جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لاتزیو بایرن مونیخ

راهنمای پیش‌بینی بازی لاتزیو و بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

لاتزیو و بایرن­‌مونیخ چهارشنبه بیست‌ و‌ پنجم بهمن در چارچوب بازی‌های دور حذفی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی لاتزیو و بایرن­‌مونیخ. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی لاتزیو و بایرن­‌مونیخ

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۴ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه المپیاکو

بررسی وضعیت تیم‌های لاتزیو و بایرن­‌مونیخ

تیم بایرن مونیخ ۲۰۲۴

بایرن به رکورد عالی خود در لیگ قهرمانان اروپا می‌بالد و در ۱۳ بازی از ۱۷ بازی اخیر خود در این رقابت‌ها پیروز شده است و تنها باخت آن‌ها برابر منچسترسیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی سال گذشته بود و رکورد آن‌ها در برابر تیم های ایتالیایی نیز قابل توجه است زیرا آن‌ها در این رقابت‌ها موفق شدند در ۱۲ دیدار اخیر خود با تیم‌های ایتالیایی باختی نداشته باشند. با این حال، لاتزیو ثابت کرده است که شکست دادن آن‌ها در ورزشگاه المپیاکو در این فصل دشوار است، تنها باختشان در ۱۵ بازی خانگی اخیرشان مقابل اینترمیلان، صدر نشین سری آ، بوده است و ممکن است قهرمان شش دوره لیگ قهرمانان اروپا را ناامید کند.

شاگردان مائوریتزیو ساری در مرحله گروهی در ورزشگاه المپیاکو با تساوی ۱-۱ اتلتیکومادرید را متوقف کردند و دربازی‌های خانگی باقیمانده فاینورد و سلتیک را شکست دادند تا به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کنند.

لاتزیو همچنین در سه بازی اخیر خانگی خود دروازه خود را بسته نگه داشته است و این نشان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند خط حمله بایرن را که در شکست ۳-۰ مقابل بایرلورکوزن در آخر هفته فقط یک شوت به سمت دروازه زد، ناکام بگذارند. فرم خانگی لاتزیو بسیار چشمگیر است و سابقه دفاعی آن‌ها در کنار استعدادهای هجومی در تیمشان، از جمله چیرو ایموبیله که در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا ۸ گل به ثمر رسانده است، نشان می‌دهد که آن‌ها ممکن است نیروی کافی را برای متوقف کردن بایرن‌مونیخ در ایتالیا را داشته باشند.

 بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم لاتزیو و بایرن­‌مونیخ

تیم لاتزیو ۲۰۲۴

برای لاتزیو داویده رنتزی از مسابقه محروم است. پاتریک نیز حضورش مشخص نیست، درحالی‌که ماتیا زاکانی نیز مصدوم است؛ اما نیکولو روولا برای این بازی لیگ قهرمانان اروپا در دسترس خواهد بود؛ زیرا محرومیت یک جلسه‌ای او برای بازی‌های داخلی است. بایرن بدون بازیکنان کلیدی خواهد بود؛ زیرا سرژ گنبری، آلفونسو دیویس، کنراد لایمر، بونا سار و کینگزلی کومان همگی به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب هستند. خرید جدید برایان ساراگوسا پس از غلبه بر بیماری برای این بازی در دسترس است.

نکات مهم بازی لاتزیو و بایرن‌­مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

لاتزیو در ۱۷ بازی از ۲۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها کم‌تر از ۳٫۵ گل زده است.

لاتزیو در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا کم‌تر از ۳٫۵ گل را در این فصل دیده است.

در هر ۳ بازی خانگی لاتزیو در لیگ قهرمانان این فصل کم‌تر از ۳٫۵ گل به ثمر رسیده است.

در هفت بازی از ۹ بازی اخیر بایرن کم‌تر از ۳٫۵ گل زده شده است.

بایرن در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان کم‌تر از ۳٫۵ گل زده است.

پیش‌بینی ما از بازی لاتزیو و بایرن‌­مونیخ

لاتزیو پس از احیای خود در آخر هفته با یک برد، با این بازی دشوار روبرو شد. آن‌ها هرگز نتوانسته‌اند به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند و باید بر این مانع روانی غلبه کنند. جالب اینجاست که تنها بازی قبلی آن‌ها در این مرحله از رقابت‌ها برابر بایرن در سال ۲۰۲۱ بود که به باخت لاتزیو منجر شد. بایرن در حال ریکاوری شکست مقابل بایر لورکوزن است که ضربه عمیقی به آن‌ها وارد کرده است، به خصوص که شانس قهرمانی آن‌ها در بوندس‌لیگا ضربه خورده است. این باید تمرکز آن‌ها را در اروپا افزایش دهد، اما آن‌ها به احتمال زیاد به دنبال اجتناب از شکست در اینجا هستند تا امیدهای خود را برای پیشرفت در بازی برگشت در خانه حفظ کنند. پیش‌بینی ما برای بازی لاتزیو و بایرن‌مونیخ این است که کم‌تر از ۳٫۵ گل زده شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید