جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لیورپول منچسترسیتی

راهنمای پیش‌بینی بازی لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس

دو تیم لیورپول و منچسترسیتی یکشنبه بیستم اسفند در چارچوب بازی‌های هفته بیست و هشتم فصل ۲۰۲۳-۲۴  لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی لیورپول و منچسترسیتی. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی لیورپول و منچسترسیتی

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۱۵

رقابت: هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه آنفیلد

بررسی وضعیت تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی

یورگن کلوپ روز یکشنبه برای آخرین بار در لیگ برتر انگلیس به مصاف پپ گواردیولا می‌رود. در دیدار روز یکشنبه در آنفیلد، تنها یک امتیاز لیورپول و سیتی را که هر دو ۱۹ بازی از ۲۷ بازی خود در لیگ برتر انگلیس را برده­اند، از یکدیگر جدا می کند. آرسنال ۶۱ امتیازی، مثلث قهرمانی را تکمیل می­کند.

با توجه به اینکه منچسترسیتی، یکشنبه با لیورپول و آخر ماه با آرسنال دیدار می­کند، قهرمانی بستگی به عملکرد خودش دارد و با توجه به آمادگی ارلینگ هالند و کوین دی بروین، به مصاف با بالانشینان جدول می رود.

در همین حال، تیم کلوپ بدون نفرات کلیدی در بازی آخر هفته حضور دارد و آلیسون، ترنت الکساندر آرنولد، دیوگو جوتا، جوئل ماتیپ، تیاگو، کورتیس جونز، رایان گراونبرچ و استفان باجستیک همگی از میادین دور هستند.

در خانه، لیورپول به ویژه در این فصل قابل اعتماد بوده است و ۱۱ پیروزی و ۲ تساوی از ۱۳ بازی خود در لیگ برتر را در آنفیلد کسب کرده است، بنابراین حتی با وجود نبود بازیکنان کلیدی لیورپول، نتیجه بازی قطعی نیست.

در پنج دیدار اخیر بین دو تیم دو برد سهم لیورپول، دو برد سهم منچسترسیتی بوده است. از ۳۰ دیدار اخیر این تیم ها در لیگ برتر انگلیس، تنها در دو مورد میهمان برنده شده است، بنابراین حمایت از منچسترسیتی ممکن است بهترین انتخاب نباشد. در چهار دیدار بین دو تیم در فصل ۲۰۲۲-۲۳ در مجموع ۱۵ گل به ثمر رسید و این بازی نیز باید یک مسابقه پرگل دیگر باشد.

هر دو باشگاه در این فصل به طور میانگین ۳٫۳ گل در هر بازی در لیگ برتر انگلیس را ثبت کرده‌اند و لیورپول در هر ۵ بازی اخیر خانگی خود حداقل ۳ گل به ثمر رسانده است.

ارلینگ هالند سلاح نه چندان محرمانه منچسترسیتی است و اخیراً به فرم ایده عالی دست یافته و در سه بازی اخیر خود هفت بار برای منچسترسیتی گلزنی کرده است.

 بررسی مصدومیت‌ها و ترکیب دو تیم لیورپول و منچسترسیتی

مصدومیت­های لیورپول کاملاً مشخص است اما اخبار مثبتی در آستانه بازی با سیتی وجود دارد. هم دومینیک زوبوسلای و هم محمد صلاح در اواسط هفته مقابل پراگ بازی کردند و باید برای بازی با سیتی آماده باشند. جو گومز و ابراهیما کوناته طبق گفته کلوپ، باید برای بازی با منچسترسیتی آماده باشند. با این حال، قرمزها همچنان بدون تعدادی از بازیکنان تیم اصلی از جمله آلیسون، ترنت الکساندر آرنولد، دیوگو جوتا، کرتیس جونز، تیاگو و جوئل ماتیپ خواهند بود. بن دواک و استفان باجکتیچ جوان نیز همچنان از میادین دور هستند. بازگشت صلاح تقویت بزرگی برای قرمزها خواهد بود، همانطور که دفاع عالی و گل های حیاتی ویرجیل فن دایک در چند هفته اخیر برای قرمزها کلیدی بوده است.

منچسترسیتی در مقایسه لیورپول وضعیت به مراتب بهتری دارد. جک گریلیش هنوز مصدوم است. گواردیول در بازی قبل حضور داشت و آماده بازی با لیورپول است. پپ گواردیولا در اواسط هفته به کایل واکر، ناتان آکه، کوین دی بروین، برناردو سیلوا، جان استونز و فیل فودن استراحت داد و آن­ها همگی می­توانند بازی را در آنفیلد شروع کنند. کوین دی بروین از زمان بازگشت از مصدومیت فوق­العاده بوده است و همکاری او با ارلینگ هالند و فیل فودن اخیراً سود بزرگی برای سیتی داشته است.

نکات مهم بازی لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس

لیورپول با ۱۱ برد و ۲ تساوی از ۱۳ بازی خانگی خود در لیگ برتر انگلیس و داشتن بهترین رکورد خانگی در لیگ برتر وارد این بازی می شود. آن­ها همچنین هر چهار بازی آخر خود را در آنفیلد برده‌اند و هیچ تیم دیگری در لیگ برتر انگلیس به اندازه تیم کلوپ در خانه گل نزده است.

منچسترسیتی از ۳۹ امتیاز خارج از خانه ۲۸ امتیاز را گرفته است، اما هر سه باختی که در این فصل متحمل شد، در خارج از خانه بوده است. سیتی در یک روند باورنکردنی ۱۲ بازی بدون شکست در لیگ برتر انگلیس و ۲۰ بازی بدون شکست در تمامی رقابت­‌ها به سر می‌برد.

هر دو تیم در ۶۷ درصد از بازی­های لیورپول در این فصل لیگ برتر و در ۶۳ درصد از بازی­های منچسترسیتی گل زده اند.

دو تیم در اتحاد اوایل این فصل به تساوی ۱-۱ رسیدند، ارلینگ هالند به منچسترسیتی برتری داد تا اینکه ترنت الکساندر آرنولد در اواخر بازی برای لیورپول گل تساوی را به ثمر رساند.

لیورپول از سال ۲۰۱۷ تنها یک بار در آنفیلد، در مقابل تماشاگرانش در لیگ برتر انگلیس شکست خورده است. باخت به لیدز در فصل گذشته، دیگر شکست‌های خانگی آن­‌ها زمانی رخ داد که هواداران این تیم به علت همه گیری کرونا در ورزشگاه حضور نداشتند.

پیش‌بینی ما از بازی لیورپول و منچسترسیتی

به طور کلی، بازی‌های لیورپول و منچسترسیتی معمولاً پرگل، دراماتیک و پرشور است و بازی یکشنبه نباید متفاوت باشد. با این حال، انتخاب برنده در این بازی، به خصوص در آنفیلد،

می­تواند سخت باشد. تیم منچسترسیتی اخیراً عملکرد چشم نوازی داشته است، اما لیورپول در خانه با سطحی متفاوت از هر بازی دیگری وارد زمین مسابقه می شود. رکورد سیتی در آنفیلد عالی نیست و با هوادارانی پرشور پشت سر لیورپول و چند ستاره کلیدی، لیورپول را نمی توان دست کم گرفت. پیش بینی ما برای بازی لیورپول و منچسترسیتی این است که هر دو تیم گل یزنند و بازی بیش از ۲٫۵ گل داشته باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید