جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
هر دو تیم گل می زنند

استراتژی هر دو تیم گل میزنند در پیش بینی (BTTS)

وقتی شما BTTS یا را انتخاب می‌کنید، شرط می‌بندید که آیا هر دو تیم در طول بازی گل می‌زنند یا خیر. انتخاب بازار BTTS می‌تواند خطرات پیش‌آمده در بازی‌هایی که هر دو تیم احتمال برابری برای برنده شدن دارند را کاهش دهد. در این مقاله، چند توصیه و استراتژی برای پیش‌بینی در این بازار و افزایش احتمال برد شما ارائه می‌شود. با بت فوروارد همراه باشید.

هر دو تیم گل میزنند به چه معناست؟

عبارت هر دو تیم گل می‌زنند به‌ اختصار BTTS نامیده می‌شود (Both Teams to Score). این به معنای این است که هر دو تیم حداقل یک‌ بار در طول بازی گل خواهند زد. این گزینه در پایان بازی تسویه می‌شود. هر بازی که با نتیجه ۱-۱ یا بیشتر به اتمام برسد، در این شرط برنده محسوب می‌شود. در این نوع پیش‌بینی سه نتیجه وجود دارد: هر دو تیم گل می‌زنند، یکی از تیم‌ها گل خواهد زد یا هیچ یک از تیم‌ها گل نخواهند زد. اما در پیش‌بینی BTTS تنها گزینه اول اعمال می‌شود. اگر شما می‌خواهید خلاف این روش پیش‌بینی کنید، می‌توانید بر روی گزینه بدون گل شرط ببندید.

توضیح پیش‌بینی هر دو تیم گل میزنند در فوتبال

BTTS یک بازار محبوب در میان طرفداران فوتبال است. اغلب، پلتفرم پیش‌بینی یک عنوان به نام هر دو تیم گل میزنند را ارائه می‌دهد و انتخاب‌های بله و خیر را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما گزینه بله را انتخاب کنید، به این معناست که شرط خود را بر این می‌گذارید که هر دو تیم گل بزنند، درحالی‌که گزینه خیر به این معناست که یکی از تیم‌ها یا هر دوی آنها ممکن است گل نزنند. ممکن است عنوان‌های دیگری نیز در این بازار وجود داشته باشد. تا زمانی که هر دو تیم حداقل یک‌بار گل بزنند تعداد گل‌ها در این بازار اهمیت ندارد. از نظر نظری، پیش‌بینی بر روی بله یا خیر احتمال برنده شدن شما را از ۳۳.۳٪ به ۵۰٪ افزایش می‌دهد. این به دلیل حذف گزینه‌ای سوم (که معمولاً تساوی است) از شرط است.

سایر ورزش‌ها برای گزینه هر دو تیم گل میزنند

بازار BTTS تقریباً مختص به فوتبال است. دلیل این امر این است که ورزش‌های دیگر مانند بسکتبال و بیسبال از امتیازها برای امتیازدهی در مسابقات خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این، در این مسابقات برای حریفان بسیار سخت است که در طول تمام بازی به امتیازی دست پیدا نکنند؛ بنابراین، اگر می‌خواهید شرط خود را در این بازار بگذارید، باید به دنبال یک بازی مناسب فوتبال بگردید.

انواع پیش‌بینی در گلزنی هر دو تیم (BTTS)

بله یا خیر

این بازار احتمالاً ساده‌ترین بازاری است که می‌توانید در فوتبال پیش‌بینی کنید. تنها کافی است تصمیم بگیرید که آیا هر دو تیم گل میزنند یا خیر، و گزینه مناسب‌تر را انتخاب کنید. این بازار به نتیجه نهایی بازی توجه نمی‌کند. تا زمانی که امتیازی از هر دو تیم بگیرید، شما شرط را برنده می‌شوید. این بازار در مواردی که هر دو تیم قدرت نزدیکی داشته باشند یا تحت‌فشار زیادی باشند تا امتیاز کامل را بگیرند، ایدئال است. هر چند که شرایط پیش‌بینی اگر تیم‌ها در زمین قدرت نزدیکی داشته باشند، احتمال برای هر دو گزینه بله یا خیر معمولاً برابر است.

گلزنی هر دو تیم و برنده بازی

بازار BBTS+Win یک شرط اضافی BTTS است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برنده بازی را علاوه بر گلزنی هر دو تیم پیش‌بینی کنند. در این بازار، شما موافقت می‌کنید که هر دو تیم گل میزنند و سپس برنده را انتخاب می‌کنید. ضریب این شرط بالاتر از بازار BTTS است. بااین‌حال، خطر نیز افزایش می‌یابد چرا که ممکن است برنده اشتباهی را برای بازی انتخاب کنید، به‌ویژه در مواردی که هر دو تیم قدرت نزدیکی دارند.

هر دو تیم در هر نیمه گل بزنند

برای برنده شدن در این پیش‌بینی، هر دو تیم باید حداقل یک‌بار در هر نیمه از بازی گل بزنند. برنده بازی در این مورد اهمیت ندارد. این بازار برای اکثر بازی‌های دربی یا بازی‌هایی با احتمال گل‌های زیاد مناسب است و باید هر دو تیم دو گل یا بیشتر بزنند. حتی اگر ریسک افزایش یابد، ضرایب هم برای این شرط افزایش می‌یابد.

هر دو تیم گل می‌زنند و بیشتر/کمتر (BTTS و OVER/UNDER)

در این شرط، شما پیش‌بینی می‌کنید که هر دو تیم در بازی گل خواهند زد و تعداد گل‌ها را نیز پیش‌بینی خواهید کرد. این شرط ترکیبی از شرط BTTS و شرط بیشتر/کمتر است. به‌عنوان‌مثال، ممکن است پیش‌بینی کنید که هر دو تیم گل میزنند، اما تعداد کل گل‌ها در بازی بیشتر از ۲.۵، کمتر از ۳.۵ یا بیشتر از ۴.۵ خواهد بود. عامل تعیین‌کننده تعداد گل هایی است که برای بازی پیش‌بینی می‌کنید. سایت‌های پیش‌بینی برتر شرط را از ۲.۵ گل به بالا و پایین تقسیم می‌کنند. ضرایب ممکن است بر اساس احتمال اینکه هر تیم چند بار گل بزند، متغیر باشند.

هر دو تیم گل می زنند

استراتژی‌های مبتدی و پیشرفته گلزنی هر دو تیم

هنگام پیش‌بینی در هر بازاری، خوب است که بفهمید کدام تیم‌ها احتمال بالایی برای شرط موردنظر را دارند. در بازار BTTS، عوامل خاصی وجود دارند که نشان می‌دهند هر دو تیم احتمالاً گل می‌زنند. در قسمت زیر، لیستی از برخی استراتژی‌ها آمده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا بازی‌هایی را شناسایی کنید که انتظار می‌رود هر دو تیم گل بزنند. اضافه‌کردن عواملی مانند شناخت برنده و امتیازهای بیشتر/کمتر ممکن است نیازمند استراتژی‌های اضافی باشد که در این لیست نیامده است.

تیم‌هایی که دارای رکورد خوبی در بازی‌های BTTS هستند

بعضی تیم‌ها در انواع مختلفی از لیگ‌ها و بازی‌ها دارای یک رکورد عالی در بازی‌های BTTS هستند. بازی‌های آن‌ها همیشه با نتایجی مانند ۲-۲، ۳-۲، ۴-۲ و ۳-۲ به پایان می‌رسد. این تیم‌ها کاندیدای خوبی برای شرط BTTS هستند.

توصیه می‌شود که به بازی‌های لیگ گذشته یا بازی‌های فصل‌های قبل نگاه کنید و عملکرد تیم‌های موردنظر را بررسی کنید. اگر تغییرات مهمی در فرم آن‌ها وجود نداشته باشند، مانند مصدومیت‌ها یا انگیزه پایین، احتمال زیادی وجود دارد که همچنان در بازی‌های آینده‌شان گل‌های زیادی بزنند. همچنین می‌توانید از این استراتژی برای تعیین بازی‌هایی که برای شرط بیشتر/کمتر استفاده کنید و بهترین سطح بیشتر/کمتر را انتخاب کنید.

دو تیم با قدرت تدافعی ضعیف

قدرت دفاع، کلیدی برای جلوگیری از گل‌زدن حریف است. تیم‌هایی که دفاع ضعیفی دارند، احتمالاً گل می‌خورند حتی اگر قدرت قابل‌توجه بیشتری از حریف خود داشته باشند.

با نگاه به تعداد گل‌هایی که در بازی‌های اخیر خورده است می‌توانید ببینید که آیا یک تیم دفاعی ضعیف دارد یا خیر. همچنین می‌توانید بررسی کنید که آیا مشکلی در دفاع وجود دارد یا خیر، مانند مصدومیت یک دفاع اصلی یا رابطه منفی با مربی که ممکن است باعث شود تا آن‌ها در بازی غایب باشند یا در بازی بدعمل کنند. اگر موفق شوید دو تیم با دفاع ضعیف پیدا کنید، احتمال برنده شدن شرط شما بالا می‌رود.

لیگ‌هایی با تعداد گل‌های زیاد

لیگ‌هایی وجود دارند که به تعداد بالایی از گل‌ها در هر بازی‌ معروف هستند. در اینجا، احتمال پیش‌بینی اینکه یک بازی با گل برای هر دو تیم به پایان برسد، بالاست. بیشتر این نوع لیگ‌ها لیگ‌های زنان و جوانان و تیم‌هایی در آستانه سقوط می‌باشند.

برخی از این لیگ‌های با گل‌های زیاد شامل لیگ زیر ۱۷ سال در دانمارک، لیگ جوانان در استرالیا می شوند. همچنین لیگ زیر ۱۸ سال انگلیس و آلمان نیز میانگین چهار گل یا بیشتر در هر بازی را ثبت می‌کنند. بعد از انتخاب یک لیگ می‌توانید روی تیم‌های خاصی که تمایل به زدن گل‌های زیاد در هر بازی را دارند پیش‌بینی کنید.

نکات مهم و شرایط بازی را در نظر بگیرید

تیم‌های ضعیف برای شکست‌دادن حریفان قوی‌تر تلاش بیشتری کنند، در اغلب موارد، زمانی که یک طرف یا هر دو طرف در رقابت برای کسب امتیازهای بیشتر در جدول هستند و بازی موردنظر اهمیت  بالایی برای دستیابی به این هدف دارد این عوامل ظاهر می‌شوند. گاهی اوقات، یک یا هر دو تیم تحت‌فشار هستند تا عملکرد خوبی از خود ارائه دهند. آن‌ها با زدن گل‌های بیشتر به یکدیگر این عملکرد را نشان می‌دهند. در این بخش به توضیح چندین عامل ازاین‌دست و روش‌های شناسایی آنها در تجزیه‌وتحلیل تیم‌ها می‌پردازیم.

نیاز هر دو تیم به برد

زمانی که هر دو تیم به‌شدت به برد نیاز دارند، احتمالاً این که بازی با تعداد زیادی گل به پایان برسد زیاد است. اگر تیم‌ها در آستانه سقوط باشند، ممکن است به گل نیاز داشته باشند. در این صورت، آن‌ها با تمام انرژی‌ خود به دنبال کسب سه امتیاز هستند. اگر یک تیم با یک تیم دیگر در جدول لیگ در جایگاه مشابهی گیرکرده باشد، ممکن است به دنبال زدن گل‌های بیشتری باشد. به‌علاوه، تیم‌هایی که برای مدتی در روند باخت باشند، احتمالاً تحت‌فشار هستند تا گل‌های بیشتری بزنند.

یک تیم تاکتیک تساوی را انتخاب می‌کند

ممکن است یکی از تیم‌ها تاکتیک مساوی را انتخاب کند. این امر ممکن است زمانی رخ دهد که یک تیم نتواند حریف را شکست دهد؛ اما تساوی را به‌عنوان انتخاب خوبی تلقی کند. شما ممکن است در مراحل گروهی بازی‌ها تیم‌هایی را که تلاش می‌کنند جلوی حریفان را بگیرند و از ورود آنها به مرحله بعدی لیگ جلوگیری کنند را پیدا کنید.

بازی‌های دربی

بازی‌های دربی مسابقاتی بین حریفان محلی هستند. به‌عنوان‌مثال، بازی بین منچستریونایتد و آرسنال. این بازی‌ها معمولاً بسیار رقابتی هستند و با گل‌های زیاد از هر دو طرف به پایان می‌رسند. بازی‌های محلی یک جایگاه ویژه در ذهن هواداران و بازیکنان دارد. بااین‌حال، خوب است که فرم هر تیم و بازی‌های اخیر آن‌ها را بررسی کرده و تعیین کنید که آیا شرط BTTS برای بازی مناسب است یا خیر.

مقایسه و انتخاب بهترین ضرایب برای هر دو تیم برای گلزنی

بعد از انتخاب تیمی برای پیش‌بینی، وقت آن رسیده تا به دنبال بهترین ضرایب یا یک بونوس پیش‌بینی موجود برای شرط باشید. سایت‌ها شرایط مختلفی را برای تعیین ضرایب هر شرط استفاده می‌کنند؛ بنابراین، احتمالاً تفاوت‌ها در ضرایب ارائه شده توسط سایت‌های مختلف وجود خواهد داشت. مقایسه‌ای انجام دهید و بهترین ضرایب را برای افزایش برنده شدن خود انتخاب کنید. ابزارهای آنلاینی وجود دارند که ممکن است به شما در انجام مقایسه سریع کمک کنند.

نتیجه‌گیری

شرط گلزنی هر دو تیم (BTTS) یک بازار محبوب در پیش‌بینی فوتبال به دلیل دلایل ویژه‌ای است. این شرط احتمال برنده شدن بیشتری نسبت به‌شرط برنده بازی را دارد و راحت‌تر درک می‌شود. شرط BTTS همچنین پرداخت‌های بهتری نسبت به اکثر بازارهای پیش‌بینی دارد و ریسک کمتری دارد. بااین‌حال، برای اینکه شانس برنده شدن در بازار BTTS را داشته باشید، باید تیم‌ها را به طور صحیح تجزیه‌وتحلیل کنید تا مطمئن شوید که هر تیم احتمال خوبی برای زدن گل دارد.

اگر تمایل به ریسک بیشتری دارید، می‌توانید با ترکیب شرط BTTS با شرط بیشتر/کمتر و شرط برنده بازی، احتمال برد خود را افزایش دهید. برخی از سایت‌ها ممکن است به شما اجازه دهند تا پیش‌بینی‌های سفارشی در شرط انجام دهید، مانند اینکه هر دو تیم گل نزنند یا هر دو تیم گل بزنند + تساوی بازی که ضرایب بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سؤالات متداول

  • آیا گل‌های اضافی در پیش‌بینی هر دو تیم گل می‌زنند محاسبه می‌شود؟

خیر. گل‌های اضافی در پیش‌بینی BTTS محاسبه نمی‌شوند مگر اینکه سایت یک شرط ویژه ارائه دهد که این امر را مجاز کند. سایت‌ها معمولاً پیش‌بینی را بر اساس گل‌ها در تایم کامل حساب می‌کنند. تایم کامل، در این مورد، به معنای ۹۰ دقیقه بازی و زمان اضافی آن است. ضربات پنالتی خارج از این تایم‌ نیز هنگام تسویه شرط BTTS محاسبه نمی‌شوند.

  • آیا گل به خودی در شرط گلزنی هر دو تیم محاسبه می‌شود؟

تا زمانی که گل به یکی از تیم‌ها نسبت داده شود، در تسویه پیش‌بینی BTTS محاسبه می‌شود. این شامل مواردی است که یک تیم گل خودی زده باشد. گل‌های خودی در فوتبال مجاز هستند.

  • آیا شرط هر دو تیم گل می‌زنند شامل ضربات پنالتی است؟

هر امتیازی که در طی تایم بازی منظم فوتبال زده می‌شود، در تسویه پیش‌بینی حساب می‌شود؛ بنابراین، ضربات پنالتی که در تایم کامل و زمان اضافی بازی زده شده باشند، حساب می‌شوند؛ زیرا آنها قسمتی از گل‌های کل بازی هستند. بااین‌حال، گلزنی در زمان اضافی یا ضربات پنالتی نهایی، در تسویه پیش‌بینی BTTS محاسبه نمی‌شود.

  • آیا می‌توانم پیش‌بینی BTTS را به‌صورت زنده انجام دهم؟

بله. شما می‌توانید در بازی‌های زنده پیش‌بینی BTTS را انجام دهید. بیشتر سایت‌ها این شرط را در بخش پیش‌بینی زنده ارائه می‌دهند. مانند بازارهای دیگر، ضرایب BTTS بسته به عملکرد تیم‌ها در زمین و متغیرهای دیگر بالا و پایین می‌روند. این شرط ممکن است درصورتی‌که هر دو تیم گل بزنند یا یکی از آن‌ها گل زده باشد و دیگری در آستانه گل‌زدن باشد، غیرفعال شود.

  • آیا می‌توانم شرط هر دو تیم گلزنی نخواهند کرد را پیش‌بینی کنم؟

بله. اگر شما «نه» را انتخاب کنید، بدان معنی است که شما بیان می‌کنید که هر دو تیم یا یکی از تیم‌ها گل نمی‌زنند. زمانی که یک تیم قوی با یک حریف ضعیف روبرو می‌شود شرط «نه» انتخاب خوبی است. این همچنین در مواردی که یک تیم یا هر دو تیم دفاع‌های محکمی دارند و احتمال گل‌زدن هر دو تیم در بازی پایین است، اعمال می‌شود. اگر تیم‌ها تفاوت قابل‌توجهی در فرم داشته باشند، شرط «نه» معمولاً ضرایب بهتری نسبت به شرط‌های برنده دارد.

  • چگونه می‌توانم شرط BTTS خوبی برای هر دو تیم را انتخاب کنم؟

شما می‌توانید در تعیین بهترین بازی‌ها برای شرط‌بندی در بازار BTTS از چند عامل استفاده کنید. ابتدا تیم‌هایی را انتخاب کنید که در دیدارهای گذشته‌شان تاریخچه BTTS داشته‌اند. همچنین می‌توانید در لیگ‌های با احتمال گل بالا، به‌ویژه لیگ‌های زیر ۱۸ سال و بازی‌های فوتبال زنان پیش‌بینی کنید. علاوه بر این، می‌توانید تیم‌هایی که به گل نیاز دارند را انتخاب کنید.

  • آیا می‌توانم شرط هیچ یک از دو تیم گل نزنند را پیش‌بینی کنم؟

شما می‌توانید در پیش‌بینی هیچ یک از دو تیم گل نزنند شرط ببندید. با این‌ حال، این شرط در تمام سایت‌ها موجود نیست. معمولاً شما این شرط را در سایت‌هایی می‌یابید که به بازیکنان امکان ایجاد شرط‌های سفارشی را می‌دهند. این شرط سختی برای پیش‌بینی است، اما ممکن است با ضرایب بسیار بالا همراه باشد؛ بنابراین، اگر بتوانید آن را به‌درستی پیش‌بینی کنید، احتمالاً به سود خوبی کسب خواهید کرد.

  • کدام سایت بهترین سایت برای گلزنی هر دو تیم است؟

تعیین بهترین سایت برای BTTS با ضرایب بازی و متغیرهای دیگر تغییر می‌کند؛ بنابراین، یک سایت ممکن است ضرایب بالایی در شرط BTTS برای یک بازی خاص داشته باشد و برای دیگری نداشته باشد. خوب است که ضرایب را در میان سایت‌ها مقایسه کنید و سایتی را که ضرایب بهتری برای بازی موردنظر دارد را انتخاب کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید