جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منچستر سیتی - منچستر یونایتد

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس

منچستر سیتی و منچستر یونایتد یکشنبه، دوازدهم اسفند در چارچوب بازی‌های هفته بیست و هفتم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد

تاریخ و ساعت برگزاری: ۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۰۰

رقابت: هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه اتحاد

 بررسی وضعیت تیم‌های منچستر سیتی و منچستر یونایتد

منچستر یونایتد در اواسط هفته به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد، اما افزایش فشار روی اریک تن هاگ آشکار است. سرمربی یونایتد ۵ برد پیاپی را کسب کرده بود که آخر هفته گذشته با شکست خانگی ۲-۱ مقابل فولام پایان یافت.

حتی زمانی که یونایتد می‌برد، عملکرد این تیم باز هم موردبحث است و تصور اینکه آن‌ها بتوانند در روز یکشنبه مقابل رقیب همشهری‌شان به نتیجه برسند، سخت است. منچستر سیتی در جستجوی سه‌گانه متوالی است و در ۱۴ بازی از ۱۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده است. در حال حاضر یک فاصله ۱۵ امتیازی بین دو تیم در لیگ برتر وجود دارد که به نظر می‌رسد روز یکشنبه بیشتر شود.

پیروزی ۶-۲ منچستر سیتی در مقابل لوتون در اواسط هفته نشانه تیمی بود که در حال حاضر بی‌رحم به نظر می‌رسد و خط حمله آن‌ها به بهترین حالت خود بازگشته است. سیتی‌زن‌ها در سال ۲۰۲۴ عملکرد درخشانی داشته‌اند و خود را برای نیم‌فصل دوم آماده کرده‌اند تا فصل را با یک سه‌گانه دیگر به پایان برسانند.

 همکاری بین کوین دی بروین و ارلینگ هالند در حال حاضر بسیار خوب است و این بازیکن بلژیکی ۴ پاس گل در بازی با لوتون به هالند داد. هالند در دوران حضورش در منچستر مشکلات زیادی برای یونایتد ایجاد کرده است. او در اوایل این فصل در پیروزی ۳-۰ سیتی در اولدترافورد، دو گل به ثمر رساند.

میزبان در ۱۱ برد از ۱۸ برد خود در لیگ برتر این فصل با دو گل یا بیشتر برنده شده است و یونایتد در ۶۰ درصد شکست‌های خود در این دوره با اختلاف دو گل یا بیشتر شکست‌خورده است.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد

منچستر سیتی وضعیت بهتری از نظر مصدومیت بازیکنانش دارد. تنها دو نگرانی اصلی برای سیتی برای دربی منچستر وجود دارد. جک گریلیش قطعاً از میادین دور خواهد بود؛ زیرا او دچار مصدومیت کشاله ران شده است و هیچ تاریخی برای بازگشت او مشخص نشده است. گواردیول مدافع میانی که پس از مصدومیت مچ پا به تمرینات تیم اصلی بازگشته است بعید است خیلی زود به تیم اصلی بازگردد، بنابراین اگر به‌اندازه کافی آمادگی لازم را داشته باشد، ممکن است مجبور شود به نیمکت نشینی رضایت دهد. کوین دی بروین و ارلینگ هالند از زمان بازگشت از مصدومیت بسیار عالی بوده‌اند، اما فرم عالی فیل فودن یکی از عوامل برجسته در این فصل منچستر سیتی بوده است.

اریک تن هاگ باید با غیبت برخی از بازیکنان کلیدی‌اش در تقابل با سیتی دست‌وپنجه نرم کند. آنتونی مارسیال، لوک شاو و لیساندرو مارتینز  هنوز آماده نیستند، درحالی‌که بازی برای تایرل مالاسیا، آرون ون بیساکا و میسون مانت خیلی زود است. بزرگ‌ترین ضربه ازدست‌دادن هویلوند برای دو تا سه هفته است. مهاجم دانمارکی قبل از مصدومیت در فرم فوق‌العاده‌ای قرار داشت و غیبت او ضربه بزرگی به یونایتد در این بازی خواهد زد. غیبت هویلوند فشار بیشتری بر آلخاندرو گارناچو، وینگر جوان آرژانتینی که در این فصل یکی از نقاط درخشان یونایتد بوده است، خواهد داشت.

 نکات مهم بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس

سیتی در این فصل در تمام بازی‌های خانگی گلزنی کرده است. آن‌ها در این فصل در اتحاد در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده‌اند. آن‌ها در ۹ بازی اخیر خود در لیگ برتر ۸ برد و یک تساوی کسب کرده‌اند. بااین‌حال، چهار تساوی از پنج تساوی آن‌ها در این فصل دربازی‌های خانگی بوده است.

یونایتد در ۵ بازی اخیر خود ۴ برد و یک باخت داشته است که سه برد از آن‌ها در خارج از خانه بوده است.

هر دو تیم در شش بازی از ده بازی اخیر تیم منچستر سیتی در تمامی رقابت‌ها گلزنی کرده‌اند. بااین‌حال، تنها در ۵ بازی از این بازی‌ها بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

در پنج بازی اخیر این دو تیم ۲۳ گل به ثمر رسیده است که سیتی ۱۶ گل به یونایتد زده است. هر دو تیم در ۴ بازی از این بازی‌ها گل زده‌اند و در هر ۵ بازی بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

این تیم‌ها در اوایل فصل در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و منچستر سیتی به لطف دبل ارلینگ هالند و ضربه فیل فودن به‌راحتی ۳-۰ پیروز شد.

 پیش‌بینی ما از بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد

ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید فرم تیم‌ها در بازی دربی تأثیر زیادی ندارد، اما برای این دیدار منچستر سیتی و منچستر یونایتد، گذشتن از این موضوع سخت است. سیتی، همان‌طور که در چندین فصل اخیر نشان داده است، درحالی‌که که به آخر فصل نزدیک می‌شود، بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد و شکل فعلی آن‌ها استثنایی است. فرم اخیر یونایتد نیز خوب بود تا اینکه آخر هفته گذشته در لیگ برتر انگلیس از فولام شکست خورد. برای این بازی، پیش‌بینی ما این است که سیتی برنده شود و هر دو تیم گل بزنند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید