگاهانه در پیش‌بینی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم.

درک مفهوم پیش بینی در فوتبال آمریکایی

قبل از شروع، درک مفهوم اساسی پیش بینی فوتبال آمریکایی بسیار مهم است. در اصل، پیش بینی فوتبال آمریکایی شامل پیش‌بینی بر روی نتایج مختلف مسابقات فوتبال آمریکایی می‌باشد. این عامل می‌تواند شامل پیش‌بینی برنده، اختلاف امتیاز تیم‌ها با یکدیگر و عملکرد فردی بازیکنان باشد.

مروری بر قوانین فوتبال آمریکایی

فوتبال آمریکایی یک بازی دو تیمی است که هدف آن کسب امتیاز بیشتر از حریف است. برای انجام این کار، باید توپ را در «منطقه انتهایی» حریف دریافت کنید یا از طریق تیرک دروازه امتیاز به دست بیاورید. به‌دست‌آوردن توپ در منطقه انتهایی، تاچ داون نامیده می‌شود و ارزش آن شش امتیاز است. با ضربه‌زدن به توپ از میان تیرک‌ها، امتیاز بیشتری به دست می‌آورید.

قوانین اساسی فوتبال آمریکایی سرراست. تیم صاحب توپ باید تلاش کند و به سمت انتهای زمین حرکت کند. آن‌ها چهار تلاش برای حرکت‌دادن توپ به ۱۰ یاردی زمین حریف دارند. اگر آن‌ها نتوانند این کار را انجام دهند، توپ به تیم دیگر داده می‌شود. اگر آن‌ها ۱۰ یارد را انجام دهند، یک مجموعه جدید از چهار تلاش برای هر تیم آغاز می‌شود. در یک مسابقه فوتبال آمریکایی عملاً دو تیم وجود دارد. یکی حمله است که وقتی تیم وارد زمین می‌شود و مسئولیت آن، تلاش برای کسب امتیاز است. دیگری دفاع است که وقتی تیم مالکیت توپ را در اختیار ندارد و برای دفاع به میدان می‌آید.

دو تیم برای هر بازی، مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. توپ معمولاً به سمت مدافع باز می‌گردد و او تصمیم می‌گیرد که توپ را پرتاب کند یا خودش بدود. اگر کوارتربک تکل شود، به‌عنوان «ساک» شناخته می‌شود. یک بازی فوتبال آمریکایی به مدت چهار ربع به طول می‌انجامد که هر کدام ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. اگر امتیازات در انتهای بازی مساوی باشد، بازی به‌وقت اضافه می‌رود. در اینجا هر تیمی که اول گل بزند برنده بازی است.

توضیح پیش بینی در فوتبال آمریکایی

 فوتبال آمریکایی تا حد زیادی محبوب‌ترین ورزش در ایالات متحده است و برای مدت طولانی در آنجا محبوب می‌باشد. با ظهور پیش‌بینی آنلاین و پخش زنده، این ورزش در دسترس تر از قبل شده قرار گرفته است و تماشای فوتبال در یکشنبه، دیگر فقط یک سنت آمریکایی نیست. زمان شروع بازی‌های یکشنبه معمولاً در حدود ساعت ۶ بعدازظهر و ۹ بعدازظهر به‌وقت انگلستان است که آنها این تایم را به بهترین زمان ورزشی برای پایان آخر هفته تبدیل می‌کنند. همچنین بازی‌هایی در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه وجود دارد؛ اما این بازی‌ها می‌توانند در زمان‌های دیگر و معمولاً در نیمه‌های شب برای طرف‌داران بریتانیا برگزار شوند. این بازی‌ها همچنین اهداف اصلی برای پیش‌بینی‌های ورزشی هستند، زیرا همیشه ده‌ها پیش‌بینی وجود دارد که هم قبل از بازی و هم در طول آن انجام می‌شود. در بخش بعدی به بررسی محبوب‌ترین پیش‌بینی‌ها در فوتبال آمریکایی می‌پردازیم.

انواع پیش‌بینی در فوتبال آمریکایی

پیش‌بینی نتیجه مسابقه بین دو تیم

پیش‌بینی مهمی که بسیاری از طرف‌داران فوتبال آمریکایی در شروع کار به آن توجه می‌کنند، پیش‌بینی نتیجه مسابقه است. این فقط یک پیش‌بینی است که در آن برنده بازی مشخص می‌شود. ازآنجایی‌که تساوی در این فوتبال بسیار نادر است، شما یا بر روی تیم میزبان یا تیم میهمان برای برنده‌شدن، شانس خود را امتحان کنید. پیش‌بینی‌های مسابقه شامل وقت اضافه می‌شود، یعنی زمانی که بازی پس از زمان معمول با تساوی تمام می‌شود و عملاً تا زمانی که تیم بعدی به گل برسد، ادامه می‌یابد.

 شانس مساوی شدن و رفتن به‌وقت اضافه بسیار اندک است و احتمال اینکه بازی در پایان به‌تساوی برسد باز هم کمتر می‌باشد. به همین دلیل است که اکثر افراد پیش‌بینی مسابقه را با وقت اضافه انتخاب می‌کنند.

پیش‌بینی هندیکپ

یکی از انواع پیش‌بینی‌های محبوب در فوتبال آمریکایی، پیش‌بینی هندیکپ است. مانند راگبی، در فوتبال آمریکایی امتیازهای زیادی کسب می‌شود و این بدان معناست که گاهی اوقات تیم‌ها می‌توانند با ۳۰ یا ۴۰ امتیاز برنده شوند. پیش‌بینی هندیکپ به طور مؤثر شانس‌ها را متعادل می‌کند، به‌طوری‌که بازی‌های نابرابر یکسان‌تر می‌شود و پیش‌بینی برای شما قابل‌فهم‌تر می‌شود.

بیایید بازی آتلانتا و سن دیگو را به‌عنوان‌مثال در نظر بگیریم:

می‌گوییم ضریب آتلانتا  برای برد در بازی ۱٫۳۰ و سن دیگو ۵٫۰۰ است. شما می‌توانید یک هندیکپ ۱۰٫۵ امتیازی سن دیگو را انتخاب کنید تا شانس را یکسان کنید. در این مثال، شما  تنها در صورتی می‌بازید که آتلانتا با اختلاف بیشتر از ۱۰٫۵ امتیاز برنده شود.

پیش‌بینی بیشتر یا کمتر

این روش پیش‌بینی نیز در فوتبال آمریکایی بسیار محبوب است، زیرا امتیازات زیادی در یک بازی به دست می‌آید. در این پیش‌بینی، به طور مشخص تعداد امتیازی که تیم موردنظرتان کسب می‌کند، اهمیتی زیادی دارد و شما پیش‌بینی می‌کنید که تعداد کل امتیازهای کسب شده بالاتر یا پایین‌تر از یک حد مشخص باشد. برای مثال، می‌توانید روی بازی‌ای پیش‌بینی کنید که گزینه ۲۷٫۵+ امتیاز را داشته باشد. اگر بیش از ۲۷٫۵ امتیاز در بازی وجود داشته باشد، در پیش‌بینی خود موفق می‌شوید.

پیش‌بینی عملکرد بازیکنان در فوتبال آمریکایی

در طول بازی‌های فوتبال آمریکایی علاقه زیادی به بازیکنان وجود دارد و بسیاری از افراد دوست دارند عملکرد بازیکنان را پیش‌بینی کنند. این به این معنی است که تعداد پیش‌بینی‌ها روی بازیکنان در فوتبال آمریکای زیاد است.

پیش‌بینی  تاچ داون

یکی دیگر از محبوب‌ترین پیش‌بینی‌ها، اولین تاچ داون است. این معمولاً برای مدافع یکی از تیم‌ها که ممکن است در حین بازی به سمت منطقه نهایی هجوم بیاورد یا یک گیرنده در نظر گرفته می‌شود. گیرنده‌های عریض عملاً مانند مهاجمان فوتبال یا بهترین بت زن‌ها در کریکت هستند. آنها بیشترین امتیاز را کسب می‌کنند و اغلب می‌توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند. به همین دلیل است که بسیاری از طرف‌داران پیش‌بینی فوتبال آمریکایی از گیرنده‌ها حمایت می‌کنند تا در طول بازی اولین یا آخرین امتیاز را کسب کنند یا بیشترین امتیاز را کسب کنند.

پیش‌بینی قطع توپ‌ها در فوتبال آمریکایی

قطع توپ‌ها ها نیز در فوتبال آمریکایی بسیار محبوب هستند و می‌توانند بازی‌ها را کاملاً متحول کنند. این زمانی است که یک بازیکن در تیم دفاعی، پاس مدافع تهاجمی را قطع می‌کند. هنگامی که توپ واژگون می‌شود، تیم دفاعی به حمله تبدیل می‌شود و می‌تواند یک تاچ داون را به ثمر برساند. می‌توانید روی بازیکنانی پیش‌بینی کنید که بتوانند در طول بازی‌ها توپ‌هایی را قطع کنند.

پیش‌بینی کلی (Out Right)

پیش‌بینی  کلی روشی است که می‌توان پیش‌بینی‌ها را برای بلندمدت انجام داد. یکی از اینها پیش‌بینی‌ها، قهرمانی در  NFL است که در آن می‌توانید پیش‌بینی کنید چه تیمی در آن سال عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد. این یک پیش‌بینی بزرگ است و شانس یک تیم می‌تواند در طول یک‌فصل به‌شدت در نوسان باشد، بنابراین زمان‌بندی در این روش کلیدی است.

پیش‌بینی باارزش‌ترین بازیکن لیگ فوتبال آمریکایی

یکی دیگر از پیش‌بینی‌های مرسوم استفاده از این روش می‌باشد که ممکن است تا آخرین بازی فصل طول بکشد. هر کدام از دو تیم در بازی پایانی به مصاف هم بروند، احتمالاً MVP را در ترکیب خود خواهند داشت. جایزه با ارزش ترین بازیکن فوتبال آمریکایی، اغلب به بازیکنی اعطا می‌شود که بیشترین کمک را به تیم برنده عنوان داشته باشد. معمولاً در آخرین بازی و در طول پلی‌آف. کوارتربک‌ها در مرکز توجه هستند و به همین دلیل معمولاً هر سال پیشتاز کسب عنوان MVP هستند.

استراتژی‌های موفق پیش‌بینی در فوتبال آمریکایی

تحلیل عملکرد تیم‌ها

یکی از اصول موفقیت در پیش‌بینی فوتبال آمریکایی، انجام تحقیقات دقیق در مورد تیم‌ها است. عملکرد اخیر آن‌ها، سابقه برد و باخت‌ها، مصدومیت‌ها و همچنین عملکرد آن‌ها در مقابل حریفان خاص را تجزیه‌وتحلیل کنید.

ارزیابی آمار بازیکنان

بررسی آمار فردی بازیکنان نیز همچنین می‌تواند نکات ارزشمندی را برای شما فراهم کند. شما می‌بایست به عملکرد گذشته بازیکنان، فرم فعلی آن‌ها و نحوه مواجهه با دفاع حریفان توسط بازیکن توجه کنید و پیش‌بینی مناسبی انجام دهید.

مدیریت بودجه پیش‌بینی

قبل از شروع به‌ پیش‌بینی در فوتبال آمریکایی، یک بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید. همیشه به یاد داشته باشید که پیش‌بینی باید همیشه به‌عنوان یک سرگرمی در نظر گرفته شود و شما هرگز نباید از میزانی که می‌توانید از دست بدهید، بیشتر ریسک کنید.

پیش‌بینی در لیگ‌های محلی و کالج

گاهی تیم‌های محلی که افراد علاقه‌مند کمتر به آن‌ها توجه کرده و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، از انتظارات فراتر می‌روند که این امر می‌تواند گزینه‌ای بسیار پر سود برای پیش‌بینی باشد.

پیش‌بینی مخالف با عموم مردم

 پیش‌بینی مخالف با عقاید رایج عموم مردم می‌تواند یک استراتژی هوشمندانه باشد، زیرا دیدگاه عمومی همیشه با واقعیت هم‌خوانی ندارد.

توجه به شرایط آب‌وهوا

شرایط آب‌وهوا می‌تواند تأثیر زیادی بر نتایج بازی‌ها داشته باشد، به‌ویژه در ورزشگاه‌های سرباز. در نظر داشته باشید که عناصر آب‌وهوا ممکن است عملکرد بازیکنان را تحت‌تأثیر قرار دهد. پس در پیش‌بینی در آب‌وهوای نامناسب احتیاط بیشتری بکنید.

نتیجه‌گیری

پیش‌بینی روی فوتبال آمریکایی اگر با استراتژی‌های صحیح به آن نگریسته شود، می‌تواند هم هیجان‌انگیز و هم سرگرم‌کننده باشد. فهم انواع مختلف پیش‌بینی‌ها، انجام تحقیقات دقیق و مدیریت بودجه شما عناصر ضروری برای موفقیت هستند. این استراتژی‌ها را با آگاهی از ضرایب و احتمال‌ها ترکیب کنید و به‌این‌ترتیب می‌توانید تصمیم‌های آگاهانه‌تری در مورد پیش‌بینی در مسابقات فوتبال آمریکایی بگیرید.

سؤالات متداول

آیا پیش‌بینی در فوتبال آمریکایی قانونی است؟

 بله، پیش‌بینی در فوتبال آمریکایی در بسیاری از ایالت‌های ایالات متحده قانونی است. بااین‌حال، مهم است قوانین و مقررات هر کشور را درباره پیش‌بینی‌های ورزشی بررسی کنید.

چگونه می‌توانم احتمال برد خود را افزایش دهم؟

افزایش احتمال برد شما نیازمند تحقیق دقیق، شناسایی پیش‌بینی‌های ارزشمند و استفاده از استراتژی‌های پیش‌بینی مؤثر مانند پیش‌بینی بر روی تیم‌های میزبان.

آیا می‌توانم عملکرد فردی بازیکنان را پیش‌بینی کنم؟

بله شما می‌توانید پیش‌بینی  خود را بر روی عملکرد فردی بازیکنان، مانند تعداد گل‌هایی که می‌زنند یا کل یاردی‌هایی که به دست می‌آورند، بگذارید.

کدام زمان برای پیش‌بینی مناسب است؟

بهترین زمان برای پیش‌بینی، زمانی است که تیم‌ها و بازیکنان را به‌دقت تحقیق کرده‌اید و از پیش‌بینی‌های خود اطمینان دارید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید