جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ویرایش فرم پیش بینی فوتبال

ویرایش فرم پیش بینی فوتبال چیست؟

از آن جایی که همه‌روزه بر تعداد سایت‌های پیش‌بینی‌های ورزشی افزوده می‌گردد سایت‌ها در رقابت با یکدیگر امکانات و خدماتی را روی سایت خود قرار می‌دهند که به‌واسطه این امکانات بتوانند کاربران بیشتری را به خود جذب نمایند. یکی از این امکانات که در برخی سایت‌ها موجود است ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال است. حال در این مطلب بت فوروارد همراه ما باشید تا به بیان این موضوع بپردازیم.

فرم پیش بینی فوتبال چیست؟

همان‌طور که می‌دانید پیش‌بینی فوتبال به این معنی است که شما پولی را در بازی‌های فوتبال به‌صورت شانسی و البته با تکیه‌ بر اطلاعات و دانش خود قرار می‌دهید و درصورتی‌که حدس شما صحیح باشد، پولی را که قرار دادید به همراه یک مقدار سود بیشتر به دست خواهید آورد. برای پیش‌بینی فوتبال، شما باید ابتدا یک سایت معتبر پیدا و ثبت‌نام کنید. سپس، شما باید بر روی بازی فوتبالی که قصد دارید روی آن شرط خود را قرار دهید، حدس بزنید که هر گزینه‌ای به چه صورت خواهد شد.

مثلاً شما می‌توانید بر روی نتیجه مسابقه، تعداد گل‌ها، کارت‌های قرمز و زرد، پنالتی‌ها و … پیش‌بینی نمایید. در هر صورتی پس از این که شما شرط خود را به ثبت رساندید، شرط‌ها داخل یک فرم یا برگه همراه با اطلاعات دیگر، مبالغ و … قرار می‌گیرند که به این فرم، فرم پیش‌بینی فوتبال می‌گویند که در قسمت تاریخچه شرط‌های شما قرار دارد و به‌راحتی در هر زمانی که بخواهید می‌توانید این فرم را مشاهده نمایید که همه اطلاعات شرط شما داخل آن نوشته شده است.

در همین راستا، بهتر است بدانید که شما می‌توانید از تحلیل‌های تخصصی و آماری برای پیش‌بینی نتیجه بازی استفاده کنید تا شانس موفقیت خود را بالا ببرید. این تحلیل‌ها شامل وضعیت تیم‌ها، بازیکنان، تاریخچه دیدارهای قبلی، آمارهای گل‌ها و بسیاری موارد دیگر است. برای پیش‌بینی در فوتبال، شما باید قبل از شروع بازی، مبلغ پول خود را برای این کار مشخص کنید. سپس اگر حدس شما صحیح باشد، شما می‌توانید برنده شوید و درآمدی به دست آورید. در صورتی‌ که حدس شما نادرست باشد، بدیهی است که پول خود را از دست خواهید داد.

ویرایش فرم پیش بینی فوتبال

ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال چیست؟

همان‌طور که می‌دانید ویرایش‌ کردن به معنی اصلاح‌کردن یا تغییردادن یک آیتم، مسئله، مورد یا هر کار دیگری است که با ویرایش از فرم فعلی خود خارج می‌شود و به فرمی دیگر تغییر پیدا می‌کند. ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال نیز دقیقاً همین معنی لغوی را دنبال می‌کند. هنگامی که کاربران شرط‌های خود را به ثبت می‌رسانند در برخی از سایت‌ها این امکان وجود دارد که بتوانند فرم یا برگه پیش‌بینی خود را ویرایش کنند و به هر ترتیبی آن را به‌ نوعی دیگر تغییر دهند. این کار به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت ثبت اشتباه یا تغییر نظر بتوانند شرط یا شروط خود را تغییر دهند و حالتی دیگر را برای خود به وجود آورند.

ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال شامل چه آیتم‌هایی می‌شود؟

سایت‌های پیش‌بینی فوتبال اصولاً برای این که در رقابت نزدیک با یکدیگر بمانند و امکاناتی را ارائه دهند که آن‌ها را نسبت به سایر سایت‌های رقیب برتری دهد، اصولاً آپشن‌هایی نظیر ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال را می‌گذارند تا کاربران از این طریق به سایت آن‌ها جذب و ماندگار شوند به‌عبارت‌دیگر هر سایتی که به کاربر خدمات بهتر و کامل‌تری را ارائه دهد بیشتر بر سر زبان‌ها می‌افتد و روزبه‌روز بر تعداد کاربرانش نیز افزوده خواهد شد.

قوانین ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال در هر سایت می‌تواند با دیگری متفاوت و شامل آیتم‌های مختلفی خواهد شد. عموماً سایت‌ها اجازه می‌دهند که در چارچوب قوانین، خود شرط، مبلغ شرط، آیتم‌های شرط و روش شرط را ویرایش و آن را به حالتی دیگر تغییر دهید. به همین خاطر شما نیز اگر به این امکان علاقه دارید پس از ثبت‌نام با جستجو در سایت یا برقراری ارتباط با پشتیبان سایت بررسی نمایید که آیا چنین آپشنی با تغییر آیتم‌های نامبرده در سایت وجود دارد که اگر این آپشن مورد انتظار شما حساب خود را شارژ و پیش‌بینی‌های خود را آغاز نمایید.

ویرایش فرم پیش بینی فوتبال

طریقه ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال

طریقه فرم ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال سخت نیست و همانند ویرایشی است که شاید شما بارها و بارها در ویرایش آیتم‌های مختلف داخل موبایل یا سیستم خود با این موضوع برخورد کرده‌اید. حال در ادامه ما این روند را برایتان شرح خواهیم داد:

  • ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • به قسمت تاریخچه شرط‌ها (قسمت مربوط به شرط‌های ثبت شده) بروید.
  • گزینه ویرایش که شبیه یک صفحه و یک مداد است را بزنید.
  • هنگامی که قابلیت ویرایش یا ادیت شرط برای شما فعال شد، می‌توانید تغییرات خود را اعمال کنید.
  • شما در این قسمت می‌توانید شرط فعلی را حذف و شرط دیگری را جایگزین نمایید.
  • در این قسمت می‌توانید مبلغ شرط خود را ویرایش کنید.
  • می‌توانید شرط خود را از حالت تکی به میکس در آورید.
  • می‌توانید به‌جای شرط فوتبال، حتی گزینه یک‌رشته ورزشی دیگری را با همان شرایط به ثبت برسانید.
  • درهرصورت در هر قسمتی که توسط سایت به شما اجازه ویرایش‌شدن می‌دهد، می‌توانید شرط خود را ویرایش کنید.
  • پس از ویرایش دکمه «ثبت تغییر» یا «ثبت ویرایش شرط» یا «ثبت نهایی شرط» و … که نام این گزینه در سایت‌ها با یکدیگر متفاوت است را بزنید تا شرط شما به حالت جدید تغییر وضعیت پیدا کند.

مزیت ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال

مزیت ویرایش‌کردن فرم شرط در این است که زمان‌هایی وجود دارد که مثلاً شما باعجله شرط‌های خود را به ثبت رسانید و نتوانستید بر اساس نکات آماری دقیق شرط خود را ثبت نمایید به همین خاطر تمایل دارید که آن را تغییر دهید. مواقع دیگری نیز هستند که شما پس از بررسی بیشتر به این نتیجه می‌رسید که شانس برد شما در آن گزینه کم است و بهتر است برای از دست‌ ندادن سرمایه خود شرط خود را ویرایش کنید در این حالت نیز می‌توانید از این امکان استفاده کنید تا شرط را به فرم دلخواه جدید که شانس برد شما را افزایش می‌دهد، تغییر دهید.

مواقع دیگری نیز وجود دارد که شما شرط خود را بر اساس نکات آماری با شانس موفقیت بالا به ثبت رساندید؛ ولی قبل از بازی مصدومیتی برای یکی از بازیکنان اصلی که بر روی روند بازی اثر مستقیم می‌گذارد پیش می‌آید. در چنین حالتی نیز به دلیل خارج‌شدن این بازیکن از لیست اصلی، ضروری می‌بینید که گزینه شرط خود را با توجه‌ به نبود او محاسبه و ویرایش کنید تا شانس برد شرط خود را از دست ندهید. ویرایش شرط برای شرط‌هایی که به‌صورت هیجانی و احساسی و بدون بررسی به ثبت رسیده‌اند نیز کاربرد ویژه‌ای دارند.

حالت مطلوب دیگری نیز هست که شما می‌توانید شرط خود را از حالت تکی مثلاً به میکس یا برعکس ویرایش کنید. فرض کنید شما یک شرط تکی به ثبت رساندید و در آن لحظه به مسابقات دیگر توجهی نداشتید، ولی بعداً با نگاهی به گزینه‌های دیگر در می‌یابید که در این هفته بازی‌های دیگری نیز هستند که با شانس برد بالا برای شما وجود دارند. به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید شرط خود را ویرایش کرده و گزینه‌های مدنظر را به برگه یا فرم پیش‌بینی خود اضافه نمایید تا از روش میکس ضریب شما چندبرابر و در صورت پیروزی پول بیشتری عایدتان گردد. طبیعی است که برعکس این موضوع نیز امکان‌پذیر است.

ویرایش فرم پیش بینی فوتبال

آیا ویرایش فرم پیش‌بینی به ضرر سایت‌ها است؟

پاسخ به این سؤال همه بله است و هم خیر چرا که چند حالت برای آن وجود دارد. زمانی می‌رسد که کاربران با استفاده از قابلیت ویرایش یا ادیت، شرط خود را تغییر می‌دهند و پس از برگزاری مسابقه مشاهده می‌شود که شرط برنده خود را با ویرایش به‌ شرط ناموفق تبدیل می‌کنند که طبیعی است این موضوع به نفع سایت شده است. حالت برعکس این نیز هست که در بالا در قسمت مزیت‌های ویرایش به آن اشاره داشتیم که کاربران می‌توانند شرط‌هایی که از آن‌ها اطمینان کافی ندارند یا به‌صورت دقیق آن‌ها را بررسی نکردند را تغییر دهند و پس از برگزاری بازی‌ها شرط‌های آن‌ها موفق شده است. در این حالت بدیهی است که سایت نسبت به حالت اول ضرر کرده است به همین خاطر امکان رخداد هر دو حالت به‌صورت هم‌زمان وجود دارد که این موضوع هم به نفع سایت‌ها باشد و هم به ضرر آن‌ها!

درعین‌حال باید بدانید که بودن این قابلیت‌ها می‌تواند از سوی دیگری به نفع سایت‌ها باشد؛ زیرا کاربران اصولاً در سایت‌هایی پیش‌بینی‌های خود را انجام می‌دهند که امکانات و قابلیت‌های بیشتری در دسترس آن‌ها است که وجود گزینه ویرایش شرط می‌تواند باعث شود تا کاربران بیشتر و بیشتری جذب سایت شوند و بدین ترتیب با افزایش تعداد کاربران درآمد آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد که این موضوع نیز به نفع سایت خواهد بود.

آیا همه سایت‌ها اجازه ویرایش فرم پیش‌بینی فوتبال را می‌دهند؟

برخی سایت‌های معتبر وجود دارند که گزینه ویرایش را برای شرط‌ها قرار می‌دهند که این موضوع در هر سایت باتوجه‌به قوانین و ضوابط مربوط به پیش‌بینی می‌تواند با دیگری متفاوت باشد و شامل آیتم‌های مختلفی شود. در هر صورتی شما پیش از آن که در سایت‌ها ثبت‌نام یا حساب کاربری خود را شارژ نمایید، اگر علاقه دارید تا این امکان داخل سایت موجود باشد، درصورتی‌که نتوانید با جستجو و بررسی در اینترنت متوجه این موضوع شوید، به پشتیبانان سایت موردنظر پیام دهید و از وجود این قابلیت در سایت مطمئن شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید