جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش بینی بازی منچستریونایتد و استون ویلا در لیگ برتر انگلیس

منچستریونایتد و استون ویلا سه‌شنبه پنجم دی در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم فصل ۲۴-۲۰۲۳  لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچستریونایتد و استون ویلا. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی منچستریونایتد و استون ویلا

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران

رقابت: لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: اولدترافورد

استون ویلا منچستر

بررسی وضعیت تیم‌های منچستریونایتد و استون ویلا

منچستریونایتد در وضعیتی با استون ویلا دیدار می‌کند که هر کدام به برد نیاز دارند. استون ویلا جمعه‌شب این شانس را داشت که به صدر جدول لیگ برتر صعود کند، اما آنها مقابل شفیلد یونایتد امتیاز از دست دادند و با تساوی ۱-۱ از زمین خارج شدند. روز بعد، منچستریونایتد پس از شکست ۲-۰ مقابل وستهم، به رده هشتم لیگ برتر انگلیس سقوط کرد.

شیاطین سرخ در آستانه ورود به سال ۲۰۲۴ تحت فشار زیادی قرار دارند و چشم انداز آنها به لیگ قهرمانان اروپا تاریک به نظر می رسد و آنها ۱۱ امتیاز کمتر از استون ویلا دارند.

شنبه فقط یک شکست دیگر برای یونایتد نبود، بلکه چهارمین بازی متوالی است که آنها موفق به گلزنی نشده‌اند. این یک وضعیت افتضاح برای تیم یونایتد است که سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داده‌اند، اما وقتی به خط حمله فعلی آنها نگاه می‌کنید نشانه‌ای از هزینه‌های کلان آن‌ها وجود ندارد.

یونایتد در برابر چکش‌ها بی‌حال بود و نگرانی این است که آنها موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد نمی‌کنند. آنها تنها در یک بازی از شش بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس که مقابل چلسی بود، از xG حریف خود بهتر عمل کردند. شیاطین سرخ در این دوره از نظر مجموع xG در رتبه دهم لیگ برتر قرار دارند، درحالی‌که تنها برنلی، لوتون و شفیلد یونایتد دارای تعداد گل‌های مورد انتظار بالاتری از آن‌ها هستند.

این نشان می‌دهد که یونایتد در مجموع ضعیف است و این در نتایج آنها نیز مشخص است. آنها ۸ بازی از ۱۸ بازی خود در لیگ برتر انگلیس را باخته اند، در حالی که در ۱۰ بازی اخیر خود در اولدترافورد ۶ شکست را متحمل شده اند. یونایتد در ۹ بازی از ۱۱ بازی مقابل تیم های رده دهم به پایین در لیگ برتر انگلیس پیروز شده است و تنها یک امتیاز از هفت تقابل خود با ۹ تیم برتر لیگ انگلیس کسب کرده است.

خروج زودهنگام آنها از لیگ قهرمانان اروپا و شکست ۳-۰ در جام EFL به نیوکاسل تنها این ایده را تقویت می کند که یونایتد نمی تواند با تیم های خوب رقابت کند. استون ویلا مطمئناً در آن دسته قرار می گیرد، زیرا آنها ۱۰ بازی شکست ناپذیری را پشت سر می گذارند و در ۷ دیدار برنده شده اند. میهمان در این فصل از ۱۸ بازی در لیگ برتر انگلیس ۱۲ برد داشته است و می توانند با پیروزی در اولدترافورد به آن بیافزاید.

مصدومیت‌ها و ترکیب احتمالی تیم منچستریونایتد

لیساندرو مارتینز، تایرل مالاسیا، کاسمیرو، دیالو، میسون مونت و هری مگوایر برای اریک تن هاگ، در دسترس نیستند. جیدون سانچو به دلیل محرومیت از حضور در این مسابقه محروم است.

به نظر می‌رسد شیاطین سرخ این بار ترکیب ۴-۲-۳-۱ را انتخاب می‌کنند و با آندره اونانا، دیوگو دالوت، جانی ایوانز، رافائل واران، لوک شاو، اسکات مک تومینای، سوفیان امرابات، برونو فرناندز، آلخاندرو گارناچو و مارکوس راشفورد و آنتونی بازی را آغاز کنند.

  مصدومیت‌ها و ترکیب احتمالی تیم استون ویلا

اونای امری، سرمربی استون ویلا، نگرانی‌هایی در مورد آمادگی بازیکنان مانند امیلیانو بوئندیا و تایرون مینگز دارد. بوباکار کامارا به علت محرومیت نمی تواند در این دیدار بازی کند.

اعتقاد ما بر این است که استون ویلا می‌تواند با امیلیانو مارتینز، ازری کونسا، دیگو کارلوس، کلمنت لنگلت، الکس مورنو، لئون بیلی، جان مک گین، داگلاس لوئیز، جیکوب رمزی، موسا دیابی و اولی واتکینز در یک ترکیب ۴-۴-۱-۱ بازی کند.

بازی‌های رودررو دو تیم منچستریونایتد و استون ویلا

بررسی آخرین درگیری‌های این دو تیم که به تاریخ ۲۵/۰۹/۲۰۲۱ بازمی‌گردد، به ما می‌گوید که منچستریونایتد در ۳ بازی از این دیدار ها و استون ویلا در ۲ دیدار برنده شده‌اند و یک بازی نیز مساوی شده است. در مجموع ۱۷ گل در این دوره بین دو باشگاه رد و بدل شده است که ۹ گل سهم شیاطین سرخ و ۸ گل سهم استن ویلا بوده است. این میانگین تعداد گل در هر بازی برابر با ۲.۸۳ است.

جایگاه منچستریونایتد و استون ویلا در جدول لیگ برتر انگلیس

تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز رتبه
منچستریونایتد ۹ ۱ ۸ ۱۸ ۲۳ ۵- ۲۸ ۸
استون ویلا ۱۲ ۳ ۳ ۳۸ ۲۲ ۱۶ ۳۹ ۳

نکات مهم بازی منچستریونایتد و استون ویلا در لیگ برتر انگلیس

سه بازی اخیر یونایتد در تمامی رقابت‌ها همگی کمتر از ۲.۵ گل بوده است.

در چهار بازی از پنج بازی اخیر استون ویلا در تمامی رقابت‌ها کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.

در دو دیدار از پنج دیدار اخیر این دو تیم تنها یک گل به ثمر رسیده است.

منچستریونایتد در چهار بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها گل نزده است.

استون ویلا در لیگ برتر انگلیس در چهار بازی تنها یک گل دریافت کرده است.

پیش‌بینی ما از بازی منچستریونایتد و استون ویلا

پیش‌بینی ما برای منچستریونایتد استون ویلا این است که در این بازی کمتر از ۲.۵ گل زده شود. یونایتد در حال مبارزه است و به سختی گلزنی می کند. اما از نظر دفاعی کمی محکم تر به نظر می رسند و بازی ها را نزدیک نگه می دارند و به حریفان اجازه حمله نمی دهد. استون ویلا نیز در خط دفاعی خوب عمل کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید