جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
شفیلد یونایتد - آرسنال

راهنمای پیش‌بینی بازی شفیلد یونایتد و آرسنال در لیگ برتر انگلیس

شفیلد یونایتد و آرسنال دوشنبه، چهاردهم اسفند در چارچوب بازی‌های هفته بیست و هفتم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی شفیلد یونایتد و آرسنال. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی شفیلد یونایتد و آرسنال

تاریخ و ساعت برگزاری: ۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه برمال لین

 بررسی وضعیت تیم‌های شفیلد یونایتد و آرسنال

آرسنال به دنبال عنوان قهرمانی است. توپچی‌ها در ۶ بازی پیاپی پیروز شده‌اند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند، شفیلد یونایتد ۴ بازی از ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس را باخته است.

میزبان در ۲۶ بازی اخیر خود ۶۶ گل دریافت کرده است که آن‌ها را به بدترین خط دفاعی لیگ برتر تبدیل کرده است. ازآنجایی‌که فرم عالی آرسنال آن‌ها را در بین برترین گل‌زنان لیگ قرار می‌دهد، این بازی می‌تواند یک شب ناراحت‌کننده دیگر برای کریس وایلدر و همکارانش باشد.

پایان بد سال ۲۰۲۳ سؤالاتی را در مورد جاه‌طلبی‌های آرسنال برای عنوان قهرمانی ایجاد کرد، اما این تردیدها در هفته‌های اخیر پس از پیروزی‌های قاطعانه از بین رفته است. توپچی‌ها در ۶ پیروزی اخیر خود در لیگ، ۲۵ بار گلزنی کرده‌اند و پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا با شکست ۴-۱ نیوکاسل در آخرین بازی خود به روند خوبشان بازگشته‌اند.

آرسنال در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خود حداقل ۳ بار گل زده است و آنها باید مطمئن باشند که این آمار را در برابر بدترین خط دفاعی لیگ برتر ادامه دهند. توپچی‌ها در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو برد بزرگ در خارج از خانه را کسب کرده‌اند و پیروزی ۵-۰ در مقابل برنلی و یک پیروزی ۶-۰ مقابل وستهام را به دست آورده‌اند.

درحالی‌که توپچی‌ها در حال اوج‌گرفتن هستند، شفیلد یونایتد در انتهای جدول است و آن‌ها متحمل یک سری شکست‌های دلهره‌آور خانگی شده‌اند. میزبان در پنج بازی اخیر خود در برامال لین ۲۰ گل به ثمر رسانده است درحالی‌که در هر سه بازی اخیر خود در زمین خود، ۵ بار گل دریافت کرده است.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم شفیلد یونایتد و آرسنال

ترکیبی از اخبار خوب و بد برای هواداران شفیلد یونایتد قبل از بازی وجود دارد. لیست مصدومان طولانی‌مدت شامل انیس بن اسلیمن، کامرون آرچر، جان ایگان است. کریس بشام، ریس نورینگتون دیویس و مکس لو نیز همگی غایبان طولانی‌مدت خواهند بود. از این میان، تنها آرچر و بن اسلیمن شانس خوبی برای بازگشت تا پایان ماه مارس دارند. دنیل جبیسون نیز به دلیل بیماری نامشخصی غایب است و میسون هولگیت، پس از دریافت کارت قرمز در بازی مقابل برایتون، در دسترس نیست. از جنبه مثبت، جورج بالدوک و بن بریتون دیاز هر دو در هفته گذشته تمرین کردند و برای حضور در بازی مقابل توپچی‌ها به رقابت بازگشتند. جیمز مک‌آتی، بازیکن قرضی من سیتی، بهترین بازیکن این فصل شفیلد بوده است.

آرسنال در این مرحله از فصل ترکیب نسبتاً سالمی دارد. یورین تیمبر به دلیل مصدومیتی که در اواسط فصل متحمل شد، هنوز برای مدتی از میادین دور است، اما گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که او می‌تواند در اوایل آوریل به تیم اصلی بازگردد. دو شبهه احتمالی برای بازی آخر هفته وجود دارد؛ زیرا زینچنکو، تاکهیرو تومیاسو هر دو به تمرینات بازگشتند و به شرطی که در آخر هفته تمرین کنند می‌توانند برای این بازی در نظر گرفته شوند. میکل آرتتا تأیید کرده است که توماس پارتی نیز پس از مصدومیت برای بازی دوشنبه‌شب بازخواهد گشت.

 نکات مهم بازی شفیلد یونایتد و آرسنال در لیگ برتر انگلیس

شفیلد یونایتد هیچ یک از ۴ بازی اخیر خود را در خانه نبرده است و ۳ شکست را تجربه کرده است. آنها فقط ۴ گل در آن بازی‌ها به ثمر رسانده‌اند و ۱۵ گل دریافت کرده‌اند. آن‌ها از ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر، ۱ برد، ۲ تساوی و ۷ باخت داشته‌اند.

آرسنال در حال حاضر در فرم خیره‌کننده‌ای قرار دارد و در تمام ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز شده است، آن‌ها در این بازی‌ها ۲۵ گل به ثمر رسانده و فقط ۳ گل دریافت کرده‌اند. آن‌ها تنها در سه بازی اخیر خود ۱۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

شفیلد یونایتد در این فصل در ۱۳ بازی خانگی ۳۶ گل دریافت کرده است.

آرسنال در سه بازی اخیر خارج از خانه خود ۱۳ گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است. آن‌ها در ۱۳ بازی خارج از خانه خود در این فصل ۲۸ گل به ثمر رسانده‌اند.

پیش‌بینی ما از بازی شفیلد یونایتد و آرسنال

برای بازی آخر این هفته شفیلد یونایتد و آرسنال در برامال لین، هیچ‌چیزی در داده‌ها وجود ندارد که چیزی جز یک برد بزرگ برای توپچی‌ها را نشان دهد. از رکورد افتضاح دفاعی شفیلد یونایتد در خانه گرفته تا فرم فوق‌العاده پر گل آرسنال در خانه و خارج از خانه، این بازی یکی از ساده‌ترین بازی‌ها برای پیش‌بینی است؛ بنابراین پیش‌بینی ما برای بازی شفیلد یونایتد مقابل آرسنال این است که آرسنال برنده شود و بیش از ۳.۵ گل زده شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید