جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیش بینی در نیمه دوم فوتبال و استراتژی‌های آن

در دنیای پر رمز و راز پیش‌بینی همیشه حالت‌های مختلفی برای پیش‌بینی کردن وجود دارد که کاربران می‌توانند با توجه به شرایط موجود، شرط‌های خود را با شانس موفقیت بالا به ثبت برسانند. یکی از این حالت پیش بینی در نیمه دوم فوتبال است که به روش‌های مختلفی می‌توان بر روی آن شرط‌های خود را در هر زمانی قرار داد. در ادامه این مطلب آموزشی بت فوروارد همراه ما باشید تا این مدل پیش‌بینی و بایدها و نبایدهای مربوط به آن بپردازیم.

پیش بینی در نیمه دوم فوتبال چیست؟

پیش ‌بینی در نیمه دوم فوتبال به معنای پیش‌بینی نتیجه بازی، گلزنان، تعداد گل‌ها، شوت‌ها، کرنرها و … در نیمه دوم مسابقه فوتبال است. برای انجام پیش ‌بینی در نیمه دوم فوتبال ، باید با نتایج و عملکرد تیم‌ها در نیمه اول آشنا شوید و بر اساس آن‌ها پیش‌بینی کنید که در نیمه دوم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

برای مثال، اگر یکی از تیم‌‌ها در نیمه اول بازی بسیار خوب عمل کرده و به تعدادی گل هم رسیده باشد، پیش‌بینی می‌شود که این تیم در نیمه دوم بازی هم به همین شکل ادامه خواهد داد و احتمال گلزنی بیشتری دارد. همچنین، اگر یکی از تیم‌‌ها در نیمه اول بازی عملکرد خوبی نداشته باشد، پیش‌‌بینی می‌شود که در نیمه دوم بازی هم به همین شکل ادامه خواهد داد و احتمال گلزنی کمتری دارد.

لازم به ذکر است که برای انجام پیش ‌بینی در نیمه دوم فوتبال ، باید با نتایج و عملکرد تیم‌ها در فصل‌های گذشته، روش بازی آن‌ها و همچنین شرایط فعلی آشنا باشید. استفاده از تحلیل‌ها و نظرات متخصصان فوتبال بین دو نیمه نیز می‌تواند به شما در انجام پیش ‌بینی در نیمه دوم فوتبال کمک کند. توجه داشته باشید که پیش بینی در نیمه دوم فوتبال به دو حالت آنلاین (پیش‌بازی) و زنده امکان‌پذیر است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پیش بینی در نیمه دوم فوتبال به صورت آنلاین (پیش‌بازی)

پیش‌بینی آنلاین به این صورت است که شما شرط‌های خود را تحت هر حالتی نظیر پیش بینی در نیمه دوم فوتبال ، قبل از آغاز بازی قرار دهید و در نظر داشته باشید هنگامی که سوت آغاز بازی زده می‌شود شرط‌های شما برای پیش‌بینی زنده لحاظ خواهد شد.

مثلا شما در این حالت برای نیمه دوم پیش‌بینی می‌کنید که در نیمه دوم بازی، اوِر ۲.۵ شوت زده می‌شود یا نیمه دوم کمتر از ۱.۵ گل خواهد داشت. یا این که بازیکن ایکس در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی پا به میدان می گذارد و … بدین ترتیب شما تمامی آیتم‌های مدنظر را قبل از این که بازی شروع شود، پیش‌بینی خواهید کرد.

پیش بینی در نیمه دوم فوتبال به صورت زنده

پیش بینی در نیمه دوم فوتبال به صورت زنده بسیار رایج و متداول است و اکثریت کاربران اگر به پیش‌بینی زنده علاقه‌مند باشند، به دلیل مشخص شدن برخی آیتم‌ها در نیمه اول، اقدام به پیش‌بینی زنده در نیمه دوم خواهند کرد.

در مجموع پیش‌بینی زنده به این صورت است که شما پس از شروع مسابقه در هر زمانی از بازی می‌توانید شرط‌های خود را با توجه به شرایط رقم خورده، سنجش قدرت دو تیم و بازیکنان و … بر روی گزینه دلخواه قرار دهید. مثلا برای پیش بینی نیمه دوم فوتبال به صورت زنده، شما می‌بینید که یک تیم دارای عناصر هجومی‌تری است و بازیکنان خبره‌ای را در اختیار دارد و از آن جایی که روند بازی به این صورت رقم خورده احتمالا این تیم در نیمه دوم گل می‌زند، به همین خاطر در اواسط نیمه دوم یا همان پایان نیمه اول می‌توانید شرط‌های خود را به هر روش دلخواه بر روی برد آن تیم قرار دهید.

شرط بندی نیمه دوم فوتبال

بهترین  و بدترین زمان و حالات برای پیش بینی در نیمه دوم فوتبال ( بایدها و نبایدها)

به هر شکل و روشی که بخواهید پیش‌بینی‌های فوتبالی خود را انجام دهید، برای آن‌ها بایدها و نبایدهایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند که با توجه به شرایط تصمیمات درست‌تری را برای پیش‌بینی‌های خود اعمال کنید که پیش‌بینی نیمه دوم فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای پیش‌بینی نیمه دوم نیز همواره نکاتی وجود دارد که شما را به قرار دادن شرط در این نیمه تشویق یا منع می‌کند که با توجه به این نکات می‌توانید شانس برد خود را بیش از پیش افزایش دهید. حال در ادامه همراه ما باشید تا بهترین زمان برای قرار دادن شرط‌ها بر روی نیمه دوم و بدترین زمان‌ها برای این کار را به شما معرفی کنیم.

چه زمان‌هایی باید بر روی نیمه دوم شرط خود را قرار دهیم؟

  1. اگر تیم‌ها به دلیل موقعیت در جدول یا حذف شدن از مراحل گروهی، نیاز مبرمی به گل داشته باشند، در نیمه دوم احتمالا بی‌محابا حمله می‌کنند تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کنند زیرا چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت و باید تمام توان خود را به کار گیرند. در این حالت شما می‌توانید بر روی تعداد گل ها، پیروزی این تیم، شوت، تعداد کرنرها و … پیش‌بینی خود را قرار دهید و البته همواره برای این موضوع باید قدرت تیم‌ها و عملکرد بازیکنان در شرایط حساس را نیز در نظر بگیرید و با توجه به شرایط موجود بهترین تصمیم را برای شرط های نیمه دوم خود اتخاذ نمایید.
  2. اگر تیم قوی عقب‌تر باشد، بنابر آمارهای مختلف ثابت شده که تیم قوی‌تر از هر تلاشی برای رسیدن به گلزنی استفاده می‌کند تا شکست نخورد. در این حالت شما می‌توانید بر روی تعداد کرنرها، شوت‌ها و … پیش‌بینی خود را قرار دهید و می‌توانید برای پیروزی تیم قوی ریسک نکنید زیرا شاید تیم قوی موفق به گلزنی نشود ولی آپشن های دیگری به دلیل حملات یا تلاش‌های زیاد این تیم می‌تواند برای شما شرط‌های مناسبی را فراهم آورد که به آن‌ها اشاره داشتیم.
  3. بازی‌های حساس با نتیجه مساوی در نیمه اول نیز احتمالا طوفانی را برای نیمه دوم به همراه خواهند داشت زیرا سرمربی دو تیم با توجه به اهمیت بازی و اشتباهاتی که بازیکنان در نیمه اول انجام داده‌اند، نکاتی را به آن‌ها گوشزد می‌کند یا تغییر تاکتیک می‌دهد که بازیکنان تمام تلاش خود را برای برنده شدن و رسیدن به گلزنی انجام دهند. به همین خاطر شما می‌توانید با توجه به شرایط بازی شرط‌های خود را بر روی تیم پیروز، تعداد گل‌ها، تعداد کرنرها، شوت‌ها و … قرار دهید زیرا نیمه اول به آرامی سپری شده و احتمالا نیمه دوم طوفانی خواهد بود.
  4. اگر قدرت دو تیم با یکدیگر تفاوت زیادی داشته باشد شما می‌توانید برای نیمه دوم گزینه‌های کم ریسک با شانس برد بالا را برای شرط‌های خود لحاظ کنید زیرا تیم برتر و قوی‌تر در همه چیز بر تیم ضعیف برتری دارد و به همین خاطر پیش‌بینی آیتم‌های موجود برای تیم قوی‌تر می‌تواند برای شما با احتمال موفقیت بالا به ثبت برسد.

در چه زمانی‌هایی باید پیش بینی در نیمه دوم را کنار بگذاریم؟

  • اگر در نیمه اول هر دو تیم عملکرد هجومی داشتند و گل‌های زیادی زده شد و حتی بازی مساوی شد، به صرفه نیست که بخواهید برای نیمه دوم از پیش‌بینی تعداد گل‌ها استفاده کنید زیرا بیشتر گل‌ها در نیمه اول زده شده و احتمالا سرمربیان دو تیم با احتیاط بیشتری، با افزایش عناصر دفاعی خود سعی دارند که نیمه دوم مشکلات دفاعی نیمه اول را برطرف نمایند، که به این ترتیب گلزنی در نیمه دوم سخت خواهد بود.
  • اگر روند بازی به صورتی رقم خورد که در نیمه اول تعداد کرنرهای زیادی را شاهد بودید که بی‌ثمر هم بودند، برای نیمه دوم بر روی کرنر بازی شرط خود را قرار ندهید زیرا به احتمال زیاد، سرمربیان استراتژی خود را عوض می‌کنند که از طرایق دیگر اقدام به گلزنی کنند که این موضوع به این معنی است که شاید ضربات کرنر به دلیل تغییر تاکتیک کمتر رخ دهد.
  • اگر مشاهده کردید که در نیمه اول، تعداد کارت‌های زرد زیاد بوده، برای نیمه دوم شرط خود را بر روی کارت زرد به هیچ ترتیبی قرار ندهید زیرا بین دو نیمه مربیان همواره به بازیکنان تذکرات جدی را می‌دهند که محتاطانه‌تر بازی کنند که کارت زرد دوم که باعث اخراجشان می شود را دریافت نکنند. به همین خاطر یا برخی از بازیکنان تعویض می‌شوند یا این که بسیار با احتیاط بازی می‌کنند که کارت زرد دوم را دریافت نکنند. به همین خاطر ترجیحا روی گزینه‌های با شانس بالاتر شرط خود را قرار داده و از کارت زرد چشم پوشی کنید.
  • اگر دیدید که نیمه اول بازی شوت‌های زیادی را داشته که در پی آن اتفاق خاصی نیز رخ نداده، منطقی نیست که در نیمه دوم بخواهید تعداد شوت‌های کل یا شوت‌های در چارچوب را پیش‌بینی کنید زیرا به دلیل عدم موفقیت شوت‌ها در نیمه اول، مربیان احتمالا تغییر تاکتیک می‌دهند که از روش‌های دیگری شانس خود را برای گلزنی امتحان کنند که به همین دلیل احتمالا شوت‌های کمتری توسط بازیکنان نسبت به نیمه اول زده می‌شود.

بهترین استراتژی برای پیش بینی در نیمه دوم فوتبال

برای این که بتوانید نیمه دوم فوتبال را به بهترین شکل پیش‌بینی کنید، روش‌ها و استراتژی‌های زیادی وجود دارد که باید با توجه به شرایط رقم خورده در طول نیمه اول، حساسیت بازی، عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در نیمه دوم، نتیجه نیمه اول، گزینه‌هایی که پیش روی شماست و … بهترین تصمیم را برای قرار دادن شرط‌ها از روش‌های مختلف بر روی نیمه دوم بازی اتخاذ نمایید.

البته همان طور که گفتیم تمام این روش‌ها یا استراتژی‌ها می‌تواند با توجه به اتفاقات رقم خورده در نیمه اول تغییر پیدا کند ولی در مجموع کلی با توجه به گزینه‌هایی که سایت‌ها ارائه می‌دهند این روش‌ها می‌تواند شامل روش بیشتر و کمتر، هندیکپ، روش سه حالتی، شرط‌های تکی، میکس، نتایج دقیق، پیش‌بینی‌های مربوط به بازیکنان و صدها روش دیگری باشد که می‌توان بر روی گزینه‌های مختلفی نظیر نتیجه بازی، تعداد گل‌ها، تعدادکرنرها، تعداد شوت‌ها، تعداد کارت‌های زرد و قرمز، بازیکنان گلزن، کلین‌شیت دروازه‌بان، صعود تیم‌ها به مراحل بعدی، اخراج بازیکنان، تعویض‌ها و … باشد که گزینه‌های بسیار زیادی را شامل می‌شوند که با توجه به مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره داشتیم شما باید شرایط را سنجیده و با توجه به آن شرط‌های خود را بر روی بهترین گزینه که شانس بالای برد را به شما می‌دهند، قرار دهید.

میزان درآمدزایی از پیش بینی در نیمه دوم فوتبال چقدر است؟

همواره به این موضوع تاکید داشتیم که میزان درآمدزایی کاربران از گزینه های مختلف نظیر پیش بینی نیمه دوم به استراتژی، میزان دانش و آگاهی کاربران و … بستگی دارد. در صورتی که شما شرط‌های معقولی را بر روی پیش‌بینی نیمه دوم فوتبال قرار دهید با شانس برد بالا می‌توانید در صورت پیش‌بینی صحیح، درآمد خوبی را به دست آورید زیرا ضرایب اختصاص یافته به این نوع پیش‌بینی مناسب و رو به بالاست که در صورت برنده شدن، مبلغ بیشتری نصیبتان خواهد شد. به عبارت دیگر اگر شرط‌های قرار داده شده شما بر روی نیمه دوم بنابر تجزیه و تحلیل نکات آماری به ثبت برسد که شانس بردتان بالا باشد، می‌توانید از ثبت شرط‌های نیمه دوم سود خوبی را به دست آورید.

پیش بینی در نیمه دوم فوتبال در سایت بت فوروارد

اگر به قسمت پیش‌بینی‌های ورزشی بت فوروارد نگاهی انداخته باشید، مشاهده خواهید کرد که بت فوروارد برای پیش‌بینی مسابقات فوتبال چه به صورت زنده و چه آنلاین، بی‌نهایت گزینه را قرار داده که هر کاربر می‌تواند با توجه به استعداد، دانش و آگاهی خود بهترین شرط را برای خود برگزیند و در صورت یپش‌بینی صحیح، مبلغ خوبی را برنده شود. برای پیش بینی نیمه دوم فوتبال نیز به همین صورت است در بت فوروارد گزینه‌های زیادی چه پیش از آغاز مسابقه می‌توان برای نیمه دوم قرار داد و چه در پیش بینی زنده شرط‌های با شانس برد بالا را به ثبت رساند. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای این که از تنوع گزینه‌های پیش بینی در نیمه دوم فوتبال بت فوروارد مطلع شوید، به قسمت پیش‌بینی‌های ورزشی این سایت نگاهی داشته باشید.

سوالات متداول کاربران

برای پیش‌بینی زنده نیمه اول بهتر است یا نیمه دوم؟

این موضوع به شرایط مختلفی بستگی دارد که شاید در هر بازی با دیگری متفاوت باشد. شرایطی مثل حساسیت بازی، موقعیت تیم‌ها در جدول که شامل قدرت تیم‌ها می‌شود، قدرت بدنی بازیکنان، شرایط آب و هوایی، بازنده یا برنده بودن تیم‌ها در نیمه اول و … می‌شود که این موضوع در هر بازی باید با توجه به شرایط موجود تصمیم‌گیری شود.

چرا باید پیش‌بینی خود را روی نیمه دوم قرار دهیم؟

به دلیل شرایط موجود برای یک تیم چه برای پیش‌بینی آنلاین و چه پیش‌بینی زنده، پیش‌بینی نیمه دوم می‌تواند شرط پر سودی برای شما باشد و ضریب بالاتری را به شما بدهد. ضمن این که در پیش‌بینی زنده شما به راحتی می‌توانید با توجه به اتفاقات رقم خورده در نیمه اول شرط خود را قرار دهید و بدین ترتیب شانس بردتان برای پیش‌بینی نیمه دوم فوتبال بیشتر می‌شود.

چگونه در پیش بینی در نیمه دوم فوتبال همیشه برنده باشیم؟

برای این که شما در پیش بینی در نیمه دوم فوتبال موفق باشید، باید اطلاعات و دانش خود را در خصوص تیم‌ها و بازیکنان کامل کنید زیرا پیش‌بینی کردن نیمه دوم چه پیش از شروع مسابقه و چه به صورت پیش‌بینی زنده به شناخت کافی از تیم‌ها و بازیکنان و شرایط کلی مسابقه بستگی دارد. با توجه به این مورد شما می‌توانید شرط‌های خود را با شانس بالاتر برد به ثبت برسانید.

آیا می‌توان از روش دابل شانس برای پیش بینی در نیمه دوم فوتبال استفاده کرد؟

بله در صورتی که گزینه آن داخل سایت‌ها موجود باشد این کار امکان‌پذیر است. روش دابل شانس همواره دو حالت از سه گزینه موجود یعنی برد، باخت و تساوی را پوشش می‌دهد و در سایت‌ها پیش از شروع بازی وجود دارد که عموما برای کل بازی است. حال شما اگر به دنبال این روش برای نیمه دوم هستید، باید سایت مورد نظر خود را چک کنید که آیا این گزینه را ارائه داده است یا خیر!

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید