جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رئال سوسیداد پاری سن ژرمن

راهنمای پیش‌بینی بازی رئال سوسیداد و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن سه‌شنبه پانزدهم اسفند در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴  لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

تاریخ و ساعت برگزاری: ۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه رویال آرنا

بررسی وضعیت تیم‌های رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

رئال سوسیداد در این فصل برای اولین‌بار در تاریخ خود در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صدرنشین شد، اما به نظر می‌رسد که فصل به‌یادماندنی آن‌ها با حضور قهرمان فرانسه سه‌شنبه‌شب به پایان خواهد رسید.

رئال سوسیداد در بازی برگشت در شرایط سختی قرار دارد. پنج بازی از ۶ بازی آخر خود را در تمام رقابت‌ها باخته است و شکست مقابل سویا در آخر هفته باعث شد که مردان ایمانول آلگواسیل از جمع ۶ تیم برتر کنار روند.

رکورد آن‌ها در زمین خانگی اخیراً خوب نبوده است، زیرا سوسیداد از نوامبر در خانه پیروز نشده و سه بازی از پنج بازی اخیر خود را در خانه واگذار کرده است.

پاری سن ژرمن که در بازی رفت در پاریس ۲-۰ پیروز شد، با اعتمادبه‌نفس بالایی به بازی برگشت خواهد آمد؛ زیرا مردان لوئیز انریکه ۲۰ بازی بدون شکست در تمامی رقابت‌ها هستند.

تیم فرانسوی حداقل دو گل در ۱۱ بازی از ۱۳ بازی اخیر خود به ثمر رسانده است و باید منتظر دو گل دیگر در روز سه‌شنبه برای آن‌ها بود.

. بررسی مصدومیت‌ها و ترکیب دو تیم رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

نگرانی‌های زیادی برای مصدومین در تیم رئال سوسیداد وجود دارد. آن‌ها احتمالا آندر بارنتشیا، آلوارو اودریوزولا، کارلوس فرناندز، آیهن مونوز و مارتین مرکولانز را از دست خواهند داد که همه آن‌ها به دلیل مصدومیت غایب هستند. پاری سن ژرمن نیز نگرانی‌های خودش را دارد. کیمپمبه، میلان اشکرینیار، سرخیو ریکو، دانیلو پریرا و لایوین کورزاوا به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند. نگرانی‌هایی در مورد برکناری کیلیان امباپه پس از استراحت در بازی مقابل موناکو وجود داشت، اما انتظار می‌رود او در این بازی فیکس باشد.

 نکات مهم بازی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

سوسیداد از سه بازی خانگی خود مقابل تیم‌های فرانسوی تنها یک برد را به دست آورده است.

سوسیداد در ۸ بازی از ۹ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق به پیروزی نشده است (۵ شکست و ۳ تساوی).

سوسیداد در خانه در سه بازی اخیر خود شکست‌خورده و قبل از آن چهار بازی متوالی به‌تساوی رسیده است.

در لیگ قهرمانان، سوسیداد در سه بازی اخیر خود بدون برد بوده است.

پاری سن ژرمن در ۲۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است و ۱۴ برد و ۶ تساوی کسب کرده است.

پاری سن ژرمن در چهار بازی از پنج بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا از شکست اجتناب کرده است.

 پیش‌بینی ما از بازی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن به جانلوئیجی دوناروما برای نتیجه تساوی ۰-۰ در آخرین بازی خود مقابل موناکو مدیون است. درحالی‌که آن‌ها برای برد در این بازی آماده هستند؛ اما سفر به رئال سوسیداد سفر آسانی نخواهد بود. میزبان در رقابت‌های این فصل عملکرد خوبی داشته است و در خانه برای جبران نتیجه  بازی رفت به آب‌وآتش خواهد زد. بااین‌حال، فرم اخیر آن‌ها در حال حاضر جالب نیست. پاری سن ژرمن باید شانس خود را برای کسب حداقل یک تساوی در این بازی بالا بداند و ازاین‌رو پیش‌بینی ما برای رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن شانس دوبرابر پاری سن ژرمن است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید