جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منچستر یونایتد نیوکاسل

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس

دو تیم منچستر یونایتد و نیوکاسل چهارشنبه، بیست و ششم اردیبهشت در چارچوب بازی‌های هفته سی و هفتم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچستر یونایتد و نیوکاسل. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی منچستر یونایتد و نیوکاسل

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۵ می ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه اولد ترافورد

بررسی وضعیت تیم‌های منچستر یونایتد و نیوکاسل

رقابت برای کسب سهمیه اروپا به اوج خود رسیده است، اما امیدهای منچستر یونایتد برای حضور در میان ۶ تیم برتر به دلیل دو برد در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس به‌شدت از بین رفته است.

فرم ضعیف یونایتد در لیگ به این معنی است که تمرکز اصلی آن ها بر روی فینال جام حذفی با منچسترسیتی خواهد بود که راه دیگر آن ها برای حضور در اروپا است. آن ها در خانه در برابر نیوکاسل که در رده ششم قرار دارد، آسیب‌پذیر به نظر می‌رسند.

تنها پیروزی یونایتد در لیگ از اوایل ماه مارس به پیروزی ۴-۲ در خانه مقابل شفیلد یونایتد برمی گردد.

مصدومیت‌ها زندگی را برای تن هاگ سخت کرده است، به‌خصوص در دفاع که او مجبور شد کاسمیرو و جانی ایوانز را در دفاع میانی برای دو بازی اخیر آن ها مقابل آرسنال و پالاس قرار دهد.

سرخابی‌ها در تساوی ۱-۱ مقابل برایتون در روز شنبه متوقف شدند، اما آن ها قبل از آن پنج بازی از ۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس را برده‌اند. با وجود مهاجم ۲۴ گله الکساندر ایساک در خط حمله و آنتونی گوردون و کالوم ویلسون، نیوکاسل منابع لازم برای تنبیه دفاع ضعیف یونایتد را دارد. یونایتد در ۱۹ بازی اخیر خود در لیگ فقط دو کلین شیت داشته‌اند و این چیزی است که آن ها معمولاً اخیراً در آن مشکل داشته‌اند.

مردان ادی هاو باید به پیروزی های خود ادامه دهند تا چلسی را برای مقام ششم شکست دهند و می توانند در اولدترافورد به پیروزی برسند.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم منچستر یونایتد و نیوکاسل

لیست طولانی مصدومان منچستر یونایتد هیچ نشانه‌ای از بهبود شرایط آن ها را نشان نمی‌دهد، اما چندین بازیکن ممکن است به فینال جام حذفی برسند. تایرل مالاسیا تا فصل آینده دور خواهد بود و میسون مانت نیز غایب است؛ اما تاریخ بازگشت او مشخص نشده است. بااین‌حال، ویکتور لیندلوف، آنتونی مارسیال، لیساندرو مارتینز و رافائل واران ممکن است برای آخرین بازی فصل در آخر هفته بازگردند. لوک شاو و هری مگوایر هر دو ممکن است برای فینال جام حذفی در دسترس باشند.

ادی هاو، سرمربی نیوکاسل نیز لیست طولانی مصدومیت دارد. ساندرو تونالی تا فصل آینده محروم است، در حالی که لوئیس مایلی و جو ویلاک هر دو تا پایان فصل محروم هستند. مت تارگت تاریخ بازگشت مشخصی از مصدومیت خود ندارد. از جنبه مثبت، فابیان شار و کالوم ویلسون می‌توانند برای بازی در اولدترافورد در دسترس باشند.

نکات مهم نکات مهم بازی منچستر یونایتد و نیوکاسل

بیش از ۲.۵ گل در ۵ بازی از ۶ بازی خانگی منچستر یونایتد در برابر تیم‌های بالاتر از آن ها در جدول لیگ برتر به ثمر رسیده است.

در هشت بازی نیوکاسل مقابل تیم‌های نیمه بالای جدول به‌عنوان تیم میهمان، هفت بازی با بیش از ۲.۵ گل زده به پایان رسیده است.

در ۶۴ درصد از بازی‌های منچستر یونایتد در این فصل بیش از ۲.۵ گل زده شده است که ۵۶ درصد با گلزنی هر دو تیم بوده است.

در ۶۹ درصد از بازی‌های نیوکاسل در این فصل بیش از ۲.۵ گل زده شده است، ۵۸ درصد با گلزنی هر دو تیم به پایان رسیده است.

میانگین گل‌های نیوکاسل در این فصل ۳.۷۸ گل در هر بازی است که بیشترین گل در لیگ برتر است.

پیش‌بینی ما از بازی منچستر یونایتد و نیوکاسل

نه منچستر یونایتد و نه نیوکاسل از تساوی در این دیدار چیزی به دست نمی‌آورند، بنابراین ما انتظار داریم که این بازی جایی باشد که هر دو تیم به دنبال پیروزی بروند. هر دو تیم اخیراً در گلزنی موفق بوده‌اند، اما نتوانسته‌اند کلین شیت‌های زیادی ثبت کنند. انتخاب یک نتیجه برای این بازی با رکورد فعلی دو تیم دشوار است؛ بنابراین پیش‌بینی ما برای بازی منچستر یونایتد و نیوکاسل یونایتد این است که هر دو تیم گلزنی کنند و بیش از ۲.۵ گل در این بازی به ثمر برسد.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید