جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
۱۰ تورنمنت بزرگ اسب سواری در جهان

۱۰ تورنمنت اسب سواری در جهان

شرکت در یک مسابقه اسب سواری واقعاً هیجان‌انگیز است، چه در حال مسابقه باشید و چه تماشاگر. اگر به‌ اندازه کافی خوش‌شانس باشید، ممکن است این شانس را داشته باشید که در برخی از تورنمنت‌های بزرگ اسب سواری در سراسر جهان شرکت کنید. همه افراد مشهور که عاشق اسب هستند آنجا خواهند بود. تورنمنت‌های اسب سواری معتبر آمریکایی و بین‌المللی طیف وسیعی از رشته‌های اسب سواری را به نمایش می‌گذارند. برخی از نخبه‌ترین سوارکاران و اسب‌ها در بازی‌های جهانی سوارکاری شرکت می‌کنند. در این مقاله ما به بررسی برترین رقابت‌های اسب سواری در جهان می‌پردازیم. با بت فوروارد همراه باشید.

۱- تورنمنت اسب سلطنتی

تورنمنت اسب سلطنتی بخشی از تورنمنت رویال کشاورزی زمستانی است که رویدادی پر ستاره است. این رویداد ۱۰ روزه با حضور برخی از بهترین سوارکاران بین‌المللی در ماه نوامبر هر سال در تورنتو برگزار می‌شود. بالاترین سطح رشته‌های اسب سواری را می‌توان در این تورنمنت مشاهده کرد. هر سال بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ مخاطب برای تماشای این منظره شگفت‌انگیز از نژادها و رویدادهای نادر اسب سواری به تورنتو می‌آیند.

۲- تورنمنت ازدحام کلگری

۱۰ تورنمنت بزرگ اسب‌سواری در جهان

کلگری که به‌عنوان بزرگ‌ترین تورنمنت فضای باز روی زمین نیز شناخته می‌شود و سالیانه بیش از یک میلیون بازدیدکننده را به ارمغان می‌آورد. بسیاری از رویدادهای اسب سواری در طول ۱۰ روز از مسابقات برگزار می‌شوند، از جمله رژه، سواری و حتی مسابقه واگن سواری. این تورنمنت در ماه ژوئیه هر سال برگزار می‌شود و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای اسب سواری در جهان با جایزه ۲ میلیون‌دلاری شناخته می‌شود.

۳- تورنمنت اسب سواری بدمینتون

این تورنمنت یک رویداد برجسته است که در خانه بدمینتون در گلاسترشر‏ جنوبی، انگلستان برگزار می‌شود. این رویداد بیش از ۷۰ سال است که در ماه آوریل یا مه برگزار می‌شود. این رویداد معمولاً با حضور حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تماشاگر برگزار می‌شود که برای تماشای بهترین‌های اسب سواری گرد هم می‌آیند. در انگلستان، این یکی از پربازدیدترین رویدادهای ورزشی است.

۴- تورنمنت اسب پاریس

تورنمنت اسب پاریس که در مرکز پاریس واقع شده است، برخی از زیباترین اسب‌ها و سوارکاران این کشور را در طیف وسیعی از رشته‌ها به نمایش می‌گذارد. در طول مسابقات ۱۰ روزه ۲۰۰۰ اسب دور هم جمع می‌شوند.

۵- تورنمنت بین‌المللی اسب سواری لندن

تورنمنت بین‌المللی اسب سواری لندن یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای اسب­سواری در بریتانیا است و هر سال یک هفته قبل از کریسمس برگزار می‌شود و دارای رشته‌های متنوعی است. این رویداد با نام المپیا نیز شناخته می‌شود.

۱۰ تورنمنت بزرگ اسب‌سواری در جهان

۶- تورنمنت اسب سواری لندرور کنتاکی

این رویداد یکی از معتبرترین تورنمنت‌ها در جهان است که سوارکاران از سراسر جهان‌گرد هم می‌آیند. پارک اسب کنتاکی در لکسینگتون، محل برگزاری این رقابت نخبگان است. اسب‌ها و سوارکاران برتر از سراسر جهان هر ساله با هم رقابت می‌کنند و هزاران تماشاگر را به خود جذب می‌کنند. کراس کانتری، درساژ و پرش نمایشی در طول رویدادی که اواخر آوریل هر سال برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شوند.

۷- جشنواره جهانی سوارکاری CHIO Aachen

جشنواره جهانی سوارکاری CHIO Aachen در شهر آخن در آلمان واقع شده است. این بهترین رویداد سوارکاری روی کره زمین است و یکی از بزرگ‌ترین مخاطبان این سبک از جشنواره‌ها را به خود جذب می‌کند. بسیاری از مردم جشنواره جهانی سوارکاری را به‌عنوان ویمبلدون در این ورزش می‌دانند.

۸- تورنمنت اسب سواری رویال ویندزور

این رقابت به‌عنوان بزرگ‌ترین تورنمنت برتر بریتانیا در فضای باز و در قلعه خیره‌کننده ویندزور برگزار می‌شود. تورنمنت اسب سواری رویال ویندزور یک منظره دیدنی است و اولین‌بار در سال ۱۹۴۳ به‌عنوان راهی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای جنگ جهانی دوم برگزار شد و از آن زمان تاکنون این رقابت محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. نمایش رویال ویندزور تنها رویدادی در بریتانیا است که رشته‌های پرش، درساژ، استقامت، و اسب سواری با کالسکه را پشتیبانی می‌کند. رشته پرش‌با اسب نقطه برجسته کل این تورنمنت است و برخی از بهترین سوارکاران و اسب‌ها هر ساله در ماه ژوئن در این رویداد شرکت می‌کنند.

۱۰ تورنمنت بزرگ اسب‌سواری در جهان

۹- تورنمنت اسب ­سواری دوون

تورنمنت اسب­سواری که در ماه ژوئن از سال ۱۸۹۶ در دیوون ، پنسیلوانیا برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین تورنمنت‌های اسب‌های چندنژادی در کشور است. این قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت فضای باز در آمریکا است. در این تورنمنت بیش از ۱۵ میلیون دلار برای بیمارستان برین ماور جمع‌آوری‌شده است.

۱۰- تورنمنت قهرمانی جهان AQHA

هر ساله تورنمنت قهرمانی جهانی AQHA به مدت ۲۰ روز در اوکلاهاما سیتی برگزار می‌شود. در ماه نوامبر، این رویداد شاهد رقابت حدود ۵۰۰۰ اسب با یکدیگر از سراسر جهان است. به دلیل این که این رویداد یکی از بزرگ‌ترین مسابقات قهرمانی تک نژادی در اسب سواری است که بخش‌های مختلفی در آن وجود دارد. دسته‌بندی‌ها در دو سوارکاری غربی و انگلیسی متفاوت است. همراه با رقابت، یک نمایشگاه تجاری بزرگ در طول دوره ۳ هفته‌ای مسابقات نیز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید