جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی اردن و کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا

اردن و کره جنوبی سه‌شنبه هفدهم بهمن در چارچوب بازی‌های دور نیمه‌نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی اردن و کره جنوبی. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی اردن و کره جنوبی

تاریخ و ساعت برگزاری: ۶ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۳۰

رقابت: مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا

مکان برگزاری: ورزشگاه احمد بن علی

بررسی وضعیت تیم‌های اردن و کره جنوبی

هر دو تیم در مرحله گروهی در گروه E قرار گرفتند و در دومین بازی خود در مسابقات به مصاف هم رفتند. آن روز چیزی برای جدا کردن آن‌ها وجود نداشت زیرا بازی ۲-۲ به پایان رسید. اردن در آن روز به شدت بدشانس بود زیرا در آستانه پیروزی بود، اما گل به خودی تاسف‌بار یازان العرب در وقت‌های تلف شده برای تیمش سه امتیاز را از آن‌ها گرفت. شوالیه‌ها در آخرین بازی مرحله گروهی خود با نتیجه ۱-۰ مقابل بحرین شکست خوردند اما به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم این رقابت‌ها به مرحله حذفی راه یافتند. در مرحله یک شانزدهم، اردن بازگشتی باورنکردنی داشت و دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند تا عراق را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد و سپس ۱-۰ تاجیکستان را متوقف کرد و به جمع چهار تیم پایانی رسید. از میان چهار تیم پایانی باقی مانده در این مسابقات، اردن تنها تیمی است که هرگز قهرمان جام ملت‌های آسیا نشده است.

این در حالی است که این تورنمنت برای کره جنوبی غیرمنتظره بوده است. در حالی‌ که بسیاری انتظار داشتند که آن‌ها بر اکثر حریفان تسلط پیدا کنند، اما اوضاع دقیقاً این‌گونه نیست. آن‌ها رقابت را با پیروزی ۳-۱ مقابل بحرین آغاز کردند، اما این تنها پیروزی در وقت قانونی آن‌ها تاکنون بوده است. قرمزها سپس مقابل اردن به تساوی ۲-۲ دست یافتند، قبل از اینکه در آخرین بازی مرحله گروهی خود با تساوی ۳-۳ توسط مالزی متوقف شوند. تساوی‌ها در مراحل حذفی ادامه یافت، زیرا درگیری آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل عربستان سعودی پس از پایان ۱-۱ در وقت اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. در حالی که مرحله یک چهارم نهایی نیز در وقت قانونی ۱-۱ به پایان رسید، اما سون هیونگ مین نتیجه را عوض کرد. کره جنوبی علیرغم فرم افتضاحی که دارد، اکنون یکی از بهترین شانس‌ها برای حضور در جام ملت‌های آسیا در سال جاری است.

 بررسی ترکیب و وضعیت بازیکنان دو تیم اردن و کره جنوبی

حمزه الدردور پس از گذراندن محرومیت در دیدار یک‌چهارم نهایی مقابل تاجیکستان به دلیل کارت قرمزی که در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل عراق دریافت کرد، برای اردن به رقابت بازخواهد گشت. پیش‌بینی می‌شود یازان النعیمات نقش خود را به‌عنوان مهاجم اصلی از سر بگیرد، زیرا تاکنون دو گل در این مسابقات به ثمر رسانده است، از جمله یک گل به کره جنوبی در مرحله گروهی. یورگن کلینزمن احتمالاً در مورد ایجاد تغییرات بیش از حد برای بازی کره جنوبی محتاط است، زیرا تیمش باید ۱۲۰ دقیقه در هر دو بازی حذفی خود مقابل عربستان سعودی و استرالیا بازی می‌کرد. لی جائه سونگ ممکن است به‌عنوان گزینه‌ای برای جایگزینی چو گو سونگ در نظر گرفته شود. آمادگی هوانگ هی چان وولوز پس از اولین شروع او در مسابقات در مسابقه قبلی ارزیابی خواهد شد، درحالی‌که سون هیونگ مین بار دیگر طلسم قرمزها در این رویارویی حیاتی خواهد بود.

نکات مهم بازی اردن و کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا

اردن در سه بازی از پنج بازی خود در این رقابت‌ها دو گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.

اردن تنها یک‌بار در جام ملت‌های آسیا موفق به گلزنی نشده است.

هر پنج بازی کره جنوبی در این رقابت‌ها با گلزنی هر دو تیم به پایان رسیده است.

کره جنوبی در چهار بازی از پنج بازی خود دو گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.

این تیم‌ها در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به‌ تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

پیش‌بینی ما از بازی اردن و کره جنوبی

این رویا هنوز برای اردن زنده است، زیرا آن‌ها از شانس رسیدن به فینال را دارند و علیرغم اینکه در اینجا تیم ضعیف‌تر هستند، پس از تساوی ۲-۲ قرمزها در اوایل رقابت‌ها، با روحیه بالا وارد مسابقه خواهند شد. در حالی‌ که عملکرد کره جنوبی کاملاً قانع‌کننده نبوده است، آن‌ها کار خود را برای رسیدن به چهار تیم نهایی انجام داده‌اند، اما باید در دفاع محکم‌تر شوند وگرنه ممکن است خود را در یک پایان غم‌انگیز در این مسابقه بیابند. پیش‌بینی واقعیت بسیار سخت است، اما انتظار داریم هر دو طرف مانند بازی قبلی به گل برسند. در نتیجه گزینه پیش‌بینی هر دو تیم گل می‌زنند می‌تواند انتخاب معقولی برای این رقابت باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید