جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
انگلیس بلژیک

راهنمای پیش‌بینی بازی دوستانه انگلیس و بلژیک

دو تیم انگلیس و بلژیک سه‌شنبه، هفتم فروردین در چارچوب بازی‌های ملی دوستانه فصل ۲۰۲۳-۲۴ به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی انگلیس و بلژیک. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی انگلیس و بلژیک

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۱۵

رقابت: بازی‌های دوستانه ملی

مکان برگزاری: ورزشگاه ومبلی

بررسی وضعیت تیم‌های انگلیس و بلژیک

انگلیس سال ۲۰۲۴ را با شکست ۱-۰ مقابل برزیل در روز شنبه آغاز کرد و در دیداری دوستانه روز سه‌شنبه در ومبلی به مصاف بلژیک می‌رود. اولین گل بین‌المللی برای اندریک ۱۷ساله باعث شد برزیل در روز شنبه مقابل انگلیس پیروز شود و این اولین باری بود که سه شیرها در ومبلی از اکتبر ۲۰۲۰ شکست خوردند. غیبت هری کین و ساکا در این مسابقه کاملاً مشخص بود؛ زیرا انگلیس در تلاش برای ایجاد موقعیت مشکل داشت و این می‌تواند یک شب ناامیدکننده دیگر در برابر بلژیکی‌ها باشد.

کین و ساکا به‌احتمال زیاد باز هم غایب خواهند بود و بلژیک می‌تواند از این مسابقه دوستانه با تیم ملی انگلیس تجربه خوبی کسب کند.

آن‌ها در روز شنبه مقابل ایرلند به‌تساوی ۰-۰ دست یافتند، اما بااین‌وجود، روند شکست‌ناپذیری خود را به ۱۱ بازی زیر نظر دومنیکو تدسکو که در فوریه سال گذشته و پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت این تیم را بر عهده گرفت، افزایش دادند. خبر خوب برای تدسکو این است که روملو لوکاکو نیز می‌تواند پس ازدست‌دادن بازی با ایرلند در این مسابقه حضور داشته باشد.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم انگلیس و بلژیک

هر دو تیم با مصدومیت‌های متعددی مواجه شده‌اند که باعث شده بازیکنان کلیدی دو تیم در دسترس نباشند. برای انگلیس، ریس جیمز، ترنت الکساندر آرنولد، مارک گوهی و ابرچه ایزه، نیک پوپ، کالوم ویلسون، کیران تریپیر، جک گریلیش و تایرون مینگز در دسترس نیستند. در همین حال، هری کین و ساکا به دلیل مصدومیت جزئی از ترکیب خارج شده‌اند و برای بازی بلژیک در دسترس نخواهند بود. عملکرد آنتونی گوردون در برابر برزیل تنها نقطه درخشان برای انگلیس در این شکست بود.

دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، مصدومان زیادی برای این بازی دارد و کوین دی بروین و تیبو کورتوا برجسته‌ترین غایبان این تیم هستند. لئاندر دندونکر و رومئو لاویا دو بازیکن دیگری هستند که به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند. ماتز سلس، دروازه‌بان ناتینگهام فارست، در مقابل جمهوری ایرلند وارد زمین شد و عملکرد خوبی داشت و یک پنالتی را مهار کرد تا تساوی در آن بازی تضمین شود. ۸۳ گل روملو لوکائو در ۱۱۳ بازی ملی یک رکورد فوق‌العاده است و این مهاجم ۳۰ساله می‌تواند تا چندین سال دیگر به این آمار اضافه کند.

نکات مهم بازی انگلیس و بلژیک

شکست انگلیس مقابل برزیل اولین شکست آن‌ها در ده بازی اخیر بود. آخرین شکست آن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل فرانسه بود. همچنین این اولین باری بود که انگلیس در ۱۴ بازی اخیر موفق به گلزنی نشد.

بلژیک در ۱۲ بازی اخیر خود شکست نخورده است. آن‌ها در ۷ بازی اخیر خود فقط دو گل دریافت کرده‌اند که در ۶ بازی پیروز شده و دیگری را مساوی کرده‌اند.

انگلیس در ۵ بازی از ۷ بازی اخیر خود یک گل دریافت کرده و تنها در مقابل استرالیا و مالت دروازه خود را بسته نگه داشته است.

بلژیک هرگز در ومبلی برنده نشده است. بهترین نتایج آن‌ها دو تساوی در سال‌های ۱۹۵۴ (۴-۴) و ۱۹۶۴ (۲-۲) بود. تمام چهار پیروزی اخیر آن‌ها مقابل انگلیس در زمین بی‌طرف یا در خانه به‌دست‌آمده است.

انگلیس سه بازی از چهار بازی اخیر خود را مقابل بلژیک باخته است، شش گل دریافت کرده، فقط دو گل را به ثمر رسانده است.

پیش‌بینی ما از بازی انگلیس و بلژیک

اشتباه نکنید، بازی انگلیس و بلژیک در سه‌شنبه‌شب یک بازی بزرگ برای انگلیس پس از آن شکست مقابل برزیل است. بلژیک در دهه گذشته ثابت کرده است که شکست‌دادنش بسیار سخت است و سه شیرها در اینجا نیاز به یک برد روحیه‌بخش دارند. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه بلژیک در مدت طولانی بدون شکست بوده است و از نظر دفاعی عالی به نظر می‌رسد، احساس من این است که بردن این بازی برای هر دو طرف سخت خواهد بود؛ بنابراین پیش‌بینی ما برای انگلیس و بلژیک مساوی است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید