جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روش دابل شانس در پیش بینی مسابقات ورزشی + محاسبه سود این روش

در سایت‌های پیش‌بینی مسابقات ورزشی گزینه‌ای به نام روش دابل شانس یا شانس دوبرابر وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از این روش پیش‌بینی‌های کم‌ریسک‌تر با موفقیت بالاتر را به ثمر برسانند؛ زیرا این روش برای شما پیش‌بینی آسانی را به همراه خواهد داشت. در این مطلب بت فوروارد همراه ما باشید تا شما را با روش دابل شانس در پیش‌بینی مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی آشنا نماییم.

روش دابل شانس در پیش‌بینی چیست؟

روش دابل شانس یکی از روش‌های پرطرفداری است که کاربران در پیش‌بینی مسابقات ورزشی به‌خصوص در رشته فوتبال که در آن هر سه حالت برد، باخت و مساوی وجود دارد به‌وفور از آن استفاده می‌کنند؛ زیرا این روش پیش‌بینی آسان‌تری را به همراه دارد و شامل پیش‌بینی دو حالت از سه حالت فوق را دربر می‌گیرد.

طریقه روش دابل شانس چگونه است؟

در روش دابل شانس شما از سه حالتی که برای یک مسابقه ورزشی که در آن برد، باخت و مساوی وجود دارد، حالت‌های موجود را دوبه‌دو با یکدیگر ترکیب می‌کنید و بدین ترتیب پیش‌بینی آسان‌تری را برای خود رقم می‌زنید. برای این که چگونگی استفاده از این روش برای شما واضح‌تر شود به حالات زیر توجه کنید تا انتخاب‌هایی که برای روش دابل شانس در پیش‌بینی پیش روی شماست را مشاهده نمایید.

روش دابل شانس در پیش بینی

برد تیم میزبان یا مساوی

در این گزینه شما پیش‌بینی می‌کنید که برنده مسابقه یا تیم میزبان است یا این که نتیجه مسابقه مساوی می‌شود.

شرط برنده: درصورتی‌که تیم میزبان برنده یا بازی مساوی شود شرط شما برنده می‌شود.

شرط بازنده: درصورتی‌که تیم مهمان برنده شود شرط شما بازنده خواهد شد.

برد تیم میهمان یا مساوی

در این گزینه شما پیش‌بینی می‌کنید که برنده مسابقه یا تیم میهمان است یا این که نتیجه مسابقه مساوی می‌شود.

شرط برنده: درصورتی‌که تیم میهمان برنده یا بازی مساوی شود شرط شما برنده می‌شود.

شرط بازنده: درصورتی‌که تیم میزبان برنده شود شرط شما بازنده خواهد شد.

برد تیم میزبان یا برد تیم میهمان

در این گزینه شما پیش‌بینی می‌کنید که برنده مسابقه یا تیم میزبان است یا تیم میهمان.

شرط برنده: درصورتی‌که تیم میزبان یا میهمان پیروز شوند، شرط شما برنده می‌شود.

شرط بازنده: درصورتی‌که نتیجه مسابقه مساوی به پایان برسد، شرط شما بازنده خواهد شد.

درصد موفقیت در روش دابل شانس

همان‌طور که گفتیم این روش به دلیل شرایط آسانی که برای پیش‌بینی شما رقم می‌زند، از درصد موفقیت بالایی برخوردار است؛ زیرا اگر در یک مسابقه ورزشی سه حالت برد، باخت و مساوی وجود داشته باشد شما با انتخاب دو حالت از این سه مورد راه آسانی را برای پیش‌بینی خواهید داشت و درصد موفقیتتان با استفاده از این روش بسیار بالاست.

در واقع روش دابل شانس یک روش با ریسک بسیار کم، درصد موفقیت بسیار بالا و البته حاشیه سود کمتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. شاید بپرسید که چرا در این روش سود شما کمتر است؟ زیرا هر چقدر پیش‌بینی شما آسان‌تر باشد، گزینه‌ها ضرایب کمتری را به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع برای این مدل پیش‌بینی صددرصد صدق می‌کند.

درآمدزایی با استفاده از روش دابل شانس

پیرو مواردی که در بالا برایتان توضیح دادیم برای این که در روش دابل شانس به درآمدزایی برسید، باید زمان بیشتری را قرار داده و صبوری کنید چرا که در این روش کم‌خطر سود کمتری نیز به دست می‌آورید. این روش برای کاربرانی که سود کمتر را به باخت احتمالی ترجیح می‌دهند مناسب است؛ زیرا با ضرایب پایین گزینه‌ها در دابل شانس مدت‌زمان بیشتری طول می‌کشد تا سود قابل‌توجهی با استفاده از پیروزی در چندین شرط برای شما به دست آید.

فقط نکته‌ای که در این استراتژی وجود دارد این است که سود و درآمدزایی شما در این روش تقریباً به دلیل آسان بودن پیش‌بینی تضمینی است به شرطی که به سودهای کمتر با قراردادن تایم بیشتر در گذر زمان قانع باشید.

ضرایب در روش دابل شانس در پیش‌بینی

ضرایب در روش دابل شانس عموماً از دیگر استراتژی‌هایی که در پیش‌بینی‌ها به کار گرفته می‌شود، پایین‌تر است و اگر از این روش استفاده می‌کنید باید این نکته را مدنظر قرار دهید. همان‌طور که برای شما مثال زدیم؛ مثلاً اگر یک در مسابقه فوتبال میان دو تیم رم و اینتر قرار است از روش دابل شانس استفاده کنید گزینه‌های موجود به سه حالت زیر تعمیم پیدا می‌کنند:

  • برد تیم رم یا مساوی
  • برد تیم اینتر یا مساوی
  • برد تیم رم یا برد تیم اینتر

که همان‌طور که مشاهده می‌کنید انتخاب هر یک از این گزینه‌ها باتوجه‌به جایگاه و قدرت تیم‌ها می‌تواند درصد موفقیت بالایی را برای شما به همراه داشته باشد به همین خاطر ضرایب اختصاص‌یافته به این گزینه‌ها که عموماً با شانس برد بالا همراه هستند پایین است.

میزان ریسک‌پذیری شرط‌بندی با استفاده از روش دابل شانس

اصولاً شرط‌بندان مسابقات ورزشی برای اهداف مختلفی پیش‌بینی‌های خود را به ثبت می‌رسانند و استراتژی که هر کدام با دیگری دارند متفاوت است. برخی کاربران به دنبال گزینه‌هایی می‌روند که در صورت برد، سود بیشتری را داشته باشد، برخی دیگر از شرط‌بندان قصد دارند تا درهرصورت برنده باشند حتی اگر حاشیه سود آن‌ها کم باشد تا سرمایه خود را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهند و برخی دیگر از کاربران به طور متوسط میان این دو حالت قرار دارند. کاربران بر طبق مطالبی که گفتیم عموماً به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • کاربرانی که گزینه‌هایی با ریسک کمتر، شانس موفقیت بالاتر و سود کمتر همانند استفاده از روش دابل شانس را انتخاب می‌کنند.
  • کاربرانی که گزینه‌هایی با ریسک متوسط، شانس موفقیت متوسط و سود متوسط را مدنظر قرار می‌دهند.
  • کاربرانی که گزینه‌های با ریسک بالا و شانس موفقیت کمتر و از سوی دیگر کسب سود بالا در صورت پیش‌بینی صحیح را ترجیح می‌دهند.

درهرصورت این سه دسته از کاربران دنیای پیش‌بینی مسابقات ورزشی برای استراتژی‌هایی که در سر دارند برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در نظر گرفتند تا بتوانند به درآمدزایی برسند چه یک‌شبه به درآمدزایی بالا و چه در گذر زمان با ثبت پیش‌بینی‌هایی که سود کمتری برای آنان به همراه دارد.

سایت‌های ارائه‌دهنده روش دابل شانس

اکثریت سایت‌های پیش‌بینی مسابقات ورزشی روش دابل شانس را برای گزینه‌های شرط‌های خود قرار می‌دهند؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند متناسب با نوع کاربرانی که در سایت عضو هستند، تمامی روش‌های موجود را پوشش دهند. البته برخی از سایت‌ها به دلیل این که این روش شانس موفقیت بالایی را در پی دارد، برای برخی مسابقات این گزینه را غیرفعال می‌کنند.

به همین خاطر پیش از آن که برای یک بازی که مدنظر دارید حساب کاربری خود را شارژ نمایید، اطمینان حاصل نمایید تا روش دابل شانس برای مسابقه انتخابی شما در میان گزینه‌ها وجود داشته باشد و بعد از مشاهده آن به مبلغ دلخواه و باتوجه‌به اطلاعات خود شرط خود را با رعایت نکات آماری به ثبت برسانید.

راز موفقیت در روش دابل شانس

اگر به دنبال راز موفقیت در روش‌هایی نظیر دابل شانس یا دیگر استراتژی‌ها باشید باید بدانید که راز موفقیت در این روش با استفاده از داشتن دانش و آگاهی لازم در خصوص رشته ورزشی موردنظر به دست می‌آید. اگر شما در خصوص رشته ورزشی یا مسابقه‌ای که قرار است پیش‌بینی خود را روی آن به ثبت برسانید، اطلاعات لازم و کافی را نداشته باشید، فرقی ندارد که از کدام روش استفاده می‌کنید چرا که بدون داشتن اطلاعات و آگاهی شانس موفقیت شما پایین می‌آید.

به عبارتی دیگر شاید چندین بار به‌صورت شانسی یا نگاهی به ضرایب گزینه‌ها بتوانید با استفاده از شانس، به برد دست پیدا کنید؛ ولی این شانس و پیروزی بدون داشتن آگاهی برای شما همیشگی نخواهد بود و درآمدزایی ثابت و رسیدن به سوددهی بدون داشتن دانش کافی در دنیای پر رمز و راز پیش‌بینی‌ها امکان‌پذیر نیست به همین خاطر این نکته را آویزه گوشتان قرار دهید.

سؤالات متداول:

  • درآمدزایی از روش دابل شانس امکان‌پذیر است؟

بله اگر در این روش صبوری لازم را داشته باشید و به‌نوعی به سودهای اندک قناعت کنید درآمدزایی با استفاده از این استراتژی تقریباً برای شما تضمینی است؛ ولی توجه داشته باشید که حتماً باید در رشته ورزشی موردنظر دانش و آگاهی لازم را داشته باشید.

  • برای پیش‌بینی مسابقات فوتبال روش دابل شانس بهتر است یا میکس؟

استراتژی‌های این دو روش کاملاً بر خلاف یکدیگر هستند؛ زیرا روش میکس به این صورت است که شما چند انتخاب را با یکدیگر ترکیب می‌کنید و ضرایب این گزینه‌ها با ضرب‌شدن در یکدیگر تشکیل ضریب بزرگی را می‌دهند. درصورتی‌که پیش‌بینی تمامی گزینه‌های انتخابی شما صحیح باشد شما مبلغ بزرگی را برنده می‌شوید و سود شرط شما بسیار بالاست ولی پیش‌بینی شما نیز ریسک بالایی دارد.

ولی این موضوع برای روش دابل شانس که پیش‌بینی آسانی را به همراه دارد برعکس است، ریسک موفقیتتان در این روش بالا و سودتان کمتر است. به همین خاطر این شما هستید که می‌بایست روش پیش‌بینی خود را باتوجه‌به استراتژی که در سر دارید انتخاب نمایید.

  • آیا سایت‌های پیش‌بینی معتبر روش دابل شانس را ارائه می‌کنند؟

همان‌طور که در بالا مختصری به آن اشاره کردیم سایت‌های معتبر برای رضایت کاربرانی که پیش‌بینی‌های کم‌ریسک را انتخاب می‌کنند این روش را میان گزینه‌ها قرار می‌دهند تا هر کاربر متناسب با دانش خود شرط‌های خود را در سایت به ثبت برساند.

  • روش دابل شانس برای تازه‌کاران مناسب است؟

بله این روش برای کسانی که تازه‌پا به دنیای متنوع پیش‌بینی گذاشتند می‌تواند مناسب باشد؛ زیرا شانس موفقیت با استفاده از این روش بالاست و به‌نوعی تا کاربران تازه‌وارد با این عرضه و چم‌وخم کار آن آشنا شوند، با استفاده از این روش می‌توانند سرمایه خود را تا حدودی حفظ و سودی را هر چقدر اندک به دست آورند.

  • آیا برای استفاده از روش دابل شانس باید در سایت‌ها ثبت‌نام کنیم؟

چه برای استفاده از روش دابل شانس و چه دیگر روش‌های موجود، برای این که بتوانید حساب کاربری خود را شارژ و شرط‌های خود را از هر روشی به ثبت برسانید باید مراحل ثبت‌نام خود را در سایت‌های معتبر تکمیل کنید تا اجازه این کار به شما داده شود. اگر در سایتی حضور داشتید و مشاهده کردید هیچ ثبت نامی از شما برای این کار درخواست نمی‌شود، به اعتبار آن سایت شک کنید؛ زیرا برای فعالیت قانونی و استاندارد در سایت‌های پیش‌بینی کاربران باید با اطلاعات واقعی خود فعالیت خود را انجام دهند

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید