جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رئال مادرید منچستر سیتی

راهنمای پیش‌بینی بازی رئال مادرید و منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی سه‌شنبه، بیست و یکم فروردین در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌چهارم‌نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی رئال مادرید و منچستر سیتی. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی رئال مادرید و منچستر سیتی

تاریخ و ساعت برگزاری: ۹ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

بررسی وضعیت تیم‌های رئال مادرید و منچستر سیتی

رئال مادرید و منچستر سیتی اکنون در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. دو تیم بار دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های امسال با میزبانی رئال مادرید در بازی رفت، بار دیگر به مصاف هم رفتند. میزبان با ۸ امتیاز برتری نسبت به بارسلونا، قهرمان لالیگا شده است. در حالی که تیم پپ گواردیولا همچنان درگیر نبرد با لیورپول و آرسنال برای حفظ تاج خود در لیگ برتر است.

سیتی در این فصل تیم کاملی نبوده است، اما در لیگ قهرمانان اروپا اشتباه نکرده است، در هر ۸ بازی پیروز شده و در هر ۸ بازی دقیقاً ۳ گل به ثمر رسانده است. بااین‌حال، با گروهی نسبتاً آسان قبل از دیدار با کپنهاگن در مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی، این سخت‌ترین رقیب آن‌ها تاکنون بوده است.

رئال مادرید در هر ۶ بازی گروهی مقابل یونیون برلین، ناپولی و براگا پیروز شد و در آخرین مرحله در مجموع با نتیجه ۲-۱ از سد لایپزیگ گذشت. یکی از ویژگی‌های ثابت چهار دیدار این تیم‌ها در دو فصل اخیر گل‌های زیاد آن‌ها بوده است که در مجموع ۱۷ گل در بازی‌های آن‌ها به ثمر رسیده است و در سه مورد از این چهار دیدار بیش از ۳.۵ گل زده شده است.

هر دو تیم در شش بازی از هشت بازی اخیر منچستر سیتی در تمامی رقابت‌ها موفق به گلزنی شده‌اند و مصدومیت کایل واکر و ناتان آکه به طور قابل‌توجهی خط دفاع آنها را ضعیف کرده است. در مقابل، رئالی‌ها در ۵ بازی از ۷ بازی اخیر خود در این رقابت‌ها بیش از ۲.۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

رئال مادرید علیرغم موفقیت‌هایش در این رقابت‌ها در طول سال‌های اخیر، منچستر سیتی را مهره‌ای سخت می‌داند و تنها در یکی از شش دیدار این دو در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده است.

باتوجه‌به مصدومیت‌های دفاعی که تیم پپ گواردیولا دارد، تصور پیروزی برای آن‌ها سخت است و به نظر می‌رسد تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای آن‌ها باشد.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی

ادر میلیتائو از یک مصدومیت طولانی‌مدت بازگشته است و برای شروع در این بازی آماده است. فقط تیبو کورتوا و دیوید آلابا در حال حاضر مصدوم هستند در حالی که دنی سبایوس به تمرینات بازگشته است، اما بعید است که در این بازی حضور داشته باشد. وینیسیوس جونیور پیروزی آخر هفته مقابل بیلبائو را به دلیل محرومیت از دست داد، اما برای این مسابقه دوباره در دسترس خواهد بود و باید به جمع ۱۱ نفر اصلی بازگردد.

از سوی دیگر، منچستر سیتی در حال حاضر با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کند. کایل واکر به دلیل آسیب‌دیدگی همسترینگ به‌عنوان غایب بزرگ مطرح شده است و ناتان آکه به دلیل کشیدگی ساق پا برای بازی کنار گذاشته شده است. گفته می‌شود که ادرسون پس از مدتی در نیمکت نشینی به جمع ۱۱ تیم اصلی باز می‌گردد و برناردو سیلوا و فیل فودن نیز پس از استراحت برای سفر آخر هفته، انتظار می‌رود که بازی را شروع کنند.

 نکات مهم بازی رئال مادرید و منچستر سیتی

پنج بازی از هفت بازی اخیر رئال مادرید در این رقابت‌ها با گلزنی هر دو تیم به پایان رسیده است.

رئال مادرید در ۱۵ بازی خانگی متوالی در تمامی رقابت‌ها گل زده است.

هفت بازی از هشت بازی منچستر سیتی در این رقابت‌ها با گلزنی هر دو تیم به پایان رسیده است.

منچستر سیتی در این فصل در هر بازی لیگ قهرمانان دو یا چند گل به ثمر رسانده است.

هر دو تیم در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر دو تیم گلزنی کرده‌اند.

 پیش‌بینی ما از بازی رئال مادرید و منچستر سیتی

انتظار می‌رود یک جو فوق‌العاده در سانتیاگو برنابئو برای این دیدار بین دو تیمی که در حال حاضر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌جنگند، وجود داشته باشد. هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند، اما میزبان می‌داند که قبل از رفتن به ورزشگاه اتحاد در هفته دیگر به یک نمایش بزرگ در خانه نیاز دارد. ما دوست داریم هر دو تیم حداقل یک‌بار گلزنی کنند. پیش‌بینی ما برای بازی رئال مادرید مقابل منچستر سیتی این است که هر دو تیم گل می‌زنند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید