جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آموزش پاور بلک جک

آموزش بازی پاور بلک جک (Power Blackjack)

در کازینو راه‌های منحصر به‌ فرد زیادی برای بازی بلک جک وجود دارد. آخرین مورد اضافه شده Power Blackjack است. پاور بلک جک با داشتن کارت‌های کمتر، پیش‌بینی‌های جانبی باارزش و توانایی چندبرابر کردن شرط‌ها، ممکن است پرسودترین نوع بازی بلک جک باشد. در این مقاله ما راهنمای کاملی برای یادگیری نحوه بازی پاور بلک جک و استفاده از یک استراتژی برتر در جدول بلک جک برای شما آماده کرده‌ایم. قبل از اینکه وارد جدول شوید، حتماً این راهنمای کامل پاور بلک جک را در بت فوروارد بررسی کنید.

معرفی بازی پاور بلک جک

بلک جک زنده را تصور کنید، می توانید شرط خود را بعد از معامله اولیه افزایش دهید. در بازی بلک جک آنلاین، به طور منحصربه‌فرد، ۹ یا ۱۰ وجود ندارد. در غیر این صورت، قوانین بلک جک استاندارد هستند، اما استراتژی بلک جک شما باید تغییر کند تا کارت‌های حذف شده را در خود جای دهد.

قوانین بازی پاور بلک جک

بنابراین، در اصل، قوانین استاندارد بلک جک در این بازی اعمال می‌شود. به هر بازیکن دو کارت روبه‌بالا داده می‌شود، درحالی‌که دیلر یک کارت روبه‌بالا و یک کارت پایین دریافت می‌کند. طبق معمول، بازیکن باید هدفش شکست‌دادن دیلر باشد. امتیاز ۲۲ یا بیشتر منجر به شکست‌خوردن و باخت در راند می شود. به بازیکن قدرت تصمیم‌گیری برای گرفتن کارت یا ایستادن داده می شود.

باتوجه‌به اصول اولیه، در اینجا قوانین خاص بلک جک برای Power Blackjack توسط آورده شده است.

  • این یک بازی یک به چند است، به این معنی که همه بازیکنان با یک‌دست بازی می‌کنند؛ اما می‌توانند تصمیمات منحصربه‌فرد خود را بگیرند.
  • دیلر باید روی ۱۷ یا بالاتر بایستد.
  • دوبرابر کردن و تقسیم‌کردن هر دو فعال هستند.
  • بلک جک ۳:۲ و بیمه ۲:۱ پرداخت می‌کند.
  • همه ۹ و ۱۰ ها از عرشه ۸ حذف شده اند.

بازیکنان این امکان را دارند که پس از معامله اولیه و در صورت تقسیم، دو، سه یا حتی چهار برابر شوند.

پاور بلک جک

استراتژی مهم بازی پاور بلک جک چیست؟

مهم‌ترین نکته برای استراتژی پاور بلک جک این است که به یاد داشته باشید که ۹ یا ۱۰ در عرشه وجود ندارد. بسیاری از استراتژی‌های آنلاین از فاکتورسازی این تغییر غفلت می‌کنند. ما می‌توانیم استراتژی بهینه Power Blackjack را به ۳ دسته تقسیم کنیم: ضربه‌زدن یا ایستادن، دوبرابر کردن، و تقسیم‌کردن.

ضربه بزنید یا بایستید

توصیه می‌شود که بازیکن همیشه روی ۱۴ یا کمتر بایستد اما این بدون داشتن آس سخت است. اگر دست شما ۱۷ یا کمتر است، بهتر است بایستید اما روی ۱۹ یا بیشتر.

تقسیم شدن

برای استراتژی بهینه بلک جک پاور هنگام تقسیم جفت، تاکتیک‌های زیر را در نظر بگیرید. ۲ را تقسیم کنید، مگر اینکه دیلر ۶ داشته باشد. در این صورت، به‌جای آن بایستید. هرگز یک جفت ۵ را تقسیم نکنید. شما می می‌توانید یک جفت از ۳ را تقسیم کنید، اما دوباره، فقط در صورتی که فروشنده یک ۶ داشته باشد. هرگز کارت‌های صورت، سرباز، ملکه و پادشاه و آس را زمانی که دیلر ۲ تا ۶ یا ۸ از هر یک از کارت‌های چهره داشته باشد تقسیم نکنید. در نهایت، ما همیشه توصیه می کنیم که ۸ ها را در استراتژی Power Blackjack خود تقسیم کنید.

دو برابر کردن

ما می‌گوییم دو برابر کردن، اما این نیز به سه یا چهار برابر کردن اشاره دارد. بازیکن می‌تواند انتخاب کند که می‌خواهد شرط خود را هر طور که مناسب می‌داند چندبرابر کند. استراتژی پاور بلک جک ما توصیه می‌کند که اگر دیلر کمتر از ۱۰ دارد، همیشه یک جفت ۵ را دوبرابر کنید. اگر یک ۱۰ سخت دارید، بهتر است با ۲ یا ۷ را دو برابر کنید، اما به هر چیز دیگری ضربه بزنید.

اگر دیلر ۶ دارد و شما روی سافت ۱۵ یا ۱۶ نشسته‌اید باید دوبرابر کنید. همین امر برای سافت ۱۷ زمانی که دیلر ۵ یا ۶ را در دست دارد صدق می‌کند. توصیه می کنیم درصورتی‌که فروشنده کارت‌های کم ۲ تا ۶ را دارد، ۱۸ سافت را دوبرابر کنید. به هر چیزی  که بالاتر و بهتر است ضربه بزنید.

پاور بلک جک چیست؟

چگونه در پاور بلک جک برنده شویم؟

دوراه متمایز برای برنده شدن در پاور بلک جک وجود دارد. اولین راه این است که به‌سادگی با استفاده از یک استراتژی قوی بلک جک پاور بازی کنید. RTP پاور بلک جک ۹۸.۸۰ درصد است و این با پیروی از یک استراتژی خوب به دست می‌آید. راه دوم استفاده از شرط‌های جانبی است. ۴ نوع شرط جانبی در پاور بلک جک وجود دارد.

هر جفت: در این شرط معامله اولیه یک جفت خواهد بود. یک جفت ۷:۱ و یک جفت مناسب به میزان ۲۰:۱ به شما پاداش می دهد.

Hot3: شرط بر روی ارزش کل دو کارت اولیه شما و کارت بالای دیلر. می‌توانید روی ۱۹، ۲۰، ۲۱ یا ۳ هفت‌ها شرط بگذارید. پرداخت‌ها از ۱:۱ تا ۱۰۰:۱ برای ۳ هفت‌ها متغیر است.

BustI: این شرط بر روی رکود دیلر است. سطوح مختلف باست، با باست ۳ کارتی با پرداخت ۱:۱ و باست ۸ کارتی با پرداخت ۲۵۰:۱ وجود دارد.

۲۱+۳: این شرط جانبی شرطی است که کارت بالای دیلر و معامله اولیه شما یک دست پوکر ۳ کارته مانند استریت، فلاش یا تری آف کایند را تشکیل می دهد. پرداخت ها از ۵:۱ تا ۱۰۰:۱ متغیر است.

خلاصه و نتیجه‌گیری

وقتی برای اولین‌بار بازی Power Blackjack را شروع کردم، به‌سختی متوجه شدم که چرا این بازی را با چیزی مانند بلک جک بی‌نهایت یا حتی بلک جک ۷ صندلی انجام می‌دهید.

RTP منتشر شده ۹۸.۸۰ درصد است که از همه بلک جک ها بدتر است، بنابراین این دلیلی برای بازی کردن نیست. استراتژی پاور بلک جک ثبات کافی را ندارد. شرط های جانبی جالب هستند اما تفاوتی با سایر بازی ها ندارند. خوب، من فکر می کنم واقعیت این است که می توانید پس از دیدن کارت های اولیه خود، شرط خود را دو، سه یا چهار برابر کنید. این گزینه جایی است که می توان در این بازی درآمد کسب کرد. اما، این یک تاکتیک پرخطر است، به خصوص اگر به دو برابر کردن در بلک جک معمولی عادت داشته باشید. این واقعیت که ۹ و ۱۰ از روی عرشه حذف شده اند، پویایی عقربه ها را تغییر می دهد. متوجه شدم سطح اعتماد به نفسم کمتر است شاید به این دلیل که زیاد بازی را انجام نداده ام و آنقدر که فکر می کردم از امکانات استفاده نکرده ام. دانستن استراتژی پایه استاندارد به طور دقیق کمکی نمی کند.

پاور بلک جک

سؤالات متداول (FAQ)؟

پاور بلک جک چیست؟

پاور بلک جک شکل اصلاح شده بلک جک استاندارد است. همه ۹ و ۱۰ ها از عرشه بازی حذف شده‌اند و شما می‌توانید پس از پخش دو کارت اول شرط خود را دو، سه یا چهار برابر کنید. به‌غیراز آن، بازی به همان صورت انجام می‌شود؛ اما به دلیل اینکه استراتژی اصلی استاندارد دیگر اعمال نمی‌شود، باید مراقب باشید.

آیا بازی پاور بلک جک ساده‌تر از بلک جک معمولی است؟

پاور بلک جک آسان‌تر نیست، همان بازی را انجام می‌دهید؛ اما شما باید یاد بگیرید که با تصمیماتی که در مورد ضربه‌زدن، دوبرابر کردن و تقسیم می‌گیرید متفاوت بازی کنید؛ زیرا کاهش تعداد کارت‌ها در بازی تفاوت زیادی در نحوه بازی شما ایجاد می‌کند.

تفاوت بین پاور بلک جک و بلک جک معمولی چیست؟

تفاوت اصلی این است که ۹ و ۱۰ از عرشه حذف شده اند. همچنین، می توانید شرط خود را سه و چهار برابر کنید. دیلر به دنبال بلک جک روی آس، کینگ، ملکه و جک است.

آیا می‌توانید از استراتژی‌های پایه هنگام بازی Power Blackjack استفاده کنید؟

استراتژی استاندارد اصلی بلک جک در این قسمت کار نمی‌کند، شما باید از یک استراتژی اصلی بلک جک قدرت استفاده کنید تا به طور مؤثر بازی کنید.

استراتژی پاور بلک جک چیست؟

استراتژی بهینه پاور بلک جک بیشترین ارتباط را با تقسیم بهینه و دوبرابر کردن، سه برابر کردن و چهار برابر کردن بهینه دارد. برای بهترین نتیجه، شرط خود را زمانی که موقعیتی سودمند دارید، سه یا چهار برابر کنید.

RTP پاور بلک جک چقدر است؟

RTP برای پاور بلک جک ۹۸.۸۰ درصد است که کمتر از بلک جک معمولی است که RTP ۹۹.۵۴ درصدی دارد.

چرا باید پاور بلک جک بازی کنم؟

اگر به دنبال تنوع در بلک جک هستید، اگر می‌خواهید صحنه را تغییر دهید، پاور بلک جک جایگزین خوبی است. دارای پنج شرط جانبی است که به علاقه و دست یک بازیکن می‌افزاید و تعداد نامحدودی از افراد می‌توانند بازی کنند، بنابراین انتظاری برای یک صندلی برای بازی وجود ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید