جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش بینی والیبال به صورت گام به گام

اگر جزو کسانی هستید که به ورزش والیبال علاقه دارید می توانید در کنار مشاهده این مسابقات با اندکی سرمایه گذاری با پیش بینی والیبال به درآمدزایی خوبی دست پیدا کنید. کافی است چند ترفند پیش بینی و روش های آن را شناسایی کرده و اقدام به پیش بینی این مسابقات نمایید. در ادامه ما را همراهی بفرمایید تا هرآنچه در این خصوص نیاز است بدانید را برایتان بازگو کنیم.

هر آن چه در خصوص پیش بینی والیبال نیاز است بدانید

برای این که در پیش بینی والیبال موفق شوید نیاز است تا همه چیز را درباره آن بدانید و این کار چندان سخت نخواهد بود. شما می بایست بتوانید مسابقات والیبال را آنالیز و تحلیل کنید و بر اساس این آمار و احتمالات پیش بینی صحیحی را به ثبت برسانید. ورزش والیبال نیز همانند ورزش های پرطرفدار برای پیش بینی همچون فوتبال، تنیس، بسکتبال، اسب دوانی و غیره .. هم روش بازی و هم قواعد خاص خود را داراست که با شناخت هر چه بیشتر اینها می توانید شانس موفقیت خود را بالاتر ببرید.

روش و استراتژی های پیش بینی والیبال

آموزش پیش بینی والیبال

پیش بینی روی نتیجه کلی مسابقه ( پیش بینی نتیجه دقیق یا پیش بینی برنده )

برای این مورد دو حالت وجود دارد ۱- می توانید بر روی نتیجه دقیق مسابقه هم به صورت ست و هم نتیجه کل پیش بینی خود را به ثبت برسانید و ۲- می توانید فقط حدس بزنید که چه تیمی در پایان وقت قانونی برنده بازی خواهد بود. به عنوان مثال در بازی والیبال میان تیم ملی آرژانتین و برزیل حدس می زنید که برنده بازی چه تیمی می شود. این روش یکی از متداول ترین پیش بینی هایی است که برای والیبال توسط کاربران انجام می شود.

پیش بینی زنده

به صورت کلی پیش بینی زنده قوانین و قواعد خاص خود را دارد که در این مقال نمی گنجد ولی در مجموع به پیش بینی می گویند که در حین برگزاری یک مسابقه والیبال به صورت زنده انجام می شود و شما می توانید با مشاهده و تحلیل بازی به صورت همزمان پیش بینی خود را در هر لحظه از بازی که بخواهید به ثبت برسانید. به عنوان مثال پس از برگذاری یک یا دو ست تحلیل کنید که تیم قوی تر کدام تیم است و بر روی آن تیم پیش بینی های خود را برای ادامه مسابقه به ثبت برسانید.

پیش بینی بیشتر و کمتر روی تمامی آیتم های موجود Over/Under

پیش بینی بیشتر و کمتر به این معنی است که شما توسط اعداد اعشاری و با علامت + و –  در کنار هر یک حدس می زنید که نتیجه مسابقه، تعداد امتیازها، تعداد خطاها، پیش بینی یک ست بازی و غیره … از یک عددی بیشتر است یا از عددی کمتر. به عنوان مثال ۲.۵+ به معنی این است که اگر هر آیتمی که پیش بینی کردید از ۳ بیشتر شود شرط شما برنده و در غیر این صورت بازنده خواهید بود. علامت منفی نیز برعکس مورد فوق است که اگر مورد پیش بینی از عدد ۲ کمتر شود برنده و در غیر این صورت پیش بینی به صورت ناموفق به ثبت می رسد.

پیش بینی ست های بازی ( پیش بینی نتیجه دقیق یا پیش بینی برنده )

پیش بینی ست های بازی همان طور که از نام آن مشخص است بر روی ست ها بسته می شود. این موضوع نیز می تواند به نتیجه دقیق ست ها و برنده ست تعمیم پیدا کند. به عنوان مثال در بازی ایتالیا و آلمان شما برنده ست اول را آلمان پیش بینی می کنید. در برگه ای دیگر برنده ست دوم را ایتالیا می دانید و به همین ترتیب و به صورت دلخواه به هر صورتی که تمایل داشته باشید می توانید پیش بینی روی ست ها را انجام دهید. پیش بینی نتیجه دقیق ست ها طبیعتا از پیش بینی برنده ست بازی سخت تر و به دلیل این سختی از ضریب بالاتری نیز برخوردار است.

استراتژی جهش نهایی Final sport

این استراتژی در زمانی خاص از بازی انجام می شود که برای شرط بندی زنده کاربرد دارد و پیش بینی پرطرفداری است. زمانی که بازی در هر ست به امتیاز ۲۳_۲۳ یا در ست پنجم به امتیاز ۱۳_۱۳ برسد، چون هرکدام از تیم‌ها که به عدد ۲۵ برسند برنده‌ بازی می‌شوند، شرط خود را آندر یا کمتر از ۴۸.۵ می‌بندیم و در صورتی که دو تیم به امتیاز ۲۴ برسند، باید آندر ۵۰.۵ ببندیم و تا جایی ادامه می دهیم که برنده شویم.

پیش بینی قهرمان یک تورنومنت یا جام

برای پیش بینی قهرمان تورنومنت یا یک جام در طول فصل می توانید در حالت کلی به سه حالت می توانید پیش بینی خود را انجام دهید. ۱- در کل پیش از شروع مسابقات چه در لیگ عادی و چه یک تورنومنت والیبال پیش بینی کنید که تیم قهرمان چه تیمی خواهد بود که قطعا این مدل برای شما با ریسک بالایی همراه خواهد بود که این مدل را پیشنهاد نمی کنیم. ۲- در طول یک فصل یا یک تورنومنت پس از برگزاری چندین مسابقه که قدرت تیم های حاضر مشخص شد اقدام به پیش بینی کنید که این مورد ریسک کمتری نسبت به حالت قبل دارد ۳- و حالت آخر برای مسابقات لیگ می توانید در بازی های آخر که تقریبا همه چیز مشخص شده قهرمان یک فصل را پیش بینی کنید و برای مسابقات تورنومنتی نیز پیش از بازی فینال یا به صورت زنده پیش بینی خود را برای قهرمان به ثبت برسانید که در این حالت طبیعتا ضرایب از موارد بالا کمتر و شانس موفقیت بیشتر است.

پیش بینی بر روی بازیکنان در هر پست

پیش بینی بر روی بازیکنان زمین در رشته های والیبال و بسکتبال بسیار پرطرفدار است. شما می توانید برای یک بازی والیبال بر روی امتیازآورترین بازیکن کل، امتیازآورترین بازیکن یک تیم، برترین مدافع، برترین مهاجم، بیشترین سرویس زننده، بازیکنان تعویضی و صدها آیتم دیگر شرط خود را به ثبت برسانید. این مورد نیز هم می تواند به صورت پیش بینی دقیق عددی برای یک بازیکنان باشد و هم پیش بینی های بازه ای را شامل شود.

استفاده از روش هندیکپ روی تمامی آیتم های موجود Handicap

روش هندیکپ روشی است که به توضیحات مفصلی درباره آموزش آن نیاز خواهید داشت که در این مقاله به آن نخواهیم پرداخت ولی برای یادگیری هر چه بیشتر می توانید در مطالب آموزشی دیگر مجله بت فوروارد آن را مطالعه فرمایید. در مجموع کلی روش هندیکپ در والیبال به معنی آوانس به تیم مقابل است که شما با این فرض پیش بینی خود را به ثبت می رسانید که تیم مقابل برای نتیجه یا هر آیتم دیگر عددی را جلو یا عقب است.

پیش بینی از طریق روش میکس روی تمامی آیتم های موجود Combo

پیش بینی میکس یا کمبو نیز به پیش بینی گفته می شود که شما به جای پیش بینی بر روی یک آیتم یا گزینه، چند گزینه در یک مسابقه والیبال را با هم ترکیب و در قالب یک شرط به ثبت می رسانید و ضریب نهایی از ضرب ضرایب گزینه های موجود در برگه پیش بینی شما به دست خواهد آمد. شرط برنده : در صورتی شرط شما برنده خواهد بود که پیش بینی تمامی گزینه های انتخابی شما صحیح باشد. شرط بازنده: حتی اگر پیش بینی یکی از گزینه های شما غلط باشد، شرط شما به کل بازنده خواهد بود.

این نوع پیش بینی از ضرایب بالاتری نسبت به شرط های تکی برخوردار است که در صورت برنده شدن مبلغ بیشتری را با سرمایه اولیه خود کسب خواهید کرد ولی از سوی دیگر به دلیل این که باید تمامی گزینه های انتخابی شما صحیح باشد تا شرط برنده باشد، ریسک بالاتری دارد و بیشتر برای کسانی مناسب است که آگاهی و اطلاعات زیادی را در خصوص رشته مورد نظر ورزشی از جمله والیبال دارند تا پیش بینی را از روی نکات آماری و آنالیز دقیق به ثبت برسانند.

۱۰ ترفند پیش بینی والیبال

ترفند پیش بینی والیبال

  1. از پیش بینی های لحظه ای و احساسی دوری کنید.
  2. یک سایت معتبر را برای خود پیدا کنید.
  3. آگاهی و شناخت لازم در خصوص ورزش والیبال، بازیکنان، تیم ها و … به دست آورید.
  4. روش ها و استراتژی های مختلف پیش بینی والیبال را یاد بگیرید.
  5. با توجه به دانش خود بهترین استراتژی را برای خود بیابید.
  6. سایتی را انتخاب کنید که با برترین ارائه دهندگان جهانی پیش بینی والیبال قرارداد همکاری داشته باشد تا گزینه های زیادی برای پیش بینی رو به روی شما قرار گیرد.
  7. از روی علاقه شخصی و تعصب به یک تیم پیش بینی نکنید.
  8. مدیریت سرمایه را در دستور کار خود قرار دهید.
  9. گزینه های مختلف پیش بینی را بررسی کنید و صرفا همیشه بر روی یک گزینه شرط خود را به ثبت نرسانید؛ شاید ضرایب بهتری با گزینه های دیگر در انتظار شما باشند تا مبلغ برد شما را افزایش دهند.
  10. به مسابقات و تورنومنت های مختلف و ضرایب آنها توجه داشته باشید.

در پایان امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده و برای شما مفید بوده باشد. اگر به دنبال سایتی معتبر برای پیش بینی والیبال هستید که ضرایب بالا و گزینه های متنوع پیش بینی را پیش روی شما قرار دهد، همین حالا به سایت بت فوروارد رفته، ثبت نام کنید و با آگاهی و دانش خود پیش بینی مسابقات والیبال را به ثبت برسانید. تیم بت فوروارد آرزوی لحظاتی خوش را برای شما دارد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید