جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انتخاب شرط‌های کم ریسک و پر ریسک در پیش بینی های ورزشی

همواره در میان کاربران این موضوع مطرح است که باید کدام دسته از شرط‌ها را انتخاب نمایند تا از هر لحاظی به نفع آن‌ها باشد. ما در این مقاله بت فوروارد قصد داریم به بررسی شرط‌های کم‌ریسک و پر ریسک و میزان سود آن‌ها بپردازیم تا شما عزیزان با توجه به شرایط هر کدام از شرط‌ها دریابید که کدام دسته مناسب روش و استراتژی شماست.

چگونگی انتخاب شرط‌های کم‌ریسک و پر ریسک

در تمامی مسابقات ورزشی رشته‌های مختلف، بی‌نهایت گزینه وجود دارد که میزان ریسک در انتخاب این شرط‌ها با دیگری متفاوت است و این موضوع بستگی به کاربران دارد که قصد دارند به چه صورت و از چه طریقی به درآمدزایی احتمالی دست پیدا کنند. در واقع پیش‌بینی همه رشته‌ها برای خود فوت و فن مخصوصی را طلب می‌کند که کاربران باید بر آن‌ها تسلط داشته باشند و سپس به سراغ انتخاب شرط‌های کم‌ریسک و پر ریسک بروند.

شما با هر انتخابی در هر صورت باید روش و استراتژی‌های مختلفی را بلد باشید تا بتوانید به بهترین شکل از روی نکات آماری موجود، شرط‌های خود را با شانس برد بالا و با رعایت همه جوانب به ثبت برسانید زیرا در غیر این صورت هیچ‌چیز درست پیش نخواهد رفت و به احتمال زیاد با شکست مواجه خواهید شد. در همین راستا و برای تفهیم بیشتر اجازه دهید تا مستقیم به سراغ تعاریف شرط‌های کم‌ریسک و سپس پر ریسک برویم زیرا انتخاب هر یک از این دو اهمیت بسیاری دارد و به‌نوعی میزان برد و باخت کاربران همواره به انتخاب شرط‌های مناسب بستگی خواهد داشت.

شرط‌های کم‌ریسک چیست؟

شرط‌های کم‌ریسک به آن دسته از شرط‌هایی گویند که احتمال برد در آن‌ها به دلیل نکات آماری و اطلاعات موجود از آن مسابقات بالا است و به همین دلیل این گونه شرط‌ها به دلیل این که به صورت معقولانه به ثبت می‌رسند و احتمالاً برنده هستند، به آنها شرط‌های کم‌ریسک گویند که کاربر برای انتخاب آن‌ها ریسک زیادی ایجاد نمی‌کند و مطابق با مارکت پیش می‌رود. به‌عنوان‌مثال در مواجه یک تیم قوی با یک تیم ضعیف بر اساس آمار و جدول رده‌بندی، به احتمال بسیار بالا، تیم قوی برنده است و اگر کاربری شرط خود را بر روی تیم قوی‌تر بگذارد، شرط او در رده شرط‌های کم‌ریسک قرار می‌گیرد.

ضرایب شرط‌های کم‌ریسک

بد نیست بدانید که ضرایب اختصاص یافته به دلیل شانس برد بالا، اصولاً کم یا نهایت متوسط هستند و در صورت پیروزی مبلغ سود کمتری را به دست خواهید آورد ولی از سوی دیگر به دلیل انجام پیش‌بینی با رعایت نکات آماری شانس برد شما بیشتر خواهد بود.

شرط‌های پر ریسک چیست؟

شرط‌های پر ریسک بر عکس شرط‌های بالاست که شما قصد دارید انتخاب‌هایی با ریسک بالا را انجام دهید و بر خلاف آمار حرکت کنید. در این نوع پیش‌بینی بنا بر مثالی که در بالا زدیم شما ریسک می‌کنید و شرط خود را بر روی پیروزی تیم ضعیف‌تر قرار می‌دهید زیرا ضریب اختصاص یافته به تیم ضعیف، بالاتر است و در صورت پیش‌بینی صحیح، مبلغ بیشتر و سود بیشتری نصیبتان خواهد شد. به خاطر همین موضوع است که کاربران شرط‌های با ریسک بالاتر را انتخاب می‌کنند تا در صورت برد پول بیشتری را به جیب بزنند. توجه داشته باشید که در این حالت شانس برد شما کمتر از حالت قبل است و اگر شرایط مسابقه مطابق با نکات آماری و تحلیل اطلاعات پیش برود، شرط شما بازنده و سرمایه خود را از دست خواهید داد.

ضرایب شرط‌های پر ریسک

به دلیل آن که شما در شرط‌های پر ریسک، بر خلاف آمار مربوط به مسابقه، پیش‌بینی‌های خود را به ثبت می‌رسانید ضرایب اختصاص یافته به گزینه‌ها بالا هستند که در صورت پیش‌بینی صحیح، سود بیشتری را به دست خواهید آورد.

میزان سود و زیان به دست آمده از شرط‌های کم‌ریسک

در انتخاب شرط‌های کم‌ریسک شما همیشه با حاشیه سود ایمنی روبه‌رو هستید زیرا بر اساس نکات آماری شرط‌های با شانس موفقیت بالا را انتخاب کرده‌اید که احتمالاً در آن‌ها برنده خواهید بود. به همین خاطر میزان سود به دست آمده از این شرط‌های کم‌ریسک به ضریب گزینه انتخابی شما بستگی دارد که اصولاً ضریب متوسط و کمتری را نسبت به شرط‌های پر ریسک خواهد داشت ولی برای شما این تضمین وجود دارد که شرط شما با احتمال موفقیت بالابرنده است و متحمل زیان و خسارت و ازدست‌دادن سرمایه خود نخواهید شد.

در واقع میزان سود به دست آمده از انتخاب این شرط‌ها به‌نوعی تضمین شده است ولی مبالغ سود به دست آمده نسبت به شرط‌های پر ریسک کم ولی در عوض شانس موفقیتتان بالاتر است. به همین خاطر شما در انتخاب شرط‌های کم‌ریسک همواره باید با دانستن این نکات آگاهی لازم را داشته باشید تا همه چیز مطابق با استراتژی و سلیقه شما در دنیای پیش‌بینی حرکت کند.

میزان سود و زیان به دست آمده از شرط‌های پر ریسک

نسبت به شرط‌های کم‌ریسک، شرط‌های پر ریسک در صورتی که با نتیجه موفق به ثبت برسد برای شما سودآوری بیشتری خواهند داشت زیرا ضرایب اختصاص یافته به شرط‌های با ریسک بالا بیشتر از شرط‌های کم‌ریسک است زیرا شانس برد کم و پیش‌بینی‌ها تقریباً بر عکس نکات آماری و احتمالات موجود انجام می‌گردد. در نتیجه شرط‌های پر ریسک همان‌طور که از اسمش نیز پیداست به دلیل این که بر خلاف جهت آمار در حال حرکت هستید، می‌تواند زیان و خسارات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد ولی اگر پیش‌بینی شما صحیح باشد، سودتان بیشتر خواهد بود. در واقع این شما هستید که تصمیم می‌گیرید با توجه به استراتژی و روش خود چه نوع شرطی با چه مقدار ریسک برایتان مناسب‌تر است.

چرا باید شرط‌های کم‌ریسک را انتخاب کنیم؟

انتخاب شرط‌های کم‌ریسک از آن لحاظ می‌تواند به نفع شما باشد که شما مطمئن هستید که همیشه برنده هستید صرف‌نظر از این که مبلغ بردتان کم یا ناچیز خواهد بود. در واقع هم سرمایه اولیه شما حفظ می‌شود و هم می‌تواند به سودی حتی ناچیز دست پیدا کنید. به همین دلیل برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند محتاطانه‌تر عمل کنند یا کاربرانی که از لحاظ اقتصادی بر روی ذره‌ذره پول خود حساب کرده و در صورت ازدست‌دادن آن ضرر بزرگی را متحمل خواهند شد، بهتر است شرط‌های کم‌ریسک انتخاب شود که به دلیل پیش‌بینی از روی نکات آماری با شانس برد بالا به ثبت برسد. همچنین این شرط‌ها مناسب کاربرانی که به تازگی پا به دنیای پیش‌بینی گذاشته‌اند نیز مناسب است که در اوایل راه بتوانند روش و استراتژی خود را پیدا کرده و بتوانند روی نوار پیروزی باقی بمانند و ناامید نشوند.

چرا باید شرط‌های پر ریسک را انتخاب کنیم؟

تنها دلیلی که می‌توان به انتخاب شرط‌های پر ریسک نسبت داد، میزان سودی است که در صورت پیش‌بینی صحیح عایدتان می‌شود زیرا این مبلغ نسبت به شرط‌های دیگر، بزرگ و قابل‌توجه است که می‌تواند حتی باخت‌های قبلی شما را نیز جبران نماید. توجه داشته باشید که چنین شرط‌هایی مناسب کاربرانی که سرمایه کمی در اختیار دارند، از لحاظ اقتصادی بر روی سرمایه خود حساب کرده‌اند و همچنین تازه‌واردان مناسب نیست زیرا هر کدام از این کاربران با انتخاب شرط‌های پر ریسک تا لبه پرتگاه می‌روند و باز می‌گردند و شانس بردشان بسیار کم است. به همین خاطر چنین شرط‌هایی را به کاربران حرفه‌ای و همچنین سرمایه‌داران می‌توان پیشنهاد کرد که با پذیرش این میزان ریسک بتوانند سود قابل توجهی را در صورت پیروزی به دست آورند.

۳ روش متداول در پیش‌بینی‌های ورزشی با ریسک‌های گوناگون

علاوه بر انتخاب شرط‌ها که می‌توانند به صورت تکی یا شکل‌های گوناگون با ریسک‌های متفاوت به ثبت برسند، روش‌های بسیار زیادی نیز وجود دارند که کاربران با انتخاب آن روش‌ها می‌توانند ریسک پیش‌بینی‌های خود را کاهش یا افزایش دهند. به عبارت دیگر انتخاب این موضوع و به دست آوردن استراتژی‌های مناسب همواره بر عهده کاربران است که با توجه به میزان سرمایه، میزان ریسک‌پذیری، ورزش انتخابی، دانش و استعداد و… می‌خواهند چه سبک شرط‌ها یا روش‌هایی را برای پیش‌بینی‌های خود انتخاب نمایند. در ادامه ما به سه روش متداول و پرطرف‌دار پیش‌بینی‌های ورزشی که هر کدام ریسک‌های متفاوتی را شامل می‌شوند برای شما بیان می‌کنیم.

روش دابل شانس در پیش‌بینی با ریسک کم

روش دابل شانس به این صورت است که شما دو حالت از سه حالت برد و باخت مساوی را به این شکل برای شرط خود انتخاب می‌کنید. ۱- برد تیم اول یا مساوی ۲- برد تیم دوم یا مساوی ۳- برد تیم اول یا برد تیم دوم. این روش به دلیل شرایط آسانی که برای پیش‌بینی شما رقم می‌زند، از درصد موفقیت بالایی برخوردار است زیرا اگر در یک مسابقه ورزشی سه حالت برد، باخت و مساوی وجود داشته باشد شما با انتخاب دو حالت از این سه مورد راه آسانی را برای پیش‌بینی خواهید داشت و درصد موفقیتتان با استفاده از این روش بسیار بالاست.

در واقع روش دابل شانس یک روش با ریسک بسیار کم، درصد موفقیت بسیار بالا و البته حاشیه سود کمتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. شاید بپرسید که چرا در این روش سود شما کمتر است؟ زیرا هر چقدر پیش‌بینی شما آسان‌تر باشد، گزینه‌ها ضرایب کمتری را به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع برای این مدل پیش‌بینی صددرصد صدق می‌کند.

روش کمتر و بیشتر در پیش‌بینی با ریسک متوسط

روش کمتر و بیشتر در پیش‌بینی مسابقات ورزشی به روش بازه‌ای یا حدودی معروف است که می‌تواند شامل شرط‌هایی با کمترین میزان ریسک یا بالاترین میزان ریسک را برای شما به همراه داشته باشد و در عین حال حاشیه برد متوسطی را به شما ارائه دهد. این روش به این صورت است که شما یک عدد مرجع را در نظر می‌گیرید و با توجه به گزینه خود، تشخیص خود را به اعداد بیشتر یا کمتر از آن اختصاص می‌دهید.

به عبارتی دیگر شما پیش‌بینی می‌کنید هر گزینه انتخابی شامل گل‌های به ثمر رسیده، تعداد کرنرها، تعداد خطاها، کارت‌های زرد، گل‌زنی بازیکنان، و غیره به صورت حدودی از یک عدد بیشتر می‌شود یا کمتر که برای گزینه بیشتر علامت + و برای گزینه کمتر علامت – به کار گرفته می‌شود. این روش جزو روش‌های با ریسک بالا یا پایین محسوب نمی‌شود و اصولاً بر پیش‌بینی معقولانه دلالت دارد. به همین خاطر از آن جایی که شما می‌توانید با استناد به نکات آماری به صورت حدودی گزینه‌ها را پیش‌بینی کنید شانس موفقیتتان بالا و میزان سود نیز برای شما به صرفه است و می‌توان گفت شاید همین موضوع باشد که این روش را برای کاربران محبوب کرده است.

روش میکس در پیش‌بینی با ریسک بالا

در مجموع پیش‌بینی میکس به روشی می‌گویند که در آن کاربر یک فاکتور را پیش‌بینی نمی‌کند و چند گزینه را با یکدیگر ترکیب می‌کند. به این صورت که مثلاً ۳ فاکتور را برای پیش‌بینی انتخاب و در قالب یک شرط به ثبت می‌رساند. نکته‌ای که وجود دارد این است که ضرایب این سه گزینه در یکدیگر ضرب و تشکیل یک ضریب بزرگ‌تر را می‌دهد.

در صورتی پیش‌بینی شما موفق می‌شود که تمامی گزینه‌های موجود را به صورت صحیح حدس زده باشید و حتی اگر از میان ۳ گزینه انتخابی شما، حتی یک گزینه غلط از آب در بیاید، شرط شما به کل بازنده خواهد شد. برای پیش‌بینی میکس هر چند فاکتور که بخواهید را می‌توانید با یکدیگر ترکیب کنید.

از دو گزینه تا هر چند موردی که مدنظرتان است را می‌توانید در قالب یک برگه پیش‌بینی به ثبت برسانید و ضرایب همه آن‌ها در یکدیگر ضرب خواهد شد. اصولاً از پیش‌بینی میکس به عنوان یک روش با ریسک بالا و سود بیشتر یاد می‌شود که به‌نوعی ترکیب این دو ویژگی با هم شرط و ریسک شما را متعادل می‌کند. پیش از آن که اقدام به ثبت شرط کنید از مزایا و معایب این روش نیز آگاهی پیدا کنید.

پیش‌بینی شرط‌های کم‌ریسک و پر ریسک در بت فوروارد

اگر شما جزو کاربران سایت بت فوروارد باشید، بدون شک در قسمت مربوط به پیش‌بینی‌های ورزشی مشاهده کرده‌اید که برای هر رشته ورزشی از جمله فوتبال، بسکتبال، تنیس، والیبال، فوتبال آمریکایی، هاکی، بیسبال و… گزینه‌های زیادی برای پیش‌بینی وجود دارد که کاربران می‌توانند با توجه به دانش و استراتژی خود آیتم‌های مورد نظر با ریسک‌های متفاوت را بیابند و شرط‌های خود را روی آن‌ها قرار دهند. شما در سایت بت فوروارد می‌توانید شرط‌های کم‌ریسک را انتخاب کنید که شانس بردتان بیشتر، ریسک کم با سود کمتر است و از سوی دیگر با انتخاب شرط‌های پر ریسک برعکس این حالت را برای خودتان رقم بزنید که همه این موارد به شما بستگی دارد.

سؤالات متداول کاربران

  • آیا می‌توانیم برای محاسبه ریسک شرط‌ها از الگوریتم‌های پیش‌بینی استفاده کنیم؟

بله این الگوریتم‌ها برای پیش‌بینی شرط‌ها با توجه به داده‌هایی که به آن‌ها وارد می‌کنید، کمک خواهند کرد ولی در نهایت شما باید تجزیه و تحلیل نهایی را خودتان با بررسی فاکتورهایی که سیستم قادر به تحلیل‌کردن آن نیست، انجام دهید زیرا این الگوریتم‌ها همانند یک ربات محاسباتی صرفاً از روی داده‌ها نتایج را به شما نشان می‌دهند و ممکن است فاکتورهای احساسی و حساسیت مسابقات و… را در نظر نگیرند و این برعهده شماست که شانس برد خود را در کنار استفاده از الگوریتم به صورت دستی نیز بالاتر ببرید.

  • آیا روش‌هایی با ریسک متفاوت در سایت‌های پیش‌بینی موجود است؟

بله اصولاً اکثر روش‌های پرطرف‌دار در سایت‌ها گذاشته می‌شود زیرا سایت‌های پیش‌بینی ورزشی به خصوص آنهایی که معتبر هستند، موظف‌اند برای رضایت کاربران با خواسته‌های متفاوت، روش‌های مختلفی را برای پیش‌بینی‌های آنان قرار دهند تا هر کاربر متناسب با دانش خود شرط‌های خود را در سایت به ثبت برساند و از این طریق شانس موفقیت خود را بالا ببرد.

  • درآمدزایی از کدام روش در پیش‌بینی فوتبال بیشتر است؟

این که شما از طریق چه روشی بتوانید در فوتبال به درآمدزایی برسید به روش و استراتژی شما بستگی دارد که می‌توان برای مقوله درآمدزایی به نکات بالا در انتخاب شرط‌های کم‌ریسک و پر ریسک اشاره کرد که این شرط‌ها هر کدام میزان مختلفی سود را برای شما به همراه خواهند داشت.

  • روش بیشتر و کمتر مناسب چه کاربرانی است؟

روش کمتر و بیشتر تقریباً برای تمامی کاربران کارایی زیادی دارد البته در صورتی که روش استفاده از آن را بدانند. همچنین می‌توان گفت این روش برای کسانی که تازه پیش‌بینی‌ها را آغاز کردند مناسب است، زیرا شانس موفقیت با استفاده از این روش بالاتر می‌رود و به‌نوعی تا کاربران تازه‌وارد با این عرصه و چم‌وخم کار آن آشنا شوند، با استفاده از این روش می‌توانند سرمایه خود را تا حدودی حفظ و سودی را هر چقدر اندک به دست آورند.

  • آیا برای پیش‌بینی مسابقات ورزشی باید در سایت‌ها ثبت‌نام کنیم؟

بله! برای این که بتوانید حساب کاربری خود را شارژ و شرط‌های خود را از هر روشی به ثبت برسانید باید مراحل ثبت‌نام خود را در سایت‌های معتبر تکمیل کنید تا اجازه این کار به شما داده شود. اگر در سایتی حضور داشتید و مشاهده کردید هیچ ثبت‌نامی از شما برای این کار درخواست نمی‌شود، به اعتبار آن سایت شک کنید زیرا برای فعالیت قانونی و استاندارد در سایت‌های پیش‌بینی کاربران باید با اطلاعات واقعی خود فعالیت خود را انجام دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید