جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رئال مادرید - سویا

راهنمای پیش‌بینی بازی رئال مادرید و سویا در لالیگا اسپانیا

رئال مادرید و سویا دوشنبه، ششم اسفند در چارچوب بازی‌های هفته بیست و ششم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لالیگا اسپانیا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی رئال مادرید و سویا. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی رئال مادرید و سویا

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۵ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: هفته ۲۶ لالیگا

مکان برگزاری: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

بررسی وضعیت تیم‌های رئال مادرید و سویا

شکست‌های پشت‌سرهم برای خیرونا به این معنی است که رئال مادرید فاصله خود را در صدر جدول لالیگا به ۶ امتیاز رسانده است و به نظر می‌رسد به‌خوبی در راه کسب قهرمانی دیگر در لالیگا است. شاگردان کارلو آنچلوتی در این فصل در خانه مستحکم بوده‌اند و از ۱۲ بازی خانگی خود ۱۰ برد و دو تساوی کسب کرده‌اند.

آن‌ها به مصاف تیم سویا می‌روند که علی‌رغم بهبود جزئی در این اواخر، هنوز در نیمه انتهایی جدول قرار دارد و تا چندی پیش در خطر واقعی سقوط قرار داشت. رئال در این فصل در خط دفاعی عملکرد ضعیفی داشت و ۱۶ بار در ۲۵ بازی در لالیگا گل خورده است.

سویا اخیراً وضعیت خوبی داشته است، اما در مقابل این تیم قدرتمند رئال مادرید به نظر کاری از دستش برنمی‌آید. لوس بلانکوس اخیراً برنامه شلوغی داشته است و باید انتظار چرخش در ترکیب این تیم را داشته باشیم.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم رئال مادرید و سویا

رئال مادرید همچنان با مشکلاتی در تیم مواجه است. ادر میلیتائو، تیبو کورتوا و دیوید آلابا به دلیل مصدومیت‌های طولانی‌مدت در دسترس نیستند. جود بلینگهام احتمالاً بعد از ضربه‌ای که مقابل خیرونا خورد غایب خواهد بود. دنی کارواخال و ادواردو کاماوینگا هر دو محروم هستند، درحالی‌که آنتونیو رودیگر به علت مصدومیتی که داشت احتمالاً غایب خواهد بود. خوزلو لیست مصدومان میزبان را تکمیل می‌کند. سویا نیز احتمالاً بدون بازیکنان کلیدی خواهد بود. اریک لاملا، لوکاس اوکامپوس و مارکوس آکونیا همگی در این بازی غایب هستند. مارکائو، لوسین آگوم، ماریانو دیاز و دودی لوکباکیو نیز در دسترس نیستند. سرخیو راموس، اسطوره سابق رئال مادرید، احتمالا در دفاع میانی برای میهمان بازی خواهد کرد.

نکات مهم بازی رئال مادرید و سویا در لالیگا

رئال مادرید احتمالاً به علت مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که دارد، یک مدافع موقت را وارد میدان خواهد کرد.

لوس بلانکوس در چهار بازی از شش بازی اخیر خود در لالیگا گل دریافت کرده است.

سویا در ۶ بازی از ۹ بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ گلزنی کرده است.

در چهار بازی از شش بازی اخیر سویا در لیگ، هر دو تیم گل زده‌اند.

پیش‌بینی ما از بازی رئال مادرید و سویا

رئال مادرید با مصدومیت‌هایی که داشته کنار آمده و توانسته در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد. آن‌ها تقریباً تمامی مدافعان اصلی خود را ازدست‌داده‌اند. سویا برای کسب امتیاز ناامید است؛ زیرا فرم اخیر آن‌ها تهدیدی برای به چالش کشیدن رئال مادرید نخواهد بود؛ اما میهمان می‌تواند به گل زدن در این بازی فکر کند و ازاین‌رو پیش‌بینی ما برای رئال مادرید مقابل سویا این است که هر دو تیم گل بزنند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید