جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رئال مادرید و بایرن مونیخ

راهنمای پیش‌بینی بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه، نوزدهم اردیبهشت در چارچوب بازی‌های دور برگشت نیمه‌نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ

تاریخ و ساعت برگزاری: ۸ می ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

بررسی وضعیت تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ

رئال مادرید در آخر هفته قهرمان لالیگا شد و همچنین می‌تواند با شکست دادن بایرن مونیخ در بازی برگشت نیمه‌نهایی به یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود.

لوس بلانکوس روز شنبه با نتیجه ۳-۰ مقابل کادیز به پیروزی رسید، اما این پیروزی ۴-۲ خیرونا مقابل بارسلونا بود که چکم قهرمانی آن‌ها را امضا کرد.

آن‌ها در این فصل در اروپا نیز بسیار عالی بودند و ده بازی بدون شکست را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشته‌اند. این شامل دو بازی مقابل منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در مرحله یک‌چهارم نهایی و همچنین تساوی ۲-۲ خارج از خانه مقابل بایرن مونیخ در آخرین بازی بود.

در سانتیاگو برنابئو، رئال به‌احتمال زیاد در برابر بایرن که در تمام فصل تحت هدایت توماس توخل تیم کسل‌کننده‌ای بوده است، برتری خواهد داشت. باواریایی‌ها در آخرین بازی با نتیجه ۳-۱ توسط اشتوتگارت شکست خوردند. بایرن مونیخ در این فصل هفت بازی را در بوندسلیگا باخته است و این یکی از بدترین فصل‌های داخلی باشگاه بوده است.

لیگ قهرمانان هنوز می‌تواند آن ها را نجات دهد، اما آن‌ها آسیب‌پذیر به نظر می‌رسند.

وینیسیوس در بازی قبلی دو گل به ثمر رساند تا تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان این فصل را به عدد ۵ برساند پس او می‌تواند در سانتیاگو برنابئو گزینه اول گلزنی در برابر بایرن مونیخ باشد.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ

تیبو کورتوا در آخر هفته از مصدومیت بازگشت. دنی کارواخال از محرومیت در اروپا بازگشته است، یعنی فقط داوید آلابا غایب است. کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم، در آخر هفته برای دیدار مقابل کادیز تغییرات زیادی انجام داد، اما باید شاهد بازگشت نام‌های بزرگ او برای این دیدار بود. وینیسیوس، جود بلینگهام، تونی کروس، رودریگو و فدریکو والورده باید به ترکیب اصلی بازگردند. بایرن چندان خوش‌شانس نیست، زیرا آن‌ها همچنان از یک بحران مصدومیت به بحرانی دیگر می‌روند. دو بازیکن دفاعی اریک دایر و رافائل گوریرو در بازی مقابل اشتوتگارت مصدوم شدند و برای حضور در این دیدار مشکوک هستند.

نکات مهم نکات مهم بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ

در هفت بازی از ده بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، مادرید حداقل سه گل زده را دیده است

این اتفاق در هفت بازی از ده بازی اخیر آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نیز رخ داد.

مادریدی‌ها حداقل در سه بازی از چهار بازی اخیر خانگی خود در این رقابت‌ها سه گل به ثمر رسانده‌اند.

بایرن در ۱۲ بازی از ۱۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها بیش از ۲.۵ گل زده است.

بایرن در سه بازی از چهار بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

بایرن خارج از خانه، در سه بازی از پنج بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان، دو گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.

 پیش‌بینی ما از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ

بازی اول کاملاً سرگرم‌کننده بود و مادرید و بایرن هر دو نشان دادند که چرا قدرت‌های اول اروپا هستند. یک بازی هیجان‌انگیز دیگر در مادرید در انتظار ما است و بازی پر گلی در انتظار ما است. پیش‌بینی ما برای بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ این است که بیش از ۲.۵ گل زده شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید