جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منچستر یونایتد آرسنال

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد و آرسنال در لیگ برتر انگلیس

دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال یک‌شنبه، بیست و سوم اردیبهشت در چارچوب بازی‌های هفته سی و هفتم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچستر یونایتد و آرسنال. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی منچستر یونایتد و آرسنال

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۲ می ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۰۰

رقابت: هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه اولد ترافورد

بررسی وضعیت تیم‌های منچستر یونایتد و آرسنال

منچستر یونایتد روز دوشنبه به چاه جدیدی فرو رفت؛ زیرا با شایستگی ۴-۰ در سلهرست پارک شکست خورد و ممکن است بعدازظهر سخت دیگری برای مردان اریک تن هاگ باشد.

توپچی‌ها همچنان به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند و با پیروزی ۳-۰ هفته گذشته مقابل بورنموث به چهار پیروزی متوالی دست یافتند. آن ها با ۸۸ گل بهترین گلزنان لیگ برتر هستند و به مصاف تیمی می‌روند که نگرانی‌های زیادی در زمینه مصدومیت دارد.

در غیاب هفت مدافع اصلی، جانی ایوانز و کاسمیرو قرار است روز یکشنبه دوباره در خط دفاعی مستقر شوند. کاسمیرو مخصوصاً در بازی قبلی عملکرد درخشانی در این پست نداشت و بعید است در مقابل تیمی که ۱۳ گل در ۴ بازی اخیر خود به ثمر رسانده است، عملکرد بهتری داشته باشد.

بر اساس عملکرد اخیر، شیاطین سرخ به نظر می‌رسد که امیدهای خود را ازدست‌داده‌اند و اکنون آرزوهای آن ها برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده است.

شاگردان میکل آرتتا در ده بازی از ۱۶ بازی خود در لیگ برتر انگلیس از ابتدای سال و در هر ۵ بازی آخر خود حداقل سه گل به ثمر رسانده‌اند، از جمله برد ۳-۲ مقابل تاتنهام.

لئاندرو تروسارد که در هفته‌های اخیر به‌اجبار وارد ترکیب اصلی شده است، در بازار گلزنان در هر زمان گزینه خوبی است. این بازیکن بلژیکی بهترین نسبت گل در دقیقه را در بین سایر بازیکنان آرسنال دارد و در سه بازی از چهار بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده است.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال

منچستر یونایتد تعدادی از بازیکنان را برای حضور در این بازی در اختیار ندارد. تایرل مالاسیا و هری مگوایر تا پایان فصل غایب هستند. بااین‌حال، رافائل واران، لوک شاو، ویکتور لیندلوف و لیساندرو مارتینز به بازگشت نزدیک هستند. مارکوس رشفورد، اسکات مک تومینای و برونو فرناندس همگی مصدومیت‌هایی دارند؛ اما باید برای بازی آماده باشند. بااین‌حال، ویلی کامبوالا جوان از بازی خارج می‌شود، اما یونایتد می‌تواند پس از یک دوره طولانی، از آنتونی مارسیال استفاده کند.

تنها نگرانی آرسنال برای مصدومیت، یورین تیمبر است. مدافع سابق آژاکس کل فصل را به دلیل مصدومیت ACL ازدست‌داده است. او به بازگشت نزدیک است. به‌غیراز آن، میکل آرتتا یک تیم کامل برای انتخاب دارد. دکلان رایس یکی از ستاره‌های آرسنال در این فصل بوده است و نقش او در خط میانی کلید موفقیت توپچی‌ها در این فصل بوده است.

نکات مهم نکات مهم بازی منچستر یونایتد و آرسنال

در پنج بازی از شش بازی اخیر منچستر یونایتد بیش از ۳.۵ گل زده شده است.

در دو بازی از سه بازی اخیر آرسنال در لیگ برتر انگلیس بیش از ۳.۵ گل زده شده است.

آرسنال در ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

در تمام پنج بازی اخیر بین منچستر یونایتد و آرسنال بیش از ۳.۵ گل به ثمر رسیده است. این شامل پیروزی ۳-۱ این فصل برای آرسنال می‌شود که این تیم‌ها در سپتامبر به مصاف هم رفتند.

میانگین گل‌های هر دو تیم در لیگ این فصل به‌راحتی بیش از ۳ گل در هر بازی است (۳.۲۲ برای آرسنال، ۳.۰۶ برای منچستر یونایتد)

پیش‌بینی ما از بازی منچستر یونایتد و آرسنال

در حالی که انتخاب یک برنده بین منچستر یونایتد و آرسنال می‌تواند دشوار باشد، علی‌رغم این واقعیت که داده‌ها به سمت پیروزی آرسنال می‌روند، چیزی که در مورد این بازی و دو تیم قابل‌توجه است، تعداد گل‌های این بازی است. توجه کنید که هر دو تیم باید در اینجا برای پیروزی به میدان بروند، تساوی هیچ فایده‌ای ندارد؛ بنابراین، پیش‌بینی ما برای بازی منچستر یونایتد و آرسنال این است که در این بازی بیش از ۳.۵ گل زده شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید