جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پاری سن ژرمن بارسلونا

راهنمای پیش‌بینی بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم پاری سن ژرمن و بارسلونا چهارشنبه، بیست و دوم فروردین در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌چهارم‌نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۰ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه پارک دو پرنس

بررسی وضعیت تیم‌های پاریس سنت ژرمن و بارسلونا

از زمانی که پاری‌سن‌ژرمن به قطر واگذار شد، هدف این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. آن‌ها از آن زمان تاکنون موفق به انجام این کار نشده‌اند، از جمله باخت به بایرن‌مونیخ در فینال ۲۰۲۰، اما امسال دوباره به جمع هشت تیم برتر رسیده‌اند، جایی که با بارسلونا روبرو می‌شوند.

این دو تیم به دشمنانی آشنا تبدیل شده‌اند و ۱۲ بار در این رقابت‌ها با یکدیگر روبرو شده‌اند و رکوردی کاملاً متعادل با چهار برد و چهار تساوی دارند. برخی از دراماتیک‌ترین بازی‌های تاریخ این رقابت‌ها بین این دو تیم اتفاق افتاده است، مانند زمانی که بارسلونا در بازی رفت ۴-۰ شکست خورد و در بازی برگشت ۲۰۱۶-۲۰۱۷ با نتیجه ۶-۱ پیروز شد.

لوئیس انریکه در آن دوره سرمربی بارسا بود؛ اما اکنون در میدان مقابل است و به دنبال شکست‌دادن تیم سابق خود است. او با ۲۷ بازی پیاپی بدون باخت به این مسابقه می‌آید و آخرین باخت آن‌ها برابر میلان در نوامبر بود. با جدایی کیلیان امباپه در پایان فصل، انریکه قصد دارد با بالابردن این جام، به طلسم این تیم پایان دهد.

بارسلونا پس از شروع سختی که در این فصل داشت، پیشرفت کرده است. بااین‌حال، بعید به نظر می‌رسد که فاصله هشت امتیازی با رئال‌مادرید در لالیگا را از بین برود. بارسلونا در ۱۱ بازی اخیر خود شکست نخورده است و یامال و پائو کوبارسی عملکرد درخشانی داشته‌اند.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم پاری سن ژرمن و بارسلونا

پاری‌سن‌ژرمن در آخر هفته به اکثر بازیکنان ثابت خود استراحت داد و آن‌ها قرار است برای این دیدار به میادین بازگردند. کیلیان امباپه، عثمان دمبله و لوکاس هرناندز از جمله این بازیکنان  هستند. اشرف حکیمی محروم است و نوردی موکیله در بازی قبلی مقابل کلرمون از ناحیه سر آسیب دید. همچنین پرسنل کیمپمبه، لایوین کورزاوا و سرجیکو ریکو در این مسابقه غایب هستند. بارسلونا هفت بازیکن دارد که در صورت دریافت کارت زرد در بازی برگشت، در خطر محرومیت هستند. گاویرا و الخاندرو بالده به دلیل مصدومیت از این سفر غایب هستند. پدری، فرنکی دی یونگ و آندریاس کریستنسن توانسته‌اند با تیم تمرین کنند و به‌احتمال زیاد برای این مسابقه در دسترس خواهند بود.

نکات مهم بازی اتلتیکو پاری سن ژرمن و بارسلونا

در پنج بازی از هفت بازی اخیر پاری‌سن‌ژرمن، هر دو تیم گل زده‌اند.

در چهار بازی از پنج بازی اخیر پی اس جی در لیگ قهرمانان، هر دو تیم گل زده‌اند.

بارسلونا در سه بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا گل خورده است.

در سه بازی اخیر بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، هر دو تیم گلزنی کردند.

پیش‌بینی ما از بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا

بارسلونا از نظر استراحت بازیکنانش برتری دارد، زیرا پاری‌سن‌ژرمن باید دو بازی طاقت‌فرسا را انجام می‌داد در حالی که کاتالان‌ها زمان کمی برای استراحت داشتند. بااین‌حال، باتوجه‌ به استراحت بیشتر نام‌های بزرگ برای آن بازی‌ها، پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده است که این بازی اولویت آنهاست. کیفیت کافی در هر دو تیم برای گلزنی وجود دارد و می‌تواند درگیری شدیدی روی کارت‌ها وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها ابتکار عمل را در بازی اول از دست نمی‌دهند. پیش‌بینی ما برای پی اس جی و بارسلونا این است که هر دو تیم گل بزنند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید