جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰ تا ۱۰۰ پیش بینی روی کرنر مسابقه فوتبال

پیش‌بینی روی کرنرهای مسابقه فوتبال یکی از گزینه‌هایی است که همواره مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد زیرا آنها می‌توانند به طرایق مختلف بر روی تعداد کرنرها شرط‌های خود را به ثبت برسانند و حاشیه امن برد را نیز ایجاد می‌کند. در یکی دیگر از مطالب آموزشی پیش‌بینی فوتبال بت فوروارد قصد داریم در این مقاله به پیش‌بینی روی کرنرهای مسابقه فوتبال به حالت‌های مختلف بپردازیم. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

ضربه کرنر چیست؟

اگر با ورزش فوتبال آشنا باشید قطعاً می‌دانید که ضربه کرنر چیست و در چه حالتی در جریان یک مسابقه فوتبال زده می‌شود. کرنر به ضربه‌ای گفته می‌شود که از کنار یکی از گوشه‌های زمین که توسط نیم‌دایره و پرچمی محدوده آن مشخص شده، توسط یک بازیکن زده و بر روی دروازه تیم حریف ارسال می‌گردد تا بازیکنان هم تیمی زننده کرنر از این ضربه استفاده و شانس گلی را برای خود ایجاد نمایند. حال ضربه کرنر هنگامی برای یک تیم توسط داور اعلام می‌شود که یکی از بازیکنان تیم حریف به‌منظور دفع خطر احتمالی، توپ را از خط‌های کنار دروازه تا محدوده نقطه کرنر به بیرون‌زده باشد که در آن زمان برای تیم مقابل یک ضربه کرنر اعلام می‌شود.

پیش‌بینی روی کرنر چیست؟

پیش‌بینی روی کرنر هم به حالتی گفته می‌شود که شما قصد داشته باشید تا برای یک تیم یا هر دو تیم پیش‌بینی کنید که در طول جریان برگزاری یک مسابقه در زمان مختلف نیمه اول / نیمه دوم / وقت قانونی چه تعداد کرنر به صورت دقیق یا حدودی زده شده است.

پیش‌بینی روی کرنر به صورت آنلاین ONLINE BET

پیش‌بینی روی کرنر به صورت آنلاین به این صورت است که پیش از شروع یک مسابقه شما شرط دلخواه خود بر روی کرنر به هر طریقی به ثبت برسانید.

پیش‌بینی روی کرنر به صورت زنده LIVE BET

کاربران علاوه بر این که می‌توانند پیش از شروع یک مسابقه، شرط‌های خود را روی کرنر به ثبت برسانند، در حال برگزاری یک مسابقه به صورت زنده نیز قادر به انجام این کار هستند. به این روش، پیش‌بینی زنده گویند که کاربران هم‌زمان با تماشای یک مسابقه فوتبال می‌توانند با توجه به عملکرد تیم‌ها و بازیکنان تعداد کرنرهای تیم‌ها را به روش دلخواه پیش‌بینی کنند. این پیش‌بینی را می‌توان جزو روش‌های پرطرف‌دار دانست زیرا کاربران می‌توانند با توجه به حملات دو تیم یا بازیکنان تشخیص دهند که روند حدودی بازی به نفع چه تیمی است یا کدام تیم با توجه به رویه بازی خود احتمالاً تعداد کرنر بیشتری را خواهد زد.

پیش بینی روی کرنر

انواع روش‌های پیش‌بینی روی کرنر در یک مسابقه فوتبال

اگر علاقه دارید تا بر روی کرنرهای بازی شرط خود را قرار دهید باید بدانید که از روش‌های مختلفی قادر به انجام این کار هستید. به عبارت دیگر نیازی نیست که همیشه از یک روش کرنرها را پیش‌بینی کنید زیرا روش‌های متنوعی هستند که می‌توانند شانس موفقیت و برد شما را بالاتر برند و حاشیه امن سودی را برای شما ایجاد نمایند. حال به متداول‌ترین روش‌های پیش‌بینی روی کرنر می‌پردازیم تا شما هر چه بیشتر با این روش‌ها آشنا شوید.

پیش‌بینی روی کرنر از روش کمتر و بیشتر OVER/UNDER

روش کمتر و بیشتر یک روش حدودی است که کاربران تعداد حدودی کرنرها را از یک عددی بیشتر یا کمتر پیش‌بینی می‌کنند. این روش بر روی اعداد با شروع از عدد ۰٫۵، ۱٫۵، ۲٫۵، ۳٫۵ و…. به همراه علامت + و – در کنار آنها پیاده سازی می‌شود. معنی علامت مثبت به معنای بیشتر و علامت منفی به معنای کمتر است به این صورت که شما با علامت منفی همراه یک عدد، باید آن عدد را به سمت پایین رند کنید و اعداد زیر آن عدد را به عنوان نتیجه صحیح در نظر بگیرید و با علامت مثبت نیز عدد باید به سمت بالا رند شود که از آن عدد به بالا پیش‌بینی صحیح را در برخواهد گرفت.

مثال: ۱.۵+ پیش‌بینی روی کرنر تیم A :

شما با رند کردن عدد به سمت بالا عدد ۲ را به دست می‌آورید، اگر تعداد کرنرهای یک تیم ۲، ۳، ۴ و به بالا باشد، شرط شما برنده و اگر ۱ یا ۰ باشد شرط شما بازنده می‌شود.

پیش‌بینی روی کرنر از طریق شرط تکی SINGLE BET

پیش‌بینی روی کرنر به صورت تکی یعنی صرفاً شما یک شرط را به صورت تکی یا سینگل بر روی کرنر به ثبت می‌رسانید فارغ از این که شرط از چه روشی به ثبت می‌رسد. یعنی شما اگر بخواهید پیش‌بینی دقیق کرنر داشته باشید نتیجه را پیش‌بینی و شرط خود را به ثبت می‌رسانید، اگر بخواهید از روش کمتر و بیشتر استفاده نمایید شرط خود را به صورت تکی ثبت نمایید که به این حالت پیش‌بینی تکی گویند.

پیش‌بینی روی کرنر از طریق روش هندیکپ HANDICAP

روش هندیکپ نیز یکی از روش‌هایی است که کاربران برای پیش‌بینی‌های خود نظیر کرنرها از آن استفاده می‌کنند که البته باید بدانید هندیکپ روش پیچیده‌تری را برای ثبت شرط دنبال می‌کند که باید آن را بیاموزید تا به صورت صحیح از آن استفاده نمایید. در مقالات دیگر ما به صورت مفصل به پیش‌بینی از طریق روش هندیکپ پرداخته‌ایم ولی در مجموع روش هندیکپ به روشی گویند که شما در پیش‌بینی خود + یا – یک عدد ۱، ۲، ۳ و … به تیم مقابل آوانس می‌دهید و با آن آوانس تعداد کرنرها را حساب و کتاب می‌کنید.

پیش‌بینی روی کرنر از روش میکس COMBO BET

این شرط به معنی ترکیب یا میکس‌کردن چند شرط به صورت هم‌زمان با یکدیگر است که یکی از گزینه‌های شما می‌تواند به پیش‌بینی روی کرنر اختصاص داده شود. در صورتی که تمام موارد انتخابی را درست پیش‌بینی کرده باشید شرط شما موفق می‌شود و حتی اگر پیش‌بینی یک آیتم غلط باشد شرط بازنده اعلام می‌شود که برای پیش‌بینی روی کرنر باید همواره به این موضوع توجه داشته باشید زیرا ممکن است شما شرط کرنر خود را درست پیش‌بینی نمایید ولی آیتم‌های انتخابی دیگر اشتباه باشند و شرط شما بازنده شود.

استفاده از روش سه‌حالته ۳WAY TOTAL

همان طور که از اسم این روش پیدا است برای پیش‌بینی کرنر شما ممکن است سه حالت برد، برگشت شرط یا باخت رقم بخورد.

مثال: پیش‌بینی شما مجموع کرنر ۵+ برای هر دو تیم

  • شرط برنده: در صورتی که مجموع کرنرهای هر دو تیم عدد ۶ به بالا باشد شرط شما برنده خواهد بود.
  • شرط بازنده: در صورتی که مجموع کرنرهای هر دو تیم عدد ۵ به پایین باشد شرط شما بازنده خواهد بود.
  • شرط برگشت‌خورده: در صورتی که مجموع کرنرهای هر دو تیم دقیقاً عدد ۵ باشد شرط شما برگشت خواهد خورد و مبلغ از سوی سایت به‌حساب شما برگشت داده خواهد شد.

پیش‌بینی روی کرنر به صورت دقیق

این پیش‌بینی عموماً مشکل است زیرا پیش‌بینی دقیق کرنر ریسک بالایی دارد و شانس موفقیت شما را پایین می‌آورد زیرا شما باید به صورت دقیق تشخیص دهید که برای یک تیم چند تعداد ضربه کرنر زده می‌شود و با توجه به روند نامشخصی که در یک مسابقه فوتبال ممکن است اتفاق بیفتد، پیش‌بینی دقیق کرنرها همواره سخت است و در کنار این سختی البته ضریب بالایی را به خود اختصاص می‌دهد که در صورت پیش‌بینی صحیح مبلغ بزرگ‌تری عایدتان خواهد شد.

پیش‌بینی روی کرنر در یک‌نیمه یا کل زمان قانونی مسابقه

برای تمامی روش‌هایی که می‌توانید برای پیش‌بینی روی کرنر خود انتخاب نمایید شما می‌توانید این روش‌ها را هم برای یک‌نیمه از بازی و هر برای کل زمان قانونی مسابقه پیاده سازی کنید. به‌عنوان‌مثال شما با استفاده از روش کمتر و بیشتر صرفاً تعداد حدودی کرنرهای نیمه دوم را پیش‌بینی می‌کنید و شرط خود را فقط بر روی این نیمه قرار می‌دهید.

پیش بینی روی کرنر مسابقه فوتبال

ضرایب پیش‌بینی روی کرنرهای مسابقه فوتبال

کرنرها همواره جزو گزینه‌های اصلی مثل نتیجه مسابقه یا تعداد گل‌ها نیستند و به همین خاطر عموماً ضرایب بالاتری را نسبت به این گزینه‌های متداول به خود اختصاص می‌دهند. به همین خاطر همواره قرار دادن شرط‌ها روی کرنر می‌تواند برای شما به صرفه و درآمدزایی بیشتری را به همراه داشته باشد زیرا ضرایب بالاتر هستند.

البته در نظر داشته باشید ضرایب گزینه‌های کمتر به سایتی که انتخاب می‌کنید نیز بستگی دارد که آیا ضرایب منصفانه‌ای را روی سایت برای پیش‌بینی کرنرها قرار داده‌اند یا خیر! به همین خاطر همواره سعی کنید برای قرار دادن شرط روی کرنرها چند سایت را بررسی نمایید و آنی را انتخاب کنید که ضرایب بالاتری را قرار داده است.

ریسک پیش‌بینی روی کرنر چقدر است؟

انتخاب این که از چه روشی قرار است روی تعداد کرنرهای بازی پیش‌بینی کنید در ریسک‌کردن شما تأثیرگذار است زیرا هر کدام از روش‌ها یک‌میزان ریسک را به خود اختصاص می‌دهند که شانس برد شما را متناسب با همین ریسک متفاوت می‌کند. به‌عنوان‌مثال اگر از روش پیش‌بینی دقیق تعداد کرنرها استفاده نمایید به دلیل سختی پیش‌بینی، ریسک شما بالا، ضرایب بالا و در صورت پیروزی مبلغ بیشتری را به جیب می‌زنید.

 از سوی دیگر روش‌هایی مثل کمتر و بیشتر، سه‌حالته و هندیکپ حاشیه امن‌تری را برای برد شما به دلیل پیش‌بینی حدودی ایجاد می‌کنند که ریسک آن متناسب و مبلغ بردتان نیز منطقی به نظر می‌رسد. به همین خاطر این که شما از کدام روش قصد قرار دادن شرط روی کرنرهای یک مسابقه فوتبال را دارید، در میزان ریسک شما تأثیر خواهد داشت.

بهترین استراتژی برای پیش‌بینی روی کرنرهای یک بازی کدام است؟

بهترین استراتژی برای این که بتوانید یک شرط مناسب بر روی کرنرهای یک مسابقه فوتبال به ثبت برسانید، این است که دانش و آگاهی لازم را در خصوص رشته فوتبال و قوانین مربوط به پیش‌بینی این ورزش داشته باشید و بعد با توجه به این آگاهی بتوانید با استفاده از روشی که بهترین شانس برد را به شما می‌دهد، به موفقیت برسید.

شما حتی می‌توانید برای قرار دادن شرط‌های خود از هر یک از روش‌های بالا، یک استراتژی ریاضی نظیر مارتینگل و فیبوناچی را استفاده نمایید که این استراتژی‌ها بتوانند مقدار شرط‌های شما را کنترل کنند تا در صورت باخت‌های مکرر، با یک پیروزی سرمایه از دست رفته را جبران نمایند. به همین خاطر شما ابتدا مطمئن شوید که در خصوص رشته فوتبال و قوانین پیش‌بینی آن همه چیز را می‌دانید و بعد با امتحان کردن هر یک از استراتژی و روش‌های بالا بهترین آن را با توجه به اطلاعات و دانش خود پیدا نمایید.

سود قرار دادن شرط روی کرنرهای یک مسابقه فوتبال

با توجه به این که شما از چه طریقی قرار است شرط خود را بر روی کرنرها قرار دهید این سوددهی می‌تواند متفاوت باشد ولی در مجموع به دلیل ضرایب بیشتری که کرنرها نسبت به سایر گزینه‌های متداول به خود اختصاص می‌دهند شما می‌توانید از طریق قرار دادن شرط روی کرنرها سود زیادی را به جیب بزنید. اگر روش‌های ریسکی را انتخاب کنید طبیعتاً شانس بردتان کم است ولی سود بیشتری عایدتان خواهد شد و اگر روش‌های کم‌ریسک را برای شرط کرنر خود انتخاب نمایید، شانس بردتان بالا و سودتان کمتر از حالت قبل خواهد بود. ولی باز هم بر این نکته تأکید کنیم که شرط روی کرنر در مجموع از گزینه‌های متداول‌تر و آسان‌تر نظیر برد و باخت یا تعداد گل‌ها، سوددهی بیشتری را برای شما به همراه دارد.

پیش بینی روی کرنر مسابقه فوتبال

کدام سایت‌ها پیش‌بینی روی کرنرها را ارائه می‌دهند؟

اصولاً سایت‌های معتبر نظیر بت فوروارد که بی نهایت گزینه را برای پیش‌بینی یک مسابقه فوتبال ارائه می‌کنند، به دلیل آن که پیش‌بینی روی کرنرها نیز همواره می‌تواند جزو گزینه‌های کاربران برای پیش‌بینی باشد، این گزینه را نیز برای رضایت بیشتر کاربران قرار می‌دهند تا کاربران به دلیل عدم وجود این گزینه از سایت آنها به سایت دیگری نقل‌مکان نکنند. به همین خاطر شما نیز همواره سایتی نظیر بت فوروارد را انتخاب نمایید که با قرارداد همکاری با برترین ارائه‌دهندگان گزینه‌های پیش‌بینی، آیتم‌های متفاوتی از جمله پیش‌بینی روی کرنرها به طرایق مختلف در اختیارتان قرار دهند.

سؤالات متداول کاربران

  • پیش‌بینی تعداد گل‌ها بهتر است یا تعداد کرنرها؟

پیش‌بینی تعداد گل‌ها به خصوص به صورت حدودی همواره یکی از گزینه‌هایی است که بالای ۹۰ درصد کاربران از آن در سایت‌های پیش‌بینی استفاده می‌کنند ولی پیش‌بینی کرنرها به دلیل نیاز به آگاهی بیشتر، به تعداد گل‌ها کمتر مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد به همین خاطر شما نیز باید از همین فرصت استفاده کنید و در صورت داشتن آگاهی شرط خود را روی کرنرها قرار دهید که سود بیشتری را به شما می‌دهد.

  • آیا پیش‌بینی روش سه‌حالته از روش کمتر و بیشتر بهتر است؟

راه و کار هر دو روش را در بالا برایتان توضیح دادیم و نمی‌توان گفت که کدام‌یک از دیگری بهتر است زیرا هر دو روش اولاً تقریباً نزدیک به یکدیگر هستند و ثانیاً ریسک متوسط و مناسبی را برای پیش‌بینی شما رقم می‌زنند با تفاوتی جزئی در روش سه‌حالته که یک حالت بازگشت مبلغ شرط را به شما می‌دهد که می‌توانید در بالا شرایط آن را مطالعه نمایید.

  • آیا برای پیش‌بینی کرنرهای یک مسابقه فوتبال نیاز به احراز هویت داریم؟

برای این که بتوانید در یک سایت پیش‌بینی فوتبال فعالیت کنید ابتدا باید مراحل ثبت نام خود را در سایت‌های معتبر تکمیل کنید تا اجازه فعالیت در هر زمینه‌ای به شما داده شود. اگر در سایتی حضور داشتید و مشاهده کردید هیچ ثبت نامی از شما برای این کار درخواست نمی‌شود، به اعتبار آن سایت شک کنید زیرا برای فعالیت قانونی و استاندارد در سایت‌های پیش‌بینی کاربران باید با اطلاعات واقعی خود فعالیت خود را انجام دهند. ضمن این که احراز هویت در برخی سایت‌ها به صورت وارد کردن اطلاعات شناسایی معتبر کافی است ولی در برخی دیگر شما باید عکس کارت ملی و کارت بانکی خود را برای مسئولان مربوطه سایت ارسال کنید تا از هویت واقعی شما مطمئن شوند.

  • آیا می‌توان به صورت هم‌زمان بر روی تعداد گل‌ها و تعداد کرنرها شرط بست؟

عموماً قرار دادن شرط‌ها به صورت هم‌زمان بر روی این دو آیتم ممنوعیتی در سایت‌های پیش‌بینی ندارد ولی شما پیش از آن که حساب کاربری خود را شارژ نمایید به قسمت پیش‌بینی رفته و این موضوع را با توجه به راهنمای سایت بررسی کنید که آیا قادر به انجام چنین کاری هستید یا خیر!

  • آیا کاربران مبتدی می‌توانند شرط خود را بر روی کرنرهای بازی قرار دهند؟

بله کاربران مبتدی در صورتی که آگاهی لازم از رشته فوتبال و قوانین مربوط به پیش‌بینی آن را دارند، می‌توانند پیش‌بینی خود را بر روی کرنرها قرار دهند به شرط آن که بدانند کدام روش برای قرار دادن شرط کرنر آنها مناسب‌تر است زیرا این دسته از کاربران که به تازگی شروع کرده و هنوز استراتژی و روش مناسب خود را پیدا نکردند در صورت عدم آگاهی می‌توانند سرمایه خود را به راحتی از دست دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید