جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منچسترسیتی کپنهاگن

راهنمای پیش‌بینی بازی منچسترسیتی و کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم منچسترسیتی و کپنهاگن چهارشنبه شانزدهم اسفند در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴  لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچسترسیتی و کپنهاگن. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی منچسترسیتی و کپنهاگن

تاریخ و ساعت برگزاری: ۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه اتحاد

بررسی وضعیت تیم‌های منچسترسیتی و کپنهاگن

منچسترسیتی روز یکشنبه یک پیروزی مهم در دربی شهر منچستر را به دست آورد و آن‌ها می‌توانند پس از پیروزی ۳-۱ در بازی رفت، به برخی از بازیکنان کلیدی برای دیدار با کپنهاگن استراحت دهند. این پیروزی نهمین برد متوالی سیتیزن­ها در لیگ قهرمانان اروپا بود و آن‌ها در بازی روز چهارشنبه بدون شکست در ۱۹ مسابقه اخیر پیش می‌روند که ۱۷ مورد از آن‌ها با پیروزی به پایان رسیده است.

در مقابل، کپنهاگن در آخر هفته در خارج از خانه مقابل میدلند شکست‌خورده است. آخرین سفر آن‌ها به اتحاد در سال ۲۰۲۲ با شکست ۵-۰ به پایان رسید.

آن‌ها همچنین آخرین باری که به منچستر رفتند، ۱-۰ شکست خوردند. منچستریونایتد آن‌ها را در مرحله گروهی شکست داد. حتی اگر پپ گواردیولا به چند بازیکن کلیدی استراحت بدهد باز هم باخت دیگری در شمال انگلیس برای کپنهاگن پیش‌بینی می‌شود.

سیتی ۴ بازی از هفت بازی اخیر خانگی خود را بدون دریافت گل برده است و در هر دو دیدار با کپنهاگن در فصل گذشته دروازه خود را بسته نگه داشته است، بنابراین از آن‌ها حمایت می‌کنم تا پیروز شوند و من نیز به دنبال پیش‌بینی صحیح ۳-۰ میزبان هستم.

بررسی مصدومیت‌ها و ترکیب دو تیم منچسترسیتی و کپنهاگن

منچسترسیتی تنها یک مصدوم در بازی این هفته در اتحاد دارد. جک گریلیش، ستاره تیم ملی انگلیس، در این بازی غایب است. پپ گواردیولا خوش‌شانس بود که بازیکنانش بدون آسیب از دربی منچستر عبور کردند، فیل فودن بار دیگر با زدن دو گل مقابل یونایتد توجه‌ها را به خود جلب کرد.

یاکوب نیستروپ، سرمربی کپنهاگن در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی با تردید زیادی در مورد حضور سه بازیکنش، به میدان می‌رود. تئو ساندر، لوکاس لراگر و داویت خوچولاوا در این بازی حضور ندارند و همچنین این نگرانی وجود دارد که اسکار هویلوند نیز بازی را از دست بدهد. برخی از نام‌های آشنا وجود دارند که نیستروپ می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، از جمله آندریاس کورنلیوس، مهاجم بزرگ دانمارکی، محمد الیونوسی وینگر سابق ساوتهمپتون و کامیل گرابارا، دروازه‌بان سابق جوانان لیورپول.

نکات مهم بازی منچسترسیتی و کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا

سیتیزن­ها در این فصل در تمام رقابت‌ها در خانه شکست نخورده‌اند و ۱۳ پیروزی و ۴ تساوی از بازی‌های خانگی خود در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده‌اند.

کپنهاگن با شکست در سه بازی از پنج بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها به این دیدار می‌آید و در رده سوم جدول سوپرلیگ دانمارک قرار دارد.

منچسترسیتی در تمام بازی‌های خانگی که در این فصل در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا انجام داده، گلزنی کرده است و همچنین در هفت بازی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا سه گل به ثمر رسانده است.

منچسترسیتی به همراه رئال‌مادرید تنها تیمی است که در فصل ۲۰۲۳/۲۴ در هر ۷ بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده است. سیتیزن­ها در اروپا در این فصل به طور میانگین ۴.۱۴ گل در هر بازی به ثمر رسانده‌اند.

این تیم‌ها پیش‌ازاین پنج بار به مصاف هم رفته‌اند. کپنهاگن هرگز منچسترسیتی را شکست نداده است؛ اما دو بار در خانه با آن‌ها مساوی کرده است. سیتی در هر دو بازی خانگی مقابل کپنهاگن را برده است.

 پیش‌بینی ما از بازی منچسترسیتی و کپنهاگن

منچسترسیتی باتوجه‌به برتری خوب خود از بازی اول، احتمالاً می‌تواند در این بازی عقب بنشیند و راحت باشد، اما این سبک پپ گواردیولا نیست. سیتی در هر سه بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل حداقل ۳ گل به ثمر رسانده است و در آخر هفته نیز سه گل مقابل منچستریونایتد به ثمر رسانده‌اند. کپنهاگن حریف سرسختی است و می‌توانند در برابر این خط دفاعی سیتی که زیاد مستحکم هم نیست گلزنی کند. پیش‌بینی ما برای بازی منچسترسیتی مقابل کپنهاگن، پیروزی سیتی و زدن بیش از ۳.۵ گل است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید