جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منچستر یونایتد لیورپول

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد و لیورپول در لیگ برتر انگلیس

دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول یکشنبه، نوزدهم فروردین در چارچوب بازی‌های هفته سی و دوم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچستر یونایتد و لیورپول. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی منچستر یونایتد و لیورپول

تاریخ و ساعت برگزاری: ۶ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۰۰

رقابت: هفته ۳۲ لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه اولدترافورد

 بررسی وضعیت تیم‌های منچستر یونایتد و لیورپول

منچستر یونایتد در اواسط هفته متحمل آخرین فروپاشی تاریخی خود در لیگ برتر شد و بعید است که در دیدار با لیورپول در اولدترافورد، کار آن‌ها آسان‌تر باشد.

شیاطین سرخ با مقابل چلسی با دو گل عقب افتادند و موفق به کامبک شدند، اما گل‌های دقایق ۱۱۰ و ۱۱۱ آن‌ها را با شکست از ورزشگاه استمفورد بریج روانه کرد و ۱۱ امتیاز نسبت به چهار تیم برتر فاصله گرفتند.

شاگردان اریک تن هاگ در شرایطی دراماتیک در جام حذفی ماه گذشته لیورپول را شکست دادند، اما با یک برد، یک تساوی و سه شکست در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، تکرار آن بعید به نظر می‌رسد.

قرمزهای میهمان می‌دانند که پیروزی در اولدترافورد یک هفته دیگر را در صدر جدول برای آن‌ها تضمین می‌کند. نتیجه هر چه که باشد، می‌توانیم انتظار گل‌های زیادی را در اولدترافورد داشته باشیم. منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر خود ۲۲ گل زده و در سه بازی از آن‌ها بیش از ۳.۵ گل زده شده است، در حالی که لیورپول در سه بازی از چهار بازی اخیر خود ۴ گل یا بیشتر زده است.

محمد صلاح مردی است که باید آن را برای گلزنی در این دیدار در نظر داشت. او در این فصل ۲۲ گل و ۱۲ پاس گل در ۳۴ بازی خود در لیورپول به ثمر رسانده است و رکورد فوق‌العاده‌ای در برابر منچستر یونایتد داشته است.

 بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول

منچستر یونایتد در بازی یکشنبه با لیورپول، به‌خصوص در خط دفاع، لیست طولانی در مصدومیت داشت. لوک شاو، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف و تایرل مالاسیا همگی از این بازی محروم هستند و جانی ایوانز و رافائل واران در لیست مصدومان قرار گرفتند و اکنون برای بازی یکشنبه به نظر در دسترس نیستند. کاسمیرو یکی دیگر از بازیکنانی بود که با مصدومیت از بازی خارج شد، در حالی که آنتونی مارسیال هنوز چند هفته تا بازگشت فاصله دارد. آلتای بایندیر، دروازه‌بان ذخیره یونایتد ممکن است به‌اندازه کافی آماده باشد تا روز یکشنبه به نیمکت بازگردد.

لیورپول شاهد بازگشت اندی رابرتسون و کرتیس جونز به میادین در اواسط هفته مقابل شفیلد یونایتد بود که هر دو نقش خوبی در پیروزی این تیم داشتند. ماتیپ و تیاگو هر دو تا پایان فصل غایب هستند و استفان بایچتیچ تمرینات خود را با زیر ۲۱ ساله‌ها آغاز کرده است و هفته آینده به تمرینات تیم اول خواهد رفت تا احتمال بازگشت به تیم اصلی در پایان ماه آوریل پس از حضور در این تیم انجام شود. واتارو اندو در اواسط هفته مقابل شفیلد یونایتد استراحت داشت؛ اما می‌تواند برای بازی در اولدترافورد به ترکیب بازگردد. مک آلیستر اخیراً در قلب خط میانی لیورپول با ۵ گل و ۵ پاس گل در ده بازی اخیر خود فوق‌العاده بوده است.

 نکات مهم بازی منچستر یونایتد و لیورپول

یونایتد در ۱۱ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، ۵ برد، ۲ تساوی و ۴ باخت داشته است، تنها دو برد از این بردها در اولدترافورد بوده است.

لیورپول در ۱۲ بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک باخت و یک تساوی کسب کرده است. هر دو تیم در ۹ دیدار از این بازی‌ها گلزنی کردند.

منچستر یونایتد در این فصل در ۵ بازی خانگی در اولدترافورد شکست‌خورده است و ۸ برد و یک تساوی کسب کرده است.

لیورپول در این فصل از لیگ برتر انگلیس در خارج از خانه ۸ برد، ۴ تساوی و ۲ شکست کسب کرده است. فقط منچستر سیتی و آرسنال رکوردهای خارج از خانه بهتری نسبت به قرمزها دارند.

یونایتد در ۱۲ بازی اخیر خود فقط ۲ کلین شیت داشته است. هر دو تیم در ۱۰ بازی از ۱۲ بازی گلزنی کردند.

 پیش‌بینی ما از بازی منچستر یونایتد و لیورپول

با تساوی و پیروزی مقابل لیورپول در این فصل، منچستر یونایتد ممکن است قبل از این بازی کمی اعتمادبه‌نفس داشته باشد، اما بحران مصدومیت‌های دفاعی برای آن‌ها ادامه دارد و آن‌ها در این زمینه کلیدی ضعیف خواهند بود. هر دو تیم گل می‌زنند و به‌راحتی گل می‌خورند. اگرچه لیورپول در حال حاضر به طور قابل‌توجهی کمتر از یونایتد گل می‌خورد. این بازی‌ها همیشه رقابت‌های بسیار جذابی هستند، اما پیش‌بینی ما برای این بازی این است که لیورپول، صدرنشین لیگ، باید برای قهرمانی در این فصل، در این بازی پیروز شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید