جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پیش بینی تنیس روی میز

آموزش پیش‌بینی در تنیس روی میز و قوانین آن

تنیس روی میز که به طور عمومی به‌عنوان پینگ پنگ نیز شناخته می‌شود، ورزشی است که دل میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را فتح کرده است. با گیم‌پلی سریع، بازی استراتژیک تعجبی نیست که پینگ پنگ به یک سرگرمی دوست‌داشتنی برای بازیکنان در تمامی سنین تبدیل شده است. شاید در طول زمان تجربه بازی پینگ پنگ را داشته باشید و احتمالاً به فکر پیش‌بینی روی این ورزش باشید. از بهار سال ۲۰۲۰ به بعد، با شیوع بیماری کووید-۱۹ و تعطیلی تقریباً تمامی ورزش‌ها، پیش‌بینی مربوط به پینگ پنگ شروع به افزایش یافت. با وجود شیوع این بیماری، بسیاری از لیگ‌های پینگ پنگ همچنان فعالیت خود را ادامه دادند. افراد پیش‌بینی‌کننده کننده خوشحال بودند که حداقل چیزی برای پیش‌بینی وجود دارد. اگر تمایل دارید در این حوزه پیش‌بینی کنید، می‌توانید از این مقاله در مجله بت فوروارد برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

تنیس روی میز

بررسی کلی پیش‌بینی در تنیس روی میز

در این قسمت به بررسی تکامل محبوبیت پیش‌بینی در تنیس روی میز، کشورها و لیگ‌های کلیدی درگیر در این ورزش می‌پردازیم.

زمینه تاریخی و افزایش محبوبیت

افزایش محبوبیت پیش‌بینی در تنیس روی میز می‌تواند به شرایط خاصی که با آن مواجه شده بازگردانده شود. در میان تعطیلی جهانی ورزش‌ها که به علت شیوع بیماری کووید-۱۹ در اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شد، تنیس روی میز در وضعیت منحصربه‌فردی قرار گرفت و به‌عنوان یکی از چند بازی رقابتی که ادامه پیدا کرد. پیش‌بینی در تنیس روی میز به‌سرعت در میان علاقه‌مندان به محبوبیت رسید.

ابعاد میز تنیس روی میز مطابق با قوانین، تقریباً ۹ فوت طول دارد و به بازیکنان تا ۶ فوت برای دورشدن از میز فرصت می‌دهد. این مزیت، به لیگ‌های تنیس روی میز مانند مسکو اجازه داد تا با حداقل تغییرات یا بدون تغییرات بازی‌های تنیس روی میز را ادامه دهند.

بازیکنان به دنبال فرصت‌های پیش‌بینی بودند و تنیس روی میز به‌عنوان یکی از گزینه‌های کمیاب موجود، به‌عنوان یک حوزه موردعلاقه برای طرفداران پیش‌بینی رونق گرفت.

اگرچه بازگشت لیگ‌های برجسته مانند NBA و NFL تا حدی این اعداد را کاهش داده است، اما تنیس روی میز همچنان یک انتخاب گسترده و قابل‌قبول برای علاقه‌مندان به پیش‌بینی در ورزش باقی‌مانده است.

کشورها و لیگ‌های اصلی

با ظهور شیوع بیماری کووید-۱۹، فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز و اتحادیه تنیس روی میز اروپا تصمیم به تعطیلی تورنمنت‌های رسمی خود گرفتند.

به‌عنوان مهم‌ترین نهادهای مدیریتی در حوزه تنیس روی میز، لغو این تورنمنت‌ها فضا را برای لیگ‌های کوچک‌تر ایجاد کرد تا به پیشتازی برسند.

تورنمنت‌هایی که توسط لیگ‌های شرق اروپا برگزار می‌شوند، به‌سرعت در حوزه پیش‌بینی تنیس روی میز رواج یافتند. برخی از این لیگ‌ها عبارت‌اند از: مسکو لیگا پرو، جام Setka ، جام برد و سری TTSTAR

بسیاری از بازی‌ها در مسکو لیگا پرو در مکان‌هایی نامعلوم برگزار می‌شوند. این کار باهدف پیشگیری از  تقلب و جلوگیری از تماس غیرمجاز با ورزشکاران انجام می‌شود.

لیگ‌های مانند مسکو لیگا پرو اغلب مسابقات خود را در کشورهای بلاروس، برزیل، جمهوری چک و چین زیر برگزار می‌کنند.

اگرچه ورزشکاران چینی به تسلط بر صحنه تنیس روی میز پرداخته‌اند؛ اما بازیکنان از روسیه و اوکراین به‌عنوان قدرت مهم در حوزه پینگ پنگ ظاهر شده‌اند. اگرچه این کشورها همیشه استعداد فوق‌العاده‌ای در این ورزش داشته‌اند؛ اما توجه بیشتر به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ باعث پیشرفت آن‌ها شده است.

آیا پیش‌بینی در تنیس روی میز مطمئن است؟

پیمایش در دنیای پیش‌بینی تنیس روی میز  ابهاماتی را به همراه دارد. تعداد زیادی از سایت‌های ورزشی معتبر فرصت‌هایی برای پیش‌بینی در تنیس روی میز ارائه می‌دهند، اما پیشنهادهای آن‌ها با چالش‌هایی همراه است.

شرکت در پیش‌بینی بر روی ورزش‌های کمتر شناخته شده، جایی که به آمارهای رسمی در مقایسه با دیگر ورزش‌ها کمتر توجه می‌شود، نتایج نامطمئنی را به همراه دارد. تنیس روی میز هم از این قاعده مستثنی نیست.

به‌عنوان مثال، لیگ پرو مسکو را در نظر بگیرید. درحالی‌که ITTF و ETTU در طول شیوع بیماری کووید-۱۹ تورنمنت‌های خود را تعطیل کردند، ورزشکاران لیگ پرو مسابقات خود ادامه دادند. این باعث پیش آمدن پرسش‌ها درباره نظارت اصولی بر این مسابقات شد.

انتقاداتی نیز به بازیکنان تنیس روی میز درباره تبانی در  مسابقات به‌منظور کسب سود شخصی وارد شده است. این شک و تردید درباره صداقت پیش‌بینی تنیس روی میز تنها به تماشاگران محدود نمی‌شود؛ حتی شرکت‌کنندگان در این صنعت نیز شک و تردید خود را بیان کرده‌اند.

در ژوئیه ۲۰۲۰، نیوجرسی به طور موقت پیش‌بینی در تنیس روی میز را به دلیل نگرانی‌ها درباره مسابقات فاسد متوقف کرد. در یک حادثه مجزا در دسامبر ۲۰۲۰، مقامات استرالیایی یک شخص را به ایجاد تبانی در پیش‌بینی در تنیس روی میز متهم کردند که حدود ۳۷۸،۰۰۰ دلار سود کسب کرده بود. بااین‌حال، پلتفرم‌های پیش‌بینی همچنان گزینه پیش‌بینی تنیس روی میز را ارائه می‌دهند.

چندین پلتفرم پیش‌بینی آنلاین در طول سال ۲۰۲۱ پیش‌بینی در لیگ پرو را امکان‌پذیر کرده‌اند. با وجود شک و تردیدهای قبلی درباره مشروعیت پیش‌بینی تنیس روی میز، به نظر می‌رسد که این پلتفرم‌ها تصمیم دارند پیش‌بینی در تنیس روی میز را گسترش دهند.

اگر به یک سایت معتبر برخورد کنید که فرصت‌های پیش‌بینی در لیگ‌هایی مانند لیگ پرو مسکو را ارائه می‌دهد، می‌توانید با اطمینان خاطر پیش‌بینی‌های خود را انجام دهید. همچنان بر عهده شما است که خطرات مرتبط را ارزیابی و مدیریت کنید. اگر اعتقاد دارید که از مسیر پینگ پنگ می‌توانید به سود برسید، از این فرصت استفاده کنید و پیش‌بینی‌های خود را انجام دهید.

پیش بینی تنیس روی میز

قوانین پایه تنیس روی میز

آشنایی با مقررات اصلی تنیس روی میز قبل از اینکه به هرگونه ریسک مالی وارد شوید امری ضروری است. در ادامه مجموعه‌ای مختصر از این قوانین را یادآور می‌شویم.

قوانین، امتیازدهی و مسابقات

۱. بازیکنان درگیر: یک جفت بازیکن، هر کدام در طرف مخالف میز قرار دارند.

۲. پروتکل سرو: بازیکنان به طور متناوب دو سرو انجام می‌دهند.

۳. پایان بازی: وقتی یک بازیکن ۱۱ امتیاز جمع می‌کند بازی پایان می‌یابد.

۴. حالت تای‌بریکر: در صورت تساوی در امتیاز ۱۰-۱۰، یک شرکت‌کننده باید با ۲ امتیاز اختلاف پیروزی را تضمین کند.

تجهیزات

۱. مشخصات راکت: راکت تنیس روی میز باید یک سطح سیاه در یک طرف داشته باشد.

۲. خصوصیات توپ: توپ تنیس روی میز، از پلاستیک ساخته شده است و باید دارای قطری بیش از ۴۰ میلی‌متر باشد.

۳. ابعاد میز: ابعاد میز شامل ۹ فوت طول، ۵ فوت عرض و ۲.۵ فوت ارتفاع می‌باشد.

۴. ارتفاع تور: ارتفاع تور در حدود ۶ اینچ تعیین شده است.

مقدمه‌ای در پیش‌بینی تنیس روی میز

در ادامه یک نمای کلی از گزینه‌های متنوع پیش‌بینی برای مسابقات تنیس روی میز آورده شده است.

پیش بینی به روش مانی‌لاین

هر بازی حاوی یک بازیکن موردعلاقه و یک بازیکن زیردست است. بازیکن موردعلاقه با علامت “-” در کنار شانس‌هایش نشان داده می‌شوند، درحالی‌که شانس‌های بازیکن زیردست با “+” مشخص می‌شود. به‌عنوان‌مثال:

در اینجا، نیکولای ژوربا به‌عنوان بازیکن موردعلاقه با شانس -۲۰۰ حساب می‌شود، درحالی‌که رومن پاولنکو نقش بازیکن زیردست را با شانس +۱۴۵ دارد. قرار دادن پیش‌بینی برای برنده‌شدن هر یک از این بازیکنان تحت عنوان پیش‌بینی مانی‌لاین قرار می‌گیرد.

به‌عنوان‌مثال، اگر ۱۰۰ دلار بر رومن پاولنکو بگذارید و او به پیروزی برسد، می‌توانید ۱۴۵ دلار به‌عنوان سود کسب کنید که منجر به پرداخت ۲۴۵ دلار می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، برای کسب ۱۰۰ دلار سود از پیش‌بینی بر نیکولای ژوربا، باید ۲۰۰ دلار پول بگذارید و در نتیجه می‌توانید ۳۰۰ دلار دریافت کنید.

پیش‌بینی مجموع

یک مسیر پیش‌بینی اضافی، پیش‌بینی اور/اندر برای مسابقات تنیس روی میز است. پیش‌بینی مجموع شامل این است که آیا امتیازهای به‌دست‌آمده حین یک بازی از یک مقدار مشخص فراتر خواهد رفت یا کمتر از آن خواهد ماند. پیش‌بینی مجموع تنیس روی میز معمولاً حول مقدار اور/اندر ۷۰ امتیاز می‌چرخد.

پیش بینی پارلی یا میکس

مفهوم پارلی در تنیس روی میز نیز تعمیم می‌یابد. باتوجه‌به فراوانی مسابقات در هر لحظه، ترکیب دو یا چند بازی در یک برگه پیش‌بینی می‌تواند سودهای مختلف بالقوه را به دنبال داشته باشد. ایجاد میکس با پلتفرم موردعلاقه‌تان شامل انتخاب دو یا چند نتیجه از مسابقات مختلف است. برای کسب مبلغ کامل، هر بخش از میکس شما باید به پیروزی برسد. انتخاب نتایج چندگانه به طور قابل‌توجهی سودهای بالقوه را افزایش می‌دهد.

بعضی از سایت‌های پیش‌بینی ورزشی بیمه پارلی را ارائه می‌دهند، ویژگی‌ای که در صورت شکست میکس به دلیل یک باخت در پیش‌بینی، یک قسمت از پیش‌بینی شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

شرط بندی تنیس روی میز

پیش‌بینی زنده برای تنیس روی میز

شرکت در پیش‌بینی زنده به شما فرصت می‌دهد تا پیش‌بینی‌های خود را در مورد نتیجه در حال انجام یک مسابقه تنیس روی میز در حین پیشرفت بازی انجام دهید. شانس‌ها به طور پویا بر اساس دینامیک‌های مسابقه در حال انجام تغییر می‌کنند و در تنیس روی میز می‌تواند این ضریب‌ها به‌سرعت تغییر کند.

نتیجه مسابقات تنیس روی میز با اتخاذ قالب بازی بهتر از ۵ یا بهتر از ۷ تعیین می‌شود. در نتیجه، شانس‌های پیش‌بینی در داخل بازی می‌توانند در دامنه تنیس روی میز تغییرات قابل‌توجهی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال، اگر یک بازیکن در ۲ بازی اول مسابقه بهتر از ۵ پیروز شود، تنها ۱۱ امتیاز فاصله دارد تا پیروزی کل مسابقه را تضمین کند. ازآنجاکه این شانس‌ها با هر سرو می‌توانند تغییر کنند، پیش‌بینی زنده در حوزه تنیس روی میز به طور معمول تجربه‌ای مانند رولرکوستر دارد. بهره‌برداری موفق از این روش می‌تواند به پرداخت‌های قابل‌توجهی منجر شود.

پیش‌بینی‌های متمایز

تنیس روی میز انواعی از پیش‌بینی‌ها را ارائه می‌دهد که تا حدی منحصربه‌فرد هستند و در بسیاری از ورزش‌های دیگر به طور رایج مشاهده نمی‌شوند. چند نمونه از این پیش‌بینی‌های متمایز عبارت‌اند از: پیش‌بینی تعداد دقیق ست‌ها، حدس‌زدن ست‌های بازی شده از طریق امتیازهای اضافی و شناسایی برنده ست اول.

بینش‌ها و راهکارهای استراتژیک در پیش‌بینی تنیس روی میز

پیمایش در دنیای پیش‌بینی تنیس روی میز به دلیل وضعیت نوظهوری که به‌عنوان یک ورزش دارد، چالش‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. ایجاد یک استراتژی مؤثر در پیش‌بینی ممکن است به دلیل عواملی که آن را از دیگر ورزش‌ها متمایز می‌کند، پیچیده باشد. بااین‌حال، چندین عامل مهم باید در حین پیش‌بینی تنیس روی میز بر روی رادار شما باشد و به رتبه‌بندی بازیکنان، سبک بازی، سلامتی ورزشکار توجه داشته باشید.

باتوجه‌به محدودیت منابع جامع در مورد تنیس روی میز، انجام تحقیق جامع در مورد هر بازیکن می‌تواند به طور قابل‌توجهی به استراتژی پیش‌بینی شما کمک کند.

تنیس روی میز

مزایای پیش‌بینی در تنیس روی میز

به طرز معجزه‌آسا، کمبود اطلاعات داخلی یک دلیل قانع‌کننده برای شرکت در پیش‌بینی تنیس روی میز است. شناسایی انگیزه‌های صحیح پشت پیش‌بینی‌های خاص می‌تواند مزیت تصمیم‌گیری شما را در پیش‌بینی‌ها افزایش دهد.

علاوه بر این، زمان‌بندی مسابقات تنیس روی میز جذابیت آن را افزایش می‌دهد. مسابقات متعدد در لیگ‌های مانند لیگ پرو مسکو در زمان‌هایی انجام می‌شود که در آن مسابقات ورزشی اصلی دیگر تعطیل هستند.

آخرین عاملی که این ورزش را جذاب می‌کند این است که تنیس روی میز اغلب با سرعت بالا که از انتظارات اولیه فراتر می‌رود، رخ می‌دهد و اضافه کردن پیش‌بینی به این ورزش این هیجان را به سطح جدیدی می‌برد.

نتیجه‌گیری

اضافه‌کردن پیش‌بینی به تنیس روی میز می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به ارمغان بیاورد. همانند هر نوع پیش‌بینی دیگر، بازی‌های مسئولانه عاملی کلیدی است. با درک شانس‌ها، انجام تحقیقات دقیق و استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه، می‌توانید لذت خود را از تنیس روی میز افزایش داده و پاداش‌های خوبی کسب کنید.

سؤالات متداول

آیا پیش‌بینی تنیس روی میز قانونی است؟

قانونی‌بودن پیش‌بینی پینگ پنگ متفاوت است. قبل از شرکت در هر نوع پیش‌بینی ورزشی، قوانین محلی خود را بررسی کنید.

آیا می‌توانم بر روی مسابقات تنیس روی میز آماتور پیش‌بینی کنم؟

برخی از پلتفرم‌های پیش‌بینی ممکن است گزینه‌هایی برای مسابقات آماتور ارائه دهند، اما معمولاً مسابقات حرفه‌ای برای پیش‌بینی بیشتر در دسترس هستند.

آیا استراتژی‌های خاصی برای مبتدی‌ها وجود دارد؟

شروع با پیش‌بینی‌های ساده مانند برنده مسابقه و به‌تدریج کشف انواع پیش‌بینی‌های دیگر، بهترین رویکردی است که مبتدی‌ها می‌توانند دنبال کنند.

چگونه می‌توانم مطمئن شوم که یک پلتفرم پیش‌بینی برای استفاده ایمن است؟

به دنبال پلتفرم‌هایی با مجوزهای مناسب، نقدهای مثبت کاربران و گزینه‌های پرداخت امن باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید