جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دانلود بازی تخته نرد

دانلود بازی تخته نرد فارسی (Backgammon)

دانلود بازی تخته نرد از طرایق مختلف امکان پذیر است که با یک جستجو ساده در اینترنت برای شما صدها نتیجه ظاهر می شود. تخته نرد یکی از بازی های محبوب ایرانیان است که چند سالی است نسخه آنلاین آن نیز محبوبیت زیادی را پیدا کرده است و افراد اکثرا به دنبال دانلود بازی تخته نرد برای تلفن همراه خود هستند. در ادامه این مطلب همراه بت فوروارد باشید تا در این خصوص توضیحاتی را برای شما شرح دهیم.

دانلود بازی تخته نرد

بازی تخته نرد شاید در نگاهی ساده کمی گیج کننده به نظر برسد چون باید کمی با این بازی آشنایی داشته باشید تا متوجه روند و اتفاقات مسابقه شوید و اگر با این بازی اندکی آشنا باشید متوجه خواهید شد که مرز بسیار باریکی بین برد و باخت در این بازی وجود دارد زیرا نتایج بازی با توجه به عملکرد بازیکنان و همچنین ظاهر شدن اعداد تاس ممکن است بارها و بارها تغییر پیدا کند.

بسیاری بازیکنان ممکن است یک بازی که در آن کاملاً شانس پیروزی دارند را واگذار کنند، چرا که درک درستی از اینکه یک بازی چطور به پایان می‌رسد ندارند. به همین خاطر اگر در ابتدا بدانید که انتهای بازی به کجا ختم می شود یا هدف بازی چیست می توانید دیدگاه بهتری داشته باشید تا متوجه شوید که چطور بازی را پیش ببرید تا شانس بیشتری برای پیروزی خود داشته باشید.

محیط بازی تخته نرد

نگاهی اجمالی به محیط بازی تخته نرد

  • این بازی شامل ۲۴ خانه و ۳۰ مهره است.
  • کل محیط این ۲۴ خانه به ۴ قسمت ۶ خانه ای تقسیم شده اند.
  • در کنار این ها دو تاس وجود دارد که بازی بر اساس انداختن این دو تاس به جریان می افتد.
  • ۳۰ مهره بازی از دو رنگ سیاه و سفید به تعداد مساوی تشکیل شده اند.
  • نصف مهره ها ( یا سفید یا سیاه ) به تعداد ۱۵ عدد به شما و نصفی دیگر به حریف شما تعلق دارد.

هدف کلی بازی تخته نرد

هدف این بازی این است که یک بازیکن مهره های خود را از ابتدای خانه ای که حضور دارد به نقطه انتهایی ببرد و سپس با ریختن تاس یکی یکی آنها را با توجه به قوانین بازی بردارد. هر شخص که موفق شد زودتر تمامی مهره ها را از خانه خود زودتر بردارد برنده بازی اعلام می شود.

دانلود بازی تخته نرد برای تلفن همراه

با افزایش محبوبیت تخته نرد در میان مردم، همانند دیگر بازی ها که نسخه های آنلاین برای بازی کردن طراحی و به بازار ارائه شد، تخته نرد شامل این دسته از بازی هاست. اگر به دنبال بازی تخته نرد برای تلفن همراه خود هستید در ادامه چند برنامه را به شما معرفی می کنیم. ضمن این که در سایت های پیش بینی و بازی های کازینویی که اپلیکیشن دارند نیز می توانید با دانلود کردن اپلیکیشن سایت ها این بازی را با موبایل خود انجام دهید.

انواع نسخه های آنلاین و آفلاین برای دانلود بازی تخته نرد

بازی تخته نرد کلاسیک

این بازی به صورت آفلاین است و به شما امکان برقراری با یوزرهای مختلف را نمی دهد. به عبارتی دیگر در این نسخه شما می توانید شبیه دیگر بازی های آفلاین به بازی کردن مشغول شوید.

دانلود این بازی تخته نرد از کافه بازار

Backgammon Playgem

بازی Backgammon Playgem برای نسخه اندروید و IOS

اگر به دنبال یک بازی آنلاین تخته نرد برای دانلود هستید تا بتوانید دوستان خود را نیز برای بازی کردن دعوت کنید این بازی پرطرفدار می تواند برای شما مناسب باشد زیرا هم برای نسخه اندروید و هم IOS قابل نصب و اجراست و می توانید روزانه با هزاران نفر به صورت آنلاین تخته نرد بازی کنید.

دانلود این بازی تخته نرد از گوگل پلی

دانلود این بازی تخته نرد  از اپل استور

Backgammon masters

بازی Backgammon masters برای نسخه اندروید و IOS

این برنامه نیز می تواند برای شما مناسب باشد زیرا محیط گرافیکی جذابی را داراست که می توانید روزانه با هزاران نفر در سراسر جهان تخته نرد بازی کنید. ضمن این که چند مدل تخته نرد در این برنامه وجود دارد که به دلخواه می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

دانلود این بازی تخته نرد از گوگل پلی

دانلود این بازی تخته نرد از اپل استور

Backgammon plus

بازی Backgammon plus!

این مدل از بازی تخته نرد بیش از صدها هزار بار دانلود شده و محیط کاربر پسندی برای تخته نرد برای آن وجود دارد. بد نیست بدانید بدون ثبت نام کردن نیز می توانید به صورت آنلاین با افراد مختلف بازی کنید که البته ثبت نام شما که به سادگی در بازی انجام می شود می تواند باعث ثبت رکوردهای بازی های شما شود و بدین ترتیب می توانید نتایج بازی های خود را به راحتی مشاهده کنید.

دانلود این بازی تخته نرد از گوگل پلی

دانلود این بازی تخته نرد از اپل استور

چگونه در بازی تخته نرد برنده شویم؟

برنده شدن در تخته نرد بیشتر به میزان مهارت شما بستگی دارد زیرا این بازی را می توان جزو بازی های مهارت محور دانست. در این گونه بازی ها نیز برای برنده شدن باید سهم خود را به درستی ایفا کنید که آن چیزی نیست جز به دست آوردن آگاهی، اطلاعات لازم و تجربه در تخته نرد!

برخی افراد گمان می کنند که به دلیل وجود تاس ها در تخته نرد، این بازی بیشتر به اعداد تاس و شانس وابسته است در صورتی که این استدلال صحیح نیست و شاید تاس در بازی تخته نرد حدود ۳۰.۴۰ درصد از رویه بازی را در بهترین حالت رقم بزند.

بازی تخته نرد بسیار به تسلط شما و چگونه حرکات دادن مهره ها بستگی دارد و بدون مهارت کافی حتی اگر بالاترین و بهترین اعداد تاس نصیبتان شود، بازنده خواهید بود چرا که نمی دانید بهترین حرکات در بازی تخته نرد کدام ها هستند.

دانلود بازی تخته نرد و درآمدزایی از طریق این بازی

شما اگر به صورت صحیح و اصولی تخته نرد بازی کنید می توانید به درآمدزایی در این بازی دست پیدا کنید. درست است که روند بازی را تا حدودی ظاهر شدن اعداد تاس مشخص می کند ولی این مهارت شما در حرکت دادن مهره هاست که می تواند بازی باخته را به برد تبدیل نماید.

به شما پیشنهاد می کنیم پیش از سرمایه گذاری به هدف درآمدزایی از تخته نرد، علاوه بر یادگیری ابتدایی نسخه های آفلاین که نیاز به هیچ گونه پولی ندارند را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید تا تجربه بازی کردن در محیط واقعی بازی را به دست آورید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید