جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منچستر سیتی وستهام

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر سیتی و وستهام در لیگ برتر انگلیس

دو تیم منچستر سیتی و وستهام یکشنبه، سی‌ام اردیبهشت در چارچوب بازی‌های هفته سی و هشتم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچستر سیتی و وستهام. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی منچستر سیتی و وستهام

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۹ می ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۳۰

رقابت: هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه اتحاد

بررسی وضعیت تیم‌های منچستر سیتی و وستهام

شرایط برای منچستر سیتی ساده است و پیروزی مقابل وستهام در بازی پایانی در اتحاد باعث می‌شود که آن ها برای چهارمین فصل متوالی قهرمان شوند. همچنین این ششمین عنوان قهرمانی آن ها در هفت فصل گذشته خواهد بود.

سیتی در ۵ بازی از ۶ دیدار اخیر خود در لیگ برتر با لندنی‌ها پیروز شده است و در سه دیدار اخیر با حداقل اختلاف دو گل پیروز شده است. در اتحاد، سیتی برتری محسوسی داشته است و از ۱۸ بازی خانگی شکست نخورده است و در ۱۳ بازی پیروز شده است.

تنها امتیازی که آن ها در ۱۰ بازی اخیر خانگی خود در لیگ ازدست‌داده‌اند، تساوی با چلسی و آرسنال بوده است.

باتوجه‌به این واقعیت که دو بازی اخیر وستهام در خارج از خانه در لیگ برتر شاهد شکست آن ها با نتیجه ۵-۰ از چلسی در استمفوردبریج و شکست ۵-۲ در کریستال پالاس بوده است، میهمان کار بسیار سختی در این بازی خواهد داشت. در واقع، وستهام پنج بازی از هفت بازی اخیر خارج از خانه خود را در لیگ باخته است.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم منچستر سیتی و وستهام

بعد از مصدومیت ادرسون مقابل تاتنهام، بعید است که مقابل وستهام بازی کند. استفان اورتگا جایگزین او در دروازه خواهد شد. کوین دی بروین نیز نتوانست بازی روز سه‌شنبه را به پایان برساند و ارزیابی آمادگی او انجام خواهد شد. وستهام در مورد کنستانتینوس ماوروپانوس و نایف آگورد تردید دارد.

نکات مهم نکات مهم بازی منچستر سیتی و وستهام

منچستر سیتی تنها تیمی است که در این فصل لیگ برتر انگلیس در خانه شکست نخورده است.

وستهام در ۴ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس ۳ بار شکست‌خورده است.

منچستر سیتی در ۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس پیروز شده است.

در شش باخت از ۹ باخت خارج از خانه وستهام در این فصل، آن ها در هر دونیمه شکست خوردند.

پیش‌بینی ما از بازی منچستر سیتی و وستهام

به نظر می‌رسد منچستر سیتی دوباره قهرمان لیگ برتر شود. اگر آرسنال در خانه مقابل اورتون پیروز نشود، آن­ها حتی می‌توانستند در این دیدار شکست بخورند و همچنان قهرمان لیگ شوند. سیتی هنوز دربازی‌های خانگی در لیگ این فصل شکست نخورده است و در بازی‌های اخیر گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. فرم خارج از خانه وستهام ضعیف است و آن ها در برابر حریفان خود رکورد وحشتناکی دارند. پیش‌بینی ما برای بازی منچستر سیتی و وستهام یک برد خانگی برای منچستر سیتی است که آن ها در هر دونیمه پیروز شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید