جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تقلب در بازی انفجار

تقلب در بازی انفجار چیست؟ بررسی کامل تقلب کاربران و سایت‌ها

طرفداران بازی انفجار همواره به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند برای تقلب در بازی انفجار به کار گیرند. از سوی دیگر برخی سایت‌های بازی انفجار که به صورت سایت‌های غیر معتبر فعالیت دارند نیز همواره به دنبال این موضوع هستند که جیب کاربران را خالی کنند و به درآمدزایی آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند. در این مطلب مجله بت فوروارد با تحقیق و بررسی این مورد را از هر دو جهت برای کاربران و سایت‌های بازی انفجار بررسی کردیم، برای خواندن این مطلب در ادامه همراه ما باشید.

تقلب در بازی انفجار چیست؟

شاید این سوال شما باشد که تقلب در بازی انفجار چیست یا به چه حالت های تعمیم پیدا می‌کند؟ در واقع چیزی به نام تقلب در بازی انفجار وجود دارد؟ پاسخ سوال شما هم خیر است و همه بله زیرا همواره این مورد از دو سوی کاربران و سایت‌ها در حال بررسی است و کاربران علاقه دارند با تقلب کردن به سودهای بیشتری دست پیدا کنند و از سوی دیگر سایت‌ها با تقلب کردن پول بیشتری را به جیب بزنند که اصولا این کار بیشتر از سوی سایت‌ها انجام می‌شود و به دلیل الگوریتم قدرتمند بازی انفجار تقلب از سوی کاربران تقریبا غیر ممکن است.

تقلب در بازی انفجار

تقلب در بازی انفجار توسط کاربران

در واقع چنین چیزی حقیقت ندارد زیرا کاربران نمی‌توانند با به کارگیری هر روش، استراتژی یا برنامه های مدعی در بازی انفجار تقلب کنند. زیرا برنامه نویسی بازی انفجار به طوری نوشته شده که امکان هک و نفوذ کردن به آن وجود ندارد. الگوریتم بازی انفجار در ثانیه اقدام به تولید یک کد رمزنگاری شده ۱۶ رقمی با استفاده از کد MD5 می کند که ضریب عددی را به خود اختصاص می‌دهد که این ضریب در واقع نتیجه همان دوری خواهد بود که قرار است در همان لحظه شروع شود به همین خاطر تولید این ضریب تا شروع بازی در کمتر از چند ثانیه انجام می‌شود و دست‌یابی به این ضریب یا هک غیرممکن است.

تقلب در بازی انفجار توسط سایت‌های بازی انفجار

این مورد برای برخی سایت‌های بازی انفجار امکان‌پذیر است زیرا همه روزه با بیشتر شدن طرفداران بازی انفجار بر تعداد سایت‌های ارائه‌دهنده این بازی افزوده می‌گردد و به همین خاطر برخی از این سایت‌ها که به صورت غیرمعتبر فعالیت دارند، با تبلیغات گسترده اقدام به جذب کاربران می‌کنند. بعد از این که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کردند به راحتی پول آن‌ها را بالا می‌کشند و حتی برخی سایت‌های خود را تعطیل می‌کنند. به همین خاطر تقلب در بازی انفجار توسط سایت‌ها دور از ذهن نیست و اتفاقا قابل اجرا است زیرا این کار برای سایت‌ها از طریق گفته شده و روش های مشابه امکان‌پذیر است.

چگونه در بازی انفجار تقلب کنیم؟

تمام حول محور بازی انفجار بر یک نمودار و یک ضریب عددی دلالت دارد که نقش کاربران در این میان این است که دکمه برداشت پول خود را در ضریب مناسبی فشار دهند. نکته‌ای که در این جا وجود دارد این است که باید قبل از بسته شدن ضریب یا همان ایستادن نمودار کاربران بر روی دکمه برداشت کلیک کنند و اگر نتوانند در این بازه عکس‌العملی از خود نشان دهند بدون شک پول خود را از دست خواهند داد. به همین سادگی! به همین خاطر اگر می‌پرسید که چگونه شما به عنوان کاربر می‌توانید تقلب کنید پاسخ این سوال بسیار ساده است: نمی‌توانید! حال به مطلب مورد بحثمان می‌رسیم که آیا با استفاده از روش‌های مدعی نظیر هک بازی انفجار یا ربات‌ها می‌توان در بازی انفجار تقلب کرد؟ برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

ربات بازی انفجار

تقلب با ربات بازی انفجار

تقلب در بازی انفجار با ربات را شاید تا به حال از میان دور و اطرافیان خود شنیده یا در سایت‌ها دیده باشید که این عنوان را همانند ما تیتر زده‌اند. آیا به نظر شما ربات بازی انفجار وجود دارد که بتواند به ضرایب بازی دسترسی داشته باشد؟ حال اجازه دهید به این سوالات پاسخ دهیم. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که افرادی که اقدام به فروش ربات بازی انفجار می‌کنند اگر چنین ادعایی دارند که می‌توانند ضرایب ظاهر شده در دورهای بعدی را با استفاده از این برنامه‌ها پیش‌بینی یا به نوعی در روند بازی تقلب کنند و درآمد میلیاردی کسب کنند، چرا خودشان از این برنامه‌ها استفاده نمی‌کنند تا میلیاردر شوند؟ چرا این افراد خودشان برای رسیدن به میلیاردر شدن از فروش ربات بازی انفجار با مبالغ کم استفاده می‌کنند تا شاید پس از چند فروش مبلغی ناچیز را به جیب بزنند؟

آیا توانستید پاسخ منطقی برای سوالات ما بیابید؟ طبیعی است که جواب خیر است زیرا چنین برنامه یا ربات‌هایی حقیقت ندارند که برای تقلب در بازی انفجار به شما کمک کنند و افراد فروشنده صرفا با فروش این برنامه‌ها با مبالغ مختلف جیب افراد ساده‌لوح که در زمینه بازی انفجار آگاهی کمتری را دارند خالی می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان گول چنین افرادی را نخورید زیرا برنامه نویسی بازی انفجار به حدی قوی و رمزنگاری شده است که هیچ رباتی با هیچ قدرتی نمی‌تواند به الگوریتم بازی دسترسی پیدا کند تا ضرایب را به عنوان تقلب در اختیار شما قرار دهد.

تقلب با هک کد MD5 بازی انفجار

همانند ربات که کارایی متفاوت‌تری را نسبت به هک ارائه می‌کند که در هر دو صورت، همه این ادعاها دروغ هستند تقلب با هک بازی انفجار نیز بی معناست. زیرا الگوریتم بازی انفجار که بر اساس کدنویسی MD5 نوشته و رمزنگاری شده همان طور که بارها گفتیم غیر قابل هک شدن است. بازی انفجار حدود ۴ سال است که به بازار عرضه شده و حتی برترین هکرهای بازی‌ها نتوانستند الگوریتم این بازی را هک کنند زیرا کدهای بازی در کسری از ثانیه تغییر می‌کنند.

حتی در خوشبینانه‌ترین حالت اگر هکر پیشرفته‌ای بتواند در لحظه‌ای این کدها را رمز گشایی کند باید بدانید که آن کد کارایی ندارد زیرا منقضی شده است زیرا هک کردن چنین چیزی ساعت‌ها زمان می‌برد و کدها در ثانیه‌ها تولید می‌شوند. دسترسی به این کدها نیز عملا بی‌معنی است زیرا در کسری از ثانیه ها کدها تولید و بعد رمز گشایی می‌شوند. به دلیل طریقه بازی انفجار که نتایج بازی دائما در حال تغییر است، کدی که در آن ثانیه هک شده حتی به درد ۱ صدم ثانیه بعدی هم نمی‌خورد چه برسد پس از ساعت‌ها تلاش! به همین خاطر حتی دور تقلب کردن در بازی انفجار با هک کردن را نیز خط بکشید.

تقلب در بازی انفجار

تقلب سایت های بازی انفجار از چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

سایت‌ها از روش‌های مختلفی می‌توانند برای خالی کردن جیب کاربران اقدام کنند به همین خاطر نیاز است تا در انتخاب وب‌سایت مورد نظر خود نهایت دقت را به کار گیرید، بت فوروارد با سابقه درخشان و طولانی گزینه بسیار مناسبی برای بازی انفجار است حال برخی روش‌های تقلب از سوی سایت‌ها را برای شما بیان می‌کنیم تا از وقوع آن‌ها جلوگیری نمایید:

  • پس از راه‌اندازی یک سایت جعلی و تبلیغات گسترده و جذب کاربران به میزان مورد نظر پس از شارژهای بالا و مبالغی که کاربران برنده می‌شوند، پس از مدتی سایت خود را تعطیل کنند.
  • پیرو مورد اول، برخی از این سایت‌های غیر‌معتبر حتی وقیحانه‌تر به کار خود ادامه می‌دهند و صرفا پول کاربران را با آوردن بهانه‌های الکی پس نمی‌دهند و همچنان به رویه خود ادامه می‌دهند که البته این کار آنها تا مدت زیادی دوام نخواهد داشت زیرا سرعت پخش اطلاعات از طریق کاربران در سایت‌های مختلف و فضای مجازی زیاد است و باقی کاربران از چنین موضوعاتی به راحتی مطلع می‌شوند.
  • مورد دیگری که سایت‌های فیک می‌توانند از طریق آنها تقلب کنند، به دریافت اطلاعات حساب مالی کاربران است زیرا کاربران برای انجام شارژ یا برداشت از طریق درگاه بانکی اطلاعات واقعی خود را وارد می‌کنند و برای افراد کلاهبردار این شرایط ایده‌آل‌ترین حالت است که حساب کاربر را به درگاه های غیر واقعی و ناامن که می‌توانند حساب افراد را ازین طریق خالی کنند، متصل نمایند.

چگونه از اعتبار سایت‌ها برای جلوگیری از تقلب مطمئن شویم؟

فاکتورهای زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما ثابت کنند که آیا سایت انتخابی شما معتبر است یا خیر! در واقع شما پیش از آن که در سایت‌ها اقدام به شارژ حساب خود کنید می‌بایست اکثریت این موارد را برای آن سایت بررسی نمایید تا خیالتان از اعتبار آن سایت برای جلوگیری کردن از هر گونه تقلبی راحت شود. برخی از فاکتورهای مهم اعتبار یک سایت به صورت تیتروار به شرح زیر است:

  • داشتن گواهینامه و جوازهای بین‌المللی
  • سابقه سایت و فعالیت آن
  • نظرات کاربران
  • ارائه خدمات مختلف و بونوس‌ها برای رضایت کاربران
  • تنوع در روش‌های شارژ و برداشت
  • واریز آنی جوایز
  • تنوع در رشته‌های ورزشی و بازی‌های کازینویی
  • ارائه الگوریتم منصفانه بازی انفجار
  • قرارداد همکاری با ارائه‌دهندگان برتر بازی‌ها در سراسر جهان
  • پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته

تقلب در بازی انفجار

بهترین سایت برای بازی انفجار

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره داشتیم که اعتبار سایت ها را تضمین می‌کنند، باید در نظر داشته باشید که بهترین سایت بازی انفجار آن سایتی است که بازی انفجار را در الگوریتم اصلی و استاندارد خود روی سایت قرار دهد تا نتایج به صورت واقعی و صحیح توسط الگوریتم برنامه‌نویسی سیستم ظاهر شوند. به عبارتی دیگر سایت‌های معتبر موظف هستند هیچ گونه دستکاری در الگوریتم بازی انجام ندهند و ضرایب به صورت منصفانه توسط سیستم پدیدار شوند. به همین منظور سایتی نظیر بت فوروارد را برای بازی انفجار خود بیابید که کاربران می‌توانند به دور از هر گونه تقلبی در تغییر نتایج انفجار را با خیالی آسوده بازی و علاوه بر جنبه تفریح به درآمدزایی نیز دست پیدا نمایند.

سوالات متداول کاربران

  • آیا هیچ رباتی برای تقلب در بازی انفجار وجود ندارد؟

همان طور که در بالا به صورت مفصل به بررسی این موضوع پرداختیم گفتیم که هیچ برنامه‌ای یا نرم‌افزاری تحت عنوان ربات وجود ندارد که بتواند با تقلب کردن و به دست آوردن ضرایب به نفع شما عمل کند. در واقع فروشندگان یا دارندگان این ربات‌ها با استفاده از آن‌ها در حق شما تقلب می‌کنند و به نوعی سر شما را کلاه می‌گذارند تا با فروش آنها به درآمدزایی برسند.

  • برداشت خودکار یا برداشت دستی؟ کدام یک برای سوددهی بهتر است؟

اگر نمی‌توانید خود را در برداشت دستی کنترل کنید یا به نوعی هیچ برنامه‌ای برای زدن دکمه برداشت ندارید بهتر است از ضریب خودکار یا برداشت خودکار استفاده کنید که به رویه خود سر و سامانی دهید زیرا این کار در بازی انفجار مهم‌ترین عملی است که باید در طول بازی خود انجام دهید. ولی اگر بر روی مقدار شرط و برای زدن دکمه برنامه ریزی واضحی دارد هم می‌توانید از برداشت دستی و هم اتوماتیک نهایت استفاده را ببرید.

  • آیا ارسال مدارک شناسایی برای سایت‌های بازی انفجار الزامی است؟

خیر همه سایت‌های ارائه‌دهنده بازی انفجار این موضوع را از شما درخواست نمی‌کنند و برخی از آن‌ها هستند که طریقه ثبت نام در آن‌ها علاوه بر پر کردن کادرهای ثبت نام به ارسال مدارک نیز نیاز دارد. این موضوع در هر سایت با توجه به تصمیم‌گیری مدیران و سیاستی که برای ثبت نام کاربران خود در نظر دارند متفاوت است.

  • حلال و حرام بودن بازی انفجار چگونه مشخص می‌شود؟

اگر شما جزو کسانی هستید که به دین اسلام و عقاید آن پایبند هستید باید بدانید که هر نوع شرط‌بندی در این دین حرام اعلام شده است پس به این ترتیب بله بازی انفجار و درآمدزایی در آن حرام است. ولی اگر به این دین اعتقادی ندارید می‌توانید همانند اکثریت مردم دنیا که شرط‌بندی حتی جزو آداب و فرهنگ آن‌ها هست به انجام این کار در بازی انفجار نیز بپردازید و لذت ببرید.

  • آیا درگاه بانکی سایت بت فوروارد برای شارژ حساب ایمن است؟

بله اطمینان داشته باشید که درگاه های بانکی سایت بت فوروارد بهترین پروتکل‌های امنیتی را داراست که کاربران به خصوص آن‌هایی که داخل ایران هستند بتوانند به راحت‌ترین و امن‌ترین شکل ممکن حساب خود را شارژ نمایند. همچنین مسئولان امنیتی سایت بت فوروارد به صورت ۲۴ ساعته در تلاش هستند تا بستر امنی را از هر روش از جمله درگاه بانکی برای کاربران ایجاد کنند تا کوچک‌ترین مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید