جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آموزش نحوه پیش‌بینی ضریب سبز بازی انفجار

اگر به بازی انفجار علاقه داشته باشید باید به صورت دائمی اطلاعات و ترفندهای این بازی را برای خود آپدیت کنید تا از سایر کاربران عقب نیفتید. در این مطلب بت فوروارد با یکی دیگر از ترفندهایی که می‌تواند در بازی انفجار به کمک شما بیاید به سراغتان آمدیم که این مورد ضریب سبز بازی انفجار است تا با توضیح آن آگاهی شما را بیش از پیش افزایش دهیم. به همین خاطر در ادامه همراه ما باشید.

تولید ضریب سبز بازی انفجار توسط الگوریتم

پیش از آن که به بررسی این موضوع بپردازیم که ضریب بازی انفجار چیست یا به چه حالاتی تعمیم پیدا می‌کند اجازه دهید روند تولید ضریب سبز بازی انفجار و دیگر ضرایب بازی انفجار را برایتان شرح دهیم که متوجه شوید داستان تولید این ضرایب به چه صورت و چگونه است. همان طور که می‌دانید بازی انفجار تشکیل شده از یک نمودار و یک ضریب عددی که در کنار آن نمایش داده می‌شود. در واقع کل نتیجه بازی را این نمودار که به صورت صعودی در حرکت و ضریب عددی که از عدد صفر شروع به حرکت می‌کند مشخص می‌کند که آیا شخص برنده خواهد بود یا بازنده!

روند بازی به این صورت است که پس از شروع بازی، یک نمودار همراه با ضریب عددی که در کنار آن قرار دارد، شروع به حرکت‌کردن به صورت صعودی می‌کند و در نهایت به صورت کاملاً تصادفی و سیستمی نمودار از حرکت باز می‌ایستد و یک ضریب برای شما نمایش داده می‌شود.  آن ضریب در واقع نقطه انتهایی بازی است که کاربر می‌بایست در لحظاتی که نمودار در حال حرکت است اقدام به زدن دکمه توقف کند تا ضریبی را پیش از توقف نمودار برای خود به ثبت برساند.

در واقع دکمه‌ای به نام توقف یا کش اوت در طول زمان بازی وجود دارد که کاربر می‌بایست در طول حرکت نمودار آن را بفشارد تا مبلغ برد خود را با توجه به ضریب نمایش‌داده‌شده تعیین کند. به عبارت دیگر تا زمانی که نمودار در حال حرکت است کاربر این فرصت را دارد تا دکمه توقف را بزند و مبلغی را به عنوان برد دریافت کند ولی در صورتی که نمودار از حرکت بایستد و کاربر دکمه توقف را نزده باشد، در آن دور از بازی بازنده خواهد بود.

به این ترتیب همان طور که متوجه شدید ضریب سبز که به برخی ضرایب بازی انتساب داده می‌شود توسط الگوریتم تولید می‌شود به این صورت که الگوریتم قبل از آغاز هر دور، یک عدد را به صورت کد هش و رمزنگاری شده به صورت تصادفی تولید می‌کند و آن ضریب به قسمت تاریخچه بازی انتقال داده می‌شود، در ثانیه‌ای که بازی آغاز می‌شود نمودار تا عددی بالا می‌رود که الگوریتم آن را به صورت کد تولید کرده است که برخی از این ضریب‌ها می‌توانند همانند ضریب سبز بازی انفجار باشند که کاربران بهتر است در این ضرایب بازی را برای خود متوقف نمایند.

ضریب سبز بازی انفجار چیست؟

ضریب سبز بازی انفجار به ضرایبی گویند که برای شما حاشیه امن با سوددهی را ایجاد می‌کند. در واقع ضریب سبز بازی انفجار آن ضرایبی است که کاربران باید در آنها دکمه برداشت را بزنند که در کنار امن بودن نقطه برداشت، سود مناسبی را نیز برای آنها ایجاد کند. برخی از حرفه‌ای‌های بازی انفجار یا متخصصان بازی بنا بر محاسبات مختلفی که در این بازی انجام دادند، بر این باورند که ضریب سبز انفجار در واقع عددی بالای ۱٫۸ است که کاربران پس از این ضریب بهتر است پول خود را برداشت نمایند.

برخی از افراد محتاط‌تر حداقل این ضریب سبز را ۱٫۶ می‌دانند که حاشیه امن‌تری را برای ایستادن نمودار رقم می‌زند که شما در صورتی می‌توانید در بازی انفجار در گذر زمان به درآمدزایی رسید که بعد از این ضرایب گفته شده اقدام به زدن دکمه برداشت نمایید.  این به معنی نیست در صورتی که شما زیر این اعداد دکمه توقف را فشار دهید مثلاً  ۱٫۲ ضرر می‌کنید، این ضرایب سبز به این معنی هستند که مبلغ سود شما می‌تواند با توجه به این ضرایب سبز و مبالغ شرط‌بندی‌تان در گذر زمان به سوددهی مناسبی برای شما تبدیل شود.

حداقل و حداکثر ضریب سبز بازی انفجار چه بازه‌ای است؟

به حداقلی ضریب سبز در مورد بالا اشاره کردیم که برخی افراد به دلیل سود امن‌تر بر عدد ۱.۶ عقیده دارند و برخی دیگر ۱.۸ را ضریب بهتری نسبت به ضرایب قبل از آن می‌دانند که به این معنی است که اگر شما پس از ضرایب ذکر شده دکمه برداشت را بزنید هم برای امنیت ایستادن نمودار مناسب‌تر است و هم می‌تواند سوددهی مناسبی را به شما برساند.

برای حداکثر ضریب سبز بازی انفجار نیز عموماً گفته شده که بهتر است زیر ضریب ۳ پول خود را برداشت کنید زیرا بعد از آن ریسک زیادی برای ایستادن نمودار وجود دارد که حاشیه امنی را برای شما رقم نمی‌زند. در نهایت بهترین ضریب با توجه به‌تمامی موارد گفته بین ۱.۶تا ۳ است که می‌تواند در کنار امنیت، درآمدزایی خوبی را نیز برای شما ایجاد نماید.

ضریب قرمز بازی انفجار چیست؟

ضریب قرمز بازی انفجار برعکس ضریب سبز است زیرا یا از لحاظ ریسکی برای شما مناسب نیست یا آن‌قدر ضرایب پایین هستند که شما نمی‌توانید روی درآمدزایی آن حساب کنید. با این تفاسیر می‌توان گفت به بالای ضرایب ۳ و زیر ضرایب ۱٫۵ ضریب قرمز بازی انفجار می‌گویند که از هر دو جنبه مناسب نخواهد بود.

چه دسته از کاربران از ضریب سبز و ضریب قرمز بازی انفجار استفاده می‌کنند؟

اصولاً کاربران بازی انفجار به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که کاربران با توجه به میزان ریسک‌پذیری‌شان تقسیم‌بندی کرده‌ایم که برای بازی انفجار خود با توجه به استراتژی که تصور می‌کنند برایشان بهتر است ضریب بازی انفجار را انتخاب می‌کنند:

  • کاربران کم‌ریسک که سود کم، با شانس موفقیت بالا را برای ضرایب بازی انفجار در نظر دارند.
  • دسته اول از ضریب قرمز بازی انفجار استفاده می‌کنند.
  • کاربران با ریسک متوسط که سود متوسط و شانس موفقیت متوسط را برای ضرایب بازی انفجار در نظر دارند.
  • دسته دوم از ضریب سبز استفاده می‌کنند.
  • کاربران با ریسک بالا که سود بالا و شانس موفقیت کم را برای ضرایب بازی انفجار در نظر دارند.
  • دسته سوم از ضریب قرمز بازی انفجار استفاده می‌کنند.

سایت‌های ارائه‌دهنده بازی انفجار با ضریب سبز

برای این که بتوانید استراتژی یا به‌نوعی ترفند ضریب سبز بازی انفجار را بر روی سایت‌های انفجار پیاده سازی کنید، نیاز است تا سایتی را انتخاب کنید که فاکتورهای اعتبار آن سایت بررسی و تأیید شده باشد که به این ترتیب آنها نسخه استاندارد با الگوریتم صحیح بازی انفجار را بر روی سایت قرار داده باشند.

در واقع انتخاب چنین سایت‌های معتبری آن جایی اهمیت پیدا می‌کند که نیاز است نمودار و الگوریتم بازی به صورت سیستمی و تصادفی با توجه به برنامه‌نویسی اصلی خود حرکت و ضرایب مختلفی را ظاهر کند. فقط در این حالت نرمال است که کاربران می‌توانند در ضرایب سبز بازی انفجار نیز شانس خود را برای زدن دکمه برداشت در این حاشیه امن و رسیدن به درآمدزایی امتحان نمایند زیرا در غیر این صورت در سایت‌های غیرمعتبر الگوریتم به‌طوری دست‌کاری شده که کاربران همیشه بر روی ضرایب بسیار پایین بازنده باشند و امکان پیاده سازی ضریب سبز در چنین سایت‌هایی عملاً غیرممکن می‌شود.

ربات تشخیص ضریب سبز بازی انفجار

وجود ربات بازی انفجار به هر ترتیبی حقیقت ندارد زیرا همان طور که بارها بر این موضوع تأکید کردیم الگوریتم بازی انفجار توسط کد MD5 به حدی قدرتمند و رمزنگاری شده نوشته شده که امکان تشخیص یا پیش‌بینی ضرایب بازی توسط هیچ شخص یا برنامه‌ای از جمله ربات وجود ندارد. فروشندگان ربات بازی انفجار که مدعی هستند می‌توانند ضرایب مختلف از جمله ضریب سبز را برای شما در طول بازی مشخص کنند، به نظرتان چرا خودشان برای رسیدن به درآمدزایی از این ربات‌ها استفاده نمی‌کنند؟

با پاسخ به همین یک سوال می‌توان نتیجه گرفت که رباتی برای پیش بینی ضرایب بازی انفجار از جمله ضریب سبز وجود ندارد و فروشندگان آن صرفاً با ادعای داشتن چنین برنامه‌هایی قصد خالی‌کردن جیب کاربرانی را دارند که ساده و زودباور هستند و گمان می‌کنند با خرید چنین ربات‌هایی می‌توانند به برنامه‌نویسی پیشرفته بازی انفجار دسترسی پیدا کنند که چنین چیزی به حقیقت نخواهد پیوست.

میزان درآمدزایی با استفاده از ضریب سبز بازی انفجار

اگر شما برای بازی انفجار خود برنامه و استراتژی مناسبی را ترتیب دهید می‌توانید با استفاده از ضریب سبز بازی انفجار به درآمدزایی خوبی برسید که مقدار آن متغیر به استراتژی شما می‌تواند بی نهایت باشد. در واقع عوامل مختلفی برای رسیدن به درآمدزایی شما در بازی انفجار دخیل هستند که یکی از آنها زدن دکمه برداشت در ضریب سبز است و باید به دیگر نکات و موارد بازی انفجار نیز برای رسیدن به سوددهی توجه داشته باشید.

در واقع شما ابتدا باید برای سرمایه خود برنامه‌ای را در نظر بگیرید که به زندگی شخصی و روزمره شما خللی وارد نشود، سپس با استفاده از یکی از استراتژی‌های مربوط به‌قرار دادن شرط‌های بازی انفجار، شرط‌های خود را مدیریت و کنترل کنید و سپس با به‌کارگیری ترفند ضریب سبز بازی انفجار در نظر داشته باشید که نمودار را ترجیحاً در ضریب سبز انفجار متوقف کنید تا بدین ترتیب بتوانید به درآمدزایی مناسبی دست پیدا کنید.

سؤالات متداول کاربران

  • آیا برای ضریب سبز بازی انفجار می‌توان از مارتینگل نیز استفاده کرد؟

بله فشردن دکمه برداشت به ضرایب سبز مربوط است و مارتینگل به میزان قرار دادن شرط‌ها ارتباط دارد. در واقع استفاده از این دو استراتژی یا ترفند به صورت هم‌زمان می‌تواند شانس موفقیت شما در بازی انفجار را دوچندان کند که با کنترل مبالغ شرط در کنار آن بتوانید نمودار را در ضریبی متوقف کنید که سوددهی مناسبی برای شما داشته باشد.

  • در بازی انفجار برای رسیدن به ضریب سبز، با مبالغ کم شرط‌بندی کنیم یا مبالغ زیاد؟

در مجموع کلی بهتر است برای این که در سایت‌ها با روند حرکتی ضرایب آشنا شوید مبالغ شرط‌های خود را به صورت کم قرار دهید تا در صورت تولید ضرایب پایین و نزدن دکمه برداشت با مبالغ بالا متضرر نشوید. در مجموع شما باید برای قرار دادن مبالغ شرط‌ها و زدن دکمه برداشت در ضریب سبز استراتژی مناسب را داشته باشید تا از این طریق به سوددهی برسید.

  • آیا می‌توان با هک بازی انفجار ضریب سبز را تشخیص داد؟

به همان اندازه که ربات بازی انفجار دروغ است و حقیقت ندارد، هک‌کردن بازی انفجار نیز غیرممکن است زیرا پیرو مبحث برنامه‌نویسی پیشرفته این بازی که به آن اشاره داشتیم، نمی‌توان به کدهای بازی نفوذ کرد تا به وسیله هک‌کردن از روند تولید ضرایب یا بالا پایین شدن آن مطلع شد. به همین خاطر هک بازی انفجار نیز حقیقت ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید