جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رئال مادرید - ناپولی

راهنمای پیش بینی بازی رئال مادرید و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا در بت فوروارد

رئال مادرید و ناپولی چهارشنبه هشتم مهر در چارچوب بازی‌های هفته پنجم فصل ۲۴-۲۰۲۳  لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی رئال‌مادرید و ناپولی. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی رئال مادرید و ناپولی

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران

رقابت: لیگ قهرمانان اروپا گروه C

مکان برگزاری: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

بررسی وضعیت تیم‌های رئال‌مادرید و ناپولی

رئال‌مادرید هنوز در این فصل لیگ قهرمانان اروپا امتیازی را از دست نداده است و در هر چهار بازی خود پیروز شده است و می تواند با اجتناب از شکست مقابل ناپولی رده دومی، در صدر جدول گروه C قرار گیرد. در شرایطی که حضور در مرحله حذفی از قبل تضمین شده است، موردی وجود دارد که نشان می‌دهد رئال ممکن است روز چهارشنبه پای خود را از روی گاز بردارد، اما لوس بلانکوس ۱۵ بازی از ۱۸ بازی خود را در تمامی رقابت های این فصل برده است و فقط یک‌بار شکست‌خورده است.

رایو وایکانو تنها تیمی است که بدون شکست در این فصل، برنابئو را ترک کرده است، اما رئال در خط دفاعی نفوذناپذیر نیست و ممکن است مقابل ناپولی که در ۸ بازی از ۹ بازی خارج از خانه خود در تمامی رقابت‌ها، ۲۴ گل زده است، دروازه‌اش باز شود.

این چهارمین باری است که رئال و ناپولی از سال ۲۰۱۷ به مصاف هم می روند و در هر سه تقابل قبلی غول اسپانیایی پیروز شده، دقیقا سه گل زده و حداقل یک گل دریافت کرده است. دو مسابقه از این سه بازی با پیروزی ۳-۱ رئال به پایان رسیده است، از جمله آخرین دیدار آنها در خاک اسپانیا در فوریه ۲۰۱۷.

رئال در روز یکشنبه در لالیگا کادیز را با نتیجه ۳-۰ شکست داد و در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل براگا نیز با نتیجه ۳-۰ پیروز شد. ۳ می‌تواند یک‌بار دیگر عدد جادویی برای تیم کارلو آنچلوتی باشد.

مصدومان احتمالی رئال‌مادرید

کپا آریزابالاگا، اورلین شوآمنی، ادواردو کاماوینگا، وینیسیوس جونیور، و میلیتائو برای کارلو آنچلوتی در دسترس نیستند.

مصدومان احتمالی ناپولی

سرمربی ناپولی چندین مشکل در انتخاب بازیکنان تیم خود دارد. جسپر لیندستروم، ماریو روی و ماتیاس اولیورا کسانی هستند که نمی‌توان آنها را برای بازی با رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در نظر گرفت.

بازی‌های رودررو دو تیم رئال مادرید و ناپولی

آخرین رقابت این دو در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۰۳/۱۰/۲۰۲۳ بود که در نهایت با برتری رئال‌مادرید به پایان رسید. به طور کلی دو تیم از سال ۲۰۱۷ تا به امروز سه بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که رئال‌مادرید در تمامی این دیدار ها با پیروزی زمین بازی را ترک کرده است.

نکات مهم بازی رئال‌مادرید و ناپولی

  • سه بازی از پنج بازی خارج از خانه اخیر ناپولی در تمامی رقابت‌ها بیش از ۲.۵ گل داشته است.
  • در چهار بازی از پنج بازی اخیر رئال‌مادرید در تمامی رقابت‌ها بیش از ۲.۵ گل به ثبت رسیده است.
  • در سه بازی از چهار بازی اخیر رئال‌مادرید در خانه در تمامی رقابت‌ها بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در دو بازی از چهار بازی اخیر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • تمام سه دیدار اخیر ناپولی و رئال‌مادرید بیش از ۲.۵ گل داشته است.

جایگاه رئال‌مادرید و ناپولی در جدول گروه C لیگ قهرمانان اروپا

تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز رتبه
رئال‌مادرید ۴ ۰ ۰ ۹ ۳ ۶ ۱۲ ۱
ناپولی ۲ ۱ ۱ ۶ ۵ ۱ ۷ ۲

پیش‌بینی ما از بازی رئال‌مادرید و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا

ناپولی در این بازی در بهترین فرم خود نیست، به‌خصوص در دفاع. بااین‌حال در حمله هنوز هم قدرتمند هستند. رئال‌مادرید صعودش را تضمین کرده است و در این بازی تحت‌فشار زیادی قرار ندارد؛ ولی باز هم در خانه به ناپولی فشار می‌آورند. رئال‌مادرید نیز در روند گلزنی خوبی قرار دارد. پیش‌بینی ما برای بازی رئال‌مادرید و ناپولی بیش از ۲.۵ گل است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید