جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دورتموند پی اس وی آیندهوون لیگ قهرمانان اروپا

راهنمای پیش‌بینی بازی دورتموند و آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم دورتموند و آیندهوون سه­‌شنبه، بیست و سوم اسفند در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی دورتموند و آیندهوون این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی دورتموند و پی اس وی آیندهوون

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک

 بررسی وضعیت تیم‌های دورتموند و پی اس وی آیندهوون

پی اس وی آیندهوون در بازی اول مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند عملکرد عالی‌ای داشت، اما ممکن است از این که در خانه از موقعیتش استفاده بهتری نکرده است، پشیمان شود. باشگاه آیندهوون در استادیوم فیلیپس مقابل دورتموند به‌تساوی ۱-۱ دست‌یافت اما رویارویی با دیوار زرد دورتموند کار آسانی نیست و باشگاه بوندسلیگایی باید در بازی برگشت پیروز شود و به مرحله بعد برسد.

دورتموند نه‌تنها در یک گروه چالش‌برانگیز در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و بالاتر از پاری‌سن‌ژرمن، میلان و نیوکاسل در گروه F قرار گرفت، بلکه امسال نیز به وضعیت مناسبی دست‌یافته است. آن‌ها تنها یک بازی از ده بازی خود در سال ۲۰۲۴ را باخته‌اند و در ۶ بازی از این بازی‌ها پیروز شده‌اند، از جمله برد ۲-۱ خارج از خانه مقابل وردربرمن در روز شنبه. آن‌ها بازیکنان تأثیرگذار زیادی مانند جیدون سانچو، مالن و مارکو رویس دارند و می‌توانند تجربه اروپایی‌شان را در سیگنال ایدونا پارک به‌حساب بیاورند.

پی اس وی اخیراً نتایج خوبی را در بازی‌های خود کسب کرده است و ماه گذشته زوله را ۷-۱ شکست داد، اما دورتموند یک پیشرفت جدی در کیفیتش نشان داده است و همچنین پی اس وی آیندهوون به‌سختی از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به صعود شد.

 بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم دورتموند و پی اس وی آیندهوون

سابیتزر یکی از بازیکنان تأثیرگذار دورتموند است و در این فصل سه پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا داده است. دونیل مالن در بازی رفت در آیندهوون گلزنی کرد و او باید یکی از افرادی باشد که باید در اینجا مراقب او باشند. این مهاجم ۱۳ گل برای دورتموند به ثمر رسانده است. جیدون سانچو، جولیان برانت، نیکلاس فولکروگ و مارکو رویس بخشی از نیروی کشنده میزبان هستند.

برای پی اس وی آیندهوون لوک دی یونگ گلزنی کرد تا بازی اول را در خانه به‌تساوی بکشانند. این مهاجم در این فصل بهترین گلزن پی اس وی آیندهوون بوده و تاکنون ۳۳ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است. سه گل او در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده است. یوهان باکایوکو، ریکاردو پپی، هیروینگ لوزانو و گاس تیل برای پیوستن به دی یونگ در خط حمله خواهند جنگید. این چهار بازیکن هر کدام حداقل پنج بار در این فصل در تمامی رقابت‌ها گلزنی کرده‌اند.

 نکات مهم بازی دورتموند و پی اس وی آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا

دورتموند و پی اس وی بازی رفت را با تساوی ۱-۱ به پایان رساندند.

پی اس وی آیندهوون در هشت بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است.

دورتموند در ۷ بازی از ۱۶ بازی اخیر خود به‌تساوی رسیده است.

دورتموند در این فصل سه بار در لیگ قهرمانان اروپا به‌ تساوی رسیده است که دو بار در خانه بوده است.

چهار بازی از شش بازی اخیر پی اس وی در لیگ قهرمانان اروپا با تساوی به پایان رسیده است.

پیش‌بینی ما از بازی دورتموند و پی اس وی آیندهوون

پیش‌بینی ما برای دورتموند و پی اس وی آیندهوون این است که بازی با تساوی به پایان برسد. این تیم‌ها بعد از ۹۰ دقیقه در بازی رفت نتوانستند نسبت به هم برتری کسب کنند و انتظار داریم باز هم این اتفاق بیفتد. دورتموند و پی اس وی در دیدارهای اخیر خود و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا، شکست‌ دادنشان دشوار بوده است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید