جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
فاینورد آاس رم

راهنمای پیش‌بینی بازی فاینورد و آاس‌رم در لیگ اروپا

فاینورد و آاس‌رم پنج‌شنبه بیست‌و‌ششم بهمن در چارچوب بازی‌های مرحله حذفی فصل ۲۴-۲۰۲۳لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی فاینورد و آاس‌رم. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی فاینورد و آاس‌رم

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۵ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۴۵

رقابت: مرحله یک‌‌شانزدهم‌نهایی لیگ اروپا

مکان برگزاری: استادیوم فاینورد

 بررسی وضعیت تیم‌های فاینورد و آاس‌رم

تصور می‌شود فاینورد راه آاس‌رم  را برای رسیدن به دومین فینال متوالی لیگ اروپا مسدود کند. باشگاه روتردام در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته آاس‌رم  را ۱-۰ شکست داد و در مسیر صعود قرار داشت تا اینکه با گل دقیقه ۸۹ پائولو دیبالا، بازی به‌وقت اضافه کشیده شد. ژوزه مورینیو که در فصل قبل قهرمان لیگ کنفرانس اروپا بود، دیگر روی نیمکت آاس‌رم  نیست و دانیله ده روسی اکنون سرمربی این تیم است.

باید دید آیا این مربی ایتالیایی می‌تواند فرمول مناسبی برای غلبه بر تیم آرنه اسلات پیدا کند یا خیر. تیمی که سلتیک و لاتزیو را در خانه در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا شکست داد. فاینورد ۶ بازی از ۸ بازی اخیر خانگی خود در اروپا را برده است و هیچ ترسی از رمی که در ۸ بازی قبلی خود در این رقابت‌ها سه شکست و ۴ تساوی کسب کرده است نخواهد داشت.

بااین‌وجود، اگر مسابقات سال گذشته چیزی آموخته باشد، این است که در این مرحله گل‌های زیادی به ثمر می‌رسند. جالب است که در پنج بازی اخیر فاینورد در تمامی رقابت‌ها و هفت بازی از ۱۱ بازی اخیر خارج از خانه آاس‌رم  کمتر از سه گل به ثمر رسیده است.

 بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم فاینورد و آاس‌رم

هر دو تیم در آستانه این بازی نگرانی‌هایی در مورد مصدومیت برخی از بازیکنانشان دارند. فاینورد بدون تعدادی از بازیکنان اصلی از جمله توماس ون دن بلت، جاستین بیژلو و کوئینتن تمبر خواهد بود. آاس‌رم همچنان بدون تامی آبراهام است و بعید است کریس اسمالینگ این بازی را شروع کند. اندیکا نیز در آخر هفته جام ملت‌های آفریقا را با ساحل عاج برد و در این بازی در دسترس نیست. کریستانته در آخر هفته مقابل اینتر از میدان خارج شد. مشکل کمر او ممکن است باعث ازدست‌دادن این مسابقه شود.

نکات مهم بازی فاینورد و آاس‌رم  در لیگ اروپا

فاینورد در ۹ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است.

فاینورد از سه بازی خانگی خود در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا دو برد کسب کرده است.

فاینورد در ۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها گل نخورده است.

فاینورد در فصل گذشته لیگ اروپا در خانه آاس‌رم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

آاس‌رم فقط دو بازی از ده بازی اخیر خارج از خانه خود را برده است.

پیش‌بینی ما از بازی فاینورد و آاس‌رم

فاینورد در حال حاضر در فرم خوبی به سر می‌برد و در بازی‌های اخیر پیروز شده و پنج بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. آن‌ها در خانه قدرتمند هستند و سلتیک و لاتزیو را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند. فصل گذشته آن‌ها در یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها در خانه رم را ۱-۰ شکست دادند. فرم آاس‌رم  پس از جدایی ژوزه مورینیو بهبود یافته است، اما آن‌ها آخر هفته گذشته در خانه مقابل اینتر شکست خوردند. فرم خارج از خانه آن‌ها نگران‌کننده است و پیش‌بینی ما از بازی فاینورد و آاس‌رم  یک برد خانگی برای فاینورد است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید