جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مانی لاین چیست؟ استراتژی مانی لاین (Money Line) در پیش‌بینی ورزشی

اگر به پیش‌بینی‌های ورزشی علاقه دارید باید منعطف باشید و همیشه به یک صورت و یک روش اقدام به ثبت شرط‌های خود نکنید و از استراتژی‌های مختلفی برای پیش‌بینی خود استفاده نمایید. یکی از این مواردی که می‌گوییم به استراتژی مانی لاین در پیش‌بینی ورزشی برمی‌گردد که شما با به‌کارگیری این روش می‌توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید. در همین راستا در این مطلب بت فوروارد همراه ما باشید تا آموزش استراتژی مانی لاین (Money Line) را برایتان به صورت کامل شرح دهیم.

مانی لاین در پیش‌بینی ورزشی چیست؟

استراتژی مانی لاین در پیش‌بینی ورزشی به معنای شرط بستن روی پیروزی یک تیم با استفاده از هر روشی است که شما با کسب نکات آماری و تجزیه تحلیل بازی‌ها، بتوانید یک شرط ایمن و خوب را برای پیروزی یک تیم به ثبت برسانید. مثلاً در ورزش‌های گروهی همانند فوتبال ممکن است یک تیم همیشه بر تیم دیگر برتری داشته باشد که شما باید بر اساس استراتژی مانی لاین شرطتان را از طریق بهترین روش بر روی این پیش‌بینی موفق قرار دهید.

انواع ضرایب در پیش‌بینی مانی لاین

عموماً برای پیش‌بینی مانی لاین سه نوع ضریب کلی وجود دارد که این ضریب از لحاظ معنی یکسان هستند ولی نوشتار متفاوتی را با یکدیگر دارند که شما باید در مواجه با هر کدام از این نوشتارها متوجه شوید که معنی ضریب کنار گزینه شما به چه مفهومی اشاره دارد که ما با بیان مثالی این موضوع را به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر برای شما قرار می‌دهیم:

ضریب کسری در مانی لاین

برد تیم رئال‌مادرید: ۳/۱

برد تیم سویا: ۱/۲٫۴

ضریب اعشاری در مانی لاین

برد تیم رئال‌مادرید: ۱٫۳۳

برد تیم سویا: ۳٫۴۰

ضریب آمریکایی در مانی لاین

برد تیم رئال‌مادرید: ۳۰۰-

برد تیم سویا : ۲۴۰+

آموزش پیش‌بینی مانی لاین (Money Line)

استراتژی مانی لاین

برای این که استراتژی مانی لاین را پیاده‌سازی کنید ابتدا یک سایت معتبر برای پیش‌بینی ورزش مورد نظر خود بیابید.

در سایت ثبت نام کنید.

حساب کاربری خود را به میزان دلخواه شارژ نمایید.

مسابقه ورزشی مورد نظر خود را از قسمت پیش‌بینی ورزشی بیابید.

به ضرایب پیروزی دو تیم یا دو بازیکن از هر روشی دقت کنید.

عموماً تیم یا بازیکن قوی‌تر ضریب کمتر و تیم یا بازیکن ضعیف‌تر ضریب بالاتری دارد.

بهترین گزینه را با توجه به روش‌های موجود برای پیروزی تیم یا بازیکن خود از هر طریقی بیابید.

بهترین گزینه با ضریب بالاتر را برای تیم یا بازیکن برتر خود انتخاب نمایید.

شرط خود را بر روی تیم یا بازیکن برتر از لحاظ آماری قرار دهید و منتظر برگزاری مسابقه باشید.

مثال آموزش پیش‌بینی مانی لاین (Money Line)

  • فرض کنید قرار است شما شرط خود را بر روی مسابقه تنیس میان راجر فدرر و دنیل مدودف قرار دهید.
  • ضریب از طریق ثبت شرط عادی (تنیسور برنده) برای پیروزی فدرر ۱٫۸ و ضریب پیروزی مدودف ۲٫۹ است.
  • از روی ضریب می‌توانید تشخیص دهید که به احتمال زیاد کدام تنیسور برنده است.
  • پس تصمیم می‌گیرید که بر روی پیروزی فدرر شرط ببندید.
  • حال باید تمامی گزینه‌ها و روش‌هایی که بر پیروزی فدرر به طریقی دلالت دارند را بررسی نمایید.
  • این بررسی اهمیت زیادی دارد زیرا شما باید از میان گزینه‌های موجود، بهترین ضریب را برای بالا برد مبلغ بردتان پیدا کنید.
  • از هر روشی نظیر هندیکپ، کمتر و بیشتر، روش سه‌حالته و … که ضریب بهتری را برای پیروزی فدرر قرار داده شرط خود را به ثبت برسانید.
  • در صورتی که فدرر برنده شود، شما مطابق با ضریب گزینه صاحب برد می‌شوید.

آموزش پیش‌بینی مانی لاین ۳ طرفه

در مانی لاین ۳ طرفه هیچ‌چیز عوض نخواهد شد و به این صورت است که به جز گزینه برد برای هر تیم یا بازیکن، در رشته‌های ورزشی که امکان تساوی در آن‌ها وجود دارد نیز، گزینه سوم مساوی نیز قرار داده شده است که ممکن است حتی گزینه مساوی با توجه به قدرت تیم‌ها یا بازیکنان ضریب بالاتری را نسبت به دو گزینه دیگر داشته باشد که شما می‌توانید شرط خود را بر روی این گزینه برنده قرار دهید به شرطی که نتیجه مساوی ممکن است با احتمال بالا رقم بخورد.

اصطلاحات پیش‌بینی مانی لاین

استراتژی مانی لاین

۱- The Favorite

این اصطلاح برای تیمی به کار برده می‌شود که از تیم دیگر قوی‌تر باشد یا بازیکنی که نسبت به دیگر بازیکن برتری دارد. مثلاً در مثال بالا فدرر Favorite است.

۲- The Underdog

اگر این نام را شنیده‌اید به معنی قرار دادن شرط روی تیم یا بازیکن ضعیف‌تر است.

۳- Evens OR Pick em

این اصطلاح برای بازیکنان یا تیم‌هایی که تقریباً قدرتی برابر یکدیگر دارند به کار برده می‌شود.

۴- Win

این اصطلاح به معنی ثبت شرط روی تیم برنده است.

۵- Draw OR Nobet

این اصطلاح به این معنی است که اگر با توجه به این گزینه شرط خود را بر روی تیم پیروز ثبت کرده باشید، در صورت پیروزی تیم برنده شرط شما می‌برد، در صورت تساوی شرط شما برگشت می‌خورد و در صورت شکست نیز شرط شما بازنده خواهد بود. شاید داخل سایت‌ها گزینه Handicap 0 را نیز به‌جای این گزینه ببینید که دقیقاً همین معنی را تداعی می‌کند.

استراتژی مانی لاین در رشته‌های ورزشی مختلف

شما می‌توانید از مانی لاین در پیش‌بینی رشته‌های مختلف ورزشی استفاده کنید تا از این طریق بر روی تیم برنده از لحاظ آماری شرط‌های با شانس برد بالاتری را به ثبت برسانید.

فواید استفاده از استراتژی مانی لاین در پیش‌بینی

استفاده از این استراتژی از این بابت به نفع شماست که شما بر اساس آمار همیشه بر روی تیم پیروز شرط خود را قرار می‌دهید که این موضوع باعث می‌شود تا همیشه شانس برد بالایی را داشته باشید تا منتظر برگزاری مسابقه بمانید. البته توجه داشته باشید که ممکن است همیشه اوضاع آن طور که می‌خواهید پیش نرود و عوامل زیادی برای موفقیت شما تأثیرگذار باشند که برخی از این عوامل باعث شود تا نتیجه دیگر یا متفاوتی برای یک مسابقه میان دو تیم یا دو بازیکن رقم بخورد. به همین خاطر امن‌تر خواهد بود که شما با استفاده از مانی لاین شرط‌هایی با شانس برد بالا را انتخاب کنید و این که چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد طبیعتاً از دستان شما خارج است.

میزان سود و زیان استراتژی مانی لاین

این موضوع عموماً میان کاربران مطرح می‌شود که قرار دادن شرط‌ها صرفاً بر روی تیم یا بازیکن پیروز می‌تواند برای ما درآمدزایی داشته باشد؟ این سؤال به این دلیل پرسیده می‌شود که در سایت‌ها تیم‌ها یا بازیکنان قوی‌تر ضریب کمتری را به خود اختصاص می‌دهند و مقدار سودی که از این شرط‌ها به دست می‌آید عموماً کم است به همین خاطر کاربران دائماً به این فکر می‌افتند که این سودهای کم آیا برای آن‌ها درآمدزایی خواهد داشت؟

پاسخ این سؤال همواره به خود کاربران وابسته است که چه نوعی سبک و سیاقی را برای شرط‌بندی دنبال می‌کنند. کاربرانی که علاقه دارند یک‌شبه پول‌دار شوند طبیعتاً تحقق‌یافتن چنین خواسته‌ای به‌سادگی و بدون ضرر مالی به دست نخواهد آمد و شاید تا مدت‌ها در به دست آوردن چنین نتیجه‌ای ناکام باشید زیرا گزینه‌هایی از طریق استراتژی مانی لاین را قبول ندارید و شرط‌هایی با ریسک بیشتر را به دلیل مبالغ برد بالا ترجیح می‌دهید. به همین خاطرمانی لاین برای این دسته از کاربران مناسب نیست و می‌توان گفت برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند به هر طریقی همیشه برنده باشند حتی اگر سود به دست آمده برای آنها مبالغ کمی باشد. اگر جزو چنین کاربرانی هستید باید در این راه صبوری پیشه کنید و به این مبالغ سود کم قانع باشید چرا که در عوض مطمئن خواهید بود که موفقیت و برد شما تضمین شده است.

چگونه با استفاده از استراتژی مانی لاین به موفقیت برسیم؟

راز موفقیت برای استفاده از استراتژی مانی لاین در رشته‌های مختلف ورزشی، به دو عامل اصلی وابسته است: اطلاعات و تحلیل که در ادامه به توضیح هریک از این عوامل خواهیم پرداخت:

  1. اطلاعات: جهت بهبود شانس در شرط‌بندی، لازم است که اطلاعات کافی در مورد رشته ورزشی مورد نظر داشته باشید. بهترین راه برای این کار، مطالعه خبرهای ورزشی و تحلیل‌های مختلف از سایت‌ها، رسانه‌ها و منابع مختلف است. همچنین، دسترسی به آمار و اطلاعات بازی‌های قبلی، تشریح نقاط ضعف و قوت تیم‌ها و بازیکنان و بررسی وضعیت فعلی تیم‌ها و بازیکنان نیز به عنوان اطلاعات مهم به‌حساب می‌آید.
  2. تحلیل: در کنار اطلاعات، برای افزایش شانس در پیش‌بینی‌های ورزشی، لازم است تحلیل کامل و دقیقی از زمینه‌های مختلف بازی داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، تحلیل شکست و پیروزی تیم‌ها در بازی‌های گذشته، فرصت‌های گل‌زنی، نرخ اشتباهات و ضربات ترکیبی، رفتارهای بازیکنان در وضعیت‌های مختلف و … می‌تواند به شما در تحلیل و پیش‌بینی نتیجه بازی کمک کند.

با رعایت این دو عامل که شامل کل مباحث مربوط به پیش‌بینی می‌شود، شانس شما در استفاده از استراتژی مانی لاین که صرفاً بر روی تیم پیروز تمرکز دارد بالاتر می‌رود و در رشته‌های مختلف ورزشی به کمکتان خواهد آمد. همچنین شما می‌توانید از تجربیات دیگران و پیش‌بینی‌های آن‌ها نیز بهره بگیرید و با ترکیب آن با اطلاعات و تحلیل‌های خود، به نتیجه‌ای بهتر دست پیدا کنید که ما با بیان ضریب‌های اختصاص یافته به گزینه‌های مختلف نیز برای شما بیان کردیم که شرط‌بندی روی چه گزینه‌هایی برای شما شانس بهتری را برای رسیدن به موفقیت تا حدودی تضمین می‌کند.

سؤالات متداول کاربران

  • آیا روش بیشتر و کمتر برای استراتژی مانی لاین استفاده می‌گردد؟

بله در قسمت‌های بالا به آن اشاره داشتیم که شما باید بر روی تیم یا بازیکنی از طریق مانی لاین شرط خود را ثبت کنید که آن تیم یا بازیکن شانس پیروزی بیشتری دارد و شما می‌توانید با نگاهی به گزینه‌های کمتر و بیشتر برای گزینه مورد نظر خود شرط خود را از این طریق به ثبت برسانید که انتخاب معقولانه‌ای نیز به نظر می‌رسد.

  • استراتژی مانی لاین بهتر است یا آربیتراژ؟

این دو استراتژی با یکدیگر تفاوت دارند زیرا با استفاده از مانی لاین شما در یک سایت روی گزینه‌ای با شانس برد بالاتر شرط می‌بندید ولی در پیش‌بینی آربیتراژ دو گزینه کاملاً باید با یکدیگر تفاوت داشته باشد مثلاً برد یک تیم در یک سایت و باخت آن تیم در سایتی دیگر. به همین خاطر این شما هستید که باید برای این موضوع تصمیم‌گیری نمایید.

  • استراتژی مانی لاین برای افراد تازه‌کار مناسب است؟

بله! این استراتژی به دلیل این که می‌گوید که شما بر روی تیم پیروز که از لحاظ آماری برتر است، شرط خود را به ثبت برسانید می‌تواند برای تازه‌کارانی که به تازگی پا به این فضا گذاشته‌اند مناسب‌تر باشد، زیرا که شرط‌های با شانس موفقیت بالا و ریسک کمتر را انتخاب می‌نمایند.

  • آیا استفاده از درگاه‌های بانکی سایت‌های پیش‌بینی امنیت دارد؟

از آن جایی که پیش‌بینی مسابقات ورزشی و بازی‌های کازینویی در داخل ایران به دلیل ممنوعیتی که از سوی دولت اعمال شده ممنوع است طبیعتاً سایت‌ها قرارداد مستقیمی با بانک‌ها ندارند و برای ایجاد درگاه از فیشینگ و واسطه‌ها استفاده می‌نمایند. به همین خاطر مهم است که مسئولان امنیتی سایت‌ها به خصوص سایت‌های معتبر با توجه به چنین شرایطی بتوانند پروتکل‌های امنیتی را به بهترین شکل پیاده‌سازی کنند تا مشکلی برای کاربران داخل ایران پیش نیاید.

  • کدام روش ضریب بیشتری دارد؟

شما باید برای هر مسابقه ضرایب گزینه‌ها را به دقت بررسی کنید زیرا هر کدام از این روش‌ها با توجه به میزان ریسک‌پذیری برای آن مسابقه متفاوت هستند. به‌ عنوان‌ مثال ضرایب گزینه‌ها در روش دابل شانس که پیش‌بینی آسانی را به خود اختصاص می‌دهد نسبت به روش پیش‌بینی نتیجه دقیق بسیار پایین‌تر است زیرا ریسک در گزینه اول کم و شانس موفقیت بالاتر و ریسک گزینه دوم زیاد و شانس موفقیت کمتر است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید