جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مهارت پیش بینی

معرفی ۵ روش استثنایی برای تقویت مهارت پیش بینی

ورزش دیگر از تماشای مسابقات فوتبال در استادیوم یا تلویزیون خارج شده است. امروزه برای برخی افراد، پیش‌بینی ورزشی به منبع اصلی درآمد تبدیل شده است. بیشتر پیش‌بینی کنندگان ورزشی باور دارند که برای برنده شدن در پیش‌بینی ورزش‌ها، باید دانش و مهارت‌های خاصی داشت. بنابراین، در ادامه این مطلب از بت فوروارد پنج نکته را به شما ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند مهارت‌ پیش بینی خود را تقویت کنید.

پیش‌بینی ورزشی: دانش، مهارت یا شانس؟

تا جایی که ما می‌دانیم یا فکر می‌کنیم همه چیز در مورد پیش‌بینی ورزشی را می‌دانیم، همچنان این سؤال وجود دارد که آیا پیش‌بینی به دانش ما، شانس یا چه چیز دیگری وابسته است؟ شما نباید هرگز با شخصیت‌هایی از تلویزیون، فیلم‌ها یا با بازیکنان حرفه‌ای که مقدار زیادی پول برای پیش‌بینی دارند، خودتان را مقایسه کنید. دانش و مهارت‌های شما در پیش‌بینی نتایج ورزشی وابسته به دیگران نیست؛ بلکه به خود شما بستگی دارد.

از انگیزه زیاد هم نگذرید در غیر این صورت ممکن است بعداً ناامید شوید. به‌خاطر داشته باشید که عامل شانس، دانش و پیگیری مسابقات و تیم‌های ورزشی برای پیش‌بینی ورزشی مهم است؛ اما درصد بزرگی از این مسئله نیز تصادفی و شانسی است. باید بدانید که همیشه پلتفرم‌های پیش‌بینی برنده هستند، زیرا اگر این موضوع معکوس بود، مکان‌های پیش‌بینی و سایت‌ها مدت‌ها پیش از بین رفته بودند. به همین دلیل باید بدانید که پلتفرم‌های پیش‌بینی همیشه یک گام جلوتر از همه ما هستند؛ اما این به معنی ضروری برنده‌نشدن شما نیست.

مهارت پیش بینی

آیا می‌توانید دانش خود در مورد پیش‌بینی ورزشی را ارتقا دهید؟

اولین چیزی که باید بدانیم که مزیت ما نسبت به سایت‌های ورزشی است، انتخاب مسابقاتی است که می‌خواهیم آن‌ها را پیش‌بینی کنیم. مهم‌ترین تصمیماتی که می‌گیریم این است که کدام مسابقه را انتخاب کرده یا چقدر پول بر روی بازی بگذاریم. چون وقتی یک پیش‌بینی ورزشی موفق می‌شود، این مسائل کلیدی هستند.

تمام نکات در مورد انتخاب بازی یا حجم پول درگیر پیش‌بینی، باید بااحتیاط مورد بررسی قرار گیرند. در نهایت بهتر است به نظر خودمان اعتماد کنیم تا اگر شرط ناموفقی داشتیم، کسی را سرزنش نکنیم و البته مطمئن شوید که بودجه خود را به‌یک‌باره خرج نمی‌کنید، مهم این است که حتی اگر شرط شما بسیار مطمئن به نظر بیاید، ۱۰۰ درصد پیروز نخواهید شد زیرا در پیش‌بینی ورزشی ممکن است با ساده‌ترین و احمقانه‌ترین شکست‌ها روبه‌رو شوید. بنابراین، در ادامه به شما تعدادی نکته را گوشزد می‌کنیم که می‌توانید با آنها مهارت پیش بینی خود را بهبود بخشید.

۱- تعیین اهداف واقع بینانه در پیش‌بینی ورزشی

هر نگاهی به پیش‌بینی ورزشی داشته باشید، هدف اصلی درآمدزایی است. به همین دلیل شعار شما باید «هدف من کسب پول است» باشد. بیشتر مردم ممکن است بگویند که این را از قبل می‌دانند، اما وقتی به‌دقت نگاه می‌کنید، این‌گونه نیست. در هر چیزی، حتی در پیش‌بینی‌های ورزشی، باید واقع‌بین باشید. به‌خاطر بیاورید چند بار شرطی را به دلیل خستگی یا فقط برای تماشای یک بازی و برای سرگرمی انجام داده‌اید. متأسفانه در پایان، هیچ‌چیز جز پول شما از بین نرفته است. ممکن است به‌عنوان‌مثال یک بازی دیگر را به‌شرط اضافه کنید تا شانس شما افزایش پیدا کند؛ اما اطلاعات کافی را در مورد آن مسابقه نداشتید و دوباره هدررفتن پول؛ بنابراین، باید بدانید که پیش‌بینی ورزشی نیازمند اختصاص زمان و اطلاعات در مورد تیم‌ها است. هر چیز دیگری متأسفانه فقط تلف کردن وقت و پول است؛ بنابراین، برای خود اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید و روی تیم‌هایی شرط ببندید که بازی آنها را دنبال کرده‌اید.

۲- انتخاب مکان پیش‌بینی، شانس‌ها و تنوع بازی‌ها

چنین مواردی به طور اختصاصی به شما وابسته است. سایت‌های پیش‌بینی ورزشی همیشه از آمدن شما خوشحال می‌شوند. آنها به هر شکلی سعی می‌کنند شما را به مدت طولانی‌تری در سایت نگه دارند. برخی از سایت‌های پیش‌بینی ورزشی هم مشاوره‌های رایگانی در مورد چگونگی انجام‌دادن شرطه به شما ارائه می‌دهند. می‌توانید مشاهده کنید که چه بازیکنانی در ترکیب اصلی هستند، امتیازات تیم‌ها را در جدول رده‌بندی مشاهده کنید و…

 بدون شک وابسته به شما است که اطلاعات بیشتری در مورد تیمی که می‌خواهید روی آن شرط ببندید به دست آورید و ببینید که چه چیزی را به‌شرط خود اضافه کنید و چه مقدار پول بگذارید. فراموش نکنید که باید پول به دست بیاورید یا حداقل سرمایه خود را حفظ کنید. به‌این‌ترتیب همیشه با سود در حساب خود باقی خواهید ماند.

تکنیک پیش بینی

۳- نباید به گذشته فکر کنید

این مسئله را مطمئناً یک یا چند بار تجربه کرده‌ایم. نباید به گذشته نگاه کنید و از گذشته یا شرط‌هایی که فقط با یک گل برای برنده شدن نیاز داشتند شکایت کنید. این کار شما را ناامید می‌کند و شما را حتی بیشتر به عقب می‌اندازد. هدف شما ارتقا و افزایش احتمال برد مداوم و رسیدن به سود است و نباید به فکر شرط‌های باخته شده باشید. آن شرط‌ها گذشته و به پایان رسیده است. آن‌ها را پشت سر بگذارید، باهوش پیش‌بینی کنید و به طولانی‌مدت فکر کنید.

۴- یادگیری برای پیش‌بینی نتایج در طولانی‌مدت

این یک تاکتیک بسیار مهم برای بازیکنان جدی و طرف‌داران پیش‌بینی ورزشی است. زیرا بیشتر آن‌ها در طولانی‌مدت شرط می‌بندند. این به طور قابل‌توجهی روش شما در تماشای مسابقات و پیش‌بینی را بهبود می‌بخشد به‌ویژه اگر شما طرف‌دار ورزش یا یک باشگاه خاص هستید. این می‌تواند به شما مزایایی در پیش‌بینی نتایج بدهد. ارزیابی خوب و اطلاعات درست می‌توانند باعث شود که فرصت بهتری برای برنده شدن داشته باشید. نباید با اموری مثل پیش‌بینی‌های احساسی سرگرم شوید. این روش دوامی ندارد و حتی اگر برنده شوید، این به دلیل شانس خواهد بود. برای برنده شدن باید سخت کار کنید و در هنگام انجام‌دادن شرط‌ها، بسیاری از عوامل را در نظر بگیرید. البته این یک ضمانت برای برنده شدن نیست؛ اما به شما فرصت بهتری نسبت به پیروی از احساسات خود می‌دهد.

مهارت شرط بندی

۵- روی یک ورزش برای پیش‌بینی تمرکز کنید

پیش‌بینی بر روی تعداد زیادی از ورزش‌ها توصیه نمی‌شود. باید یک لیگ، ورزش یا باشگاه را انتخاب کنید. این بهترین روش برای حفظ تعادل مالی شما در طولانی‌مدت است. هیچ‌کس نمی‌تواند همه چیز را بداند و تمام ورزش‌ها را دنبال کند. حتی سایت‌های پیش‌بینی ورزشی مدیرانی دارند که یک ورزش یا باشگاه را دنبال می‌کنند و محدودیت‌ها و ضرایب بر اساس آن‌ها تعیین می‌شوند. برای بازیکن باهوش، این یک مزیت بزرگ است، زیرا وقت خود را به یک ورزش، باشگاه یا لیگ خاص اختصاص می‌دهد و احتمال برد خود را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

نتیجه

در زندگی خود یک آدم معمولی نباشید، پس در پیش‌بینی ورزشی هم یک بازیکن معمولی نشوید. برای درآمد در طولانی‌مدت، نیاز به کمی زمان بیشتر و همچنین دانش دارید. اگر می‌خواهید با پیش‌بینی ورزشی پول درآورید باید متناسب عمل کنید. البته، علاوه بر دانش و مهارت، همیشه باید کمی شانس داشته باشید.

پرسش‌های متداول

چگونه می‌توانیم مهارت‌ پیش بینی خود را ارتقا دهیم؟

برای ارتقا مهارت پیش بینی خود، شما باید زمان کافی را صرف مطالعه و تحلیل تاریخچه مسابقات و دانش در مورد ورزش‌ها کنید. همچنین، می‌توانید از تجربیات گذشته‌تان یاد بگیرید و اشتباهات گذشته را اصلاح کنید.

چگونه می‌توان نقاط ضعف در پیش‌بینی را شناسایی کرد؟

برای شناسایی نقاط ضعف، شما می‌توانید شرط‌های قبلی‌تان را مورد بررسی قرار دهید و تحلیل کنید که در کدام نقاط خطا کرده‌اید. همچنین، با دیگر افراد و دوستانتان در مورد تجربیاتتان صحبت کنید تا نظرات مختلفی را بشنوید.

چگونه می‌توان اهداف واقع‌بینانه در پیش‌بینی تعیین کرد و به دستاوردهای مالی در این عرصه کمک کرد؟

برای تعیین اهداف واقع‌بینانه در پیش‌بینی، شما باید مبلغ معینی از بودجه خود را مخصوص پیش‌بینی قرار دهید و از آن پیروی کنید. برای موفقیت مالی بیشتر، باید به‌صورت مداوم از اهداف واقع‌بینانه پیروی کنید.

چگونه می‌توان با تمرکز بر یک ورزش یا یک  تیم خاص به بهبود مهارت پیش بینی کمک کرد؟

تمرکز بر یک ورزش یا تیم خاص به شما کمک می‌کند تا تخصص در آن زمینه را توسعه دهید. با مطالعه و تحلیل مداوم نتایج و عملکرد تیم یا ورزش موردعلاقه‌تان، مهارت پیش بینی خود را بهبود ببخشید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید